Şimdi Ara

Vw Amarok - Ford Ranger - Nissan Navara

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
9.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar. Çok büyük arazi şartlarında off-road yapmak için kullanmayacağız aracı. Yük taşıma ve gündelik hayatta kullanmak için alacağız. Bu araçlardan artılarıyla eksileriyle hangisini tercih etmek gerekir? Öneri ve tavsiyeleriniz ne yönde olur? İlgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.

    Vw Amarok 4x4 2.0 bitdi 180hp = 135.000,00 tl
    Ford Ranger xlt 2.2 tdci 160hp = 124.000,00 tl
    Nissan Navara 4x4 2.3 dci platinium 190hp = 130.000,00tl

    Bayilerden almış olduğum fiyatlarda bu yönde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Navara bağımsız süspansiyon var sanırım arkada çok konforlu diyolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatlara ne olmuş öyle
  • Bu fiyatları Malatya’ dan almıştım. Ankara’ ya geldim bakalım buradaki bayiler ne fiyat verecekler. Ama konunun ilgisiz kalması kötü oldu. Bilgilerinizden faydalanmak isterdim ☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amarok

    Ancak hangi modeli seçerseniz seçin arka koltuklarda konfor beklemeyin
  • Bence ranger,çok daha mantıklı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Ranger lar hoşuma gidiyor ama teknik kapasite donanım filan gibi sorarsan bilgim sıfır. Ama içlerinde en günceli Ranger olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc.kork

    Bu fiyatları Malatya’ dan almıştım. Ankara’ ya geldim bakalım buradaki bayiler ne fiyat verecekler. Ama konunun ilgisiz kalması kötü oldu. Bilgilerinizden faydalanmak isterdim ☺️

    Şuan kullandığımdan önceki aracım ;

    Vw Amarok - Ford Ranger - Nissan Navara



    Aynı araçlara baktım ben de alırken. Amarok eleyin bence diğer emsallere göre yakıt daha fazla, arka diz mesafesi dar ve nissan ve forda göre konforsuz, dsg korkusu, servis işgüzarlıkları ve memnuniyetsizliği ve benim için en önemlisi olan dayanıklılık ve tipten dolayı tercih etmedim. Bence bu işin lideri dayanıklık, kullanış, pikaplarda l200-ranger-navara diyebilirim. Toyota da test ettim hoşuma gitmedi kullanış açısından diğer araçlara göre daha zordu. Amarok en kullanımı kolay rahat olanı fakat ön kısımda . L200 de çok köy havası var o yüzden tercih etmedim. Navarayı da yaşadığım şehirde servisi yoktu diye alamadım. Eğer olsaydı navara alabilirdim fakat nissanın da fahiş servis fiyatları ve kısa bakım süreleri düşündürebilir. Kısacası bana göre en kaliteli ve görsel açıdan güzel araç ranger geldi. Şahsi görüşüm amerikan pikap ruhu barındırıyor, mercekli farları ön panjur vs. Ben çok tereddüt ettim pikap diye orasından burasından gacır gucur ses gelir belki diye, şuan cc aracım var ranger bu araçtan daha sessizdi trim sesi sıfır. Şuanki pikaplar inanın otomobil gibi. Benim tavsiyem sıfıra yakın 10-15 bin km de araçlar bakın söylediğiniz fiyatlardan çok daha aşağısına bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence listeye hilüx' ü ekleyin. 4×4 hi-cruiser iyi bir seçenek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dukeee D kullanıcısına yanıt
    Hocam bir noktada düzeltme yapacağım affınıza sığınarak; amarokta kullanılan otomatik şanzıman dsg değil diğer vwlerden farklı olarak 8 ileri Zf yani bmwde kullanılan tam otomatik tork konvertörlü şanzıman diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de su an kamyonet bakiyorum. konfor olarang ssang yong korando sports , yuk vs icin isizu dmax oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 36Boys

    Hocam bir noktada düzeltme yapacağım affınıza sığınarak; amarokta kullanılan otomatik şanzıman dsg değil diğer vwlerden farklı olarak 8 ileri Zf yani bmwde kullanılan tam otomatik tork konvertörlü şanzıman diye biliyorum.

    Dediginiz dogru ama bildigim kadari ile 2.0tdi ve 3.0 tdi v6 modelinde tork konvertorlu zf kullaniliyor diye biliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: 36Boys

    Hocam bir noktada düzeltme yapacağım affınıza sığınarak; amarokta kullanılan otomatik şanzıman dsg değil diğer vwlerden farklı olarak 8 ileri Zf yani bmwde kullanılan tam otomatik tork konvertörlü şanzıman diye biliyorum.

    Dediginiz dogru ama bildigim kadari ile 2.0tdi ve 3.0 tdi v6 modelinde tork konvertorlu zf kullaniliyor diye biliyorum.

    Amaroklarda DSG değil ZF8 var diye biliyorum ben de, sadece V6 değil I4 2.0 olanlarda da ZF8 olmalı, 2 ton boş ağırlığında ve yük-arazi amaçlı üretilmiş bir araca (her ne kadar şehir pikabı da olsa) çift kavrama koymak intihar olurdu.

    Otomatik şanzıman seçeneğinde tork konvertörü şart bu tip araçlarda, yoksa hiçbir şekilde ne ağır işe ne araziye gelmez.
  • Ranger mekanik dif kilidi maskulen görüntüsü ile öne çıksada donanım olarak navara çok iyi amarok güzel ancak yüzü eskidi ranger karizmatik ancak donanım ve güç olarak ancak 3.2 si navara ayarında onunda vergisi can yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babam icim bende günlerce baktım. Yakıt konusu önemli bence ve görünen en çok amarok yakıyor. Navara ve hilux öneririm. Hilux önceden 2.8 otomatikti simdi 2.4 oldu vergi icin avantajli hale geldi. Yazacağım linkte navara amarok videosu var navara resmen rezil ediyo amarok u.https://youtu.be/pUKDmD8jZic Yakitla ilgili baska bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmetarıkan06 -- 20 Eylül 2017; 23:55:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hilux 2.4 olmuş iyi olmuş ama beygir gücü 150 de kalmış bu segmentin en güçsüz aracı olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an baktığım kadarıyla bendede Navara önde gitmeye başladı ama Ranger ında dışardan görseli acayip ilgimi çekiyor. Bir kaç rütuşla araç olfukça kaslı ve hırçın bir duruş sergiliyor. Amarok zaten çok boş biraz doldurmaya kalktığınız zaman çok büyük meblalar ortaya çıkmaya başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ranger al +kaputtaki ufak amblemi söktür izgaraya raptor daki gibi buyuk ford amblemi yaptir yilan oluyor.

    görsel düşuncem bu yoksa pek ilgi alanin değil bu araçlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 21 Eylül 2017; 19:37:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağır arazi koşullarında kullanmayacaksanız ve gündelik hayatta kullanıp yük taşıyacaksanız, neden 4x2 almıyorsunuz..Alırken ve yıllık MTV bakımından oldukça fazla fiyat farkı var..
  • 4x4 aldığınız zaman ilk alım ötv'si ve yıllık mtv uçuyor. Çok gerek yoksa 4x4'ü es geçip, 4x2 alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.