Şimdi Ara

TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba.

    TürkNet serüvenim yaklaşık 3 ay önce 1 haziranda başladı. İnternetteki olumlu yorumlar kadar olumsuz yorumları bende gördüm ancak yine de başvurumu yaptım. Firmayla ilk sorunumu, ilk iki faturamın tarafıma iletilmesinden sonra yaşadım. Başvuruyu internet üzerinden yapıp kart bilgilerimi verip otomatik ödeme talimatı vermiştim. Ancak tarafıma yansıtılan ilk iki fatura, kart hesabımda herhangi bir sorun bulunmamasına rağmen ödenmemiş. Bankayla görüştüm kendileri tarafından herhangi bir sorun olmadığını söylediler. (Turkcell yaklaşık 3 senedir sorunsuz olarak bu karttan çekiyor faturalarımı.)

    TükNet'le olan görüşmemizde ise karttan tutarın çekilmeye çalışıldığını ancak ödemenin sağlanamadığını söylendi. Sorunu bankaya attılar ya da limit müsait değildir demeye getirdiler. Ancak burada bankada bir sorun olsa ya da limitim yeterli olmasa diğer faturalarım ödenmez. Sorun TürkNet tarafında gözüküyor. Bende uzatmadım faturanın son ödeme tarihinde eski talimatımı iptal ettim yeni talimat verdim ve ödeneceğini düşünüp konuyla daha fazla ilgilenmedim. Sonuçta talimatlı faturalar son ödeme tarihinde çekilir, bende talimatı tekrar son ödeme tarihinde verdim.

    Ancak yaklaşık 8 gün sonra tarafıma hattımın kullanıma kapatıldığı mesajı geldi. Yani faturalar ödenmemiş. Bende hemen uygulama üzerinden ve internet üzerinden Online İşlemler ile ödeme yapmayı denedim lakin ödeme işlemi sorun benim tarafımda olmadığı halde gerçekleştirilemedi. (Sistemsel hata verdi sürekli.) Daha sonra ödemeyi banka üzerinden yaptım ve TürkNet ile iletişim kurdum, tarafıma bir sonraki fatura da 24 TL açma kapama ücreti ve gecikme faizi uygulanacağını söylediler. Bende sorunun benim tarafımda olmadığını anlattım durumu izah ettim ancak bir şey yapamayacaklarını söylediler. Bende hizmetin iptali için dilekçeyi göndermelerini istedim doldurup geri göndermek için.

    3 gün sonra TürkNet tarafından arandım iptal sebebimi sordular bende durumu izah ettim. Telefondaki kişi de bana mağduriyetimi gidermek ve iyi niyetlerini göstermek için 3 ay boyumca toplamda 90 TL lik bir indirim sağlayabileceklerini söyledi. 3 ay boyunca her ay faturama 30 TL indirim sağlayacaklardı. ilk ay 24 TL açma kapama ücreti yansıttılar. Yani bana 66 TL lik bir indirim sağladılar. Bende bu durumdan sonra dedim demekki TürkNet küçük hesaplar yapan bir firma değilmiş. Meblağ benim için önemli değildi yani 24 lira ne beni ne onları zengin eder. Lakin sorun bende değildi. Sorun bende olsa hiç sesimi çıkarmazdım zaten. Bu TürkNet'le yaşadığım ilk sorun ve TürkNet'in çözüm odaklı bir firma olma yolunda ilerlediğini gösteren bir adımdı benim için.

    Şimdi gelelim diğer kısıma sorunum gayet açık ve anlaşılabilir.

    21 Ağustos tarihinden itibaren akşamları saat ortalama 21:00 ve 24:00 arası internet hızımda ve pingimde inanılmaz tutarsızlıklar yaşıyorum. Normalde 4 - 5 ms sabit ping alırken 100 lere 80 lere fırlıyor. Downloadım 45 - 48 arası çıkarken peş peşe yaptığım testlerde birinde 3 mbit çıkarken birinde 2 mbit birinde 20 mbit çıkıyor. Bu sorun için 21 Ağustos tarihinde arıza kaydı bıraktım. Ertesi gün mesaj attılar arızanız giderilmiştir diye. Ancak tabiki giderilememiş akşam tekrar aynı sorunla karşılaştım. Tekrar arıza kaydı oluşturmadım biraz bekleyeyim böyle bir sorunum yoktu belki altyapıda sıkıntı vardır şikayetler artınca düzeltilir diye üstüne düşmedim. Bazı günler sorunsuz geçerken bazı günler işkence gibiydi. Artık sorun kanser edicek düzeye gelmişiti suyu çıktı anlicağınız.

    Bende 7 Eylül tarihinde 2. arıza kaydını bıraktım. Ertesi gün aradılar sorununuz çözüldü hız değerleriniz normal diye. Akşam tekrar aynı durumu yaşadım tabiki de sorun çözülmemiş. 8 Eylül tarihinde 3. arıza kaydını bıraktım. Cuma gününe denk geldiği için 11 Eylül Pazartesi günü sabah aramışlar açamadım telefonu. Sonra SMS atmışlar "internet erişiminizde teknik bir sorun bulunamadı" diye. Ayrıca daha sonraki aramamda öğrendim sorun kullanıcının iç tesisatından kaynaklıdır diyip kaydı kapatmışlar. Defalarca belirttim iç tesisatımı kontrol ettim modemimi kontrol ettim sorun benden kaynaklanmıyor diye.

    İç tesisatımı TürkNet aboneliğine başlarken yani 3 ay önce yeni çektim ankastreden modeme kadar. Abonelik başlangıcında TürkTelekom'dan geldiler rica ettim anksatreden hızı ölçtüler sabit 50 mbit geliyordu. Tesisatta yine sorun çıkmasın diye CAT 6 NEXANS marka kablo kullandım tesisatı kendim yaptım jack larını bağlantılarını vs her şeyini kendim yaptım bu konularda gayet yeterli bilgiye sahibim. Modemi başka PC de test ettim yok hiç biyerde sorun yok. Ben bu interneti daha önce hız düşüşü yaşamadan alabiliyorsam. Neden 1 aydır alamıyorum? Neden bu soruna bir çözüm bulunmuyor? Müşteri hizmetlerini arıyorum ya telefon kesiliyor yarıda kalıyor ya da bana hep aynı şeyleri söylüyorlar. Önlerinde bir metin var aynı şeyler... Her aramamda güncelleme yapıyorlar hiç bir şey değişmiyor. Bugün gelen sorun bulunamamıştır mesajından sonra öğlen tekrar aradım müşteri hizmetlerini dedimki SMS gelmiş böyle böyle diye anlattım durumu hop telefon kesildi bir daha...

    Tekrar aradım anlattım yeni bir kayıt açın mesai saatlerinde bir teknisyenle görüşme şansım olur sorunu hep akşamları yaşıyorum sabaha kalıyor diye. Hat değerlerim normal olduğu için kayıt açamıyorlarmış. Akşam tekrar aradım anlattım tekrar telefon kesildi... Sinirden elim ayağım titrer hale geldim. Anlattım ve bu sefer başka türlü bir çözüm üretmelerini istedim yönetim birimine ya da yetkili birilerine bağlamasını istedim söylediklerine göre bu sefer benimle diğer kayıtlardaki gibi değil de yetkili birileri ulaşıcakmış. Bakalım beklemedeyim ama umudum yok açıkçası. Ben internet hizmetini almadan önce Hız ve AKN Sorgula - TurkNet adresinden oturduğunuz adrese göre verilebilecek hız sorgulamasını yaptım 50 mbit alabiliyordum, şu an aynı sorgulamayı tekrar yapıyorum kapı numarasını alt katı seçiyorum alabileceğim max hız 35 mbit gözüküyor :) 3 ayda noldu da bu adresin alabileceği hız düştü?

    Bence abone sayısı arttığı için trafik teslim noktasından sonra TurkNet bu trafiği kaldıramıyor o yüzden yeni gelenlere de alabileceği hız 50 değil 35 çıkıyor. Bu durumu acilen düzeltmeleri lazım bu dalgalanma sorununu yaşayan kişi sayısı az değil. Güzel kampanyalarla girdiler ama devamı böyle olacaksa hiç girmeselerdi daha iyiydi. Durumu buradan sizlere bildiririm ama sanmıyorum ki çözülsün. Yani yukarıdaki durum karşısında çözüm odaklı bir davranış gösterip bu sorunu nasıl çözemiyorlar anlamıyorum. Aşağıya ilgili SS leri ekliyorum.

    11 Eylül tarihindeki hız testlerim ve sonuç ortada:
    http://www.speedtest.net/results.php?sh=b853d12e7d6c65dc17e0a29bd7f30d9f&ria=0

    Modem hat durumu:
    TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!

    Turknet tarafından gelen SMS ler:
    TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!TürkNet Hız Sorunum 2 Aydır Çözülemedi!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babajii -- 2 Ekim 2017; 23:22:7 >



  • 35'e çekmesinin asıl nedeni, tt'nin port ücretlerine yaptığı fahiş zam. Özellikle 50 mbit üzerinde iki katına çıkardı. Turknet bu yüzden hattınız fazlasını desteklese bile en fazla 35 veriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz hız kayıpları hattınız santralden saha dolabına kadar fiber, saha dolabından ankastre kutusuna kadar bakır kablodur. Bu sebeple ankastre kutusundan modeme gelene kadar %20 hız kaybı yaşanabilir.%100 tanımlanan hızı bu sebepten dolayı alamamaktasınız.

    Yaşadığınız ping sorunu nedeniyle üzüntümüzü bildirmek isteriz. TurkNet’te yüksek performans ve kullanılabilirlik önceliktir. Bu alanda her zaman en iyi operatör olmak istiyoruz.
    Ancak, ortak kullanılan telekom altyapıları, modem veya ev iç tesisat bağlantıları gibi sebeplerle abonelerimiz zaman zaman bizim de istemediğimiz ping sorunları yaşayabiliyorlar.

    Diğer konu için ise şuan yeni bir süreç içerisinde olduğumuzdan dolayı yeni kullanıcılarımıza altyapılarının desteklediği kadarıyla 35 Mbps'e kadar VDSL hizmetini destekliyoruz.

    Size ping sorununuz ve hız kaybınız ile ilgili yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Turknet sorunlari cozemeyip bina ici kaboolarda diyor her sorundami ayni cevap olur arkadas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün TürkNet tarafından aradılar durumu ilk defa bir teknisyen ile konuştum durumu izah ettim tesisatımda bir sorun olmadığını test ettiğimi vs söyledim ancak sorunun inatla kendilerinde olmadığını söyledi. Soruyorum size her gün saat 21:00 ve 24:00 arasında yaşadığım bu sorun benim tesiastımla mı alakalı? Neden günün diğer saatlerinde bu sorunu yaşamıyorum o zaman? Neden bu sorundan muzdarip olan kişiler hep akşam saati bu sorunu yaşıyor? Anlicağınız inatla kabul etmediler. Buradan iletişime geçen kişide benim çağrı merkezini arayıp yaptığım işlemlerden farklı bir sonuç sunamayacak. Bana da aboneliğimi iptal etmekten başka çare kalmadı. Şu an bu postu yazdığım saatte aynı sorunu yaşıyorum hızım pingim sürekli dalgalı geliyor 2 3 saat sonra düzelecek. Ben şu an arayıp 5. arıza kaydını açsam ne olacak 15. yi açsam ne olacak?
  • Konuya noktayı koyayım arkadaşlar. Hat değerlerim yukarıda ss de görüldüğü üzere hala aynı hiçbir değişme yok. Yani santrala yaklaşık 450 mt uzaklıktayım. SNR değerim gayet iyi ancak hala bana inatla iç tesisat vs şeklinde zırvalıyorlar. Bu iç tesisat madem sıkıntılı da neden günü 3 4 saati ben bu dalgalanmaları yaşıyorum? Yüreğim tükendi vallahi dilimde tüy bitti laf anlamayan insanlara laf anlatmaktan. Gerçekten çok sıkıldım. Hele ki şu AKK olayından sonra şikayetler iyice arttı. Neredeyse 2 ay oldu bir çözüm üretemediler. Bende az önce iptal dilekçemi istedim yarın fakslayıp bu işkenceden kurtuluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babajii

    Konuya noktayı koyayım arkadaşlar. Hat değerlerim yukarıda ss de görüldüğü üzere hala aynı hiçbir değişme yok. Yani santrala yaklaşık 450 mt uzaklıktayım. SNR değerim gayet iyi ancak hala bana inatla iç tesisat vs şeklinde zırvalıyorlar. Bu iç tesisat madem sıkıntılı da neden günü 3 4 saati ben bu dalgalanmaları yaşıyorum? Yüreğim tükendi vallahi dilimde tüy bitti laf anlamayan insanlara laf anlatmaktan. Gerçekten çok sıkıldım. Hele ki şu AKK olayından sonra şikayetler iyice arttı. Neredeyse 2 ay oldu bir çözüm üretemediler. Bende az önce iptal dilekçemi istedim yarın fakslayıp bu işkenceden kurtuluyorum.

    Hangi iss'e geçmeyi düşünüyorsunuz? Tavsiyeniz varmıdır bende değiştirmeyi düşünüyorum.
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    İş yerimiz evimize çok yakın orada superonline kullanıyoruz senelerdir. Biraz pahalı olucak ama superonline a geçicem kaç senedir sorun yaşamadık yaşasak da çözüm üretiliyordu.
  • Iç tesisat ya da modem ayarlarınızda sorun var biz de sıkıntı yok dediler bana da. Ne hikmetse netspeed'e geçtikten sonra verilen 32 mbps'nin hepsini almaya başladım. Turk. Nette ise bu 3,5 mbps yi geçmiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatifin güzelmiş, benim 2seçeneğim var ya tt altyapılı başka iss yada süperonline anten ile 4.5g sağlıyor fakat hava kötü olduğunda internette sıkıntı olabiliyormuş şeklinde yorumlar gördüm antenli için. bakalım hakkımızda hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vitoo kullanıcısına yanıt
    Yukarıda da yazdım tesisat daha 3 4 aylık ilk başlarda güzel di hız düşüşü vs yoktu ama sonradan bozdu. Arıza kaydı bırakıyorum sabahına telefonla arayan teknik arkadaş tutturmuş bana modeminize tanımlı hız 51199 kbps dir. Sorun bizde değil diye. Diyorum madem hat kötü SNR değerim neredeyse 30 hiç düşüş olmuyor. Santral dibimde. Sen tanımlamışsın ama orada o değer yazıyor diye hüç mi düşüş olamaz yani bu nasıl mantıkdır. Nasıl yaklaşımdır. Karşıdaki insanı aptal yerine koyuyorlar resmen. Bir de sinirleniyor böyle söyleyince 3 kere konuştum aynı arkadaşla 3. de de sinirlendi sesinden anlaşılıyor :) Yazık çok tutunamicaklar. Millet dalgalı internet kullanıp pingi çok olduktan sonra napsın AKK yı.
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Ben TurkNete geçmeden 2 ay telefondan kullandım Turkcellden odamda telefon çekmediği için vazgeçtim. Şimdide telefon tarifesiyle beraber güzel bir paket uydurmayı düşünüyorum. Netspped diye bi firma daha var onu düşündüm bi ara ama turknet gibi olma ihtimali çok yüksek insanlar oraya akın ettiğinde aynı şeyler olucak.
  • netspeed heryerde hizmet vermiyor bugün görüştüm ben alamıyorum, şuan türknet abonesiyim ama internetim yok telefondaki internet paketim bitene kadar çözülmezse aboneliği kapatıp alternatiflere yoğunlaşıcam çare yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    http://www.yalinadsl.net/telefonsuz-fiber-internet-69.html

    Buna baktınız mı bilmiyorum ama düşünebilirsiniz. Fiyat hız ve kota olarak TurkNete en yakın paket bu galiba. Ben araştırdığımda başka bulamadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.