Şimdi Ara

1.4 TSI Golf 5 LPG kiti önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
6.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ve yetkililer, biliyorum bu konu başlığı için uygun yer değil ancak LPG bölümüne açtığım konu 3 gündür onaylanmadı o yüzden şansımı burada denemek istiyorum. Aracım 2007 model 1.4 TSI BMY motor kodlu golf. Daha önce 140'lık bu modele LPG taktıran referanslar arıyorum öneriniz nedir taktırmalı mıyım, hangi marka olmalı güvenilir mekanlar neresidir? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • mesut1221 m kullanıcısına yanıt
    M mesut1221 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesut1221


    quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    Bunu versem dizel için 5-10 her neyse üstüne koymam gerekecek yada model düşüreceğim, haliyle 8-10 yaşında dizel de 150-200bin kmde ve ağır bakımı gelmiş olacak çoğu da zaten ağır bakım döneminde özellikle satıyor. Bana başlangıç fiyatı kafadan 10bin lira fazlaya mal olacak. İlerisinde bakımları külfetli olacak, kışın çalışmayacak falan dizelin de dezavantajları fazla hocam. Buna LPG taktırsam kumar bu hata verirse dizelle aynı masrafı yapmış olurum vermezse kârdayım diye düşünüyorum şu aralar.



    of off hayal gucunu bırakın bıraz gerçekelre bakın

    Hocam sizde de her görülene inanma güvenme problemi var galiba. Birincisi videoda güncel hava sıcaklığı yok, ikinci olarak da en son ne zaman marşa basıldı bilgisi yok. Dunya genelinin kabul ettiği bir problemi uzunluğu 1 dk olmayan bu video ile halletmiş oldunuz başarılarınızın devamını ve diğer problemlerde size kolaylıklar diliyorum.
  • Tsi motor lpg ile pek uyumlu değil. Kiti pahalıdır ve tam verim alamazsınız. İlla taktırıcam diyorsanız prins gibi kaliteli markalara yönelmenizi tavsiye ederim.
  • Ekose53 E kullanıcısına yanıt
    Hocam araştırdım fiyatlar arası makas çok açık. Prins için 5000 lira fiyat alırken atiker için 2200'e biter diyor usta. Şimdi kime güvenmeli, 2200 de beni yolda bırakmayacaksa neden 5000 vereyim diye düşünüyorum. Eski konulara yazdım ettim LPG bölümü çok pasif bu aralar galiba.
  • almayın cok yakar dıye defalarca soyledık jeton yenı dustu mılletın lpg lpg dıye tutturdu butun tsi cılar. Taksanız da tasarruf %25 oluyormus o yuzden degmez arkadaslar 5 bın tl verıp lpg taktırmaya. Satın kurtulun tsi motordan. bırakın haftada 1 gun kullananlar bınsın o arabaya
  • mesut1221 M kullanıcısına yanıt
    Hocam bu performansı verecek başka araba yok :). Hem performans olsun hem az yaksın hem de ucuza olsun herkes mutlu olsun :).
  • byshakram B kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam fiyat skalası genişmiş baya. Lpg uyumlu atmosferik bir motor olsa takın geçin derdim ama tsi da diyemiyorum maalesef. Tsi motora lpg takmış kullanıcılardan bilgi alırsanız daha faydalı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    Hocam bu performansı verecek başka araba yok :). Hem performans olsun hem az yaksın hem de ucuza olsun herkes mutlu olsun :).

    %25 az yakınca mutlu olsanda yarın arıza verır 2 katı paran gıder o zmn anlarsın mutlulugu. yılda kac km yol yapıyosunuz
  • mesut1221 M kullanıcısına yanıt
    %25 tasarrufu nerede okudunuz hocam? Benim gördüğüm 40'tan aşağı sallamıyor da :). Yılda ortalama 10-12bin km. Ancak bugün 250 km yol gittim uzun yol, yaklaşık 100 ila 120 lira yaktı (biraz da performanslı kullanım tabi). Şehir içi dışı farketmiyor içiyor benzini mübarek, malum fiyatlar da ortada. Hata verecekse versin yeter ki bindiğimde az yakıyor diye o koltuğa oturayım diyorum artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    %25 tasarrufu nerede okudunuz hocam? Benim gördüğüm 40'tan aşağı sallamıyor da :). Yılda ortalama 10-12bin km. Ancak bugün 250 km yol gittim uzun yol, yaklaşık 100 ila 120 lira yaktı (biraz da performanslı kullanım tabi). Şehir içi dışı farketmiyor içiyor benzini mübarek, malum fiyatlar da ortada. Hata verecekse versin yeter ki bindiğimde az yakıyor diye o koltuğa oturayım diyorum artık.

    nette bıraz arastırın %25 dıyorlar tasarrufa. Benım arkadasımdada vardı vazgectı. 10 bin km ıcın degmez. Aracı cok sevıyorsanız dızel fln bakın barı satın kurtulun. 2200 e atıker takan arkadasta muhtemelen nıtelıklı dolandırıcı falandır dıkat edın
  • mesut1221 M kullanıcısına yanıt
    Bunu versem dizel için 5-10 her neyse üstüne koymam gerekecek yada model düşüreceğim, haliyle 8-10 yaşında dizel de 150-200bin kmde ve ağır bakımı gelmiş olacak çoğu da zaten ağır bakım döneminde özellikle satıyor. Bana başlangıç fiyatı kafadan 10bin lira fazlaya mal olacak. İlerisinde bakımları külfetli olacak, kışın çalışmayacak falan dizelin de dezavantajları fazla hocam. Buna LPG taktırsam kumar bu hata verirse dizelle aynı masrafı yapmış olurum vermezse kârdayım diye düşünüyorum şu aralar.
  • TSİ çok ısınan bir motor,2 yıl TSİ 160hp Golf 6 kullandım sizinkine benzer bir motor,o yüzden iyi biliyorum.%25 tasarruf denilen alt devirlerde sürekli benzine geçen sistem,üstelik hiçte sağlıklı değil,motoru kucaklayabilirsiniz her an.. Bir de ''lpdi'' denen yeni nesil sistem var vialle gibi markalarda mevcut,araç hiç benzin yemiyor,sadece gaz ile çalışıyor ama o sistem de aşırı pahalı...Aslan besleyen yemini düşünmez deyin en iyisi ben öyle kandırıyodum kendimi
  • lpg 3 tl.benzin tüketiminide hesapla ,10 kuruş ancak kar edersin.masrafını çıkarman uzun yıllar alır
  • yılda 10 bin yapıyorsan hiç uğraşma.
  • @enoman;



    Hocam o yüzden bu ucuzlukların +larını -lerini bilmek istiyorum. Prins sistemde biraz daha güven verdiler bana ama bilemiyorum tabii, TSI için ilk defa kit taktıracağım. Bende bir de FSI motor var ona Romano kit taktırdım 3 sene oldu yaklaşık da 40bin km yaptım bakım bile yaptırmadan biniyorum hiçbir sorun çıkarmadı.



    @hoksi , @ufuk-34JD58;



    Şimdi yılda 10bin km desek 10 kuruştan bin lira senede kârım var, 5bin lira tutsa kit, 5 seneye kendini amorti edecek. Öte yandan atikere verilen fiyat 2200 lira, o da verimine göre 6-7 kuruş kâr ettirse 3-4 sene içinde amorti edecek. Bu araç bizde ömürlük görünüyor şimdilik, üzerine koyup da model yenileme şansımız bulunmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    @enoman;



    Hocam o yüzden bu ucuzlukların +larını -lerini bilmek istiyorum. Prins sistemde biraz daha güven verdiler bana ama bilemiyorum tabii, TSI için ilk defa kit taktıracağım. Bende bir de FSI motor var ona Romano kit taktırdım 3 sene oldu yaklaşık da 40bin km yaptım bakım bile yaptırmadan biniyorum hiçbir sorun çıkarmadı.



    @hoksi , @ufuk-34JD58;



    Şimdi yılda 10bin km desek 10 kuruştan bin lira senede kârım var, 5bin lira tutsa kit, 5 seneye kendini amorti edecek. Öte yandan atikere verilen fiyat 2200 lira, o da verimine göre 6-7 kuruş kâr ettirse 3-4 sene içinde amorti edecek. Bu araç bizde ömürlük görünüyor şimdilik, üzerine koyup da model yenileme şansımız bulunmuyor.

    valla hocam gün doğmadan neler doğuyor bahsettiğiniz zaman az bir şey değil 5 yılda kim öle kim kala hangi modeller çıka.

    maaliyeti, bakım masrafı,aracın kitle tam uyum sağlamaması ve yapılan az km yola bakarak bence sizin aracınız için lpg gereksiz olur.

    ha yok ben illa taktıracağım macera kanımda var derseniz İzmir'de değişik motorlar ve araçlara kit takan Yusuf Koparan var facebook sayfasından yapılan montajları görebilir bilgi alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    @enoman;



    Hocam o yüzden bu ucuzlukların +larını -lerini bilmek istiyorum. Prins sistemde biraz daha güven verdiler bana ama bilemiyorum tabii, TSI için ilk defa kit taktıracağım. Bende bir de FSI motor var ona Romano kit taktırdım 3 sene oldu yaklaşık da 40bin km yaptım bakım bile yaptırmadan biniyorum hiçbir sorun çıkarmadı.



    @hoksi , @ufuk-34JD58;



    Şimdi yılda 10bin km desek 10 kuruştan bin lira senede kârım var, 5bin lira tutsa kit, 5 seneye kendini amorti edecek. Öte yandan atikere verilen fiyat 2200 lira, o da verimine göre 6-7 kuruş kâr ettirse 3-4 sene içinde amorti edecek. Bu araç bizde ömürlük görünüyor şimdilik, üzerine koyup da model yenileme şansımız bulunmuyor.

    Hocam merhaba. Tsi ve lpg li kullanan birisi olarak 7 bin km dir lpg li araç kullanıyorum.Mayıs ayı itibari ile Atiker atikfast di yani sizin düşündügünüz sistemi kullanıyorum. Size açık ve net söylüyorum bir an bile düşünmeyin. Lpg kit marka ve modelden çok daha önemlisi montaj ve işçilik bu hepsinden daha önemli.

    https://www.youtube.com/watch?v=sOgc_B71vg0

    alttaki yorumları okuyun. Atiker ve prins arasında sorunsuzluk anlamında hiç bir fark yok.Sadece birisi benzin i daha az tüketiyor. lpg li kullanan çok arkadaş var onlardan da bilgi alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz_avci


    quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    @enoman;



    Hocam o yüzden bu ucuzlukların +larını -lerini bilmek istiyorum. Prins sistemde biraz daha güven verdiler bana ama bilemiyorum tabii, TSI için ilk defa kit taktıracağım. Bende bir de FSI motor var ona Romano kit taktırdım 3 sene oldu yaklaşık da 40bin km yaptım bakım bile yaptırmadan biniyorum hiçbir sorun çıkarmadı.



    @hoksi , @ufuk-34JD58;



    Şimdi yılda 10bin km desek 10 kuruştan bin lira senede kârım var, 5bin lira tutsa kit, 5 seneye kendini amorti edecek. Öte yandan atikere verilen fiyat 2200 lira, o da verimine göre 6-7 kuruş kâr ettirse 3-4 sene içinde amorti edecek. Bu araç bizde ömürlük görünüyor şimdilik, üzerine koyup da model yenileme şansımız bulunmuyor.

    Hocam merhaba. Tsi ve lpg li kullanan birisi olarak 7 bin km dir lpg li araç kullanıyorum.Mayıs ayı itibari ile Atiker atikfast di yani sizin düşündügünüz sistemi kullanıyorum. Size açık ve net söylüyorum bir an bile düşünmeyin. Lpg kit marka ve modelden çok daha önemlisi montaj ve işçilik bu hepsinden daha önemli.
    https://www.youtube.com/watch?v=sOgc_B71vg0

    alttaki yorumları okuyun. Atiker ve prins arasında sorunsuzluk anlamında hiç bir fark yok.Sadece birisi benzin i daha az tüketiyor. lpg li kullanan çok arkadaş var onlardan da bilgi alabilirsiniz.

    @hoksi;
    Hocam Yusuf Koparanın grubundayım ama o daha çok Prins takıyor zaten de bayiliği var ve ben Ankaradayım o İzmirde :).

    @sessiz_avcı;
    Merhabalar, ben de ciddi düşünüyorum sizin gibi kullanıcı yorumlarını bekliyordum. İşçilik olarak tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı acaba Ankaradayım ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byshakram -- 12 Eylül 2017; 15:7:20 >




  • Hocam sen o motorla 6.2 lt benzin falan yakman lazım.. Ne yapacaksın LPG'yi? TiSiAy motorlar az yakıyor yahu.. Lütfen..
    Bu konulara girmeyelim, burayı yıkarlar!!..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    Hocam sen o motorla 6.2 lt benzin falan yakman lazım.. Ne yapacaksın LPG'yi? TiSiAy motorlar az yakıyor yahu.. Lütfen..
    Bu konulara girmeyelim, burayı yıkarlar!!..

    6.2 yaktıran var mı nerdeymiş yahu?? Biz mi şöförlük bilmiyoruz :).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    Hocam sen o motorla 6.2 lt benzin falan yakman lazım.. Ne yapacaksın LPG'yi? TiSiAy motorlar az yakıyor yahu.. Lütfen..
    Bu konulara girmeyelim, burayı yıkarlar!!..

    6.2 yaktıran var mı nerdeymiş yahu?? Biz mi şöförlük bilmiyoruz :).

    Benim benzinde ortalama 8.5-9 lt civarı idi şehir içi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.