Şimdi Ara

Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
6
Favori
13.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Herhangi bir yaptırım olmayınca da istediklerini yapıyorlar. Mesela arkadaşımızın durumunda ilk başta sorunu kabul etseler para iadesi veya ürün değişimi yapacaklardı, şimdi de para iadesi yapıyorlar. Kendileri için herhangi bir değişim yok gibi görünüyor. Hatta aradan geçen zamanda döviz değerlendiği için firma bundan zararı bırakalım belki de kar etmiş oluyor.

    Fakat bize göre itibar kaybediyorlar ama bunu nedense göze alıyorlar (Burada yine Dell'i kategori dışı bırakalım, Dell itibar kaybetmektense en ufak hatada değişime gidiyor).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daryusdaryus

    Aynen öyle. Herhangi bir yaptırım olmayınca da istediklerini yapıyorlar. Mesela arkadaşımızın durumunda ilk başta sorunu kabul etseler para iadesi veya ürün değişimi yapacaklardı, şimdi de para iadesi yapıyorlar. Kendileri için herhangi bir değişim yok gibi görünüyor. Hatta aradan geçen zamanda döviz değerlendiği için firma bundan zararı bırakalım belki de kar etmiş oluyor.

    Fakat bize göre itibar kaybediyorlar ama bunu nedense göze alıyorlar (Burada yine Dell'i kategori dışı bırakalım, Dell itibar kaybetmektense en ufak hatada değişime gidiyor).

    ben de bu başlıktan sonra viewsonic'den vazgeçip dell s2716dg modeline yöneldim ancak türkiye'de A05 revizyon sürümünü satan bir mağaza göremedim genelde A04 gibi
  • meku kullanıcısına yanıt
    Versiyon farkını bilmiyorum ama bir yıl kadar s2716dg kullanmıştım. Şimdiye kadar kullandığım en iyi monitördü.
  • her marka model sorunlu olmuyor zaten örnek ben bu modelinde XG2401 şikayet bulamayınca aldım gayet memnunum
  • İlerleyişi,belgeleri foto olarak burada paylaşırsanız,insanlara haklarını arama konusunda daha çok cesaret verebilirsiniz hocam.
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Xg2401 başarılı bir model, aslında başlıkta belirtilen monitör de sınıfında f/p ürünü sayılır ama işte servisi sıkıntılı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen öyle trdeki servisleri bildiğim için şikayeti olmayan modeli araştırdım şikayetsiz olan bahsettiğim modeldi aldım allah kimseyi düşürmesin trdeki servislere
  • Kafamda bir marka silinmiş oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • viewsonic gibi bir markanın kendi teknik servisi ile problemi çözmeyip davasını mahkemede kaybetmesi çok kötü bir durum gerçekten, insanın güveni zedeleniyor, ben viewsonic monitörümden memnundum ancak 75 fps olduğundan değiştirecektim, artık dell bakıyorum.
  • Xg2703 modelinde nasil bir sorun oldu cok merak ediyorum ? Dell dediniz firma Türkiye satisi bile yok 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daryusdaryus D kullanıcısına yanıt
    Sorun ne yasadin kardesim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MB12 kullanıcısına yanıt
    Yanlış kişiye sordun sanırım, bende sorun yok şimdiye kadar.
  • daryusdaryus D kullanıcısına yanıt
    pardon kardesim gx2703 bende inceledim pek bir sorunla karşılaşmadım merak ettim icin yazdim 🙃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meku kullanıcısına yanıt
    Satıcıya gönderilecek ürünün revizyon koduna bakabilir misiniz diye sorduğumda bile ürünler depodan gelecek ve kontrol edemiyoruz dedi.

    Dedim durum bu. A05 revizyon arıyoruz. Bu monitöre bakan kişi paket geldiğinde seri numarasından revizyona bakar ve teslim dahi almadan iade eder. Bir de iade kargosu çıkar size.

    Cevap aynı. Depoda olduğundan onu kontrol edemiyoruz.

    Bu cihazı satmak gibi bir dertleri yok sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Satıcıya gönderilecek ürünün revizyon koduna bakabilir misiniz diye sorduğumda bile ürünler depodan gelecek ve kontrol edemiyoruz dedi.

    Dedim durum bu. A05 revizyon arıyoruz. Bu monitöre bakan kişi paket geldiğinde seri numarasından revizyona bakar ve teslim dahi almadan iade eder. Bir de iade kargosu çıkar size.

    Cevap aynı. Depoda olduğundan onu kontrol edemiyoruz.

    Bu cihazı satmak gibi bir dertleri yok sanırım.

    aynı şekilde bende de ancak A04 revizyon sürümüne kadar razıyım, A04 kullananlar memnun, ancak A03 ve öncesi gelirse direkt geri göndereceğim, sadece uygun bir indirim bekliyorum, boş yere uğraş olacak ama olsun, kargoyu geldiği gibi geri iade edersem belki ücret kesimi olmaz.
  • meku kullanıcısına yanıt
    Revizyon numarasını kutu üzerinden kontrol edebileceğinizden istemediğiniz sürüm gelirse iade talebi açıp geri gönderirsiniz. Kutusu vs. açılmış olsa iade/değişim için servis raporu isteyecektir satıcı ama kapalı kutuyu doğrudan firmaya iade edersiniz.

    Sürüm numarası öğrenme şansı yok gibi gözüküyor. Eğer alacak olursam ben de mecburen bu şekilde kontrol sonrası ürünü kabul edeceğim veya direk iade edeceğim.
  • Hem Ips olmasından dolayı fotoğraf işlerimde rahatlık sağlatacak, hem de oyun için kullanabileceğim bir monitör arıyordum. Bu monitörü gözüme kestirmiştim. 3400tlye kadar çıkabilirim fakat bu konuyu okuyunca büyük hayal kırıklığına uğradım Yabancı incelemeler epey olumluydu oysaki... Yok mu alternatif olarak önerebileceğiniz monitörler? Cidden epey heveslenmiştim bu monitöre
  • Bu viewsonic'in politikası değil, Türkiye'deki distribütörün halkt yemesi. Ürünü iade edin, beğenmedim deyin geçin, hakkınız var.
  • anasayfada sorunun detayları mevcut, satışı olmayan firma destek konusunda çok daha iyi, ölü pikseli vs. sorun görmeyen bir firmanın ülkemizde satışı olması çokta önemli değil

    @RaúL

    monitör güzel şansını deneyebilirsin herkeste bu kadar kötü seviye ışık sızması mevcut değil ips gereği glow vs olacak kabul edilebilir düzeydeyse kullanılır. ben biraz şanssızdın ölü piksel ve kötü boyutta ışık sızması sorunuyla karşılaştım servisin müşterisini nasıl savunduğunuda görmüş oldum.
  • s1Lv3r S kullanıcısına yanıt
    Sizin yaşadıklarınızı daha önce ben de Asus firması ile yaşadığım için sizi çok iyi anlıyorum. Satış sonra sanki müşterisi değil sıradan biri gibi davrandılar bana ilgisiz bir şekilde, çok ilgi görmese de eskilerden kalma bu konuda açtığım konum mevcut forumda. O yüzden benim için satış sonrası destek çok önemli. Lakin bu ara monitör alma arefesindeyim, vereceğimiz para çok büyük bir para ve insan o paraya sorunsuzluk istiyor.

    Piyasada ips ve 144/164hz çok model yok; benim bildiğim kadarıyla bu model, Asus'un Pg serisi ve şu an Tr de bulamadığım Acer Predator XB271HU var. Gözümden kaçmış olabilir ama genel olarak bu üçü ön planda. Asus'a bütçem yetmeyeceği için XG2703-GS iyi bir seçim olacaktı benim için. Dell S2716DG gibi bir seçenek daha var aklıma yatan ama onun da photoshop vs. grafik uygulamalarındaki performansını merak ediyorum. Genelde hem grafik için hem de oyun için bir monitör bakıyorum, bu bağlamda renkler önemli ne yazık ki.

    Sizin yaşadıklarını görünce bu modeli alıp ve o kadar para verdikten sonra ne çıkarsa bahtıma diye beklemek beni çok üzer :) Dediğim gibi sizin yaşadıklarınızı daha önce benzerini yaşadığım için daha çok üzülüyorum sizin adınıza; kendi adıma da daha ihtiyatlı davranıyorum bu yüzden... Keşke ips, g-sync, 144/165hz ve WQHD çözünürlükte başka alternatifler olsa onlara baksak :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.