Şimdi Ara

Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
6
Favori
13.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Viewsonic XG2703-GS monitörü 21.08.2017 tarihinde satın aldım. Kutudan ölü pikselli ve renkleri bozacak düzeyde ışık sızmasıyla çıktı.Sorunu KVK servise bildirdiğimde ürünü yollamımı istediler. Ürünü inceliyip bu durumların normal olduğunu söyledir siyah renkleri sarı şekilde bozan ışık sızması içinde aydınlık ortamda kullanmamızı tavsiye ediyorlar.Karanlık sahne içeren oyun oynamayın dememelerine şaşırdım.Soruna ips glow hepsinde var diyip geçiştiriyorlar.Ölü piksel ise 2 den azsa hiç bir şekilde kusur sayılmıyor.Henüz 15 günlük ve yüksek meblalı bir monitörde bu durumları normal karşılayan bir firma Viewsonic. Kesinlikle biraz daha fazla verip diğer firmalara yönelin en azından ölü piksel garantiler var ve size monitörü aydınlık ortamda kullanın ışık sızması görmezsiniz cevabını vermezler.

    Özetle Ölü piksel, Işık Sızması Viewsonic'te Kusur değil, üst seviye monitör tercihlerinizi ona göre yapın.
    Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır

    Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır

    Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 8 Eylül 2017; 21:32:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2011 de 150 bin liraya aldığım , hemde İstanbul un en büyük 3 şirketinden birisinden olan babacan yapıdan aldığım evim daha 2. Senesinde ortak alanda kötü elektrik malzemesi kullanılmasından dolayı çıkan yangında kapıma kadar yandı. 7. Kattan ben ve hamile eşim de dahil olmak üzere 120 kişi camlardan doğru itfaiye merdiveni ile tahliye edildi. İnşaat şirketine mağduriyetimizi gidermesi için baş vurduğumızda uzun uzadıya anlattı durdular ve hiçbirşey yapmadılar.

    150 bin liralık evimi zararına sattım ve yaklaşık 50 bin tl zararım oldu. Fakat şöyle birşey yaptım bende, tüm sosyal medyadan tutun bu firmadan ev alacak , ertesi gün tapuya gidecek adamı bile bu yaşadığım şeyleri anlatarak o firmayı kullanmaması için ikna ettim. Ve gelin görün ki bana verdikleri zarara karşılık ; ciddi söyliyorum en az 15 kişiye ev aldırmadım o firmadan. Ve adamların zararı 15 kişide yaklaşık 7 milyon tl..



    Bu olay abd de veya başka bir ileri seviye ülkede olsa zararımız karşılanır tazminat bile alırdık..



    Şimdi bu yaşadığım şeyi neden anlattım.. Siz bu forumun bir üyesine monitör sattınız, karşılığında yaşanan soruna duyarsız kalıp müşteriyi memnun etmediniz. Ve ben bugün vatan bilgisayarda monitör bakarken bana hiç araştırmadığım 27" gsync ips ekranlı bu monitörünüzü tavsiye ettiler. Kasamı da yanmda götürdüğümden denedim monitörü ve çok beğendinim, tamam dedim budur. Alıyorum dedim ama 5 dk izin verin ufak bir araştırma yapayım, karşıma direk bu konu çıktı, okuduklarım karşısında tek düşüncem aman bu markadan uzak dur dedim kendi kendime.. Sonuç olarak asus un gsync olanını alıp çıktım. Eminim benim gibi sırf bu müşteri memnuniyeti sorununuzdan dolayo sizin markanızı tercih etmeyen onlarca kişi oldu.. Bende şirket sahibiyim, evet müşterinin haksızca üste çıkmak, ürün değişimi istemesi vb olaylarla bende karşılaşıyorum. Fakat bu konuda ki arkadaşın paylaştığı fotograflardan dolayı onun kesinlikle memnun edilip değişim yapılması gerekirdi. Ve sonuç olarak hem davayı kaybettiniz hem onlarca müşteriyi kaçırdınız..
    Ürünü hepsiburada nın kdv indirimin de almışsınızdan biz tüketiciler ne anlamamız gerekiyor yani.? KDV indiriminde biz zaten sorunlu ürünleri sattık normal mi.? Ya da 500-600 lira az para vermişsiniz sesinizi çıkarmaya hakkınız yok, kullanın mı.? İnsanların gözünde gitgide batan bir viewsonic görüyorum şu an..
    Firma yetkilisinin , amazon için attığı linkteki Asus PG279Q ve Viewsonic XG2703-GS modelleri için amazonda birçok ışık sızması şikayeti var ve hepsi ürünü iade etmiş yada değişim yapmışlar. Kaldı ki burada ışık sızması haricinde birde ölü piksel var. Amazondaki yorumlarda yine bu problem için değişim yaptıran insanlar var. Bu kadar örnek varken siz hala çıkıp bunu normalleştirmeye çalışıyorsanız pazarlama müdürlüğünü bırakın . Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum , tamda monitör alma arefesindeydim viewsonic i direk eledim , aynı paneli kullansalar dahi farklı bir marka alacağım. İndirim konusu ise ayrı rezillik .
    Bence monitöre öyle acil ihtiyacınız yoksa direk tüketici mahkemelerine başvurun,6 ay en fazla 1 yıl içinde paranızı faiziyle geri alırsınız. Diğer türlü o kadar paranıza yazık etmiş olursunuz.Bunların üzerine gidilmediği sürece, insanları kullanmaya devam edeceklerdir.Yasal haklarınızı öğrenip sonuna kadar gidin derim.Geçmiş olsun.
    Çok güzel geçiştiriyorsunuz resim ayarları kalibrasyon testleriyle, ama benim sorunum çok net ölü piksel ve sol alttaki bakın özellikle sol alt diyorum çünkü sağ alt ve üst köşedeki ışık sızması kabul edilebilir durumda, sol alt kısımda ayndınlık veya karanlık ortam farketmeksizin siyah sahnelerde renkleri bozacak sarılık verecek şekilde bir durum var.KDV indiriminden önce de satın aldım monitörü kutusu açık iade ürün geldi tekrar sipariş ettim ilk siparişim 3168,19TL ikincisi yani şu an kusurlu olanda 2639,10TL hatta xg2401 ise 1283TL bunlarıda indirimden bahsettiğiniz için yazdım herhalde indirimden aldınız bunlar normal demek istediniz.

    Bahsettiğiniz firmaların ölü piksel konusunda yaklaşımını biliyorum zero dot pixel gibi. Viewsonic politaklarında hiçbirşey kusur sayılmıyor, nitekim sizde aynı sorunu çözmeye değil normalleştirmeye çalışıyorsunuz.Bu tutumunuzda satışlarınızı olumlu etkileyecektir emin olun. Dediğim gibi XG2401 monitörümden memnundum (hali hazırda kullanıyorum ki) üst modele geçtim neyse siz yardımcı olmamayı tercih kusursuz monitörlerinize ama bende hakkımı araycağım.


    Ayrıca ürünün alma arifesinde ilgili incelemeyi izledim, daha sonra acaba sorun yaşayan varmı diye arattığımda çok sevgili editör arkadaşlarınızın sitesinde ışık sızması yüzünden konu açan arkadaşı gördüm ilginçtir ürünü değiştirdiniz, bendekinden daha az düzeyde kusurlu olmasına rağmen ve ölü piksel olmamasına rağmen.Buna istinade satış sonrasındada sorun yaşamam diyerek siparişi verdim.Ki yaklaşımınızdan ötürü oranın kurmaca bir reklam kampanyası olduğunu düşünüyorum hem politalarınız geriği böyle birşeyi nasıl yaparsınız anlayamadım 0 kusura sahip monitör nasıl değişir .
    Hayırlı olsun dostum. İnsanların haklarını araması çok hoşuma gidiyor doğrusu.



    2 aydan fazla beklediniz ama sonuca ulaştınız. Keşke bu kadar bekleme süresi de olmasa ama şimdilik yapacak birşey yok maalesef.



    Aslında böyle durumlarda ceza vb. artı yaptırım olsa, firmalar heyete girmeden iade sürecini başlatır diye düşünüyorum. Çünkü mevcut durumda firmanın kaybı olmadığından müşteriyi zora koşuyor, yıldırarak hakkını aramaktan vazgeçirmeye çalışıyor.



    Hayırlı olsun tekrar.
    Servis tutumları biraz değişik firmanın diğer arkadaşların yazdığı gibi servis hiç kusur göremiyor şikayetle gelen ürünlerde. Servis raporu geldikten sonra Tüketici haklarını başvuru yaptım süreç biraz uzun sürdü ( 2 ay kadar ) ama sonrasında bilirkişi incelemesini takiben ücret iade kararı çıktı ve monitörü hb’ye iade ederek ücret iademi aldım. Ağlamaya meme yok maalesef ülkemizde hakkımızı aramamız şart.
  • 2k gsync monitör arayanlara f/p ürünü olarak tavsiye ettiğimiz model ama servis konusundaki tutumları kötüymüş umarım gerekeni yapar ürünlerinin arasında dururlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence monitöre öyle acil ihtiyacınız yoksa direk tüketici mahkemelerine başvurun,6 ay en fazla 1 yıl içinde paranızı faiziyle geri alırsınız. Diğer türlü o kadar paranıza yazık etmiş olursunuz.Bunların üzerine gidilmediği sürece, insanları kullanmaya devam edeceklerdir.Yasal haklarınızı öğrenip sonuna kadar gidin derim.Geçmiş olsun.
  • Aynen, her ne kadar yargıya güven diplerde olsa da ben de tüketici mahkemenize başvurmanızı tavsiye ediyorum. Böyle çamura yatma çalışmalarının amacı muhtemelen insanları bıktırarak vazgeçirmeye çalışmak. 100 kişiden yarısı bile "aman! ne uğraşacağım" dese firma bunu kar olarak görebilir. Ama 100 kişinin doksanı hakkını arasa firmaların böyle şeylerle uğraşacağını sanmam. Firmanın Amerika merkezine yazı yazmanın da faydasının olabileceğini düşünüyorum. O da olmadı reddit, tomshardware vb. sitelerde de firmanın yabancı ülkelerdeki politikasını da diğer kullanıcılara duyurmanın etkili olabileceğini düşünüyorum.

    Son olarak monitör konusunda müşteri hizmetleri en iyi olan firmanın DELL olduğunu da belirtmek isterim. En ufak hata da tamirdi, kullanıcı hatasıydı gibi bahanelere sığınmadan monitörün yenisini gönderiyorlar. Şimdiye kadar Dell'de sıkıntı yaşayanı duymadım.

    Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun bende 21inde hepsiburadadan aldım bu monitörü, ölü piksel çıkmadı sağ altta bir miktar ışık sızması var ama pek rahatsız etmiyor.Sizinki seyri baya bozuyor gördüğüm kadarıyla arkadaşında dediği gibi tüketici hakem heyetine başvurun ölü piksel nedeniyle mutlaka paranızı alırsınız.
  • @-SKYNET-,@daryusdaryus

    bu tarz tutum içerisinde olun bir servisle her türlü hakkımı arayacağım,ips panellerde bu durumu normalleştirmeye çalışmaları çok tuhaf sorun ips glow değil ki zaten karanlık sahnelerde görüntü kalitesi bozacak düzeyde ışık sızması ve ölü piksel,Belli ki ezberletilmiş kalıbı söylüyorlar.Ölü piksel ise kesinlikle kusur değil.Savundukları bahane monitörün aydınlık ortamda çalışmak için tasarlandığı yahu oyun monitörü... 3 köşe de(sol alt, sağ üst ve sağ alt) backlight bleeding var hadi sağ tarafdakiler kabul edilir düzeyde olsun, sol alt özellikle rezalet karanlık sahnelerde sarımsı oluyor ortamda ışık olsun olmasın durum.

    Herşey bir yana servis raporu çok daha enteresan aynı modelle karşılaştırıldığı gayet normal olduğu söylüyorlar demek test monitörü ne halde kim bilir..

    Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır

    @ladre81

    Hepsiburada maceramı da paylaşıyım, aldığım ikinci monitör bu. İlk monitör muhtemelen iade edilmiş bir monitördü güvenlik bandı yırtık, kutusu açılmış monitördü. Teslim almadan iade ettim ondada sağolsun hepsiburada baya uğraştırdı 8 iş günü kargo şubesinde beklettiler teslim almadığım ürünü.
  • hali hazırda xg2401 modelini kullanıyordum firmanın gayet memnundum bir üst seviyeye geçiş amaçlı aldım ama almamak daha iyiymiş servislerinin durumunu görünce kesinlikle markayı tavsiye listenizden çıkarın.
  • Viewsonic'ten gelen mail, yandaş bir firma olduğunu düşündürdü bana.başka bir sitedeki ürün ile ilgili incelemedeki ekrandada benzer sorun var fazla olmasada, incelemeyi yapanlar normal demiş diye referans gösteriyorlar ve ilgili sitede bir arkadaşın açtığı konuda benim monitöre kıyasla daha az olan ışık sızmasına değişim verilmiş ve ne ilginçtir bana gelen mailin aynısı o kişiyede yazılmış link ve tabiki ölü piksel kusur değil mevcut xg2401 monitörümü elde çıkarıp değişim yapılmadığı sürece firmanın herhangi bir ürünü almayı düşünmüyorum.

    Viewsonic XG2703-GS Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 9 Eylül 2017; 16:11:44 >
  • Öncelikle geçmiş olsun anlaşılan viewsonic tercih etmeyeceğiz yeni bir monitör alma arefesindeydim direk viewi eledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, Ürünlerin kalitesi kadar servis hizmetlerinin kaliteside önemli, herhangi bir sorunda muhatabımız servis elektronik cihaz sonuçta ne zaman nasıl bir sıkıntı vereceğini bilemeyiz,İndirim haberlerini paylaşan şu modeli alın diye tavsiyede bulunan firma satış sonrasında ciddi kötüymüş görmüş olduk. Verilen miktarlar az değil paranızla rezil olmamak için başka markaları tercih etmek daha faydalı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmanın yazdığı standartlara göre zaten piyasada sorunlu monitör bulunamaz, eee o zaman sizi neden tercih edelim fikri çıkıyor ortaya.Ölü piksel çıksaydı uğraştıracaklardı demekki bizi.
  • ladre81 kullanıcısına yanıt
    Gerçekten öyle ölü piksel sorun değil ışık sızması sorun değil hiç birşey sorun değil ne çıkarsa şansınıza Dediğim gibi xg2401 gayet memnundum servis durumunu bilmediğim için yine aynı markayı tercih ettim sorun yaşayınca gerçek yüzünü görmüş olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında bizim Trdeki firmaların çok fazla kabahati yok, onlar ithalat yaptıkları firmalara sözlerini geçirip, müşteri memnuniyetini sağlayamıyor sadece. Olaki kullanılmaya değmeyecek kadar sorunlu bir monitörü bile değiştiremiyorlar..
    Işık hüzmesi bir sorundur, en azından estetik anlamda bir sorundur.Teknik anlamda da bir sorundur. Çünkü, panelin monitör aksamına tam randımanlı oturmamasından kaynaklanır çoğu zaman.(Çünkü nette, monitörün iç aksamına müdehale edip,blbden kurtulanlar var,adı üstünde ışık sızması, sızdırmazsan olmaz abi.:)) Belki işin ekonomik boyutunu baktıkları için(olmaması lazım,zaten çok pahalılar)belki kalite kontrollerin kötü olması belki kullandıkları panellerin kalitesiz olmasından kaynaklanıyor olabilir. :)Kaliteli bir monitöre, sadece hızlı,fonksiyonlu bir monitör olarak bakmamak gerekir,yoksa bu camları olmayan bir Ferrari ile ne kadar hız yaparsanız yapın, gelen rüzgar sizi daima rahatsız edecektire çıkar.

    İşin panel üretici ayağı bizim odak noktamızsa, ürünlere ışık hüzmesi, glow sorunları ibaresi konulması gerekir.Bu teknoloji ancak bu kadar yapabiliyor denilmesi için. Ya da tam gelişmeyen teknolojiyi üretmeyeceksiniz arkadaş...

    İşin montaj aşaması odak noktamız olarak düşünürsek, formda asus pg 279qdaki BLB(ışık hüzmesi,süzmesi olayı yaşan bir adamın fotoğrafları paylaşıldı.Adam yabancı, yaşadığı sorunu monitörü açarak, panelin ışık hüzmesi olan kısımları köpüklerle destek vererek sıfıra yakın, ışık sızması sağlanabildiğini kanıtlamış oldu.Tek bir adamın(belkide sadece hobi olarak teknoloji ile ilgilenen)böyle basit bir çözümle sorunu hallettiği yöntemi koskoca firmaların yapamaması trajikomik bir durum..

    Yapılan incelemelerin ne kadarı tarafsız? Peki bu adamlar ne kadar tarafsız olabilirler ki? Sen müşterini ne kadar eleştirebilirsinki? :)
    Ama şunda haklılar, piyasada (özellikle önceleri) o kadar çok blbli,glowlu,monitörler vardıki, kusursuzunu bulmak, çok çok zordu. Bu durumda normal kabul ediyorlar işte. :)

    Kısacası:
    -Işık sızması,hemen hemen bir çok üründe çıkıyor, ama olmayan ürünlerde var(AYNI MODEL,AYNI CLASSMANDA!!!) Buda işin, bu teknoloji ışık sızamasız ürün çıkartamazı çürütüyor.
    -Ölü piksel,takılı piksel vs kanun her türlü piksel hatası kusurlu üründür diyor kanunlarımız.(eğer değiştirmedilerse ...:) ) Ama firmalar, sen 3 de bende 5 diyeceğim arkadaş kafasındalar :) Bu bir 47inç veya üzerin tv olsa anlarım, tvnin içine mi gireceksinde seni rahatsız ediyor denilir.Lakin bu bir monitör, 45cm uzağında veya daha yakınında oturuluyor, dikkatinden kolay kolay kaçamıyor malesef.Ha görmezden gelebiliyorsan o başka, sonuçta monitörü çöp yapmıyor yani..
    -Bu tür ürünlerde bu problemleri düzeltilmeden alınmaması gerekiyor, sağlamını yap öyle alırım yoksa keyfin bilir diyip es geçeceksin. İşte tüketim toplumunun getirdiği bir alışkanlık, illa son çıkan olmalı. :)
    -Ya da kutuda, reklamlarında blb,glow vardır, ibaresi koyulmalı,alan ona göre almalı. Ve insaflıda olunmalı, yok git ışıkta kullan, güneşin karşısına çıkar, kremleyin birbirinizi denilmemeli.

    Ha neden bu kadar uzun yazdım,o kadar zaman geçti bu serilerde gene aynı muhabbet dönüyor ve tahminlerimce dönecek. Hem sinir oldum,hem üzüldüm...
    Benim fikrim, bu kusurlar sizi etkilemiyorsa dert etmeyin, araç çalışacak ve görevini yapacaktır bunlar olsada. Lakin rahatsız ediyorsa bence o paraya değmezler...
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt
    Hani dediğin gibi ips glow olsa sıkıntım sorun değil bunu bilerek aldık,3 köşede blb mevcut ve bu üretim kalitesinden kaynaklı durum. Sağ köşedeki ( alt ve üst ) oyun vs durumlarda rahatsız etmiyor ama sol alt rezalet siyah sahnede orada sarımtrak band var. Onu geçtim ölü piksel bunları sineye çeksen sürekli karşılıklı bakıştığın siyah nokta. Kanunlar 1 tanesi bile kusur derken 2 den aşağıyı kabul etmeyen bir servis p.tesi günü tüketici haklarına gidiyor durum uzun sürecek ama 3k verip bunlar normal olur diyen bir firmadan kurtulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de eliyorum direk.

    Ne cikarsa bahtiniza diyemezsiniz. Lg yada samsung gibi markalarin uğraşmaması asusun tv uretmemesi ne kadar ilginc geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkuazim kullanıcısına yanıt
    servis hiçbir şeyi sorun olarak görmüyorlar ve bir bahaneleri kesin var.verdiğiniz paranın karşılığını bekleme şansınız yok maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s1Lv3r

    Hani dediğin gibi ips glow olsa sıkıntım sorun değil bunu bilerek aldık,3 köşede blb mevcut ve bu üretim kalitesinden kaynaklı durum. Sağ köşedeki ( alt ve üst ) oyun vs durumlarda rahatsız etmiyor ama sol alt rezalet siyah sahnede orada sarımtrak band var. Onu geçtim ölü piksel bunları sineye çeksen sürekli karşılıklı bakıştığın siyah nokta. Kanunlar 1 tanesi bile kusur derken 2 den aşağıyı kabul etmeyen bir servis p.tesi günü tüketici haklarına gidiyor durum uzun sürecek ama 3k verip bunlar normal olur diyen bir firmadan kurtulurum.

    İnan Ips glowda benzer bir nane, bir korku filmi izliyorsun ekranın ortasından az bir şey sağa sola kaydın mı bir tarafa sanki fener vuruyor gibi parlıyor. Bütün sahneyi mahfetiyor bu. Lakin glow bir nebzede olsa ışık sızmasından iyidir genelde.
    Ürünü kaça aldınız bilmiyorum ama 3500TLden yukarıysa, Tüketici Hakem Heyeti bakmıyor, Tüketici mahkemelerine başvurmanız gerekiyor. Lakin siz genede bir sorun THM'ne.
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi köşelerde sarılık görmek yerine ips glow daha tercih edilebilir bir durum,ölü piksel de tuzu biberi oluyor. Resmen monitör işinden soğudum soğuttular hangi fiyat bandında olursa olsun bu markayı aldırmamak için elimden geleni yapacam kesin kararlıyım. Bu arada 3500 tl altında fatura tutarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s1Lv3r

    dediğim gibi köşelerde sarılık görmek yerine ips glow daha tercih edilebilir bir durum,ölü piksel de tuzu biberi oluyor. Resmen monitör işinden soğudum soğuttular hangi fiyat bandında olursa olsun bu markayı aldırmamak için elimden geleni yapacam kesin kararlıyım. Bu arada 3500 tl altında fatura tutarı.

    O zaman Tüketici Hakem Heyetine başvurun bence. Eğer olay uzarsa,pc sistem özelliklerine bakarsak ekomonik durumunuz yerinde, başka bir markanın monitörüne yönelin, bunun davası sonuçlanıncada paranızı alırsınız, zaten hakem heyetinde bilgi verir. Aynı model ürünün acer ayağında bu sorunlar daha az çıkıyor.En azından ışık sızması olayı en iyi engelleyen firma Acer.O markanın xb271hu modeline bakabilirsiniz. Ya da yeni yılda çıkacak yeni modelleri bekleyin derim.
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt
    acer vardı benimde kafamda ama o modeli bulamadım bir türlü satışta viewsonic'e yöneldik hazır kullandığımız marka diye ama işte sonuç bu, yarın başvuruyu yapacam bakalım ne sürede sonuçlanır.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.