Şimdi Ara

Olması gerekenden düşük çıkan beygir gücü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2011 model makyajlı peugeot 308 sahibiyiz. 1.6 E Hdi 112hp bir motora sahip. Computeste girdiğinde araç 83 bg çıktı. Araç daha 135.000 km de. Bilgisayara bağlandığında 1.ve 2. Enjektörlerde ayar tolerans dışı diyor. Sadece enjektörlerden bu kadar fazla beygir gücü düşmesi normal mi? Veya başka neden yapabilir tavsiyelerinizi bekliyoruz. Birçok ustaya gittik bir sıkıntı olmadığını söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • %93 çıktı yani motor ? 135 bin km için bence normal gibi ama madem enjektörlerde sıkıntı var yaptırın çok daha iyi değerlere gelecektir.

    Ayrıca aracın motorunun fabrika çıkışlı değerlerine tekrar gelmesi için Fifth Gear ın bir videosu vardı. Orda her sene motor durumunun %1 azaldığını söylüyordu bunu kulağınıza küpe yapmakta fayda var

    Motorun tekrar eski gücüne kavuşması için yaptıklarınıda sıralayım.

    -Bujileri ve Buji kablolarının değiştirdiler
    -Hava filtresini değiştirdiler
    -Yağ filtresini değiştirdiler
    -Yağı değiştirdiler
    -Benzin deposundan içeri pembe renkte bir sıvı döktüler sanırsam enjektörlerle ilgili bişey yada yanma odasıyla alakalı yararlı bi sıvı sanırım

    Sizinde bunları yapmanız tekrar eski gücüne geri getirebilir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 6 Eylül 2017; 21:43:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok dusuk motor bitmiş 100beygir araba 300000km gitsin yine 100olmasada 95 bg falan çıkar ama siz bence kompresör testi yaptirin turkiyedeki dyno makinalarin cogu sacmalik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motora boy koy tekrar dene
  • Ankarada tavsiye edebileceğiniz peugeot Citroën servisi var mı bir de ona göstersek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de tekerlekten ölçüm yerine dyno testine sokun aracı. Ayrıca enjektör verimliliği dizel motorlarda çok önemli, belki siz yüksek torktan ötürü hissetmiyor olabilirsiniz fakat bu durum sonuca yansıyordur. Enjektör debisi ayarı yapılabiliyorsa veya ultrasonik temizlik ile çözülebiliyorsa onları araştırın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    %93 çıktı yani motor ? 135 bin km için bence normal gibi ama madem enjektörlerde sıkıntı var yaptırın çok daha iyi değerlere gelecektir.

    Ayrıca aracın motorunun fabrika çıkışlı değerlerine tekrar gelmesi için Fifth Gear ın bir videosu vardı. Orda her sene motor durumunun %1 azaldığını söylüyordu bunu kulağınıza küpe yapmakta fayda var

    Motorun tekrar eski gücüne kavuşması için yaptıklarınıda sıralayım.

    -Bujileri ve Buji kablolarının değiştirdiler
    -Hava filtresini değiştirdiler
    -Yağ filtresini değiştirdiler
    -Yağı değiştirdiler
    -Benzin deposundan içeri pembe renkte bir sıvı döktüler sanırsam enjektörlerle ilgili bişey yada yanma odasıyla alakalı yararlı bi sıvı sanırım

    Sizinde bunları yapmanız tekrar eski gücüne geri getirebilir



    işte paylaşım budur ...teşekkürler..




  • aviregal kullanıcısına yanıt
    Ne demek . Yıllardır otomobil hastalığının sonucu böyle işe yarayabilcek videoları, makaleleri, kullanıcı yorumlarını hep bi kenarlarda tutarım. Her an lazım olabiliyor . Keşke tüm şoförler benim gibi otomobil bilgisi açlığı yaşasada ülkede sağlıklı ve uzun ömürlü arabalar dolaşsa senelerce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 7 Eylül 2017; 1:44:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araba 112 beygirden 83 beygire düşmüşse o araba kendini zor kaldırır. O teste güvenmeyin siz. Benim araba da 140 beygir testte 110 küsur çıkmış. Sonra baktım daha 4400 devirde gazlamayı kesmişler, araç 6500 çevirebiliyor.
    Bir de kalibrasyonsuz aletle yapıyorlar o işi.
  • eğer hissedilir bir güçten düşme varsa Yukarda paylaşılan videodaki gibi düzgün bir elden geçirilirse araç gücüne kavuşur. Fakat o ölçümlerin çoğunda kalibrasyon yok ve düzgün yapılmıyor.
  • merhabalar. 112 hp gücü kranktan ölçülen güçtür. yaklaşık % 20 aktarma kaybı olsa tekerlekten ölçülen gücün yaklaşık 90 hp olması gerekirdi. 83 hp bence 130.000 km deki bir araç için normal gibi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.