|
Bu Atmosferik Motor gitmiyor muhabbeti nedir ? (36. sayfa)
-
-
Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3.84 mt uzunluk, 185 lastik, 900 kg, 90 bg eh bi zahmet o hıza çıksın bu değerlere 30 sene önce renault 11 ile ulaşılıyordu. 30 senede büyük gelişme.quote:
Orijinalden alıntı: kaju waffle
Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten. -
E34 525i M50B25
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İyi de s500 ile Civic birbirine rakip değil ki. Firmaların ağırlık ve sınıf farkına uygun motor koymaları normal değil mi?quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
S500 ün rolantide verdigi torku honda 7000rpm de veriyor
İste bu yuzden beygir rpm le degil, hacimle saglanmali.
Yillardir Mersonun bmw ye karsi izledigi strateji de buydu zaten. Senelerce bmw devir cevirterek guc aldi mb ise hacim basarak. Sirf bu yuzden litre basina dusen hp si bmw ye gore az diye verimsiz dediler mb motorlarina. Halbusuki alakasi yok.
Alıntıları Göster
Honda gibi F1'de yarışabilecek veya özel jet motoru üretebilecek bir motor üreticisinin bu işi bilmediğini düşünmüyorum. Her aracın amacı farklı olduğu gibi her motorun da amacı ve işlevi farklıdır. Her firma gibi uygun araca uygun motor üretiyor olamazlar mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
11sn o agirlikta bi arac icin oldukca kotu bir rakamquote:
Orijinalden alıntı: kaju waffle
Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mercedes kullanayıcıları hala BMW'ya çamur atmaYa çalışıyor ya... textilcixbilmem ne mi ne zırvalamış... -
Normal tabi ki. Anormal olan hondanin yaptigi gereksiz şov. Madem 160hp lik guclu versiyon cikartma niyetindesin, donemin megane coupesindeki, astra gsi indaki vb gibi koy 2 litre motoru, dengeli bir sekilde oyle al...quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop
İyi de s500 ile Civic birbirine rakip değil ki. Firmaların ağırlık ve sınıf farkına uygun motor koymaları normal değil mi?
Honda gibi F1'de yarışabilecek veya özel jet motoru üretebilecek bir motor üreticisinin bu işi bilmediğini düşünmüyorum. Her aracın amacı farklı olduğu gibi her motorun da amacı ve işlevi farklıdır. Her firma gibi uygun araca uygun motor üretiyor olamazlar mı?
Alıntıları Göster
İlla 1.6 motordan alicam diye kic kadar motora 8250 devir cevirtmenin manasi yok... 7000rpm de max tork mu gelir arkadas ne isi var bu arabanin gundelik trafikte?
Boş işler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben devir çevirme meraklısı değilimdir ama bu işin meraklıları var. Yüksek devir çevirerek asfaltta uzamaktan keyif alanlar bu motoru efsane olarak görüyor. Sanıyorum ki Honda mühendislerinin amacı da bu motoru ve aracı üretirken sportif kullanım ve sürüş zevki arayan kesime hitap etmekti. Yoksa Dünya'nın en büyük motor üreticisi için bir motora turbo ünitesi koymak zor olmasa gerek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tahmin etmiştim yüksek hacimli olduğunu.
Makina güzel ama ben olsam utanırım 1.4 1.6 motor turbolarla yarışmaya onunla
Sorunun cevabi da bu düşük hacimli atmosferik çekilmez ama yüksek hacimde candır.
Bu arada 1.4 vag grubunun 180hp cupra veya polosyula ya da 1.5 vtec turbo 182 hp civicle durum ne olur merak ettim açıkçası. 150lik golfu ara hızlanmada yiyemez ama uzun menzilde yer gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Süleyman Çakır. -- 4 Temmuz 2020; 23:13:33 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Neyse ki düşük hacimli olduğundan daha çok devir çevirmek durumunda kaldığı (için motorları kucaklamayı geçtim) halde milyon kilometreyi ve hatta milyon mili deviren Honda (ve Toyota) sahipleri keyiften dört köşe oluyor.
https://www.schomphonda.com/blog-732745-reasons-why-honda-fit-amazing-car/
https://www.youtube.com/watch?v=j0cbVQ3iHNY
https://www.thedrive.com/news/29982/this-2006-honda-civic-hit-a-million-miles-on-its-original-engine-and-transmission
https://www.thedrive.com/news/27940/2000-honda-accord-with-over-1-million-miles-surfaces-in-north-carolina
https://www.youtube.com/watch?v=ghI024e4Deg
https://www.youtube.com/watch?v=_UabC1gSj_8
Jazz, Civic, Accord, Crv.
Hepsi orjinal, ellenmemiş, açılmamış motor ve şanzıman ile yapmış bu kilometreleri.
Tabuta son çiviyi de Jeremy Clarkson çaksın.
https://www.youtube.com/watch?v=rF6Beo_qJDw
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 5 Temmuz 2020; 0:19:48 >
-
son videodaki civice bayıldım
atmosferikte 6-7bin sonrası apayrı bir dünya. japonlar bunları nispeten standart modellerine koyarak aslında büyük fark yaratmışlar ama küçük bir kitleye hitap edebilmişler bu modellerin keyfini herhangi bir turbonun verebileceğini hiç sanmıyorum. -
dostum ben eski bir toyota sahibiyim ; 2011 auris 1.33. bir toyotadan zevk almak istiyorsan ya land cruiser olacak ya hilux. toyota sahibi olmak kimeseye zevk vermez. toyotanın amacı o değil. -
Evet şu an atmosferik bir aracım var çünkü bir aracı 3 yıldan fazla kullanmayı planlıyorsam atmosferik ve benzinli bir araç tercih ediyorum. 24 yıllık otomotiv sektörü tecrübem ile tercih ediyorum.
Eğer ekonomi eskisi gibi olsaydı ve aracı garantisi bitmeden sıfırlamayı planlasaydım turbolu bir aracı tercih ederdim.
Turbolu, atmosferik, dizel, manuel, otomatik, çift kavramalı, yüksek hacimli, çok düşük hacimli, ağır, hafif olmak üzere onlarca aracım oldu. Sürüş, yokuş performansı gibi konularda hiç birisinde herhangi bir problem yaşamadım çünkü atmosferik bir motoru turbolu gibi kullanmaya, otomatik bir aracı manuel gibi kullanmaya, benzinli bir aracı dizel gibi kullanmaya çalışmadım.
Sözümün arkasındayım, herhangi bir araçla yokuş, sürüş problemi yaşayan bir arkadaşın ya aracında problem vardır ya da şoförlüğünde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla ne bileyim 1.6 atmosferik megan 4 aracım var araç 4 çocuk 4 yetişkin gezdik bugün bagajda dolu rampalarda zorlanıyor tabi turbolu gibi olmaz ama insan rampalarda yokuşlarda daha iyi çeksin istemiyor değil yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğru hocam, atmosferik civic fc5 ve corolla 1.6 cvt kullanıcısı olarak aynı kapışmaları turbo araçlarla ben de yaptım, düzde ve inişte hep geride kalıyor küçük hacimli turbolar. Tek avantajları yokuş yukarı daha iyi hızlanmaları. -
Hep atmosferik motorlu araç kullandım, bir de dizel. İlk defa megane turbo motor kullandım ve bu nasıl bir akıcılık dedim. Dik yokuşlarda bile, düz yolda gidiyor gibi çıkıyor. Atmosferik motorlar ise bağırıp duruyor. Ancak devrini aldıktan sonra hız yapıyor. Turbo öyle değil ama. Gaza basmaya çekiniyorsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BahaKerem -- 5 Aralık 2020; 1:25:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu virus ortamında atmosferık arac begenmemek ilginç. minibüse binsen virüs garantisi var . zaman kaybıda cabası . dun taksıye bındım 7 km de 40 tl para odedım . taksi fiyatları 15 km yol gitsen bir günlük asgari ücret . bugun 1.2 atmosferık 85000 km de siena aldım benzinli lpg yok . lpg hayatta takmam 3 kuruş fazla yaksın taksiyle kıyaslayınca 10 da 1 fiyatına geliyor . aracım gaza basınca hemen tepki veriyor . 0-100 e 10 saniyede cıktım. hatta aractan ınıp motoruna baktım motorunu cıkarıp başka motormu takmışlar diye . bu arac nasıl bu kadar seri olabilir diye şaşırdım . kısaca adım başı radarın olduğu virüsün kol gezdiği ülkede hiç hızmış turboymuş aramam . atmosferıkde olsa hertürlü araba candır . kıymetini bilip şükredelim .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmuratbeyx -- 5 Aralık 2020; 1:49:10 > -
quote:
Orijinalden alıntı: xmuratbeyxbu virus ortamında atmosferık arac begenmemek ilginç. minibüse binsen virüs garantisi var . zaman kaybıda cabası . dun taksıye bındım 7 km de 40 tl para odedım . taksi fiyatları 15 km yol gitsen bir günlük asgari ücret . bugun 1.2 atmosferık 85000 km de siena aldım benzinli lpg yok . lpg hayatta takmam 3 kuruş fazla yaksın taksiyle kıyaslayınca 10 da 1 fiyatına geliyor . aracım gaza basınca hemen tepki veriyor . 0-100 e 10 saniyede cıktım. hatta aractan ınıp motoruna baktım motorunu cıkarıp başka motormu takmışlar diye . bu arac nasıl bu kadar seri olabilir diye şaşırdım . kısaca adım başı radarın olduğu virüsün kol gezdiği ülkede hiç hızmış turboymuş aramam . atmosferıkde olsa hertürlü araba candır . kıymetini bilip şükredelim .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X