Şimdi Ara

Bu Atmosferik Motor gitmiyor muhabbeti nedir ? (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
869
Cevap
8
Favori
62.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Süleyman Çakır.

    1.6 160hp vtec doch motoru efsanesi var fakat hepsi keko aracı oldu.. corollalara civiclere bu motoru koyup fabrika çıkış lpg ile verselerdi bakın bakalım yokuşta çekmiyor gitmiyor falan diyecekmiydi millet :D
    onların hepsinin motoru patlak. zira o gücü vermek için çok yüksek devre çıkması gerekiyor. alanların hepsi de o güç için alan gençler. aşırı devirden motor çok hızlı yıpranıyor. turbolular için diyor ya burda bazı arkadaşlar o kada yüksek güçten motor gidiyor, hayır gitmiyor. motor aşırı devirden gidiyor.
  • Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaju waffle

    Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten.
    3.84 mt uzunluk, 185 lastik, 900 kg, 90 bg eh bi zahmet o hıza çıksın bu değerlere 30 sene önce renault 11 ile ulaşılıyordu. 30 senede büyük gelişme.
  • Süleyman Çakır. kullanıcısına yanıt
    E34 525i M50B25

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gidiyor bence ama bir tık devir lazım. Benim araç için 2000+ devir yetiyor. 2000 altı yine de gidiyor ama zorlandığı hissediliyor. Eğer o hissediliği anda bir tık daha gaza basılırsa yürüyor gidiyor araba ama geç kalırsa yavaş yavaş hızlanmasını beklemek gerekiyor.(O/D a almak da bir çözüm olabiliyor.) Bu baygınlık LPG de oluyor benzinde bu sıkıntı olmuyor. Hatta benzini biraz fazla koymuştu pompacı biraz tükensin diye bastım ankara çayyolundaki bir yokuşta sabit 4500 devirde araç çılgınlar gibi hızlanarak 100 e kadar çıktı. Bıraktım gazı sonra tekrar bastım aynı şekilde tepkiyi aldı ve devri çıkardı 4000 civarına. Mesela bu his turbolu c180 de olmuyor ne kadar devir çevirse de bu hissi yaşatmıyor. Motor 3200 civarında maksimum torku veriyor. Ama 2000in bir tık üstü çıkmak için yeterli zaten 3200 e kadar çıkıyor o durumdan sonra.
    434 nm
    235 hp araç.
    Bu Atmosferik Motor gitmiyor muhabbeti nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    S500 ün rolantide verdigi torku honda 7000rpm de veriyor

    İste bu yuzden beygir rpm le degil, hacimle saglanmali.

    Yillardir Mersonun bmw ye karsi izledigi strateji de buydu zaten. Senelerce bmw devir cevirterek guc aldi mb ise hacim basarak. Sirf bu yuzden litre basina dusen hp si bmw ye gore az diye verimsiz dediler mb motorlarina. Halbusuki alakasi yok.

    Alıntıları Göster
    İyi de s500 ile Civic birbirine rakip değil ki. Firmaların ağırlık ve sınıf farkına uygun motor koymaları normal değil mi?

    Honda gibi F1'de yarışabilecek veya özel jet motoru üretebilecek bir motor üreticisinin bu işi bilmediğini düşünmüyorum. Her aracın amacı farklı olduğu gibi her motorun da amacı ve işlevi farklıdır. Her firma gibi uygun araca uygun motor üretiyor olamazlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaju waffle

    Suzuki swift 2020 1.2 atmosferik benzinli otomatik aracım var. 0'dan 100 km hıza 11 saniyede çıkıyor. Kalkışı ok gibi. Arkadaşlar eski atmosferik ya da otomatik araçlarda kalmışlar. Yeni otomatik araçları kullananlar sıfır araba alacaklarsa özel zevkleri olmadıktan sonra gidip de manuel araç almazlar zaten.
    11sn o agirlikta bi arac icin oldukca kotu bir rakam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes kullanayıcıları hala BMW'ya çamur atmaYa çalışıyor ya... textilcixbilmem ne mi ne zırvalamış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İyi de s500 ile Civic birbirine rakip değil ki. Firmaların ağırlık ve sınıf farkına uygun motor koymaları normal değil mi?

    Honda gibi F1'de yarışabilecek veya özel jet motoru üretebilecek bir motor üreticisinin bu işi bilmediğini düşünmüyorum. Her aracın amacı farklı olduğu gibi her motorun da amacı ve işlevi farklıdır. Her firma gibi uygun araca uygun motor üretiyor olamazlar mı?

    Alıntıları Göster
    Normal tabi ki. Anormal olan hondanin yaptigi gereksiz şov. Madem 160hp lik guclu versiyon cikartma niyetindesin, donemin megane coupesindeki, astra gsi indaki vb gibi koy 2 litre motoru, dengeli bir sekilde oyle al...

    İlla 1.6 motordan alicam diye kic kadar motora 8250 devir cevirtmenin manasi yok... 7000rpm de max tork mu gelir arkadas ne isi var bu arabanin gundelik trafikte?

    Boş işler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Ben devir çevirme meraklısı değilimdir ama bu işin meraklıları var. Yüksek devir çevirerek asfaltta uzamaktan keyif alanlar bu motoru efsane olarak görüyor. Sanıyorum ki Honda mühendislerinin amacı da bu motoru ve aracı üretirken sportif kullanım ve sürüş zevki arayan kesime hitap etmekti. Yoksa Dünya'nın en büyük motor üreticisi için bir motora turbo ünitesi koymak zor olmasa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VETERINARY kullanıcısına yanıt
    Tahmin etmiştim yüksek hacimli olduğunu.
    Makina güzel ama ben olsam utanırım 1.4 1.6 motor turbolarla yarışmaya onunla

    Sorunun cevabi da bu düşük hacimli atmosferik çekilmez ama yüksek hacimde candır.

    Bu arada 1.4 vag grubunun 180hp cupra veya polosyula ya da 1.5 vtec turbo 182 hp civicle durum ne olur merak ettim açıkçası. 150lik golfu ara hızlanmada yiyemez ama uzun menzilde yer gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Süleyman Çakır. -- 4 Temmuz 2020; 23:13:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Neyse ki düşük hacimli olduğundan daha çok devir çevirmek durumunda kaldığı (için motorları kucaklamayı geçtim) halde milyon kilometreyi ve hatta milyon mili deviren Honda (ve Toyota) sahipleri keyiften dört köşe oluyor.

    https://www.schomphonda.com/blog-732745-reasons-why-honda-fit-amazing-car/

    https://www.youtube.com/watch?v=j0cbVQ3iHNY

    https://www.thedrive.com/news/29982/this-2006-honda-civic-hit-a-million-miles-on-its-original-engine-and-transmission

    https://www.thedrive.com/news/27940/2000-honda-accord-with-over-1-million-miles-surfaces-in-north-carolina

    https://www.youtube.com/watch?v=ghI024e4Deg

    https://www.youtube.com/watch?v=_UabC1gSj_8

    Jazz, Civic, Accord, Crv.

    Hepsi orjinal, ellenmemiş, açılmamış motor ve şanzıman ile yapmış bu kilometreleri.

    Tabuta son çiviyi de Jeremy Clarkson çaksın.
    https://www.youtube.com/watch?v=rF6Beo_qJDw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 5 Temmuz 2020; 0:19:48 >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    son videodaki civice bayıldım

    atmosferikte 6-7bin sonrası apayrı bir dünya. japonlar bunları nispeten standart modellerine koyarak aslında büyük fark yaratmışlar ama küçük bir kitleye hitap edebilmişler bu modellerin keyfini herhangi bir turbonun verebileceğini hiç sanmıyorum.
  • haluk 23 kullanıcısına yanıt
    dostum ben eski bir toyota sahibiyim ; 2011 auris 1.33. bir toyotadan zevk almak istiyorsan ya land cruiser olacak ya hilux. toyota sahibi olmak kimeseye zevk vermez. toyotanın amacı o değil.
  • Evet şu an atmosferik bir aracım var çünkü bir aracı 3 yıldan fazla kullanmayı planlıyorsam atmosferik ve benzinli bir araç tercih ediyorum. 24 yıllık otomotiv sektörü tecrübem ile tercih ediyorum.
    Eğer ekonomi eskisi gibi olsaydı ve aracı garantisi bitmeden sıfırlamayı planlasaydım turbolu bir aracı tercih ederdim.
    Turbolu, atmosferik, dizel, manuel, otomatik, çift kavramalı, yüksek hacimli, çok düşük hacimli, ağır, hafif olmak üzere onlarca aracım oldu. Sürüş, yokuş performansı gibi konularda hiç birisinde herhangi bir problem yaşamadım çünkü atmosferik bir motoru turbolu gibi kullanmaya, otomatik bir aracı manuel gibi kullanmaya, benzinli bir aracı dizel gibi kullanmaya çalışmadım.
    Sözümün arkasındayım, herhangi bir araçla yokuş, sürüş problemi yaşayan bir arkadaşın ya aracında problem vardır ya da şoförlüğünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ne bileyim 1.6 atmosferik megan 4 aracım var araç 4 çocuk 4 yetişkin gezdik bugün bagajda dolu rampalarda zorlanıyor tabi turbolu gibi olmaz ama insan rampalarda yokuşlarda daha iyi çeksin istemiyor değil yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Doğru hocam, atmosferik civic fc5 ve corolla 1.6 cvt kullanıcısı olarak aynı kapışmaları turbo araçlarla ben de yaptım, düzde ve inişte hep geride kalıyor küçük hacimli turbolar. Tek avantajları yokuş yukarı daha iyi hızlanmaları.
  • Hep atmosferik motorlu araç kullandım, bir de dizel. İlk defa megane turbo motor kullandım ve bu nasıl bir akıcılık dedim. Dik yokuşlarda bile, düz yolda gidiyor gibi çıkıyor. Atmosferik motorlar ise bağırıp duruyor. Ancak devrini aldıktan sonra hız yapıyor. Turbo öyle değil ama. Gaza basmaya çekiniyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BahaKerem -- 5 Aralık 2020; 1:25:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu virus ortamında atmosferık arac begenmemek ilginç. minibüse binsen virüs garantisi var . zaman kaybıda cabası . dun taksıye bındım 7 km de 40 tl para odedım . taksi fiyatları 15 km yol gitsen bir günlük asgari ücret . bugun 1.2 atmosferık 85000 km de siena aldım benzinli lpg yok . lpg hayatta takmam 3 kuruş fazla yaksın taksiyle kıyaslayınca 10 da 1 fiyatına geliyor . aracım gaza basınca hemen tepki veriyor . 0-100 e 10 saniyede cıktım. hatta aractan ınıp motoruna baktım motorunu cıkarıp başka motormu takmışlar diye . bu arac nasıl bu kadar seri olabilir diye şaşırdım . kısaca adım başı radarın olduğu virüsün kol gezdiği ülkede hiç hızmış turboymuş aramam . atmosferıkde olsa hertürlü araba candır . kıymetini bilip şükredelim .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmuratbeyx -- 5 Aralık 2020; 1:49:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmuratbeyx

    bu virus ortamında atmosferık arac begenmemek ilginç. minibüse binsen virüs garantisi var . zaman kaybıda cabası . dun taksıye bındım 7 km de 40 tl para odedım . taksi fiyatları 15 km yol gitsen bir günlük asgari ücret . bugun 1.2 atmosferık 85000 km de siena aldım benzinli lpg yok . lpg hayatta takmam 3 kuruş fazla yaksın taksiyle kıyaslayınca 10 da 1 fiyatına geliyor . aracım gaza basınca hemen tepki veriyor . 0-100 e 10 saniyede cıktım. hatta aractan ınıp motoruna baktım motorunu cıkarıp başka motormu takmışlar diye . bu arac nasıl bu kadar seri olabilir diye şaşırdım . kısaca adım başı radarın olduğu virüsün kol gezdiği ülkede hiç hızmış turboymuş aramam . atmosferıkde olsa hertürlü araba candır . kıymetini bilip şükredelim .


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.