Şimdi Ara

İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İnce Uçlu Şarj Aleti İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeni ile üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • AlkanExclusive kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım haklısın, ben ayrı ayrı başlıklarda yaşadığım kepazeliğin sadece ilgili kısmını yazdığım için sen hikayenin tamamını ve yaşadığım sorunları bilmiyorsun ve rezillik göremiyorsun, yapılanların sözleşmeye uygun olduğunu iddia ediyorsun. ilk fırsatta ayrı bir başlık açıp yazmak en iyisi sanırım.

    önce sözleşme kısmına cevap vereyim sonra gerisini yazayım ki ne olmuş anla bak bakalım rezillik var mı yok mu.
    Birincisi benim imzaladığım sözleşme senin gönderdiğin sözleşme değil, bilerek veya bilmeyerek bireysel hizmet için olan sözleşmeyi göndermişsin fakat benim sözleşmem işyeri için ve farklı. şöyle;
    http://kurumsal.turk.net/dosyalar/Kobi%20Sozlesme_%20V20170424t1-2.pdf

    bu da bilgilendirme formu;
    http://kurumsal.turk.net/dosyalar/HBA%20Kampanya%20Formu%20(24%20ay%20Taahhutlu)%20C195T050517.pdf

    Senin de görebileceğin gibi burada 20 gün yazmıyor.
    Ayrıca gönderdiğin sözleşmede yazan bağlantının gerçekleştirilme süresi de daha önce internet hizmeti almayan, adı üstünde ilk defa bağlantı yapılacak yerler için yazılmış, en baştan port yoktur altyapı yoktur bir sorun vardır biz 20 gün içinde çözer bağlarız olmadı sözleşme iptal olur demiş.

    iss değişikliği için yasal süre 20 gün değil, hHalihazırda kullandığım ve aktif olan hizmetin adres değişikliği olmadan başka bir servis sağlayıcıya taşınması için talep alındıktan sonra bunun telekom'a iletilmesi ve onların da buna 2 gün içinde cevap vermesi gerekiyor ve taşıma da 24 saat içinde yapılıyor, bu süre içinde de HİZMET MODEM KURULUMU DIŞINDA KESİLMİYOR. Yani geçiş yapılınca sana yeni giriş bilgileri geliyor sen de onları girip internete bağlanmaya devam ediyorsun. Zaten türknet de iss değişikliği için 2-5 iş günü süre veriyor.

    Bakınız bunu beceremedikleri için ceza alan firmalara dair haber de var;http://uzmanpara.milliyet.com.tr/haber-detay/gundem2/btkdan-2-sirkete-idari-para-cezasina-onay/16000/16191/

    Rezilliğin başladığı yer burası, normalde iss değişikliği 5 iş günü içinde tamamlanması gerekiyorken benimki 10 günün üzerinde sürdü ve asıl problem şu ki normalde değişiklik sırasında hizmet kesilmiyorken benim iş yerimin telefonları 1 hafta kesildi!

    1 hafta arkadaşım, ne arayanlar ulaşabildi ne biz telefonları kullanabildik ne de dükkana gelen müşterilere hizmet verebildik zira işimizde internet olmadan hizmet vermek imkansız gibi.

    Normalde benim hatlarım açık kalsaydı ve bunlar hatlarımı 50 günde taşısalardı benim umrumda bile olmazdı fakat dediğim gibi iş yerinin tüm iletişimi 1 hafta kesildi. Dikkatini çekerim, ne arayabildik ne internete girebildik ne de aranabildik!

    "Tümünü taşımaları 18 Temmuz'u buldu" dedikten sonra "1.5 ayda taşıyamadılar" dememin çelişki olduğunu söylemişsin, doğrudur ve sebebi de yine Türknet'tir. Şöyle ki;

    Benim iki ayrı adreste 2 internet ve 4 telefon hattım var. Adreslere x ve y diyelim.
    x adresinde 1 internet 1 telefon hizmeti, y adresinde ise 1 internet 3 telefon hizmeti alıyoruz ve bu 3 telefondan bir tanesi faksa bağlı.

    Taşıma işlemi yapılırken x adresimdeki internet ve telefon hiç kesilmedi fakat y adresimdeki internet ve 3 telefon kesildi, 12 Temmuz'da aktivasyon sms'i attılar ve hizmeti taşıdık dediler fakat baktık ki y adresinde hala ne internet var ne de telefonlar çalışıyor, sadece faks numarasını aradığımızda çalıyor ki pek önemi yok zira insanlar işyerimizin faksını aramıyorlar arasalar da ulaşşamıyorlar çünkü biz o hatta bağlı olan tarayıcı fotokopi faks birarada bir cihaz var ve o hattan faks gelince faksı basmaktan başka işe yaramıyor.

    Bunun üzerine dedik ki siz faksın bağlı olduğu hat ile x adresimizdeki hizmetlerimizi aktif etmişsiniz, y adresimizdeki internet ve telefonlar hala aktif değil. Bunun düzeltilmesi 18 Temmuz akşamı tamamlandı ve ben (mesai saatlerinde y adresinde bulunduğum için) 18 Temmuz gece 12'de iş yerine gidip modem kurulumu yaptım, yani hizmeti vaad edildiği haliyle kullanmam 19 Temmuz'da mümkün oldu.

    Peki neden 1.5 ay diyorum? Çünkü geçen hafta, daha önce farklı sebeplerle oluşturmuş olduğum 5 şikayet kaydına henüz cevap verip çözüm bulamamışlarken arayıp dediler ki biz sizin 1847 ile biten telefonunuzu (faks numaramız) üstümüze alamamışız, daha önce oluşturduğunuz şikayet kayıtlarına da en kısa sürede döneceğiz beklemeye devam edin.

    Bunun üzerinde ben de evrak teslim ettiğim bayiyi arayıp bu numara için taşıma işlemini tamamlamadılarsa talebimi iptal etmelerini istediğimi ilettim.

    Yani 1 hattı 1.5 ay içinde taşıyamadılar ve taşıyamadıkları bilgisini 1.5 ay sonunda verdiler, ben de iptal ettiğim için 1.5 ayda tamamlayamadılar diyorum, öte yandan diğer hizmetlerim için konuşurken de 18 Temmuz'da tamamlandır diyorum, karışıklığın sebebi bu, problem o kadar çetrefilli bir hal aldı ki sanırım ne anlatmak ne de anlamak mümkün olmuyor.

    Bu arada rezilliğin asıl kısmı hizmet aktif olduktan sonra başlıyor. Yukarıda bahsettiğim şikayet kayıtlarının ilki 18 Temmuz'da oluşturulmuş durumda, 1.5 aydır sorun çözülsün diye bekliyorum, nedir onlar?

    Bana dediler ki sizin 2 ayrı adresinizde 4 (artık 3) telefon hattınız var, bunların her birine 1000dk, toplamda havuz olarak 4000 dakika tanımlayacağız.
    Şimdi ben OIM şifresiyle giriş yaptığımda 2 ayrı hesabım için 2 internet ve 2 telefon hizmeti görüntülüyorum ve görüntüleyebildiğim toplam dakika 2000. Kalan 2000 (artık 1000) dakika OIM üzerinden görüntülenemiyor ve ben angi telefon ne kadar kullanılmış göremiyorum, şeffaflık sorunumuz burada.

    Diyeceksin ki görsen olacak görmesen ne olacak. Anlatayım;
    Hizmet aktif olduğunda OIM'e girip neyi ne kadar kullanmışız diye bakmak istedim ve gördüm ki Türknet sisteminde 12 Temmuz'da aktif olduğu görünen telefonumuzdan 7 Temmuz'da başlayan, aynı numarayla yapılan ve her biri 1 dakika süren bir sürü görüşme yapmışız.

    Dikkatini çekerim, hizmet aktivasyonu Türknet sisteminde 12 Temmuz görünüyor ama benim kotamdan düşmeye 7 Temmuz'da başlamışlar. Bunu arayıp sorduğumda önce inkar ettiler, sonra müşteri temsilcisine dedim ki sen sistemini bırak al bu şifrem bu da kullanıcı adım gir benim ekranımda nasıl görünüyor bak. Bunun üzerinde haklısın dediler ve ne yaptılar biliyor musun? KAYITLARI SİLDİLER VE SONRAKİ TÜM GÖRÜŞMELERDE BÖYLE BİR ŞEYİN OLMADIĞINI İDDİA EDİP GÖZ GÖRE GÖRE YALAN SÖYLEDİLER.

    Ben bu kayıtları noterler birliğinin sayfasından girip etespit ile kayıt altına almıştım bile ama adamlar utanmadan sistemden bunları silip sonra da ahlaksızca böyle bir şeyin olmadığını iddia ettiler.
    Sonra ne oldu biliyor musun? fatura gönderdiler. Faturada bu sildikleri kayıtları tek tek yazmış gerizekalılar.

    bu ilk rezillik, gelelim ikinisine;
    Hız.
    Ben kayıt olurken özellikle hız konusunu sordum ve hem evrak alan bayi tarafından (kurumsalda bayi dükkana geliyor) hem müşteri temsilcisi tarafından hem de türknet sayfasında y adresimde 75mbps hız alacağım belirtilmişti, ve hatta bu iss değiştirme talebini alınca türknet müşteriyi arayarak telefonla teyit almak zorunda ya, arayıp teyit alırlarken de bunu özellikle söyleyerek onay verdim. hizmet aktif olduktan sonra benim hızım neden düşük diye sordum, modemdendir dediler ve ben de gittim modem aldım taktım kurulumunu yaptım fakat hız aynı kaldı!

    Bunun üzerinde tekrar tekrar arayıp hem bir önceki kepazeliğin açıklamasının hala yapılmadığını hatırlattım ve hız talebimi yineledim. 1.5 ay sonunda bana bir sms atıp adresimde port olmadığını söyleyip adsl almaya devam edeceğimi bildirdiler, ben de Küçükyalı Türk Telekom'a gidip başıma geleni anlattım ve adresimde müsait port olup olmadığını sordum, kadın gitti xdsl sisteminden sorgulatıp ekran çıktısı aldı ve evrağı kaşeledi paraf attı üzerine de tarihi yazıp verdi, evrakta adresimde port müsait olduğu yazıyor!

    Görevli arkadaşa özellikle "bu port var yazısı sadece Türk Telekom'dan hizmet alacağım zaman mı geçerli yoksa Türknet ile devam ettiğimde onlar da bu portu benim için kullanabilirler mi" diye sordum, port müsaitse xtelekom ynet fark etmez herkes kullanabilir, servis sağlayıcınız size bu porttan hizmet verebilir diye belirtti.

    Yani Türknet'in attığı "port yok" sms'i müşteriyi başlarından savmak için uydurulmuş bir YALANDI, bu bilgisayarımda sms ve ekran görüntüleri kayıtlı değil, iş yerime gidine onları da ekleyeceğim görürsün.


    üçüncü rezillik, fatura.
    Faturam 12-31 Temmuz için hesaplanmış fakat neredeyse tam faturalandırılmış, indirim yapılmış görünüyor fakat hatalı. Buna ek olarak bir de ağustos ayının internet faturasını da bunun içine katıp göndermişler. İtiraz ettim fakat onun da üstünden nereden baksan 15 gün geçti hala ses yok.

    Buradaki patates müşteri temsilcisi bu yalanlar kepazelikler ortaya çıktıktan sonra bir daha ne cevap verdi ne mesaj attı, dili evine kaçmış diye bir laf var bildin mi? işte durum tam da bu.

    En sonunda ne oldu biliyor musun? genel müdürlükte telefona bakan gereksiz 1 saat içinde çözüm garantisi verdi, 1 saat sonra geri aradığımda kendisine sorunun çözüldüğüne dair bilgi verildiğini söyleyip sorunumun çözülmediğine inanmadı.
    Düşünsene şikayeti ben yapıyorum, adamlar beni değil genel müdürlükteki bu kişiyi arıyor ve sorun çözüldü müşteriye bilgi verildi diye yalan söylüyor.

    Bu arkadaşın 1 saat sonunda bana sunduğu çözüm ne biliyor musun? "astoria avm içinde yüzyüze çözüm merkezimiz var oraya gelin" demek.
    OLAYA BAK LAN BEN DOLANDIRILIYORUM, SİSTEMATİK ŞEKİLDE YALAN SÖYLENİYOR VAAD EDİLENLER KASITLI ŞEKİLDE YERİNE GETİRİLMİYOR ve üstüne utanmadan bana diyorlar ki GELİN BİR DE BURADA ANLATIN DERDİNİZİ

    Son olarak evrak teslim ettiğim bayiyi (kişi) tekrar arıyorum ve adam bana benim elimden daha fazla bir şey gelmiyor, bana da dönüş yapmıyorlar diyerek cem çelebiler'in eposta adresini verip bir de buraya yazın diyor.

    Cem çelebiler bu hikayede o meşhur reklamdaki maydonoz rolünde karşıma çıktı yani, RESMEN MÜDÜR BU BUNA KONUŞ DEDİLER.

    Tüm ekran görüntüleri, sms ve aldığım evrağın fotoğrafını müsait olunca ekleyeceğim, bahsettiğim kanıtlar bunlardı, youtube yorumları değil.

    Şimdi tüm bunları okuduysan tekrar soruyorum, rezillik var mı yok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican456 -- 23 Ağustos 2017; 11:45:32 >




  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Paragraf paragraf cevap vereceğim.



    - Evet, işin kurumsal boyutunu da öğrenmek isteyenler için ayrıca bir başlık açman yeterli olacaktır.



    - Kurumsal bağlantılar hakkında bilgim yok. Gönderdiğin sözleşmeyi şu anda okuyamadım ama süre yoksa neden sözleşmede süre belirtilmediğini de açıklamalılar. Sonuçta ben şirketime TurkNet bağlatmak istesem, ucu açık bir şeye imza atmazdım.



    - 20 günlük yasal süre diye bir şey zaten yok. TürkNet, Bireysel ADSL / VDSL bağlantı yapacağı müşterlerine 20 gün içerisinde, Fiber bağlantı yapacağı müşterilerine 10 gün içerisinde ilk bağlantı sağlayacağını belirtiyor. Buradaki "ilk bağlantı" lafı hem sıfırdan başvuru yaparak hat açmak hem de x bir ISS'den TurkNet'e geçmek için yapılan başvurularda hattın marka ve ürün değişikliği ile kendilerine geçmek için olan kısmı. Ben sıfırdan hat açtırmadım. Zaten TT'de aktif olarak kullandığım hattımı TurkNet'e taşıdım ve 20 gün olarak belirtilen sözleşmeyi imzaladım. Yani o sözleşme her iki durum için kullanılan bir sözleşme. Modemdeki kullanıcı adı ve şifre değişimine kadar geçen sürede interneti kullanmaya devam ediyoruz evet.



    - Telefon hattının kesilmesi ve 10 gün gelmemesi TT'nin dangalaklığı. Nedenine gelince:



    1) Aynen anlattığın gibi TurkNet'e geçiş işlemi sağlanana kadar sen mevcut ISS'nden hizmet almaya devam etmelisin. TurkNet senin için TT'ye diyorki kardeşim şu isimli tüzel kişi ya da bireysel müşteri bana başvurdu, ben buna hizmet vermeye başlayana kadar hem sen kendi içinde iptal işlemlerini başlat, son faturanı çıkart hem de ben geçiş sağlayana kadar hizmetini sürdürmeyi devam et.

    Bu noktada zaten öncelikle faksına bağlı olan numarayı aktif hale getirmişler ki o faks, bu normal hat haliyle bilemezler. Çünkü ben evdeki telefonuma dediğin gibi all in one bir faks cihazı bağlasam ve dışarıdan arasam faks sesi gelir zaten. Senin aramandan 6 gün sonrada onu bağlamışlar. Yaptığın iş internet gerektiren bir iş olduğundan ve işini yapamadığından sinirlenmen gayet normal.



    2) Mevcut altyapın, yani kullandığın marka TT'de olsa Vodafone'da olsa TT'ye ait. Yani bahsettiğin hat kesilme işini TurkNet üzerine aldıktan sonra telefonu da interneti de sağlaması gereken yer TT. Bu yüzden diyorum TurkNet'in burada suçu yok diye. Çünkü hattın kesilmesini ve tekrar bağlanmasını yapabilecek tek kurum (eğer YAPA'da yani TurkNet'in kendi altyapısında değilsen) Türk Telekom. Biliyorsun TurkNet teknik ekiplerinin sokaktaki Türk Telekom kutularına ya da bölge müdürlüklerindeki xDSL depolarına ulaşma ve gerekli düzenlemeleri yapma yetkisine sahip değiller. O bahsettiğin 6 günlük süreç içerisinde Türk Telekom alın hat sizin demişler, TurkNet'te sana aktivasyon mesajı göndermiş ama TT hattını kapatmış. Bu bahsettiğin hat Vodafone'da olsa sistemdeki değişiklikleri yapan yine Türk Telekom. TurkNet'te senin "esas hatlarımızı hala aktif hale getirmemişsiniz" diyerek şikayette bulunman üzerine o 6 gün Türk Telekom'a "kardeşim bana hattı devrediyorsun, aktivasyon mesajını müşterime gönderiyorum, hat aktif değil" diyerek senin hattını açtırmak için uğraşıyor. Burada bu iş, bağlı olduğun TT Bölge Müdürlüğü'nde yapılacağından işi batıran TT.



    - Bu aşamadan sonra anlattıkların elbette saçmalıklar silsilesi. Keşke en sonunda Cem Çelebiler'e tüm bu durumu anlatan e-maili atsaydın ve hatta kalkıp Astoria'ya gidip sakinlikle işi çözmeye çalışsaydın. Çünkü bu süreçte Türk Telekom'a gitsen klasik olarak altyapın onlarda olmasına rağmen gidin işinizi TurkNet ile halledin diyecekler.



    Özetle senin bağlantının kesilmesine ve 6 gün gelmemesine, hızının yeterli olmamasına sebep olan temel altyapı sahibi. Gerçi hız konusunda daha önce kaç mbit kullanıyordun onu bilmiyorum. Yani atıyorum 24 mbit kullanırken sorun olmayabilir, 35'e 50'ye çıkınca sorun olmayabilir ama biliyorsun hız arttıkça SNR değeri düşüyor ve bağlantı zayıflıyor, internette kopmalar olabiliyor. Bunun olmaması için sokaktaki kutuya da bölge müdürlüğüne de yakın olman gerekiyor. Mesela benim binadaki kutudan sokaktaki TT kutusuna olan uzaklığım 56 metre. Dolayısıyla hiç kayıpsız 71 - 73 mbit arası hız alıyorum.



    - Fatura konusuna gelince aynı itirazı ben yaptım ama TurkNet ön ödemeli sistemle çalışıyormuş. Bu da ABD sistemi. Aynı şekilde ilk faturada bir sonraki ayında faturası kesiliyor ne yazık ki.



    Ancak şu da var. Bu sorunlar kurumsal tarafın halletmeye çalışacağı sorunlar. Sen bireyselde sorun yaşayan herkese bu örneği gösteriyorsun. Sözleşmeler farklı, satış sistemi de farklı. Ha sonuçta yapılacak olan işlemler aynı tabii. Müşteriye destek aşamasında iletişimsizlik olduğu açık bu noktada TurkNet'in hatası var. Ama hattının sorunlarınında, eğer YAPA'da değilsen, Türk Telekom'un hatası olduğu açık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • AlkanExclusive kullanıcısına yanıt
    -sözleşmede süre yok, olması da bir şeyi değiştirmez çünkü hem bayi hem müşteri hizmetleri hem buradaki müşteri temsilcisi her yere 2-5 iş günü yazıyorlar söylüyorlar. Sözleşmeye ne yazdığının önemi tabi ki var ve bağlayıcı olan da odur ama kalkıp müşterinin yüzüne 2-5 iş günü diyorlarsa benim için önemli olan odur. Ama öyle görünüyor ki bireysel müşterilerde sorun çıkınca "20 gün vaktimiz var sus bekle" yapmayı planlıyorlar, neyse.


    -Telefonun kesilmesi TTnet dangalaklığı olmadığı konusunda eminim çünkü istemeden itiraf etmiş bulundular. Benim hatlarımın tümü Vodafone'daydı sadece faks numaramız Türk Telekom üzerindeydi ve bunu sözleşme yaparken özellikle belirttim fakat bunlar nakil işlemi yaparken talebi Vodafone yerine Türk Telekom'a yapmışlar, bana geri dönüp "vergi numaranızda hata olabilir mi Türk Telekom'da görünmüyorsunuz" demeleriyle anladım.

    Normalde tüm hatlarım kesilmiş olsa hadi yine Türk Telekom'a suç bulayım ama x adresimdekiler kesilmemişken y adresimde böyle bir rezillik yaşamayınca Türk Telekom'a zerre suç bulamıyorum, taş koyacak dangalaklık yapacak firma hepsine yapardı. Ayrıca hattın kesilmiş olmasının sebebi de fiziksel bir müdahale değil, kutu hat aynı yerinde duruyor sadece hattı yasal olarak üzerlerine alacaklar, gidip kutuda bir işlem yapmadılar.

    Hadi diyelim ki suç Türk Telekom'da olsun, ben yine Türknet'in allah belasını versin diyorum çünkü bundan sonra yaşadıklarımı görünce bu kutulara müdahale hakları olsa da sonucun değişmeyeceğinden emin olmuş haldeyim.

    faks için kullandığım numaranın taşınma olayını kaçırmışsın, şöyle; biz o hat (1847 ile biten) kesilmediği için sorunsuz şekilde taşındı sandık ama dediğim gibi bizi 1 hafta önce arayıp o hattı da taşıyacağız merak etmeyin dediklerinde anladık ki aslında o numarayı hiç taşımamışlar ve o dönem kesinti yaşamamamızın sebebi de bu. Muhtemelen onu da taşımaya çalışsalar onu da kestirecekti enayiler.

    Hız konusu y adresim ile alakalı ve hız probleminin sebebi mesafe veya kablo değil, orayı kaçırmışsın.
    Türknet adresimde müsait port olmadığını 1.5 ay sonunda sms ile bildirdi ve ben de gidip Türk Telekom'a sordum, onlar da bana aşağıdaki evrağı verdiler. Nedir o evrak? xdsl sisteminden yapılan sorgunun ekran görüntüsü, kaşe de var tarih de var üzerinde, kendin kontrol edebilirsin;

    YALAN SMS
    İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.
    YALANIN BELGESİ EVRAK
    İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.


    Gelelim diğer sorunların belgelerine, hani kayıtlarımı değiştirdiler kotamdan çaldılar hırsızlık var diyorum ya, Türknet'e göre 12 Temmuz'da başlayan hizmete ait kullanım detayı değiştirilmeden önce şu şekildeydi;
    İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.

    Şikayet edince kayıtları sildiler ve bunun neden olduğunu söylemediler, inatla açıklama yapmıyorlar ölü taklidi yaparak geçiştirmeye çalışıyorlar. Aynı ekranın mevcut hali şu şekilde;
    İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.
    yani insan şunu bu hale sokarken utanır, düşünsene bir iş yeri için hizmetin 12 Temmuz'da aktif olduğunu iddia ediyorsun ama kayıtlarında görüşmeler 20 Temmuz'da başlıyor. Yani bu kayıtlara göre bu işyerinde 12-20 Temmuz arası hiç telefon görüşmesi yapılmamış :)

    Şimdi gelelim kendi elleriyle bana gönderdikleri belgeye, fatura.
    Fatura'da görebileceğin gibi telefon kayıtları dalavere yapılmadan önce olduğu gibi 7 Temmuz'da başlıyor! Üstelik ilk kontrol ettiğimde 7 Temmuz'da başlayan görüşmeler 1860 veya 6644 ile biten hattın altında görünüyordu, faturada ise 4822 ile biten hattın altına yazmışlar. Yada tezgahı kuran arkadaş silmek isterken kayıtları diğer hattın altına mı taşımış ne yapmış çözemedim;
    İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.

    Ne aboneliğimin başladığı gün ne de şu anda OIM üzerinden kontrol etmek istediğimde 4822 ile biten telefonumdan ne kadar kullanım yapmışım nereyi aramışım hiç göremiyorum.

    Müşteri olarak bunları görünce şunu düşünüyorum, bunlar bu adiliği göz göre göre yapıp sonra da olmamış gibi davranıyorsa, beni yalancı çıkarıyorlarsa kim bilir arkada daha neler dönüyordur, bu haldeyken gelen faturalara nasıl güveneceğim?

    Forumda da bakıyorum, millete gece kotadan düşmez demişler sonra gece kullandıklarını kotalarından düşmüşler vs. yani şeffaflık yok ve yaptıkları dalavere böyle ellerine yüzlerine bulaştırmazlarsa kolay kolay ortaya da çıkmaz.

    Cem Çelebiler'e mail atma ve müşteri hizmetlerine gitme kısmı da şöyle;
    yapacağın işe tüküreyim başlıklı epostamı hazırlıyorum ve göndereceğim.

    Yüz yüze çözüm merkezine gitme olayına gelince, ben müşteri olarak bunca rezilliği yaşarken, sorularıma cevap sorunlarıma çözüm bulamıyorken bir de işimi gücümü parasını verdiğim hizmeti dilenmek için ayaklarına mı gideceğim? üstelik oraya gidince de çözüm garantisi veremiyorlar, diyorum ki kardeşim ben seninle telefonda boğuşmayı bırakıp astoria avm'ye gidersem sorunuma çözüm bulunacağını garanti eder misin? hık mık kem küm diyor başka bir şey yok.
    Benim işi gücü bırakıp oraya gitmem için iyice çıldırmam lazım. Ha daha kafayı yemedin mi dersen, yedim. sadece ekim ayına kadar iş yerimi bırakıp gidemem, sonrasını göreceğiz.

    Kurumsal bireysel ayrımına dönersek de şu var, yaşadıklarım kurumsal tarafta ama aldığım hizmet herkes için geçerli, yarın sizler de bir problem yaşadığınızda,forumdaki arkadaşların başına geldiği gibi belki de gece kullanımınız kotanızdan düşülecek, sizden de çalacaklar ve çözüm istediğinizde benimle benzer şeyleri yaşayacaksınız.

    Bu noktada da "nasılsa taahhüt yok" diyerek rahatlıyorsunuz ancak forumdaki örneklerde de görülebileceği gibi hiç başlamayan ve bu yüzden iptal edilen abonelik taleplerine bile 5-10 lira fatura çıkaran bir şirket Türknet.
    Bu da o dandiri ön ödemeli sistemleri yüzünden, sen gün gelip de bıktığında "nasılsa taahhüt yok" diyerek rotanı başka yere çevireceksin ama onlar vermedikleri ve taşındığın için veremeyecekleri hizmetin faturasını çoktan kesmiş olacaklar ve sen o paranı almak için yine uğraşmak zorunda kalacaksın, büyük ihtimalle de alamayacaksın üstüne yatacaklar, ülkenin gerçeği bu.

    Yani sen kurumsalsın olayın farklı dediğinde sözleşme kısmında haklısın ama iş sorun çözme ve müşteriye yaklaşım olduğunda kurumsalı bireyseli yok, o yüzden taahhüt olmaması benim için bir şeyi değiştirmez, uyarımı herkes için yapıyorum.

    Türknet pişmanlıktır.




  • Sorunum 2 iş günü değilde 5 gün de halledildi neyse yinede teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnce Uçlu Şarj Aleti İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, herhangi bir sorun yaşarsanız bize bu kanal üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar.
  • @TurkNetDestek ve forumdan arkadaşlar kusura bakmayın günlerdir yanıt veremedim çünkü internetim hala olmadı ve mobil internetim tükendi. Yenilenene kadar bu şekilde kalmak zorunda kaldım.

    @TurkNetDestek şu an 15. gün bitti ve 24.08.2017 tarihinde nakil işlemi tamamlandı diye SMS geldi. Ancak hala internetim yok çünkü bu seferde güya genel arıza varmış 48 saat içinde çözüme ulaşacaksınız dediler.

    M. Numaram: 909098

    Şunu söylemem lazım ki Türk Telekom 2 yıl kullandım 1 kere nakil işlemi yaptım sorunsuz oldu. 2 yıl Superonline kullandım 2 kere nakil işlemi yaptım sorunsuzca gerçekleşti. Ek olarak Superonline en fazla 11 gün süren (altyapı kaynaklıydı.) sorunda 1 ay eksik 1 ay ise tam fatura ödemedi ayrıca hattım Turkcell olduğu için her arıza kaydında 4gb internet verdiler. Şimdi TurkNet'e sizin böyle bir mağduriyet giderme planınız var mı diye sorduğumda ise sadece kullanmadığınız günlerin faturadan düşeriz dediler. Yani bu sorun mobilde harcadığım yaklaşık 9GB internet ek olarak belki kaçırdığım 2-3 web tasarım işine mâl oldu ki ben faturamı bile kaçırdığım işlerden kazandığım paradan ödeyen bir ÖĞRENCİ'yim.

    Bu arada TurkNet'e geçme sebebim ise evde geçireceğim günlerim muallak durumda ve belki boş yere taahhüt yapmak zorunda kalacağımdan çekindiğim içindi. Şimdi artık muallak olan durum geçmişte kaldı artık sorun çözülmez ise aboneliği iptal ettirip Superonline'a geri döneceğim.

    Not: Nakil işlemim her sene aynı yere memlekette ki evimize yapılıyor sonra tekrar normal evimize taşınıyor. (Hatay'dan Malatya'ya sonra gerisin geri Hatay'a)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taluttasgiran -- 25 Ağustos 2017; 21:2:2 >




  • Hocam sizin yine iyi benim 3 ay oldu belki de geçti .Nakil yapmadılar hala bekliyorum üstüne üstlük fatura çıkarıyorlar.Müşteri Hizmetleri ile görüşemiyorsun zaten.İptal edicem böyle sorumsuzluk olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.