Şimdi Ara

HTC ve teleservice rezilligi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar 7 ayin 25 i ellerine ulasan htc 10 marka cep telefonum bugun yani 8 ayin 17 21 is gunu olmus yasal sureyi gectigi icin hem htc hemde teleservice e mail atip iade istedigimi belirttim lakin servis parca bekliyoruz bekle diyor htc yi aradim soyledim teleservice cumartesileri calismadigi icin is gununden sayilmiyor o yuzden 20 is gunu gecmemis daha diyor

    Bende htc yetkilisine yasa geregi cumartesileri is gunu sayiliyor dememe ragmen hayir bizim servisimiz cumartesi calismadigi icin is gunu sayamiyoruz diyor :))) telefonda gulmekten öldüm koskoca htc kendi kendine yasa icat etmis :)) simdi acil yolla ilk olarak ne yapmami onerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben de aynı durumdayım. 15'inde 20 iş günü doldu.

    Cihazı Mediamarkt'tan almıştım. Orayı arıyorum. Muhatabınız Teleservice diyorlar. Değişim veya iade kararının Teleservice tarafından verilebileceğini söylüyorlar.

    Teleservice "yedek parça bekleniyor" diyor. Ne zaman gelir dediğimde bilgi vermiyorlar. Cihaz Değişimi istiyorum dediğimde "buna biz karar veremiyoruz" diyorlar. (Telefonla ulaşmak çok çok zor bu arada.)

    HTC'yle görüştüğümde her seferinde değişik şeyler söylüyorlar. "Biz sadece yazılım konusunda destek veriyoruz." "Donanım arızalarında Teleservice sorumlu". "Yedek parça tedarikinde gecikme olabiliyor" vs. diyorlar.

    İthalatçı Brightstar'ı aradığımda ise sanki manavı aramışım gibi muamele yaptılar. Bizimle ne ilgisi var kardeşim gibi bir şeyler söylediler.

    Tüketici Hakem Heyetine gittim. Mediamarkt'tan para iadesi talebiyle dilekçe yaz, 6 ay sonra karar çıkar dediler!

    Daha önce Delta Servis garantili LG almıştım. Bu yüzden HTC Türkiye garantili HTC 10 aldım. Değişen bir şey yok gibi.




  • Valla ben verdim tuketici haklarina birde ihtar cektim hem teleservice ye hem htc ye bundan sonra ki butun masraflardan sorumlusunuz diye sonucu yazarim burdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A bu arada samsung galaxy s8 im vae 12 inci gunde ekranda ariza cikti verdim swrvise hemen samsung a mail attilar cihaza rapor tutup samsung yetkilisi aradi ne istersiniz para iadesi birebir degisim sonra kendi kendime olay bu iste uslub bu olmali aynisi apple dada var ama htc bu ikinci olayi bana karsi bir m7 de yapmislardi simdide htc 10 da valla kotulemek degilde bir daha asla almam htc teleservice ile calistigi surece ayrica ust yetkililerine ulasmak imkansiz baglayamam diyor telefonla diyorum bu sorunu nasil cozeriz o zaman ben cozemem yetkim yok diyor :)) diyorum ywtkisi olana bagla baglayamam yetkim yok diyor valla komik bir firma bu htc severim o ayri ama politikalari resmen insan opmek uzerine kurulmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene aynı şey benim başıma da geldi. 22 Temmuz 2016'da elden teslim ettim HTC 10'u, birkaç gün sonra değişim kararı çıktı. Değişim cihazımı aylarca bekledim. 28 Eylül 2016'da elime ulaşabildi.



    Cihazı operatörden aldım, faturadaki ücretle ödediğim ücret aynı değildi. Tüketici mahkemesi lehime sonuçlanınca, faturadaki meblağ tarafıma ödenecekti ve her şekilde yine mağdur olacaktım. Tüketici mahkemelerinin kararı çok uzun sürebiliyor. Mecburen bekledim Teleservice'ı.



    Tüketici mahkemesinden paramı alsam da, HTC 10'dan başka alınacak telefon yoktu zaten. Cihazı aldıktan sonraki 30 gün içinde servise verdiğim için, kutulu değişim yapacaklardı. Bekledim bu sebeplerden dolayı.



    Suç HTC'de değil. Benimle aynı dönemde HTC 10'unu KVK'ye veren bir arkadaş (forumdan), 6. iş gününde yeni HTC 10'una kavuşmuştu.



    Teleservice rezilliktir. Bu servis yalnızca HTC'ye bakmıyor, her türlü marka var bu serviste. Satılan HTC 10'ların hepsi Teleservice garantili değil. Çok az da olsa, KVK garantili olan HTC 10'lar da mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Htc yi savunmani anliyorum ama ben sadece htc turkiyenin bana yanitini yazdim cumartesileri is gunu sayilmiyor yasayi mail olarak attim kabul etmiyorlar bir ust yetkili ile gorusmek istiyorum gorusemezsin diyorlar yani sana sattik haydi eyvallah modu var htc de yanlis anlama guzel saglam cihaz yapiyorlar ama malesef destek iletisim sifir teleservice evet iphone de bakiyor ama bir sotun olursa ara apple i opsun hemen teleservice yi :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam işler Apple'da aynı siz sanmayın iyi olduğunu her şekilde swap kakalıyorlar millete değişimde. Bizim hakkımız kutulu olarak sıfır jelatinli almak, millet bunu bilmiyor bana Apple'ı övüyor cihaz değişimi oldu diye. Tek iyi yanı hızlı davranması olabilir ama swap işi onlarda da aynı. Yazılım destek, sorunlar için makaleler yayınlanması çok iyi Apple tarafında bu da tekel olmanın avantajı işte. Ama sonuna kadar Android. Her zaman daha fonksiyonel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomenore

    Htc yi savunmani anliyorum ama ben sadece htc turkiyenin bana yanitini yazdim cumartesileri is gunu sayilmiyor yasayi mail olarak attim kabul etmiyorlar bir ust yetkili ile gorusmek istiyorum gorusemezsin diyorlar yani sana sattik haydi eyvallah modu var htc de yanlis anlama guzel saglam cihaz yapiyorlar ama malesef destek iletisim sifir teleservice evet iphone de bakiyor ama bir sotun olursa ara apple i opsun hemen teleservice yi :))

    Teleservice ithalatçı garantili Apple'lara bakıyor. Apple Türkiye'yi arayamıyorsunuz, çünkü Apple Türkiye garantili değil. İthalatçıyı arıyorsunuz, onun da HTC Türkiye'den farkı olacağını düşünmüyorum.

    HTC Türkiye çöp, onları savunduğum yok.

    Size Teleservice'ın işleyişini daha detaylı anlatayım, olayı çözün.

    Şimdi ayın 20'si, HTC 10'umu Teleservice'a verdim. 20 Eylül'de de siz verdiniz HTC 10'unuzu. Teleservice değişim kararı verdiği HTC 10'lara biriktiriyor, belirli bir sayı olana kadar göndermiyor Tayvan'a. Belirli bir sayıda HTC 10 biriktikten sonra Tayvan'a gönderiyor ve değişim cihazları da Tayvan'dan geliyor. 20 Ağustos'a cihazını veren de aynı gün değişim cihazına kavuşuyor 20 Eylül de veren de.

    Geçen seneden tecrübeliyim. Teleservice aynen bu şekilde işliyor.

    Satılan her cihazın fiyatının bir kısmı direkt olarak garanti servislerine pay olarak gidiyor. Örneğin, HTC 10 3000 TL'ye satılıyordu. Bunun 200-300 TL'si direkt olarak Teleservice'a gidiyor (rakamlar tamamen sallanmıştır). Bu sebepten dolayı, Teleservice belirli bir miktarda HTC 10'u sürekli olarak hazır tutmak zorundadır. Değişim kararı verdiği an, direkt olarak yeni cihazı önünüze koymalıdır. Maalesef bunu yapmıyorlar, bu masraftan kaçınıyorlar.

    HTC Türkiye bu gecikmeleri merkeze bildirmeli ve gerekiyorsa garanti servisini değiştirmelidir. HTC Türkiye'nin kendine hayrı yok zaten, bunlarla uğraşmaz. Yakında tamamen gidecekler zaten bu ülkeden, orası da kesin.

    Umarım açıklayıcı olabilmiştir.




  • Valla musteri hizmetleri sistemini degistirmesi lazim htc nin hem cok kabalar hemde cok bilgisiz adama kanunu atiyorum resmi gazetede yayinlanan bizim politikamiz farkli diye yanit veriyor birde bundan sonra ne yaparsaniz saygi duyariz diyor hani alttan alttan git alti ay ugras tuketici hakem heyeti ile diyor :) neyse ben degisim deil para iadesi istedim bakalim zaten haken heyetinde suan karar asamasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok enteresan bir firma gerçekten. Sıfır fiyatı 1000 TL olan HTC M8'imi kendilerine teslim ettim açılmama sorunundan ötürü, bana tamir bedeli için teklif gönderdiler, 1220 TL. Bu parayı neden istiyorsunuz ne işlem yapılacak telefonda dediğimde de "biz bilgi veremiyoruz" diyorlar. Bana ne işlem yapacağını söyleme, 1220 TL ödememi bekle. Bir de inatla "cihazınızın garantisi bitmiş" diyorlar. Gerizekalı mıyım kardeşim ben biliyorum cihazın garantisinin bittiğini, neden para alıyorsun diye sormuyorum, bu parayı nereye harcayacaksın diye soruyorum.

    Herkes uzak dursun derim.HTC ve teleservice rezilligi




  • böyle yalancı ve saçma bi firma olamaz cihazım yok acil olduğunu söyledim 10 günde olur dediler kaç gündür arıyorum acil diyorum aciliyet bildirildi diyorlar birşey olduğu yok 13.gün oldu inşallah en kısa sürede verirlerde telefonsuzluktan kurtulurum.
  • teleservis ve kvk dan çok şikayet var, sony konusunda çok şikayet gördüm. Samsung'a kim bakıyor onda durum nasıl acaba? Huawei fena değil diyorlar ama bilgim yok geriye tek çözüm apple almak ya da telefonda sorun çıkmasın diye dua etmek kalıyor.
  • HTC canlı sohbette böyle bir sohbet geçti bir aydır telefon kvk da parça beklendiği için 20 iş günü kanunu geçerli değil diyor böyle bir şey var mı gerçekten?

    S : Telefonun bedel iadesini istiyorum.
    Hasan Ç. : Telefonunuzun durumunu KVK yetkili servisten inceledik şuan parça bekliyor
    S : Biliyorum parça beklendiğini ama 1 aydır telefonduz yaşıyorum ben
    S : Para iade hakkımı kullanmak istiyorum
    S : yoksa Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım
    Hasan Ç. : KVK'yı aramanız gerekmektedir . Bu konu ile ilgili durumu bildirmeniz gereklidir malesef para iadesi için dosya açımı yapamıyoruz
    S : Nasıl açamıyorsunuz 20 iş günü kanunu var
    Hasan Ç. : yedek parça bekliyor ise bu prosedür gereği 20 iş gününü kapsamıyor bu yüzden KVK 'ya yaptırım uygulayamıyoruz malesef
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.