Şimdi Ara

Türk Telekom'a Mecbur muyuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben 20 Temmuz itibariyle nakil işlemine başvurdum. Pazartesi randevu verdiler. 0830-1330 arasına. Sonra 1357 de mesaj geldi .Teknik bir sebeple karşılayamıyoruz diye. Aradım port yoktur diye pişmiş pişmiş cevap veriyorlar. 2 kere daha görüştüm olmadı. Sonra BTK ya şikayet ettim. Döndüler sizde ADSL yokmuş ama fiber varmış ona geçiş yaptıralım dediler. Ama sistemleri sorun çıkmış. Müteahiti aradım. Sisteye kadar fiber imiş sonra ise bakır kablo ile eve geliyormuş. Kendilerine anlattım ama şikayet kaydı oluştu inceleniyor vs deniyor. İsterseniz türk telekom müdürlüğüne gidin dendi. Ben de siz Türk Telekom değil misiniz, ben müşteriyim hizmet vermek için ne yapmanız gerekiyorsa yapın diye çıkıştım ama kapı duvar. Devlet sanki.


    neyse yine BTK'dan şikayet yazdım, rekabat kurumuna da şikayet edeceğim dilekçe ile. Altyapı hakim durumunu kötüye kullanmaktan. Bir işe yarar mı bilemiyorum.

    gerçekten sinir bozucu, hiçbir işi çözemiyorlar. Daha önce vodafonenet kullanmıştım. Şikayet kaydı oluşturuyorlar aradığımda ise altyapıyı Türk Telekom sağlıyor o nedenle biz sadece şikayet kaydı oluşturuyoruz diyorlardı. Ben de o nedenle TTnet'e geçmiştim. Bari işi asıl yapan adamlardan hizmet alayım diye. Ama bu nakil işleminde bu şekilde saçmaladılar.

    servs verilemediği için hakkımız var iptal edelim, taahhüt falan da sıkıntı değil ama internet hizmeti almak için yine bu adamlara muhtaç miyiz? Farklı firma bu hizmeti verdiğinde yine TT altyapısını kullanmıyor mu? Başka servis sağlayıcıya geçsem yine aynı sorun olmayacak mıdır?

    Bu arada Lokasyon: Kocaeli







  • Taşındığınız yer hareketli bir bölgedir yetişememişler dir telefon da size anahtar bilgi verilmiş telekom müdürlüğüne gidin diye alt yapı işi müdürlüklerde dir oraya gidin il ilçe mahalle sokak numara daire şeklinde bilginizi verin alt yapınızı kontrol etsinler sonra yaşadığınız problemi anlatın onlar yardımcı olurlar yol gösterirler port sorunu var ise zaten ordan söylerler dilekçe vs doldurursun port beklersin fiber var ise iş daha kolay fiber saha dolabına kadar geliyorsa vdsl dir onda da yüksek hızlar kullanabilirsiniz alt yapı sorgusun da herşey çıkar müşteri hizmetlerinin yetkileri kısıtlı
  • Türk Telekom'a Mecbur muyuz?

    Türk Telekom'a Mecbur muyuz?



    Ceo Laria bu mesajı attım. Ne diyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.