Şimdi Ara

Superonline'in Müşteri Memnuniyeti Anlayışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bulunduğum yerde (Bursa/Nilüfer/Görükle) bir genel arıza olmuş. Tam 11 gündür internet yok. Her gün arayıp bilgi istiyorum; cevap standart : “En kısa zamanda sorunu çözeceğiz efendim!” Bu cevap için birilerine maaş ödemeye gerek yok. Koy kaydı, çalsın dursun! Her neyse…

    Tabii evde internet olmadığı için ihtiyacımı Turkcell hattımdan gideriyorum ama paket sınırlı. Fakat superonline rezilliğini bir nebze olsun affettirmek için Turkcell’lilere 4GB kota veriyor bedava. O da ayda en fazla iki kere. Yine bu da bir şeydir tabi de Turkcell’li olmayanlar ne olacak?

    2 kere verdikleri 4 GB kota neye çare olur ki? Olmadı da zaten. 4 gün sürmedi. Tekrar aradığımda; “Artık veremiyoruz, ayda en fazla iki kere verebiliyoruz.” cevabı geldi. “E ben ne yapacağım şimdi?” diye sorunca yine defalarca “Sizin için özel ve acil etiketli kayıt açıyoruz efendim” cevabını alıyorum. Yalan!

    En sonunda şalterler attı bende. Arayıp kapatmak istediğimi söyledim. Bu sefer bana cayma bedeli olarak 1.090 TL çıkarmasınlar mı? Evde deliriyorum. Sesim muhtemelen yan apartmanlardan duyuluyordur. Telefondaki de kadın. Ama gözüm öyle kararmış ki, sinirden tamamen unutmuşum. Küfürsüz ama bol hakaretli ve yüksek ses tonu ile; “Ne parası? Siz taahhüdünüzü yerine getirdiniz mi ki benden taahhüdümü yerine getirmediğim için para talep ediyorsunuz?” diye sorduğumda. “Genel arızalar konusu sözleşmenizde var” deyip beni artık psikopata bağlattı. Karşımda olsa kadın madın dinlemez öldürürdüm kesin (Kadına şiddete karşıyız tabi). O derece gözüm karardı. Artık karşımdakinin türü, cinsiyeti, ırkı, dini, dili hiç bir şeyi umurumda değil. O an sadece yokedilmesi gereken şey oluverdi gözümde.

    “Peki bu arıza 1 yıl daha sürerse?”
    “Öyle şey mi olur efendim!”
    “Lan geri zekalı 11 gündür oluyor ya!”
    “Bu şekilde konuşmaya devam ederseniz kapatmak zorunda kalacağım”
    “Allah belanızı versin!”

    Deyip suratına kapattım. Kapattıktan sonra ne kadar hızlı nefes aldığımı, ve zangır zangır titrediğimi farkettim. Şeker hastasıyım bir de. Hemen şekerimi ölçtüm; 552 çıktı. Ki benim şekerim 200 ü çok nadir geçer. Türkiye’de yok ama Almanya’da şeker seviyesi 400 ü geçen kişinin cezai ehliyeti yokmuş. Bir nevi delidir çünkü o!

    Her neyse, bak yazarken yine kan beynime geldi yemin ediyorum. Sonuç olarak o parayı da ödeyeceğim bu kan emicilere. Ama peşini de bırakmayacağım. Tüketici Hakem Heyeti, mahkeme vs. sonuna kadar kovalayacağım. Belki hiç bir şey çıkmayacak ama sinirimi bir şekilde almam lazım.

    Ayrıca İsveç'te yaşıyan bir arkadaşın başına aynı sorun gelmiş. İsveç'li firmanın yarattığı mağduriyet karşısında bu arkadaşa kendileri affettirmek için verdikler şöyle imiş;

    1- her gun kisa mesaj ile bilgilendirme
    2- gecici 4g modem (kotasiz)
    3- cezasiz cayma hakki
    4- servisin calismadigi dönemlerin faturan dusmesi
    5- sonraki 2 ayda 25% indirim
    6- iki sinema bileti
    7. 3 aylik spotify ve netflix aboneligi

    Süperonline'in ise verdiği şeyler şunlar;

    1- Maksimum ayda 2 kez olmak koşulu ile ki o da sadece Turkcell'lilere 4GB internet. Turkcell'i olmayanlar gebersin!
    2- Hizmetin verilemediği günlerin faturadan düşülmesi.

    Hepsi bu.

    Avrupa ile aramızdaki fark.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 9 Ağustos 2017; 9:34:13 >



  • inşallah tez zamanda batar süperonline denilen dolandırıcı firma
  • Bugün 14. gün ve hala internet yok!

    Teknoseyir, burası, sikayetvar.com ve kendi şikayet hatlarına yapıtğım şikayetlerin etkisinden midir bilinmez beni genel müdürlükten aradılar.

    Özür dileyip bana şöyle bir teklif sundular;

    1- Ücretsiz teknik servis gönderip sorunu çözmeye çalışmak.
    2- Sorun çözülemez ise cayma bedeli ödemeden üyelik iptali
    3- Sorun çözülürse 2 ay bedelsiz kullanım. (84x2 = 168 TL)

    Ben internetin olmadığı dönemde Türkcell'den tanesi 10 TL den 10 adet 1GB ve tanesi 45 TL den de 1 adet 5GB kota almıştım. Yani 145 TL harcamıştım. Ayrıca tarifemdeki 10 GB internet de tükenmişti ama onu saymıyorum.

    Ama hala sinirim geçmiş değil. Zira bunu ilk günden vermeleri lazımdı. Şekerimi tavan yapmadan önce, insan gibi.
  • Ankarada sıkıntı varmış suprronline kesik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkcell superonline'nın bunu yapmaması gerekir hatta tüm isslerin yapmaması gerekir sonuçta turkcell gibi bir firman var ordan dilediğince müşterilerine data çekebilirsin eğer müşteriye böyle sorunlarda bunu sunsalar çok ciddi anlamda müşteri kazanırlar ama bizim firmalarımız maliyet olur diye yapmaktan çekiniyorlar yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görükle de genel bir sıkıntı yok. Sadece bir gece internet kesildi. Fiber için yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pphammer -- 12 Ağustos 2017; 10:37:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.