Şimdi Ara

N11.com ürün değişim talebini iade olarak kabul aldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.224
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11.com sitesinde bulunan Arselmodasen mağazası sipariş ettiğim öz kurdeleli sandalet büyük geldiği için değişim talebinde bulundum ve stoklarınızda istediğim numaralı sandalet olmasına rağmen firmanız değişim talebini iade olarak aldınız, ücret iadesini yaptınız ben değişim talebinde bulundum iade talebinde bulunmadım, firma hiçbir bilgilendirme yapmadan iade alamaz. N11.com bu tarz mağazaları destekliyorsunuz, biz müşteriler devamlı mağdur oluyoruz. Zaten bu firma adres bilgilerini yanlış girdiği için 10 gün İstanbul'da kargo tur attı,ben burada haklı olmama rağmen mağdur ettiniz.

    Bugün N11.com firmasından yağmur hanım beni aradı ve resmen ben haklı olmama rağmen ilgili mağazayı savundu ben değişim talep ettim mağaza iade talep şeklinde aldı sözde stok yok denildi ben bu ürünü değişim talep ederken stoklarda vardı n11.com firması benim için bitmiştir kimseye tavsiye etmiyorum

    N11.com firmasına hiç yakışmıyor tüm forum arkadaşların bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sıcak fırsat ahalisini tanıyorsam değişim istediği ürün iade alınsa daha çok sevinirler.
  • Hükümran kullanıcısına yanıt
    iyi tanımıyorsunuz o zaman.

    şöyle düşünün.

    100 TL bir ürün normal fiyatı diyelim. birgün ansızın bu ürün bir mağazada 75 liraya düşüyor. üstüne bizim de 75/15 kuponumuz var. oldu mu 60 TL?

    şimdi ürün değiştirmek yerine sana al 60 TL derlerse, bu 60TL ile bu ürünü almamız mümkün değil. yani en başa dönüyoruz. elde var sıfır. belki kupondan da oluruz...
  • i ey siports tu du geym..
  • E abi bu kadar şikayet varken niye hala kullanmaya devam ediyorsunuz ki bıktık şu konulardan artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bombos bir konu.
  • Olayın n11 ile alakası yok. Sizin firma değişim yerine iade almış. Benimde başıma geldi. Aradım elemanı uğraşamam iade aldım dedi.
  • Adamlar paranı vermiş ya.Daha ne istiyorsun.Öyle bir ağlanmışsın ki sanki adamlar paranın üstüne yatmış.Firma değişimle uğraşmamış paranı geri vermiş.Hayır anlamadım neyin atarı bu?
  • Değişim süreci mağaza için uğraştırıcı bir süreç olduğu için şahsen de değişimleri eğer kullanıcı kupon kullanmadıysa iade olarak alıyoruz, hem süreç hızlı oluyor hemde müşteri beklememiş oluyor.
    iade açıp yenisini sipariş etseniz 48 saat içinde sizde yeni ürün olacak, ama değişimde siz kargoya gideceksiniz 2 günde mağazaya ulaşacak, n11 yeniden kargo kodu verecek tekrar kargo çıkılacak boşu boşuna 1 hafta kayıp.

    şahsen kupon puan kullanmadıysanız direk iade edin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: They Call Me Alpha

    iyi tanımıyorsunuz o zaman.

    şöyle düşünün.

    100 TL bir ürün normal fiyatı diyelim. birgün ansızın bu ürün bir mağazada 75 liraya düşüyor. üstüne bizim de 75/15 kuponumuz var. oldu mu 60 TL?

    şimdi ürün değiştirmek yerine sana al 60 TL derlerse, bu 60TL ile bu ürünü almamız mümkün değil. yani en başa dönüyoruz. elde var sıfır. belki kupondan da oluruz...

    Benimde başıma geldi. Yüksek oranlı bir kuponla almıştım ama mağaza arızalı ürün göndermişti. Arızalı ürünü gönderip değişim istedim ama firma iadeye çevirmişti ve iade sonucu da kupon yanmıştı. Firma kendisi değişim veya iade süreci açarsa kupın geri yükleniyormuş ama siz değişim veya iade süreci açıp geri gönderirseniz o zaman kupon yanıyormuş. N11 genelde böyle durumları telafi ediyor ama yaşanan durum can sıkıcı oluyor.




  • serdarzero kullanıcısına yanıt
    Ben neyi anlatmaya çalışıyorum sen neyi anlıyorsun ben iade etmedim değişim talep ettim işin parasında değilim burda atarli yazıyorsun mağduriyet var müşteriye sayısızLık var haber verilmeden iade alınmaz yoksa sen o firmanın sahibi falanmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.