Şimdi Ara

TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
3
Favori
15.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sorunumu buraya açık bir şekilde yazacağım ki TürkNet'e geçecek olanların aklında bir fikir olsun. Yaklaşık bir buçuk ay önce çabaladım ne yaptım ne ettim ADSL den VDSL e zar zor (10 günde toplam 3 günde hiç netim yoktu) geçtim. Yaklaşık 10 gündür de internetimde saati belli olmayan kopma problemi yaşıyorum. Bazen arka arkaya 4 5 dakika aralıklarla bazen 5 6 saat arayla kopmalar oluyor. Ayın 17 sinde kayıt oluşturdum. Sonra düzelttik diye aradılar teşekkür ederim diyip kapadım. Sonra yine farkettim ki kopmalar devam ediyor. Ertesi gün yani 18 inde yine kayıt açtım. Bu kayıt ayın 24 üne kadar sürdü. Bu süre zarfında ne sms ne arama geldi TürkNet ekibinden kimse ilgilenmedi. En sonunda DH deki destek ekibine yazdım. Yeni kayıt oluşturuldu resimde görüldüğü üzere. Aynı gün saat 3 gibi TürkNet aradı. Saat 12 de ekipler sizi aramış evde yokmuşsunuz dedi. O an şok oldum. İşimden izinliydim ve bütün gün evdeydim. Telefonum da açıktı. Aynı şekilde ilettim ve bugün bekliyorum dedim. Tamam ileteceğiz dedi. Yine ses seda yok... DH deki desteğe yazdım kimse sallamıyor. Yaklaşık 3 4 kere online yardıma bağlandım hepsi otomatik cevap. Sorunum hala çözülmedi. Bu arada sorun modemdendir diye bir hevesle yeni modem aldım onda da kopuyor. Hattıma elektrikçi baktı değerleriniz iyi kablolarda sorun yok dedi gitti.Türk Telekom saha ekibinin arabası sitenin önünden kaç kere geçiyor ama bize uğrayan yok. Ben ne yapacağım şimdi. Bütün resimleri atıyorum size. TürkNet böyle bir firma. Zamanında SO Fiber kullandım 1 kere gitmedi bir sıkıntı olunca 1 saate gelip yapıyorlardı. Parayı almaya gelince ayın birinde karttan çekiyorlar.

    TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği
    TürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliğiTürkNet Sürekli Kopma Sorunu ve Firmanın İlgisizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usmcsas -- 25 Temmuz 2017; 23:51:53 >



  • Selamlar,

    bana bilgilerini atabilir misin? sık sık kopma çok basit bir problemdir.(fiziksel tarafta sorun yoksa) hızının biraz düşürülmesi yeterli aslında..
  • değerlerden çok anlamıyorum ama fena değil gibi kendim de 88 mbps kullanıyorum kopma problemi yaşamıyorum özellikle akn yi geçtim 24 e düşürdüm hattı zorluyorum problem yok klasik cümleler olacak ama sıfırdan hat çekildi mi ve hattı direk modeme bağlayıp denediniz mi ?
  • Değerler güzel, kopma derken dsl ışığı mı gidiyor, yoksa ışıklar sağlamken sayfalar mı açılmıyor? Ben 8 db snr ile hiç kopma yaşamıyorum.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hattım direk ankastreye bağlı arada splitter bile yok. Kablolar sağlam yeni çekildi.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    İnternet ışığı yeşilden kırmızıya dönüyor. DSL ışığı sabit. Çok nadir DSL de gidiyor. Ama genellikle internet ışığı sönüyor. Çok garip bir sorun sanırım fiziksel değil ya saha dolabında bir arıza var yada bilemediğim başka bir şey bugüne kadar bir sürü bağlantı çeşidi kullandım kablo fiber ama böyle bir sorun hiç görmedim.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Modem ip alamıyor, port sorunu.
  • port değişikliği talep et o zaman hocam saha dolabından yeni internet portu verilsin ama ipler tt nin elinde olduğu için ne kadar zaman alır bilemem benim buranın tt ekibi iyi çabuk ilgileniyorlar sağolsunlar
  • TürkNet in mh leri gerçekten çok ezbere cümleler kullanıyor haklısınız ama firma geneline suç atmak hatalı bir davranış olur bana kalırsa firma ile abonelikten başka alakam yok hatta şu an evimde iki adet internet aboneliğim var test sürecindeyim hem superonline fiber (cat6 kablo geliyor) hemde Türknet. Superonline ı 4 yıldır kullanıyorum geçen bir teklif verdiler küfür etseler daha iyi idi 24 mbps 75 akn 100 dk ev telefonu 2 yıl sözleşme 60 tl ev telefonu çok önemli ve 300 dk ya ihtiyacım var deselerdi her şey aynı kalsın 60 tl 2 yıl sözleşme devam derdim (25 mbps 75 gb 300 dk) ama TürkNet i denedikten sonra asla geri dönmeyi düşünmüyorum

    http://www.speedtest.net/my-result/6487384106

    http://www.speedtest.net/my-result/6487384106

    Not Akn yi geçtikten sonraki taze speedtest sonucudur (wifi den)
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Ip alamıyor kısmını anlamadım. Zaten bağlı internete ve bir ip numaram var. Birden kırmızıya dönüyor 1 2 dakika içinde tekrar geliyor.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Genel olarak ben de memnunum ancak kendi saha ekibi olmaması gerçekten sıkıntı doğuruyor. Port değişikliğini aklımda bulunduracağım. Cuma 2 gibi ekip gelecek dediler. Bu da benim wifi performansım telefon ile masaüstünde 48 I goruyorum 5 Ms ile.



    http://www.speedtest.net/my-result/a/3065974823
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmcsas

    Genel olarak ben de memnunum ancak kendi saha ekibi olmaması gerçekten sıkıntı doğuruyor. Port değişikliğini aklımda bulunduracağım. Cuma 2 gibi ekip gelecek dediler. Bu da benim wifi performansım telefon ile masaüstünde 48 I goruyorum 5 Ms ile.



    http://www.speedtest.net/my-result/a/3065974823

    Maalesef şu anda TT nin altyapısını kullandıkları için kendi sahaya bakan ekipleri yok YAPA içinde aynısı geçerli onlarda Santralden hallediyor binanın ankastresine kadar TT sonrası kullanıcı. O kadar büyümediler maalesef ekip kuracak kadar. Ama cidden iyi altyapısı olan bölgede iseniz ve TT ekipleri hızlı ise bir de aman ya bizim müşterimiz değil diye sallamazlık moduna girmezler ise hızlıca çözülüyor her şey. Zaten olan arızaların ve bugün ki sıkıntıların sebebi TT. TT başka firmalara son yıllara kadar altyapı ve fiber döşetmedi. Yeni yeni başladı hepsi BTK nin TT yi zorlaması ile ama TT ipleri bırakmak istemedikleri için farklı iss deki kullanıcılara kötü portlar veriyor ve arıza taleplerini aksatıyor
  • https://i.hizliresim.com/r2XOnV.png

    şunu eklemeyi unutmuşum bu da modem hat değerlerim
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Yani bence her ilde 5 6 saha ekibi olsa yeterli altlarına bir araba verseler. Ben de TT kadar saha ekibi olsun demiyorum zaten. En azından biraz hızlı işler yürür. TT kapima gelmeden geldik yoktular diyor. Bugün de ankastrenize etiket bırakılmış kontrol edilmiş demişler ankastreyi açtım bir şey yok. Taşıma suyuyla değirmen dönmüyor maalesef.
  • ah TT izin verse yapmazlar mı ? TT ankastereye kadar benim başka iss nin adamı dokunamaz diyor. Şu anda TT nin adamı gelip bu porta şunun sinyali ver diyor o şekilde oluyor ancak. TT nin ipleri elinde bulundurma çabaları. Örnek;

    https://www.turksat.com.tr/tr/haberler/telekomunikasyon-sektoru-ortak-altyapi-sirketi-kuracak

    http://telkoder.org.tr/uyelerimiz/

    Bir tek TT yok. Bir video röportaj da Telkoder den biri yanlış hatırlamıyor isem biz bu toplantıya TT yide çağırdık gelmedi dedi.Tamamı ile TT nin debelenmesi...
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dün PM üzerinden iletmiştik. Süreç takibimizde olup TT ekipleri ile elit ekip için randevu alınmıştır. Hizmetinizde kullanımş olduğunuz portunuzda ve ya başka bir durumdan yaşadığınız probleminizi bulup çözüme ulaştıracaklardır. Arkadaşlarımız sizi arayarak bilgi vermişler.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Devlet elindekini sattı zaten tekeldi. Bir de özele devrederek kuyumuzu kazdılar.
  • turknet vs de kaynaklı degıl ,(yanı sadece turknette yok)
    her fırmada var bu
    ılgılenmıyorlar

    eskı evımde santral uzaksın dıye hattımı dusuk hıza sabıtlemıslerdı

    yenı eve tasındım 15gun once santral dıbındeyım hat zayıflaması dusuk gene kopma oluyor

    yasım 36
    salakta degılız hanı
    bına teesısatını denedım ılk basta
    sonra telefon kablosunu kutudan dırek modeme cektım deger aynı
    dedım cat5 kablo cekeyım gene dırek modeme hıcbır farklılık gostermedı

    2 farklı modem ıle denedım

    arıza kaydı olustuyorlar
    duzelttık dıye donuyorlar
    neyını duzellttılerse gene kopuyor gene kopuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InsideR -- 27 Temmuz 2017; 9:45:32 >
  • InsideR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dilerseniz hizmetinizi bu kanal üzerinden kontrol edelim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmcsas

    Devlet elindekini sattı zaten tekeldi. Bir de özele devrederek kuyumuzu kazdılar.

    artık ortak altyapıdan umut bekliyoruz kullanıcılar olarak üstteki linkte okudunuz belki. Vodafone FiberMax kendi altyapısı olduğu yerde önce kendi yoksa sol un altyapısından veriyor yoksa dsl. Kendi binamda gördüm vodafone abonesine kabloyu Superonline kabinden çektiler
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.