Şimdi Ara

Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
4
Favori
38.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    Aracınız hayırlı olsun. Son mesajınız üzerinden 1 ayı aşkın zaman geçmiş. Kaça almıştınız, memnuniyetiniz devam ediyor mu? Biraz tecrübelerinizden bahseder misiniz? Aracın yeni phev modeli gelecek mi ?
    Evet çok memnunum 1,5 ay oldu alalı özellikle yakıt konusunda çok memnun ediyor. konfor ve rahatlıkta benim istediğim gibi. bagaj problemimiz vardı o çözüldü eşim arkada bebekle oturuyor o da geniş ve rahatlıktan oldukça memnun.
  • allah kaza bela vermesin, hayırlı olsun. iyi yapmışsınız. Ben de bakıyorum uygun bir araç denk gelirse 2013 model fluence dizel otomatik aracımı satıp almayı dusunuyorum. aslında raçtan son derece memnunum ancak km'si artıyor. bir de aracın modeli eskiyor. benzin ile dizel makası da eoey kapandı. hybridler bence dizele çok iyi bir alternatif.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    allah kaza bela vermesin, hayırlı olsun. iyi yapmışsınız. Ben de bakıyorum uygun bir araç denk gelirse 2013 model fluence dizel otomatik aracımı satıp almayı dusunuyorum. aslında raçtan son derece memnunum ancak km'si artıyor. bir de aracın modeli eskiyor. benzin ile dizel makası da eoey kapandı. hybridler bence dizele çok iyi bir alternatif.
    Bence hiç düşünmeyin çok memnun kalırsınız. alırken akü testi kesinlikle yaptırın
  • akü testinden kastınız pil durumunun kontrolü değül mi? siz alırken kontrol için yetkili servise mi götürdünüz?
    41.000 km için pil durumu nasıl çıktı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    akü testinden kastınız pil durumunun kontrolü değül mi? siz alırken kontrol için yetkili servise mi götürdünüz?
    41.000 km için pil durumu nasıl çıktı?
    Hayır bildiğiniz normal akü her arabada bulunanlardan. pil kontrolü yok zaten alıp satarken. ben bayiiden almıştım o nedenle son bakımları da yapılmıştı
  • Maşallah arabalar alınacak gibi değil.
    İoniq bakiyorum 1 aydir. Kontrol ediyorum hepi topu 4-5 ilan var her gün birisi fiyat yükseltiyor:) satan yok ama olsun birbirlerine nispet yapıyorlar :)
    Kasko değerine baktım 145bin ilan fiyatları 180 bin.
    Maşallah :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerelci

    Maşallah arabalar alınacak gibi değil.
    İoniq bakiyorum 1 aydir. Kontrol ediyorum hepi topu 4-5 ilan var her gün birisi fiyat yükseltiyor:) satan yok ama olsun birbirlerine nispet yapıyorlar :)
    Kasko değerine baktım 145bin ilan fiyatları 180 bin.
    Maşallah :)
    Piyasa oturmaya başladı artık 1 aya fiyatı 200 civarına çıkacaktır. kaskoyu ben belirlerim ek prim öder 180 lirada yaparım bedeli sonucunda. siz aracınızı satarken kasko bedeli neyse onu verin mi diyorsunuz?
  • bende 2014 model seat ibiza var. artık çocuğumuz olduğu için hem bagajı hem de oto koltuğuyla birlikte arka koltuk oldukça küçük geliyor. uzun zamandır araştırıyorum bu arabayı, hem yakıt tüketimi hem de donanımı oldukça cazip geliyor. hatta 2019 başında hyundai uçar'da ikinci elini test etmiştim o zaman 120.000'e satıyorlardı. şimdi 180-190.000'den aşağı yok. ve toyota'nın absürd motoru nedeniyle piyasadaki en mantıklı hybrid olarak görünüyor.

    hyundai uçar'ın elinde mutlaka 1-2 araç oluyor. şeytan diyor ver ibiza'yı takas ile al ama ülkenin içinde bulunduğu durumdan borca girmek istemiyorum.
  • 2018 temmuz ayından beri kullanıyorum. Herşeyi ile şuana kadar çok memnunum. Bence yeni modellerin gelmemesi tamamıyla fiyattır. Şöyle ki ilk başta Hyundai fiyat pazarlamasını hata yaptı tabii bizim lehimize. Full paket olarak tek paket getirdi ve bunu 130.000 TL den satışa sundu.(ozaman elentranın full paketi de 120 bindi özelliklerin yarısı yoktu)

    Şimdi en önemli özelliği olan Hyridsiz düşünelim paketinde ki tüm özellikleri golf toyota yada diğer kendi segmentdeki araçlara yerleştirdiğimizde 130.000 TL ye kapısını bile açtırmazlardı. Birde buna Hybrid yerleştirdiğimizi düşünün.


    Bence bu aracı fiyatını anlamak için hybrid dışındaki donanımlarını mutlaka mutlaka inceleyip diğer araçlarla kıyaslasınlar.

    Gelelim fiyat dışında ki konulara; yakıt, yazın ist trafinde 3.9 - 4.4 arasında.... kışın en soğuk havada 5.6 yı gördüm oda benim evden direk otobanı bağlanıp gaza yüklenmemden. Pil şarzım şuana kadar hiç bitmedi. 3 kere aracı satmak istedim oda yeni modelini almak için ama gelmediğinden satmaktan vazgeçtim. Genel sorun olarak görünen ayak park freni ile arka camda ki ortadaki ayraç. aracı aldığım ilk gün homurdandım ama 2.nci günden bugüne kadar sadece yazıları okuyunca hatırlıyorum. kesinlikle rahatsız etmiyor. Gelelim bence en önemli hususlardan birine, bu araç vidasına kadar Kore deki kendi fabrikalarında üretilmekte.

    herkese güzel günlerde kazasız belasız sürüşler dilerim.





  • Şampiyon GALATASARAY kullanıcısına yanıt

    hocam gelecekten yazıyorum.   piyasa yavaş yavaş düşüyor hele ki karantina nedeniyle demişsiniz ya tebessüm ettirdi bana. yazmak istedim.  

  • tuketici06 kullanıcısına yanıt

    Selam son durum nedir? Halen aynı aracı kullanıyor musunuz ? Özellikle batarya performansını merak ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ioniq kullanan arkadaşlar son durumunuz nedir ?

    batarya ömrü - akü ile ilgili sıkıntı var mı?

    uzun yolda;sadece benzinli motorla gitmek sıkıntı yaratıyor mu ?


    misal uzun süre 130 - 140 km ,le uzun yolda sürme şansımız var mı?

  • Yaklaşık bir yıldır 2017 hyundai ioniq kullanıcısıyım. Dünya hibrite dönüyor ve ülkemizdeki bakış açısının şekillendirdigi hala soru işaretleri ile yaklaşılan bu teknolojiyi bünyesinde barındıran fiyat performans bakışı ile açık ara en iyi modeldir. Sık sorulan soruları bilgi geçmek isterim.

    Yakıt :Yazın 3.5, 4 lt kışın 5, 5,5 lt. Trafik artarsa tüketim düşer. Uzun yolda 4,5 5 lt.

    Pil: Şehirici ve dışı kullanımda pil bitmiyor. Her fırsatta kendini şarj ediyor. Aracı çok kontrollü kullanmanıza falan gerek yok. 1600 km uzun yolu iki günde yaptım ve tek dişe bir sefer bile düşmedi.

    Pil ömrü : abd servis ve formlarda fosil yakıtlı motorlarla bir süre veriliyor. Hyundai TR servisi pil değişim ücretini sordum. Ithal sıfır guneykore pil 30 bin TL. Motor rektefiye gibi bir şey değil. Kullandikca düşen performans için 350 400 bin km aralığı işaret ediliyor.

    aracım şuan 80 bin km de. Sürüş yapanlar çok iyi bilir ki çok sık elektrik motoru devrede oluyor. Bu da motorunuz aslında 3/2 oranında bir kmde dir denilebilir. Bütün km fosil yakıt motorla yapılmıyor.


    Performans: Burada 0 100 değil sürüş performansı degerlendirilmelidir. Toplamda 140 beygirlik güç rampa vs gibi yerlerde ve dağ bayır koy yollarında sizi gayet mutlu edecektir. Beygir gücü tamamen yola yansıyor. Ara hızlanmalari üst limitlere kadar nefes almadan yapabiliyor.


    Pil ne zaman devreye giriyor: kalkış,rolanti, ayağınızı gazdan çektiniz ve hafif bastığıniz yerler, motorun desteğe ihtiyacı olan her an, spor mod ve en keyifli yerlerden biri durdunuz araç çalışır durumda ise saatlerce klima çalışsa bile motor devreye birkaç kez giriyor ve sahneden çekiliyor. Isıtma veya soğutmayı elektrik motor yapıyor. Yakıt tüketiyor. Pil gücü o an yeterli ise çok güç gerektiren 170 km hızda bile elektrikli gidebiliyor.


    Sessizliği performansı iç hacmi kullanım rahatlığı malzeme kalitesi vs yani bir dünya yeni döneminde yeni hallerini ile kıyaslayabilecegim c sınıf (civic 2017, megane2015, cruze 2011, a3 sedan 2016, volvo v40) araç kullanmış biri olarak çok net ifade edebilirim eksiği yok. Fazlası yakıt sessizlik ve ilgi.


    Bu rakamlarda araç bakıyorsanız samimiyetle hiç düşünmeyin derim. Kazasız belasız keyifli sürüşler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araçtan satan veya satmayı düşünen forumdaşlar varsa mesaj atabilirmi acaba. Kazasız 2012 model 1,3 dizel chevrolet aveo ltz model 100bindeki aracımı yükseltmek istiyorum. Takasta olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Aynı performans tam gaz devam. Ben kendime elektrikli Cupra aldım ama eşim kullanıyor hiçbir kayıp yok.

  • tuketici06 kullanıcısına yanıt

    çok teşekkürler. alırken dikkat etmem gereken noktalar nelerdir ? şanzıman -motor vs.?

  • bu aracın pili kaç binde değişmesi gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HawK95 kullanıcısına yanıt
    Videoda sorunun cevaplari var.
    https://www.youtube.com/watch?v=LwlT0jNJ3Sk&feature=youtu.be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, bütün yazılanları okdum ama aklımdaki sorunun cevabını bulamadım.


    Hava -5 derece diyelim. Sabah aracın başına geçtiğinizde camlar buz tutmuş. Ve siz 10 dk erken indiniz ki arabayı ısınsın ve çocuk da üşümesin. Motorlu arabayı biliyoruz nasıl olduğunu. Ama bu araçlarda soğuk havalardaki ilk araç içi ısınma nasıl oluyor?

    Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?

  • Normal bir benzinli araç nasilsa o şekilde çalışır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.