Şimdi Ara

Lpgli mitsubishi asx

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Piyasadaki fiyatlar malum, herkesin fikri kendine güzel misal ben piyasa araçlarına dünya para bayılmaktansa tutulmayan araçları uygun fiyata alma taraftarıyım. Mitsubishi asx'ler gayet güzel geliyor gözüme, düşük kmli araçları 55-65 aralığında bulmak mümkün. Bu araco kullanan bilen var mı acaba? Lpg uyumu nasıldır, çok arıza verir mi vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Geldim

    ASX tercihinizi arttıracak şeylerden bahsedelim:

    güvenlik;
    Aracın diz hava yastığı vs. 9airbag var, Amerikada üstün ödüller aldı(IIHS top safety pick)
    Şasi inanılmaz hafif ve sağlam. koca araba sadece 1250kg

    Motoru çekmezciler gelir birazdan ama sözde 136beygirlik ix35 ve sportagelarin eline verir.
    Dizel gibi son vitesle girip son vitesle rampa çıkmayabilirsin ama bir benzinli araba nasıl sürülür bilirsen rampada bile dizelleri üzer. Rahat ettirerek sürersen yakıtı da çok olmaz.

    yakıt;
    Şehiriçinde 7.5-8lt yakar. şehirdışında çok rahat 5lt'leri görebilirsin. Yani hyundainin kendini v6 3lt sanan ix35 ve sportage'nın neredeyse yarısıdır. onlarla şehiriçinde 12-13lt'den aşağı yakamazsın.

    intense paketi tercih edilmelidir. Start stoplu cam tavan deri koltuk, bilmem ne sensörleri ile gayet doludur. kimisine konsol sadece geliyor ama yeterli olacak her şey var.

    LPG konusuna gelirsek;

    Motor aluminyum blok, magnezyum alaşımlı subaplar ve vtec benzeri ama vtec'ten daha ekonomik ve onun kadar performanslı mivec değişken subap zamanlaması vardır.

    Subaplar hafif alaşım olduğu için lpg'li kullanımda uzayarak özelliğini kaybediyor. Ortalama 80bin km sonra bozulma belirtileri başlıyor.

    İstanbul, ankara ve ege bölgesinde(denizlide) subap işlemini ve motoru bilen güzel ustalarımız var. 2000tl'ye subapları değiştiriyorlar. Güzel devir çevirdiği için ve çok canlı olduğu için brc, landi renzo, prins gibi kitlerle kullanılması tavsiye olunur.

    LPG ile çok rahat 20kr'larda gezersin. Çok km yapacaksan subap ve kit masrafını hayli hayli çıkarırsın.

    Ben colt kullanıyorum. Eski sahibi brc taktırmış. lpg'de 90bin km yaptığında denizlideki ustamda subapları değişti üstüne 35bin km daha yaptım bi sıkıntı yok araba 120bin km'dir lpg ile çalışıyor. Şimdi onu kardeşime verdim hergün işe git gel 40km yaptığı için. Kendime 3kapı olanı aldım. ayda 1depo benzin anca gittiği için lpg taktırmadım. uzun dönem ortalamam 6.4lt.

    ASX ile de benzinde uzun dönem 6.5-7lt yakarsınız. Sadece bakımdan bakıma özel servise gidersiniz.

    Gerekli filtreler, amortisör, fren ekipmanları, baskı balata gibi gerekebilecek şeyler orijinal veya orijinale yakın kalitede yan sanayi(bosch, trw, luk, kyb, exedy gibi) internette bulunuyor.

    Fiyatı uygun olduğu için çok tercih edilen temizinin çok hızlı satıldığı bir araç. Hiçbir zaman sizi üzmez temiz bakarsanız. Ama İnsanımız kullanışlılıktan çok önündeki logosuna taptığı için saçma sapan araçları tercih ediyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 10 Temmuz 2017; 10:40:56 >
  • Arkadasa ekleyecek cok sey yok.gayet guzel aractir. Abisi outlander da pek tutmaz bizim ulkede onada bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 10 Temmuz 2017; 11:6:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almışken en kötü ilk makyajı yemiş olanından alın. nispeten küçük sorunları düzeltilmiştir. direksiyon değişikliğinden makyajlı olup olmadığını anlarsınız.

    İmzama beklerim.
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    A'dan Z'ye çok doğru bir yorum bende de ASX var baştan sona katılıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


  • 100 bin km testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 10 Temmuz 2017; 21:36:5 >
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Nedense bildirim gelmemiş bana fark edemedim cevabınızı, öncelikle teşekkür ederim. Colt kullanıyorum demişsiniz, güzel denk geldi ben de önce ucuz bir araç alıp borcunu kapatıp sonra asxe terfi etmeyi düşünüyorum. Coltlar hakkında bilgi verebilir misiniz? Hangi modelleri tercih edilmeli? Makyajlı kasanın üstün olduğu kısımlar nedir ve tek kapı 100k altı kmdeki coltlara ne kadar ödenir vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 modelini sıfır alıp 3 sene boyunca kullandık, 2 ay kadar önce de sattık.

    Yakıtla başlayayım..
    İstanbul trafiğinde 9-11LT arasında. Ortalama hız 25KM. Uzun yolda 100-110 gibi hızlarda tüm araçlarda olduğu gibi ekonomik. Ancak yüksek hızlarda tüketim fazlalaşıyor.
    LPG düşünüyorsanız belli bir KM sonrası yapısı gereği sübaplar ömrünü tamamlayacak ve değişim gerektirecek.

    Araç çekişi oldukça kişisel bir konu. Orta halli bir sürücü için motor performansı yeterlidir. Atmosferik olduğu için şehir içi kullanımda tork düşüklüğü sebebiyle yoruyor. Özellikle yokuşların biraz fazlaca olduğu bir güzergahta iseniz can sıkıcı oluyor. Duruma göre 1 veya 2. vites arası mekik dokuyup yüksek devir ile devam etmeniz gerekiyor.
    Uzun yolda da yüksek hızlar için özellikle 3 ve 4. viteslerde yüksek devirle ivmelenip 5 ile devam etmeniz gerekir. Boş olan Osmangazi Köprüsü yolunda aracı son limitlerine kadar deneme imkanım oldu. Yüksek hızda olsanız dahi eğimin başlangıcı ile hızınızı korumak zorlaşıyor. Ayrıca 3 sene kadar da Colt kullanan biri olarak konuşuyorum. Colt'u kullanmak bu araçtan daha keyifliydi.

    Aracımız Intense paketli, cam tavan vs. full donanımlıydı.
    Araç koltukları bence hiç rahat değil. Özellikle arka koltuklar aşırı şekilde dik ve sert. Arkada yolculuk yapmaktan hiç hoşlanmıyordum. Aynı şekilde şoför koltuğu da rahat değil ve yeterince sertti. Koltuk ısıtması kışın gayet güzel oluyordu

    Güvenlik noktasında gözünüz kapalı alabileceğiniz yegane araçlardandır. Yüksek araç olmasına rağmen sınıfının üzerinde bir yol tutuşu var.

    İç malzeme kalitesi Avrupa araçlarına kıyasla maalesef düşük. Hele dış boyası bizi çok sinir etmişti. Varla yok arası bir incelikte mübarek. Üzerindeki tozu üflesen boya çiziliyordu neredeyse..

    Motor ve yol sesini oldukça içeri alıyor. Japonlar araçlarında maalesef yalıtım konusunu hep eksik bırakıyor.

    Araç çok sağlam, eşek niyetine kullansan da kolay kolay arıza çıkarmaz. Türkiye şartlarında ve zorlu yollarda bana mısın demez.

    Atmosferik 1,6 motoru yerine dizel motoru olsaydı ki aldığımız vakitlerde dizeli yoktu, sanırım bu aracı satmazdık. Motor nispeten yeterli ancak keyif vermiyor. Özellikle şehir içi konuşuyorum.

    Her şeye rağmen ederinin altında bir araç. Bahsettiğim (şahsi ) olumsuzlukları dert etmeyecek biri gönül rahatlığı ile alabilir.

    Başka soru olursa da cevaplayabilirim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.