Şimdi Ara

HANGİSİ? ASTRA K

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar

    farklı elemelerden sonra opelde karar kıldım
    sıfır alınacak

    1.4t 150hp enjoy+stil paket+otomatik

    1.4t 150hp dynamic+manuel

    tavsiyeniz ne yönde arkadaşlar



  • 1.4t 150 hp dynamic + manuel alırdım ben. Bu fransızlar güzel araba yapıyor.
  • Dynamic paket al manuel olduğu için 0-100 u bile otomatiğe göre çok iyi ve sport modu var.Ha yapabilirsen tavsiyem led matrix farı opsiyonla bir şekilde al l.O holojen farlar igrenc ileride pişmanlık yaşarsın led matrix almadım diye.
  • Trafiği yüksek büyük şehirde oturmuyorsanız, manuel almanız her türlü yararınıza olacaktır. Üstelik daha uygun fiyatlı olduğu için aynı paraya daha donanımlı bir araba almanız da cabası. Bahsettiğiniz araç, 1500 Kg. ağırlığı ile oldukça yüksek tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Avantajı, LPG ile uyumlu olması. Ancak trafikte kullananlar için Active select (otomatik) tercihi öncelikli. Unutmadan, bahsettiğim yüksek tüketim, dur kalklar (aracın ağırlığı sebebiyle) ve turbo motorun kullanıcısını daha performanslı kullanmak için kışkırtmasından kaynaklanıyor. Yoksa uzun yolda efendi süratle gerçekten çok ekonomik değerlere ulaştığı bir gerçek. Şimdiden hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Trafiği yüksek büyük şehirde oturmuyorsanız, manuel almanız her türlü yararınıza olacaktır. Üstelik daha uygun fiyatlı olduğu için aynı paraya daha donanımlı bir araba almanız da cabası. Bahsettiğiniz araç, 1500 Kg. ağırlığı ile oldukça yüksek tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Avantajı, LPG ile uyumlu olması. Ancak trafikte kullananlar için Active select (otomatik) tercihi öncelikli. Unutmadan, bahsettiğim yüksek tüketim, dur kalklar (aracın ağırlığı sebebiyle) ve turbo motorun kullanıcısını daha performanslı kullanmak için kışkırtmasından kaynaklanıyor. Yoksa uzun yolda efendi süratle gerçekten çok ekonomik değerlere ulaştığı bir gerçek. Şimdiden hayırlı olsun.

    Dynamic otomatikle agresif kullanımla uzun yolda 13 litre uzun yolda hızlı görmüşlüğüm var.Ha yine ortalama 8 in altina hic inmedim astrayla uzun yolda.Bastınmı çok yakan cinsten astra şehir içinde genel olarak 9 10 tuketiyor




  • Manueli otomatiginden az yakıyor ve 0 100 u daha iyi.

    Ayrıca dynamic ile enjoyu kıyaslanamayız bile



    Benim tercihim manuel dynamic olurdu
  • Astra K 1.4 150Hp Dynamic otm. sahibiyiz.

    Bazı arkadaşlar araca 1500kilo demiş, bazıları da otomatiği manuelden çok yavaş demiş.


    Astra K yı eski J ile karıştırmayın arkadaşlar bu araçlar 1500Kg değil, Astra K lar hafifletilmiş araçlar ve otomatik ile manuel vites arasında eskisi gibi tüketim ya da performans farkı afaki değil.

    Araç yaklaşık 1250Kg ondan önceki Astra J 1.4 aracımız 1455Kg idi, bu kasada otomatik ile manuelin arasındaki akselerasyon farkı 0.7 saniye, yarm saniyelik farka da "çok" demek abartı olur.


    Tüketim ise 90-100km ve yer yer yüksek hızda gidilen ş.dışı yolculularda 5.5-6 litre civarında, eğer ara ara yüksek hıza da çıkmadan giderseniz 5 litre düzeylerine kadar da düşüyor, fabrika verisi 4.5 litre olan tüketimi 13 litreye çıkarmak için muhtemelen her fırsatta gazı köklemek gerek.


    Aracın genel olarak iç mekan genişliği, sürüş keyfi, verdiği güven hissi ve kullanım rahatlığı ile performans/tüketim dengesi çok iyi, arka diz mesafesi sınıf ortalamasından iyiyken bagaj hacmi ise aksine biraz küçük.
    Araç fabrikadan Bridgestone ve Michelin le çıkabiliyor Bridgestone ile gelen modellerde yol sesi ve darbe emiş konforu vasat, bunu bildiğim için aracın özellikle Michelin Primacy 3 ile almaya özen göstermiştim.




  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt
    Araba 1233 kilo, 1500 nereden çıktı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Araba 1233 kilo, 1500 nereden çıktı ?

    Haklısınız. Astra J olarak düşünmüştüm. Halen ikinci el arayışında bir takım analizler yapıyorum. Astra J'de radarıma giren araçlardan bir tanesi. O kafayla bu yorum çıkmış işte. Unutmadan Cruze sahibi olarak ilerleyen dönemde kabul ederseniz sizden de bilgi talep etmek isterim. Aynı ailenin evladı olarak, 10.000 TL civarı daha uyguna alabileceğim Cruze, bana Astra'dan daha yakın geliyor şu aralar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Trafiği yüksek büyük şehirde oturmuyorsanız, manuel almanız her türlü yararınıza olacaktır. Üstelik daha uygun fiyatlı olduğu için aynı paraya daha donanımlı bir araba almanız da cabası. Bahsettiğiniz araç, 1500 Kg. ağırlığı ile oldukça yüksek tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Avantajı, LPG ile uyumlu olması. Ancak trafikte kullananlar için Active select (otomatik) tercihi öncelikli. Unutmadan, bahsettiğim yüksek tüketim, dur kalklar (aracın ağırlığı sebebiyle) ve turbo motorun kullanıcısını daha performanslı kullanmak için kışkırtmasından kaynaklanıyor. Yoksa uzun yolda efendi süratle gerçekten çok ekonomik değerlere ulaştığı bir gerçek. Şimdiden hayırlı olsun.

    ne 1500 kg'si amma sallamışsın.ruhsatta 1200 küsür birşey yazıyordu tam hatrlamıyorum




  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt
    Denk modellerde 10 binden daha fazla oluyor fark, 15 bini buluyor. Benim araç da 1460 kg

    Araç ile ilgili herşeyi sorabilirsiniz, memnuniyetle cevaplarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Haziran 2017; 13:34:49 >
  • Dynamic+manuel alırdım ben olsam ancak trafiği yoğun şehirdeyseniz eziyet olacaktır.
  • arkadaşlar tüm cevaplar için sagolun
    istanbuldayım ancak trafikle pek işim yok ekseri şehirdışı kullanıyorum

    dynamic manuel için 87000tl
    enjoy otomatik+stil paket için 82000 tl fiyat aldım
    kafam karışık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Trafiği yüksek büyük şehirde oturmuyorsanız, manuel almanız her türlü yararınıza olacaktır. Üstelik daha uygun fiyatlı olduğu için aynı paraya daha donanımlı bir araba almanız da cabası. Bahsettiğiniz araç, 1500 Kg. ağırlığı ile oldukça yüksek tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Avantajı, LPG ile uyumlu olması. Ancak trafikte kullananlar için Active select (otomatik) tercihi öncelikli. Unutmadan, bahsettiğim yüksek tüketim, dur kalklar (aracın ağırlığı sebebiyle) ve turbo motorun kullanıcısını daha performanslı kullanmak için kışkırtmasından kaynaklanıyor. Yoksa uzun yolda efendi süratle gerçekten çok ekonomik değerlere ulaştığı bir gerçek. Şimdiden hayırlı olsun.

    ne 1500 kg'si amma sallamışsın.ruhsatta 1200 küsür birşey yazıyordu tam hatrlamıyorum

    Sayın Ragnarok. 50 yaşın verdiği olgunlukla sana cevap vereceğim. Birincisi, tanımadığınız bir kişi ile senli benli konuşulmaz. Ayrıca, cümleye büyük harfle başlanır ve cümle sonuna nokta konulduktan sonra, diğer cümleye başlamadan bir fasıla verilir. Diğer cümleye de büyük harfle başlanır ve cümle bitince, yine nokta konur. Türkçe/Edebiyat öğretmeninizi suçlardım ama, üslubunuzu görünce bunun kendisinden kaynaklanmadığına kanaat getirdim. Hata düzeltilecekse de Lojitisyen forumdaşımızın dile getirdiği gibi seviyeli bir şekilde yapılmalı. Sağlıcakla kal...




  • Donanım olarak ne kadar fark var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aemless

    arkadaşlar tüm cevaplar için sagolun
    istanbuldayım ancak trafikle pek işim yok ekseri şehirdışı kullanıyorum

    dynamic manuel için 87000tl
    enjoy otomatik+stil paket için 82000 tl fiyat aldım
    kafam karışık


    Dynamic'te oto. klima, anahtarsız çalıştırma, şeritte tutma asistanı, tabela okuma gibi kullanımı güzel donanımlar var. İçi piano black, enjoyun kaplamaları gri.

    Oto. vites gereksiz diyorsanız Dynamic+Led Matrix zorlayın. Enjoya eklenemiyor galiba.
  • ENJOY;
    Standart sunulan özellikler arasında bulunanlar:



    Yol Tutuş Özellikleri:

    ABS
    Aktif Devrilme Koruması (ROM)
    Dinamik Çekiş Kontrolü (TC)
    Düz Hat Denge Kontrolü (SLSC)
    ESPPlus
    Fren Destek Sistemi (BA)
    Fren Diski Temizleme Sistemi (BDC)
    Hıza ve sürüşe duyarlı elektrohidrolik direksiyon
    Virajda Denge Kontrolü (CSC)
    Virajda Fren Kontrolü (CBC)
    Yokuşta Kalkış Desteği (HSA)



    Güvenlik Özellikleri:

    2 yönlü ön koltuk kafalıkları
    Adaptif fren lambaları
    Aktif ve çift gergili ön emniyet kemerleri
    Arka kapılarda çocuk kilidi
    Arka koltuklarda ISOFIX çocuk koltuğu sabitleme düzeneği
    Emniyet kemeri uyarı sistemi (ön/arka)
    Katlanabilir Pedal Sistemi (PRS)
    Ön ve arka perde hava yastıkları
    Ön yolcu ön ve yan hava yastıkları devre dışı bırakma özelliği
    Sürücü ve ön yolcu, ön ve yan hava yastıkları



    Sürücüye Destek Özellikler:

    Hız Sabitleyici (Cruise Control)
    Lastik Basıncı Takip Sistemi
    LED gündüz farları
    Yol Bilgisayarı



    Dış ve İç Tasarım Özellikleri:

    16" yapısal jantlar
    Arka spoyler
    Elektrikli, ısıtmalı ve gövde rengi yan aynalar
    Gövde rengi kapı kolları



    Konfor Özellikleri:

    12V güç çıkışı (ön)
    4 yönlü ön yolcu koltuğu
    6 yönlü sürücü koltuğu
    60/40 katlanabilir arka koltuklar
    Arka orta koltuk kafalığı
    Deri kaplı direksiyon simidi
    Elektrikli ön ve arka camlar
    Işıklı makyaj aynaları
    Klima
    Ön kol dayama desteği
    Ön ve arka okuma lambaları
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon



    Multimedya ve Arayüz Sistemleri:

    4 hoparlör
    Bluetooth ile kablosuz müzik dinleme özelliği
    Direksiyondan kumanda tuşları
    Radyo R 300 BT
    USB ve Bluetooth Bağlantısı




  • Dynamic+manuel daha iyi bir tercihdir.

    Şirkette Insagna dizel+otomatik var, motor hevesli fakat otomatik şanzıman performansı törpülüyor.
  • DYNAMİC;


    6 hoparlör
    IntelliLink R 4.0 Bilgi ve Eğlence Sistemi (7" Dokunmatik Renkli Ekran)
    Koyulaştırılmış arka camlar
    Ön sis farları
    LED arka farlar
    Park Sensörü (ön ve arka)
    Yağmur Sensörü
    Anahtarsız Giriş ve Anahtarsız Çalıştırma Sistemi (Open & Start)
    Işığa duyarlı otomatik kararan iç dikiz aynası
    Otomatik Yanan Farlar (Tünel algılama özelliği)
    Düşük hızlarda çarpışmayı hafifleten otomatik fren özelliği ile Ön Çarpışma İkazı
    Şerit koruma özelliği ile Şerit İhlali Uyarı Sistemi
    Takip Mesafesi Göstergesi
    Trafik İşareti Tespit Sistemi
    17" alaşımlı jantlar
    Krom kaplı üst cam çerçevesi
    Parlak siyah B sütunu
    Siyah iç tavan kaplaması1
    Spor ön koltuklar
    Elektronik İklim Kontrollü Klima (Çift Bölgeli)
    Anahtarsız Giriş ve Anahtarsız Çalıştırma Sistemi (Open & Start)
    Ön koltuk sırtlarında cepler
    Elektronik park freni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aemless -- 23 Haziran 2017; 16:9:51 >




  • Bir arabaya 80+ bin lira para vereceksem vitesi ben değiştirmemeliyim. Bende de dinamic paket otomatik benzinli var 150 lik yakıt dışında gayet memnunum. 0-100 takıntısı olanları da anlamıyorum sanırsınız hepsi drag yarışcısı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.