Şimdi Ara

ZTE H267A Modem (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.403
Cevap
55
Favori
301.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar taşınma işlemi sonrası modem değişimi talep edip ZTE modem istedim Huawei çekim gücünden memnun değildim.

    ZTE H267A Modem

    İkiletmeden elimizde varsa takarız dediler ve bir kaç saat sonra gelip taktılar.

    Telaştan pek kurcalayamadım ama Wifi de bi 2.4 ghz bide 5 ghz açık. Hangisinin çekim güci daha iyidir?

    Taşındığım yer dublex, Tp link in fişe takılan sinyal güçlendiricisi var. 5ghz üzerinden mi kurmak daha iyi olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 25 Nisan 2018; 19:1:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Superonline a yeni uyelik yaptirmak icin musteri hizmetlerini aradim zte diye bi modem yok tek bir modem var diyor bir turlu kabul etmedi anlayamadi. Ne yapmaliyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Àhmet

    Superonline a yeni uyelik yaptirmak icin musteri hizmetlerini aradim zte diye bi modem yok tek bir modem var diyor bir turlu kabul etmedi anlayamadi. Ne yapmaliyim?
    Bölgedeki Superonline merkezini ara. Varsa yardımcı olurlar.



    https://m.superonline.net/hakkimizda/iletisim/turkcell-superonline-iletisim-merkezleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu modemle ilk ciddi sıkıntımı yaşadım az önce

    ne yaptıysam bu modemle Xiaomi Yeelight RGBW E27 ampulü wifi üzerinden bağlayamadım.

    cihazı eklerken uygulama üzerinde %25'de kalıyor. 2.4ghz üzerinden denememe ve WPA/WPA2 şifreleme yöntemini kullanmama rağmen bi türlü modemle bağlantıyı kuramadım.

    yabancı forumlarda da bir çok kişi farklı modemlerde benzer sıkıntıyı yaşamış ve farklı çözümler söylemişler. bir çoğunu denedim ama bi türlü ampulü modeme bağlayamadım.


    EDIT: bu H267A'nın globaldeki model numarası nedir?

    EDIT 2: nasıl oldu bilmiyorum ama bu gün sıkıntısız bağlantıyı kurdum. sanırım server problemle olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 2 Mayıs 2018; 20:47:50 >
  • Bu modemi kullaniyorum ayni zamanda chromecast (1.nesil) cihazım var. Bu modeme 6-7 ay öncesinde aboneliği üstüme aldığım zaman taktılar. Ancak bu modemi kullanmaya başladıktan sonra chromecast cihazım çalışmamaya başladı. Cast kurulumunu yapıyorum, görüyor, bağlanıyor sonra kopuyor. Kopunca da bir daha gelmiyor tekrar chromecast i resetleyip yeniden kurunca geliyor yine gidiyor. Tekrar tekrar denedim ama cast çalışmıyor. Araştırmalarıma gore chromecast icin router in multicast özelliği olması gerekiyormuş. Bu modem icin baktığımda ekran görüntülerinde multicast seçeneği olan görseller var ancak benim modemimde o menü yok. Acaba ayrı bir kullanıcı adı ve şifre mi var bu menüleri açan ya da modem yazılımı mi eski diyeceğim ancak sanmıyorum daha geçenlerde bölgesel arıza oldu orada modeme güncelleme de yaptık dediler. Uzun lafın kusası bu modem geldi geleli cast çalışmıyor önceki modemim hg253 idi sorun yoktu. Chromecast cihazı olup sorun yaşayan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben bu modemde şifre değiştiremiyorum nerden yapılıyor lütfen yardım :((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cocainer kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam sorununuzu modem değiştirerek cozmussunuz. Sizin yaşadığınız sorunu sanirim ben de yaşıyorum. Apple TV olayı değil ancak benim sorunum chromecast ile. Ayni zamanda akıllı tv nin de kendi cast özelliği ile. Zte h267a takıldığından beri hiçbiri çalışmıyor her şeyi aradım taradım. En son öğrendiğim kadarı ile bu tip cihazlarin, multicast/igmp protokolü destekleyen router lara ihtiyaç duyduğunu ögrendim. H267 de ne igmp ayari var ne de multicast ayarı var. Bu modem yayın yapmayı desteklemiyor galiba. Aylardır uğraştım çözemedim. Evinde akıllı televizyonu olan arkadaşlar da fark edeceklerdir eğer televizyonlarında cast özelliği varsa. Ben bu modeme geçtiğimden beri ne chromecast i ne de tv nin youtube cast özelliğini hiçbirini kullanamaz oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bu modemi bağlattım SOL kullanmaya başladığımdan itibaren kullandığım huawei'den kat be kat iyi ping değeri olsun çekim gücü olsun özellikle 5GHz bandının geniş kapsaması çok güzel oldu. . .Ekipler gelmeden önce aradıklarında rica ettim getirdiler, bunu çoğu kişi bilmiyor ama çok daha iyi falan dediler. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurkarakas94

    Geçmiş olsun hocam sorununuzu modem değiştirerek cozmussunuz. Sizin yaşadığınız sorunu sanirim ben de yaşıyorum. Apple TV olayı değil ancak benim sorunum chromecast ile. Ayni zamanda akıllı tv nin de kendi cast özelliği ile. Zte h267a takıldığından beri hiçbiri çalışmıyor her şeyi aradım taradım. En son öğrendiğim kadarı ile bu tip cihazlarin, multicast/igmp protokolü destekleyen router lara ihtiyaç duyduğunu ögrendim. H267 de ne igmp ayari var ne de multicast ayarı var. Bu modem yayın yapmayı desteklemiyor galiba. Aylardır uğraştım çözemedim. Evinde akıllı televizyonu olan arkadaşlar da fark edeceklerdir eğer televizyonlarında cast özelliği varsa. Ben bu modeme geçtiğimden beri ne chromecast i ne de tv nin youtube cast özelliğini hiçbirini kullanamaz oldum.
    Evet en güzel çözüm bu şekilde oldu, modem değiştirdiğimden beri 1 defa reset bile atmadım 7/24 çalışıyor ve her zaman Apple TV, infuse, vs kullanabiliyorum.




  • Bu modemde dns nasıl değiştiriliyor. Yapabilen birisi varsa yazabilirmi.
  • "17 Şubat 2018
    Turkcell ZTE H267A Modemleri Geri Çağırıyor!
    Türkiye’nin önemli fiber internet sağlayıcılarından birisi olan Turkcell Super Online’deki ZTE H267A Modemleri geri toplama kararı aldı.

    Geçtiğimiz yıl duyurulan ve ZTE H267A modemi fiber kullanıcılarına sunan Turkcell ani bir karar ile bu modemi geri çağırıyor, söylentiye göre ise kullanıcı şikayetleri sebebiyle artık dağıtılmadığını ve halen kullanımda olan ZTE G267A modemlerini Huawei HG255s modemi ile değişim yaptıkları söyleniliyor.

    Durum yetkililer tarafından doğrulandı. Turkcell Superonline muhtemelen ilerleyen günlerde yeni modemleri kullanıcılara tanıtacak, şuanda Huawei HG255s model modemden başka bir seçenek yok ne yazık ki."
    https://teknoforza.net/turkcell-zte-h267a/




  • Haziran ayında yeni abone oldum bu modem le kurulum yapıldı. Madem sorunlu neden yeni müşteriye veriyolar acaba. Şu ana kadar dns değiştirememek dışında hiç sorun yaşamadım.
    En iyi bilgiyi Müşteri hizmetlerinden alabiliriz herhalde.
    Bu arada DNS Sorunum devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerenimo21

    Haziran ayında yeni abone oldum bu modem le kurulum yapıldı. Madem sorunlu neden yeni müşteriye veriyolar acaba. Şu ana kadar dns değiştirememek dışında hiç sorun yaşamadım.
    En iyi bilgiyi Müşteri hizmetlerinden alabiliriz herhalde.
    Bu arada DNS Sorunum devam ediyor.

    Sorunlu olduğunu söyleyen internette bir tek o kaynak var. Başka bir kaynak yok. Forumdaki çoğu kişi huawei'ye göre daha memnun. Huawei modem daha sorunlu.

    Modem arayüzünde şöyle bir bölüm var mı? Yabancı bir forumdan buldum. Böyle bir bölüm yoksa arayüzden kaldırmış olabilirler.

    https://i.gyazo.com/1a803862f451758fcceaebef46be5823.png

    Yerel ağ, Lan kısmından dns'i değiştirebiliyor olmanız lazım. Değiştiremiyorsanız internete girdiğiniz cihazdan değiştirmekten başka yapabileğiniz bir şey yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler söylediğiniz yerden değiştiriyorum ama işe yaramıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerenimo21

    Teşekkürler söylediğiniz yerden değiştiriyorum ama işe yaramıyor.

    Başka değiştirebileceğiniz bir yer maalesef yok. Huawei modemde de aynı şekilde dns değiştiriliyor. Yasakları aşmak için dns değiştiriyorsanız maalesef dns değiştirmek artık işe yaramıyor. Vpn gibi daha farklı yollar denemeniz gerekiyor.

    Dns'in değişip değişmediğini dnsleaktest.com gibi bir siteden de test edebilirsiniz. Dns değiştirmeden testi yapın, dns değiştirerek testi yapın. İkisinin de sonucu farklı çıkarsa dns'iniz değişmiş demektir. İkisinin de sonucu aynı çıkarsa kullandığınız cihazdan dns'i değiştirmeyi deneyin. Hala sonuç aynı çıkarsa superonline o dns'i kendi dns adresine yönlendiriyor demektir. Farklı dns denemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 4 Temmuz 2018; 22:51:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır kullanıyorum çok memnunum modemden.

    Çekim gücü Huawei tokatlar, ne kopma nede başka bir sıkıntı yaşadım.

    Sadece Wifi bağlantısı için DNS değiştirmiştim ve işe yaradı. Değiştirme sebebim de Yeelight RgbW E27 ampül normal DNS ile Wifi üzerinden hiç bir şekilde modeme bağlanmıyordu. Wifi DNS değiştirince tek seferde bağlantıyı gerçekleştirdim.

    Ethernet bağlantıları için DNS değiştirmeyi hiç denemedim, aktif olarak kullandığım VPN olduğu için. Fakat artık DNS değiştirmenin de pek bir işe yaramadığı gerçek.

    Kısaca kullandığım en stabil modem.
  • "Merhaba arkadaşlar.

    Bu başlık bilgi paylaşımı adına açtığım bir başlıktır. Yaşıyor olduğumuz sorunla ilgili bilgisi veya tecrübesi olanlar varsa okumak isterim. Çünkü 4 aydır hiçbir çözüm bulunamadı.

    Bundan 4 ay önce sürekli yaşamış olduğum internet kesintileri nedeniyle Superonline ile iletişime geçtim. Sorunu gidermek istediler ama başaramadılar ve bunun için yeni bir modem (4. değişimi) getirdiler. HG255 yerine HG253s modelini getirdiler yine. Eskiden de kullanmıştım ondan herneyse. Bu modem geldikten sonra sorun düzelmedi ama Superonline tarafında bir sorun başladı. Müşteri Hizmetleri ile görüşmelerimizde modeme ulaşamıyorlardı fakat biz o anda interneti kullanabiliyorduk. Sonradan anlaşıldı ki bize getirilen modem farklı bir kutuya konmuş. Yani bizdeki modemin seri numarası ile sisteme girilen aynı değilmiş. 2 ay böyle devam ettikten sonra sorunu hallettiklerini ve artık modeme ulaşabildiklerini söylediler. Onlar kendi sorunlarını halletmişti ama biz hala bu internetin kesilme probleminden kurtulamamıştık ki hala da öyle.

    Bu internet kesintileri devam ettikçe ister istemez insanı geren bir durum haline gelmeye başladı. Öyle ki, oyun oynuyorsanız bir anda 3000-5000 ping seviyelerini görüp düşüyorsunuz veya bağlı olduğunuz web sayfalarından sayfadan atılıyorsunuz. İşin garip tarafı ise hiçbir cihaz ağ bağlantısının kesildiğini veya internetin gittiğini gösterir bir uyarı vermiyor. Yani ağ bağlantı simgeniz normal tüm cihazlar ağda fakat o 3-5 saniye için tüm cihazlardaki internet bağlantısı kesiliyor.
    Bu durum modemin loglarında da kesinti olarak görünmediği gibi müşteri hizmetleri de ekranlarında gün içerisinde kesinti görmediklerini söyleyip duruyorlar.
    Bu arada bağlantı kablolu ve kablosuz tüm cihazlar için geçerli.
    HG253s ile birlikte modem kayıtlarında sürekli tekrarlanan AddPortMapping , DeletePortMapping, PortMappingExecute gibi uyarılar ve ayrıca her 37 dakika 42 saniyede gerçekleşen SEND register from .. to.. komutları vardı. Tabi ki yine servis çağırmak zorunda kaldık ve gelen çocuğa logları gösterdiğim zaman ilginç diye cevap verdi. Fakat sadece modemi fabrika ayarlarına dönderip gitti. Zira fabrika ayarlarına döndermek için eve kadar gelmeye gerek olmadığını bilmek zor olmasa gerek ;)

    O kadar çok mail trafiği yaşadık ki teknik destek ekibiyle artık rüyamda bile yazdıklarımı ve yolladığım resimleri görebiliyorum. Şöyle ki kendilerine 16 adet PING ve TRACERT kaydını resimlerle gönderdikten sonra League of Legends adlı oyundan dolayı problem yaşadığımızı ve bağlantı kopmalarına onun yol açtığını söyledikleri zaman çok gülmüştüm. Oyunun PING ve TRACERT sonuçları gayet normaldi fakat diğer resimlerdeki modem arayüzündeki DROP PING/HTTP/HTTPS/FTP gibi uyarı veren IP adreslerininkiler anormaldi. Sanırım resimlerin isimlerine dikkat etmeden "Oh kendime bir bahane buldum" düşüncesiyle o oyunu bahane etmişlerdi. Çünkü o oyunu sadece kardeşim oynuyor ve onun bilgisayarı kapalı olduğu zamanlarda da bu problem oluyordu. Ayrıca o oyuna girince sorun olmuyordu, sorunu o da oyun oynarken farkediyor ve deliriyordu ;)

    Herneyse. Sorun böyle devam edince müşteri hizmetlerini modem kaynaklı bir problem olabileceği yönünde ikna ettik ve yeni bir modem getirmek için yine aynı eleman geldi. Bu sefer ilk defa görüp duyduğum ZTE'nin H267A modeliyle geldi. İlk defa bağlayacağını ve artık bu modemleri dağıtacaklarını söyledi. Hatta bizim eve gelip HG253s'teki modem kayıtlarını gördükten sonra eve gidip kendi modemini ve kayıtlarını incelemiş ve benzer hiçbir kayda rastlamadığını söyledi.

    Şimdi gelelim ZTE H267A ile birlikte gelenlere;

    Internetin anlık olarak kesilmesi sonlanmadı fakat eskisi kadar sıkça gitmiyor.

    Öncelikle HG253s'teki SEND Register ve PortMapping vb uyarılar artık loglarda görünmüyor.
    Fakat, gün içerisinde Günlük Kayıtları'nda sürekli olarak:

    2017-07-06T10:44:23Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207
    2017-07-06T10:49:34Z [Alert] firewall security alert! DROP TELNET Packet SRC=95.19.54.15
    2017-07-06T11:04:24Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207
    2017-07-06T11:24:25Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207
    2017-07-06T11:29:45Z [Error] get view failed VID(272) VN() Err(-5)
    2017-07-06T11:30:41Z [Alert] firewall security alert! DROP FTP Packet SRC=52.202.215.126
    2017-07-06T11:30:42Z [Alert] firewall security alert! DROP FTP Packet SRC=52.202.215.126
    2017-07-06T11:30:44Z [Alert] firewall security alert! DROP FTP Packet SRC=52.202.215.126
    2017-07-06T11:30:48Z [Alert] firewall security alert! DROP FTP Packet SRC=52.202.215.126
    2017-07-06T11:31:16Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=46.234.125.89
    2017-07-06T11:37:22Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:22Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:22Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:23Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:23Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:23Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:25Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:25Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:25Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:29Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:29Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:29Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:37Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:37Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:37Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:53Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:53Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:37:53Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:52Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:52Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:53Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:53Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:55Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:59Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:41:59Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:42:07Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:42:07Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:42:23Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:42:23Z [Alert] firewall security alert! DROP HTTP Packet SRC=151.135.227.80
    2017-07-06T11:44:24Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207
    2017-07-06T12:04:24Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207
    2017-07-06T12:24:24Z [Alert] firewall security alert! DROP PING Packet SRC=82.196.0.207


    bu güvenlik duvarı uyarıları geliyor. IP adresleri İspanya,Japonya,Hollanda,Çin vb ülkelere ait.
    Aslında bu kayıtlar 1 dakika içerisinde 50-100 adet civarındaydı ama bilgisayarlara yüklü olan Skype içerisinden 80 ve 443 portlarını kullanma talimatını kaldırdım. Onlar olduğu zaman herhangi bir bilgisayardan Skype açılıp giriş yapıldığı taktirde yukarıdaki gibi güvenlik duvarı uyarıları anlık olarak doluyordu.

    Diğer bir meseleye gelirsek eğer o da 7547 portu. Port Yönlendirme altında PrtMapping1 olarak sürekli görünen bu arkadaş kendisini silsem bile bir süre sonra otomatik olarak tekrar ekleniyor. Kaldı ki o yönlendirmeyi silmem Port'un kapanmasını sağlamıyor. canyouseeme gibi siteler o portun açık olduğunu gözüme soka soka gösteriyorlar. Araştırmalarıma göre bu Port üzerinden dünya genelinde olan bilinen bir saldırı varmış. Zira yukarıda örneklerini verdiğim Ip Adreslerinin çoğunu kontrol edip nerededir nedir hangi portları açıktır gibi kontrol etmişliğim vardır. Çoğu zaman farklı farklı marka modellerde router giriş sayfalarına erişebiliyorum bu Ip adresleri ile. Bir keresinde ise Almanya merkezli bir güvenlik araştırma merkezinin IP/DNS bilgisine eriştim. Adamlar evet kasten yapıyoruz bunu diye de yazmışlar sitelerine.

    Herneyse bu portla alakalı sıkıntı ilginç. Normal şartlarda ağa bağlıysanız modem IP adresi olarak 192.168.1.1 gibi bir adrese girmeniz gerekiyor. Fakat ben External IP adresimle de modeme girebiliyorum. Hatta bunun için aynı ağda olmama gerek bile yok.
    Yani örnek vermem gerekirse:
    Modem IP adresi 192.168.1.1 olsun
    External IP adresi 212.45.58.74

    Ben her iki adresle de modeme bağlanabiliyorum eğer evdeki modeme bağlı bir internet kullanıyorsam. Fakat cep telefonumdan 4G ile aynı IP adresine girmek istediğim zaman bu sayfaya ulaşılamadı uyarısı veriyor ta ki sonuna :7547 şeklinde portu girene kadar. Port ile birlikte girmek istediğimde kullanıcı adı ve şifre sayfası geliyor karşıma. Bu arada DDNS ile ilgili sorusu olan varsa cevabı HAYIR kullanmıyorum. Zaten hiç alakası olan bir durum da değil ;)

    Bu durumlarla kafayı fazlaca yorduğum için cevabı bile bile öncelikle ZTE'ye bir mail attım. Durumu iyice anlatıp resimlerle de destekledim. Fakat inanılmaz bir şekilde 1 dakika içinde cevap geldi ve dediler ki:

    Dear Sir/Madam,
    Thanks for contacting us. Since our service is only for ZTE direct customer, would you mind telling us that you bought this from ZTE directly or not?
    If yes, please tell us your information:
    1. your country name and company full name;
    2. your good name and contact number;
    If not, please contact the provider to get help. Because the provider purchased our products as well as after sales service. Supposing they can’t solve your problem, please ask them to call ZTE. Sorry for the inconvenience it might bring. Thanks for your understanding!

    Yani ürünü direkt ZTE'den mi aldınız çünkü biz sadece bu şekilde ürün alanlara hizmet veriyoruz. Ayrıca not olarak da şunu söylemişlerdi; öncelikle servis sağlayıcınız ile iletişime geçin yardım için. Çünkü servis sağlayıcınız satış sonrası hizmetlerin yanı sıra ürünümüzü satın alıyor. Probleminizi çözemeyeceklerini varsayarak (ben çözemezler demiştim haha) , lütfen onlara ZTE'yi aramalarını söyleyin. Getirdiği rahatsızlıktan dolayı özür diler anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Onlar bana bu mesajı atınca ben de anladığımı belirten ve teşekkür içeren bir mail gönderdim ve yine çok kısa bir süre içerisinde şöyle bir cevap geldi:

    Dear sir,
    Thanks so much for your understanding and cooperation to our work.
    Just as you mentioned,the product is purchased not directly from ZTE,i am afraid that you have to contact the supplier,and ask him to contact us,hope this would help you,thanks.

    Çalışmalarımıza olan anlayışınız ve işbirliğiniz için teşekkürler. (Bu kısım resimlerde ürün seri numarası vs göründüğü için yazılmış olması lazım) ürününüz doğrudan ZTE'den alınmamış, korkarım ki satıcı ile iletişime geçmeniz gerekiyor ve ona bizimle iletişime geçmesini söyleyin. Umarım bu size yardımcı olur, teşekkürler.


    Bunun üzerine ben de Superonline iletişim linki ile port ile ilgili sorumu ve açıklamamı yaptım. Resimleri ekledim ve yolladım. Internet kesilmesiyle ilgili çözüm olarak artık pek ümitli değilim çünkü en son gelen kişi fabrika ayarlarına dönderdikten sonra DHCP başlangıç ve bitiş IP'lerini değiştirmiş, DNS olarak da 192.168.1.1 olarak yazıp gitmiş. IP çakışması olabilir demiş mantık olarak da. Fakat sorun devam etmekte ;)

    Biraz uzun ve okuması eğlenceli olmayabilir. Bu sorunla bu kadar uzun süreli karşılaşan ve yaşayan var mı merak ediyorum.
    Sizden ricam eğer Superonline Fiber kullanıyorsanız lütfen modem loglarına bakar mısınız eğer açıksa kayıt durumu ne alemde?
    Sizin de 7547 portlarınız açık mı?
    7547 Portunuz açıksa eğer siz de IP adresiniz ile modeme giriş yapabiliyor musunuz?
    Modeme bağlı olmadan eğer varsa mobil internetiniz ile de IP adresinize girmeyi dener misiniz? Girmezse sonuna :7547 olarak port ekleyip dener misiniz girmeyi?


    Sevgiler ve saygılar."
    https://www.technopat.net/sosyal/konu/superonline-fiber-internet-kesilme-sorunu.465552/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaq999 -- 6 Temmuz 2018; 4:29:44 >




  • zaq999 kullanıcısına yanıt
    VID lı hata iptv için olmalı bende de port kendiliğinden açılıyordu iptv için sizdeki gibi görünüyordu.Güvenlik duvarı hataları zaten bildiğimiz saldırı.Cihaz erişimi dışarıdan açıktı yanlış hatırlamıyorsam eve geçince senin için tekrardan bende bakıp geri dönüş yapıcam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    benimle alakası yoktur, benim değil o mesaj biri yazmış bende paylaştım, oraya üye değilim bur da cevaplayım.
    7547 portu CWMP için kullanılıyor tr069 kapatırsanız kökten kurtulursunuz. bende tr069 kapalı şimdi açmaya uğraşmayım hg255s le açık olan denesin giriş sayfası açılıyor mu?

    tüm tr069, CWMP, marka model ayırmadan hepsi için geçerli.
    tr069, CWMP, başlı başına bir açık arka kapı zaten işten anlayan bir hacker hertürlü öttürür cihazı.
    https://www.nolto.com/issler-tarafindan-verilen-adsl-modemler-hacklenebilir/
    https://www.qacafe.com/training/home-router-attack-tr-069-vulnerability/
    https://cwmp-data-models.broadband-forum.org/

    port taramasını burdan yapabilirsiniz.https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

    hani güvenlik gerekçesiyle paylaşmıyorlar ya o güvenlik açığı bu işte

    bu zte h267a sole geldiğine zte sayfası aktifti sonra kapatıldı bu cihazın soc ram flash wifi chipset vs vs bilgileri nedir hiç bir yerde yazmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaq999 -- 6 Temmuz 2018; 13:4:4 >




  • Huawei modemde wifi sorunu yaşıyordum bu modem ile değiştirdiler.
    Şimdilik memnunum.

    Modemi kapatıp açmadan arayüz üzerinden ip değişikliği nasıl yapabilirim? Huawei de yapılıyordu bu modemde yapamadım.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.