Şimdi Ara

GameEkstra ve ASUS Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 03/06/17 tarihinde Hepsiburada üzerinden GameEkstra satıcısından Asus Strix Tactic Pro Cherry MX Mekanik Oyuncu Klavyesi satın aldım, ürün 05/06/17 tarihinde elime ulaştı. Ürünü birkaç gün kullandıktan sonra yazılımını kurmak istediğimde bütün firmwarelerin güncel sürümlerini yüklemem konusunda uyarı ekranı geldi. Bende ASUS sitesinden güncel fwleri indirip klavyeye kurulumunu yapıp bilgisayarı yeniden başlattım ve klavye artık işlev dışı kalmıştı. ASUS Müşteri Hizmetleri ve GameEkstra çalışanlarının konuyla ilgili bilgisi yoktu ve ürünü servise göndermemi istediler. İnternet üzerinden araştırma yaptığımda bu sorunla ilgili bir çok kişinin problem yaşadığını gördüm ve servise gitmesi zorunluydu. GameEkstra ile iletişime geçip 08/06/17 tarihinde kendilerine tekrar kargoladım. 09/06/17 tarihinde ise tatile gideceğim için ürünün kargosunu çıkmalarını talep etmek için sabahtan akşama kadar aradım fakat GameEkstra'dan hiçbir görevliye ulaşamadım. 10/06/17 tarihinde tekrar aradığımda konuyla ilgilenecek kişi çalışmadığı için diğerleride konuya hakim olmadıkları için hiçbir şekilde yardımcı olunmadı ve 12/06/17 tarihinde aranmam söylendi. 12/06/17 tarihinde yaptığım görüşmeler sonucu yeni ürünü kargoya verdiklerini ve ertesi gün elime ulaşacağını söylediler. 13/06/17 günü kontrol ettiğimde kargo yanlış bir adrese farklı bir şehre gönderilmişti. Kendileriyle tekrar görüştüm bir yanlışlık olduğunu ürünün yeniden kargolandığını söylediler. Bugün elimde olması gereken klavye için kargo şirketiyle görüştüm adıma yine kargo yoktu. Firmayı aradım yine hiç kimsenin bilgisi yok 15.00'de ilgili kişinin geleceğini söylediler. Ve az önce yaptığım görüşmede ilk gün yanlış adrese gönderilmesi üstüne önceki günde yeniden kargolanacak paketin unutulması neticesinde tekrar kargo çıkacaklarını bildirdiler. Ve ben 1 ay kadar şehir dışında olacağım için onların sözüne güvenerek aldığım 2 bileti iptal etmek zorunda kaldım. Tatilimi tam 4 gün erteledim. Bana göre sorumsuzluk ve bilgisizlik bu firmada hat safhada. Bir daha ne alışveriş yaparım, ne size nede yakın çevreme yapmalarını tavsiye ederim. Asus'a gelince kendi ürettiği ürüne kendi resmi sitelerinde sundukları firmware zarar verecek kadar bilgisizler. Üstüne üstlük kurulumda bu firmware'in yüklenmesini öneriyorlar. Umarım ASUS ve GameEkstra firmalarıyla alışveriş yapacak arkadaşlara faydam dokunur. İyi forumlar.







  • Anladım ki Türkiyeden ürün alınmaz





    Total war Atilla indirime girmişti Aralı destekleyeyim diye DR den aldım



    Rusyada kullanılmış key çıktı





    Ne yazık ki teknolojik ürün konusunda Bizim firmalarımıza hiç güvenmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CulvertonSmith kullanıcısına yanıt
    Sormayın hocam ben gameekstrayla bu problemi yaşadım o kadar sorumsuz o kadar rahat konuştular ki hayret ettim. Sonra foruma ve bir kaç şikayet sitesine yazdıktan sonra hemen arayıp hatamızı telafi edelim dediler. İnsanlar sesini çıkartmayacaklar diye düşünüyorlar sanırım.
  • @Constantine34 Kardeşim klavye firmware'i olduğuna emin misin? Genelde HID aygıtlar OS üzerine kurulu yazılımlar/sürücüler ile konuşuyorlar? Biraz garip geldi.



    @CulvertonSmith Hocam naptın? Aral'a destek olmak ne demek? Malum skandal dolayısıyla adamların yemediği küfür / beddua kalmadı:

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=125510548

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    @Constantine34 Kardeşim klavye firmware'i olduğuna emin misin? Genelde HID aygıtlar OS üzerine kurulu yazılımlar/sürücüler ile konuşuyorlar? Biraz garip geldi.



    @CulvertonSmith Hocam naptın? Aral'a destek olmak ne demek? Malum skandal dolayısıyla adamların yemediği küfür / beddua kalmadı:

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=125510548

    Hocam Asus Strix yazılımı var onu kuruyordum cd'den siteye yönlendirdi güncel firmwareleri yükleyin diye, yüklerken koptu zaten muhabbet bir daha canlanmadı. Problem şu ürün değiştirildi tamam ama benim 4 günümü harcadılar 1 yanlış adrese kargoladılar 2 kargoyu unuttular birde sorumsuzca konuşmalar binince üstüne deli etti. Yalandan arandım bana zararınızı karşılayalım diyorlar, adamlardan otobüs bileti isteyeceğim sanki :) Bu arada aşağıdaki linkten konuyla ilgili diğer problem yaşayanlarıda görebilirsiniz.

    https://rog.asus.com/forum/showthread.php?77418-ASUS-Strix-Tactic-Pro-Not-WORKING-or-EVEN-DETECTED




  • Bende burdan monitor almıştım ölü piksel çıktı fakat değişmediler bende thh ye başvurarak paramı geri alabildim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.