Şimdi Ara

Elantra dizel elit dct hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı uzun km kullanma imkanım oldu. Şanzıman ve motor beni bayağı şaşırttı. Araç hiç zorlanmadan yağ gibi gidiyor. Hele sport moduna aldığınızda premium araçları tokatlama poransiyeline sahip. 136 bg,300 nm tork.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yws -- 11 Haziran 2017; 21:3:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • siz daha accent blue kullanmamışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu premium araçların normal araçlardan çektiği nedir herkes bir tokatlama peşinde herkes yoluna gitsin ne önemi var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Şimdi bazı premium araç sahiplerinde yol benimdir psikolojisi var, bahsettiğim bu araç sahipleri. Adam 115 beygir premium araca biniyor ama yol benimdir mantığı ile önüne gelene selektör yapıyor, bu şahsiyetlere güzel cevap veriyor. Yoksa haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O yolun 120 den hizli giden kimsenin olmadigini anladigimiz an ulkede bir cok sorun kendiliginden cozulecek zaten.



    Araban 80 beygir olsada 120yi gecemezsin, 500 beygir olsada 120 yi gecemezsin. Suctur, kanunen yasaktir.



    Ama nerde.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dct şanzımanda ısınma problemi var mı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    dct şanzımanda ısınma problemi var mı??

    Cift kavrama da Isinma ozelligi her aracta potansiyel malesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel araba. Fiyatina gore ciddi derecede dolu. Tasarimi da gayet guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    dct şanzımanda ısınma problemi var mı??

    Cift kavrama da Isinma ozelligi her aracta potansiyel malesef..

    hyundai eskiden dizellerde tam otomatik koyardı, tamam daha fazla yakıyordu ama en azından dct'den sağlamdı
  • Cift kavrama Performans ve yakit tuketimine direk etki ediyor yalniz..



    Cift kavramanin da kullanim sekli var..Dikkat edilirse uzun omur sunabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Cift kavrama Performans ve yakit tuketimine direk etki ediyor yalniz..



    Cift kavramanin da kullanim sekli var..Dikkat edilirse uzun omur sunabilir..

    Tamam hocam da sürekli tedirginlikte iyi değil
  • 2 aydır kullanıyorum gayet memnunum.özellikle çekişi,yakıtı,konforu çok iyi.vites geçişleri hissedilmiyor pek.içi çok geniş ferah.tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    2 aydır kullanıyorum gayet memnunum.özellikle çekişi,yakıtı,konforu çok iyi.vites geçişleri hissedilmiyor pek.içi çok geniş ferah.tavsiye ederim.

    Şehirici ve sehir dışı yakıtı ne kadar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eserdar E kullanıcısına yanıt
    İlk veri şöyle:şehiriçi 5.7 lt ve dahada düşecek.şehirdışına henüz çıkmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nirvana333 kullanıcısına yanıt
    Senin konudan sonra 7 8 bayi aradım ama hiç birinde 2016 model kalmamış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fahrenhayt46 -- 12 Haziran 2017; 22:38:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otopark.com dct'li Tucson testi yaparken araba çamura saplanmisti ve cikmak icin biraz patinaj çektiklerinde araba, şanzıman isindi uyarisi vermisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatandaş bol bol adrenalin salgılasın diye geliştirilmiş bu çift kavramalar galiba
  • Bu aracı almak isteyenler için tespitlerimi yazayım.

    1-Aracın 2016 ikinci elleri 80 bin tl civarı.

    2- 80 bin tl civarı dizel otomatik alınabilecek nadir arabalardan birisi.

    3- Motor şanzıman beni çok şaşırttı. Alt viteslerde bazı kararsızlıklar yaşasa da gerçekten konforlu ve ekonomik.

    4- Aracın normal,eco, ve sport olmak üzere üç sürüş modu var.

    5- Malzeme kalitesi orta halli.

    6- Yalıtım yeterli düzeyde, ses sistemi tatminkar.

    7- navi,bluetooth, start stop var.

    8- Tasarım görecelidir ama bence çok şık.

    9- Kısacası bu civarda dizel otomatik almak istiyorsan gönül rahatlığı ile al, pişman olmazsın. ( ben bu parayı polo alacam diyorsan Allah akıl fikir versin derim:)



    Keşke sunroof, katlanır aynalar, koltuk hafıza da olsaymış tadından yenmezmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O motor şanzıman kombinesi gayet güzel. i30da bile iyi performansa sahip ki daha hafif elnatrada daha da keyifli oluyordur sürmedim bilemem. Sadece rakiplerine göre o kadar da ekonomik bir dizel dğeil, dizel ile benzinli motor arası bir yakıtı var. Aslında elantra şu fahiş piyasada uygun fiyatıyla ferah bir dizel otm sedan olarak uygun fiyatlı ama pek tutulmayan bir model olduğundan insanlar yanaşmıyor. Ama zaten tutan bir model olsa hyundai boş durur muydu? Basardı zamcıkları, basardı zamcıkları..
  • yws Y kullanıcısına yanıt
    Tespitleriniz çok iyi olmuş.65-70 polo clio alacağına git 80e elantra al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.