Şimdi Ara

D-Smart Rezaleti.Böyle bir şey yok !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 6 ay önce TTnetten Dsmarta geçiş yaptım.Hem tv hem internet olsun dedim ama demeseydim iyiymiş.İlk bir ay sorun yoktu 3-5 kopma dışında. 2 ve 3. aylarda da hız düşmeleri,downloadım olmadığı halde 15 günde limit aşımları vs.sorunlarla geçti.Daha sonra 2-3 günde bir bağlantı kopuyor ve müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalıyorduk. Modemi resetlemeler ve splitter değiştirmeler bir sonuç vermiyordu. Bir akşam yine bağlantı gitti müşteri hizmetlerini aradık. Oradaki görevli hattı resetlediğini sinyalin geldiğini ama modemin sorunlu olduğunu söyledi.Modem arayüzüne girip yenifden kurdum kontrol amaçlı ama hala net gelmiyordu.Adsl ve internet ışığı yanıyor ama net yok.Hemen gidip yeni bir modem aldım ve kurulum yaptım yine aynıydı. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım bana kurulumu yapamadığımı bir servis çağırmamı söyledi.Ne kadar uğraştıysam bu işlerden anladığımı anlatamadım.Ertesi gün erkenden yine aradım müşteri hizöetlerini ve karşıma çıkan beyefendi bir arkadaş hatanın kendilerinden kaynaklı olduğunu ve bir arıza kaydı oluşturacağını söyledi.Nitekim 2-3 saat içinde geri dönüş yapıldı ve sorunun hattan kaynaklandığı ve giderilmiş olduğu bilgisi verildi. Modem bedavadan değişmiş oldu yani.Ha ondan sonrada kopmalar vs devam etti. Tv kanallarında sorun yok ama net rezalet.2 gün önce komple gitti internet.Adsl devamlı yanıp sönüyor.Müşteri hizmetlerini aradım tabii yine aynı muhabbet,arıza kaydı oluşturuldu.Bugün dönüş yapan arkadaş bana internet hizmeti veremeyeceklerini(büyük ihtimalle) ,internetimin iptal edilme ihtimali olduğunu anlattı. Altyapı ile alakalı bir sorun olduğundan bahsetti. Ben de taahhütümün hem tv hem internet olarak imzalandığını belirttim ve bu durumda her ikisininde iptal olması gerektiğini belirttim.Bana maddi bir yansıma olmadan bu işi halletmelerini talep ettim.50 yaşındayım ama böyle bir rezalet yaşamamıştım.D-Smart almayı düşünen arkadaşlara bilgi olması açısından yazdım bu yazıyı da.Ekte ne kadar hızlı ! bağlantım olduğu görülebilir,8 mbitlik anca 4 geliyor..D-Smart Rezaleti.Böyle bir şey yok !!! Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IcemanTURK -- 7 Haziran 2017; 17:51:24 >







  • gerçekten rezalet bir durum

    ama insaflılarmış

    bu olayları turkcell ya da turk telekom ile yaşasaydınız arızanızı çözemeyip bir de üstüne "efendim hattınızı iptal ederseniz 1000 lira cayma bedeli ödersiniz" tarzı tehditlerle geleceklerdi.

    hem tv hem internet olsun diyorsanız dilerseniz bu şekilde paketleri var turk telekom un digiturk ile beraber.

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/ortak-kampanya.aspx

    ya da tivibu ile beraber de var.

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/tivibulu-hepsi-dahil-kampanyasi.aspx

    binanızda superonline fiber internet varsa

    http://www.superonline.net/kampanyalar/turkcell-tv-kampanyalari/muhtesem-3lu-kampanyasi

    turkcell tv kampanyaları da var fiber kullanıcıları için.




  • Teşekkür ederim,daha dönmediler bakalım ne diyecekler.Super fiber yok olsaydı geçecektim.Yine TürkTelekoma dönüyorum sanırım.
  • d-smart digitürk tarzı firmalarla çalışılır mı hocam çılgın mısınız hayatta müşterisi olmam bunların ben adama illallah ettirirler bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet merak eden ve takip eden arkadaşlar için bir güncelleme yapayım.Son 8 gündür net yok. En son 3 gün önce yani cuma günü arayıp hattımın nakil olacağı bilgisi verildi.Ve bugün de hattımın nakil edilemediği.Telekoma gidip nakil istemem gerektiği belirtildi.Ben sabit telefonumu NetGsm diye bir firmaya nakil ettim bundan 3 yada 4 ay önce ve o zaman bana hizmet verebiliyordu Dsmart.Firma çok cüzi bir rakama sabit telefon hizmeti sağlıyor ve hattım orada olduğu için Telekom teknisyenleri bana fatura edemeyecekleri hizmeti vermiyorlar doğal olarak. D smartında böyle bir anlaşması olmadığından D smart da yapamıyor ve ben taahhüdüm olduğu için Net Gsmd den de çıkamıyorum yoksa fena fatura çıkacak. Müşteri hizmetlerini hiç bulaştırmadan direk hukuk departmanını aradım ve imzaladığımız taahhütnamede benim hattımın nakil işlemi ile ilgili bir madde olmadığını belirttim.Sağolsun avukat arkadaş gerekli birimlere bildirdiğini ve en kısa zamanda bana döneceklerini belirtti.Komple iptal ettirip hiç bir ücret ödemeyeceğim şu anki durumda.Gelişmeleri yine paylaşacağım.Türkiye de bir ilk sanırım bu durum.sahipsiz kaldık :)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.