Şimdi Ara

Vodafone bayii faturaya 2. telefon islemis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Takip ettigim guruplardan birisinde bir arkadasin paylastigi ve yardim istedigi olay; aynen kendi yazdiklarindan alintiliyorum

    -----

    İyi aksamlar konu dışı ama yardıma ihtiyacım var bilgisi olan yardim ederse çok memnun olurum.
    4 ay önce vodofone şirinevler şubeden hattıma tanımlı telefon aldım ilk gelen fatura gelmesi gereken faturanın iki kati geldi ve bende direk müşteri hizmetlerini aradim biraz çabaladıktan sonra sorunu öğrenebildim hattımın üzerine 1er saat ara ile 2 telefon işlemişler bunun üzerine bende müşteri hizmetlerini tekrar aradım dilekçe oluşturdular 3 gun içinde dönüş yapılacaktır dediler 4.gün ben tekrar aradım 2 hafta boyunca bu böyle devam etti ve müşteri hizmetleri bana faturayı ödemememi ve beklememi söylediler 3.hafta sonunda hattıma kısıtlama geldi ve bende tek iletişim aracım o olduğu için mecburen faturayı ödedim ve 2.faturada geldi ve faiziyle ve oda aynı şekilde 2katı halde tekrar aradım şubeyle konusun shop destek alin dediler gittim başvurdular bekledim bekledim 3.fatura geldi artık sinirlenmeye başladım birazdaha üzerlerine gittim her gun hergün şubeye uğradım birazdaha ilgi gösterdiler bölge yetkilisine mail attılar felan ve 4.fatura geldi hala çözümleyemediler. Nerelere şikayet edebilirim neler yapabilirim ve bu sorunu aynı şubede yaşayan tek kişi değilim marifet gibi 1 kişiye daha sizin gibi oldu ama 3 adet iphone 7plus tanımlanmış dediler yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    ------

    Daha once buna benzer olaylar hakkinda yazilar okumustum, ama cok eski idi . nasil yapiyorlar bu olayi? adama iki adet iphone kitlemisler, ama sadece 1 tane vermisler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 6 Haziran 2017; 23:34:38 >







  • zengier Z kullanıcısına yanıt
    Cumhuriyet savcılığına direk suç duyurusunda bulunun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmezabi

    Cumhuriyet savcılığına direk suç duyurusunda bulunun.

    benim onerim de direkt suc duyurusunda bulunmasi oldu , THH avukatlarindan bilgi alabilecegini filan ekledim. ama nasil olup da halen daha yapabildiklerini merak ettim simdi . daha dogrusu ne cesaret?!
  • Anlattığınız olay adli bir konu haline gelmiş. BTK falan çözemez. Adli sürecin başlatılması gerek.
  • zengier Z kullanıcısına yanıt
    Sorun muhtemelen bayiden kaynaklanıyor. Bayide o işlemi kim yaptıysa aynı cihaz taahhüdünü 2 kere girmiş olabilir.

    Bu bağlamda

    ** Tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz
    ** Dolandırıcılık yaptıkları iddiasıyla savcılığa başvurabilirsiniz..

    Bu işlemleri hem bayi hem de vodafone genel müdürlük için yapmalısınız. Çünkü Vodafone GM bayiden kaynaklanan hatayı düzeltMEdiği için müteselsil sorumlu.. Yani Vodafone Genel Müdürlüğü bayilik verirken o bayinin kefili durumundadır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 8 Haziran 2017; 20:04:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.