Şimdi Ara

2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
7.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Resimleri sonradan yükeleyeceğimi öncelikle belirteyim. Araç 2011 yılı Kasım Ayında 31.500TL bedelle tarafımca sıfır alınmıştır. 2013 yılında 25.000TL bedel ile satılmıştır. Sattığımız kişi ile dost olduk hala görüşüyoruz. Aracın satıldığı km 68.000 dir. Yetkili servis bakımlı olup Atiker Marka Lpg sistemi 6.ayda takılmış ve ruhsata işlenmiştir. Bu bilgilerden sonra aracın incelemesine geçelim isterseniz. Araç modeli itibariyle satıldığı yılın en dolu paketidir. 75hp Night&Day serisi.
    Aracın olumlu yanları;
    -Boyutlarına göre Mükemmel Bagaj Hacmi; koltuklar tamamen yatabiliyor gerekirse ev eşyası dahi taşırsınız ki test edildi
    -Geniş iç mekan (elbette boyutlarına ve sınıfına göre)
    -Aracın donanımsal özellikleri (automatik dijital klima, hız sabitleyici hız sınırlayıcı,direksiyondan kumanda cd usb mp3 çalar,bluetooth, özel dikişli yumuşak deri göğüs ve döşeme, abs,ebd,8airbag-ön 2-koltuk yanları 2-orta direk 2-arka tavan çıtaları 2,uzaktan kumandalı merkezi kilit,elektrik takviyeli hidrolik direksiyon,yağmur sensörü,far sensörü,elektrikli ısıtmalı yan aynalar, çift renk,4cam otomatik ve her biri tek tuş açma kapama özelliğine sahip,karartılmış arka camlar,her koltukta ısofix,r15 alaşım jant vs)
    Donanım olarak çok çok uzun bir listeye sahip olup çoğu zaman "Gerçekten bu Clio mu" sorusuyla karşılaşmışımdır. İnsanlar genelde bu donanımda bir clio ummuyorlar
    -Çok kaliteli iç mekan
    -Uzun yolda sessizlik ve bel boyun ağrısı yapmayan deri koltuklar
    -1.2 16V lpg ye tam uyumlu atmosferik motor ideal güç üretmekle birlikte aile için yeterli. Yakıt tüketimi minimum ötesi. 4.2 ortalama değeri.
    -Ön koltukların yolda rahatlığı
    -Trim sesi sıfıra yakındır.

    Gelelim eksilere;
    -En önemli eksilerinden bir tanesi balataların 20.000km de bir bitmesidir ki benimkiler 40.000km ye kadar dayandı. Ama çoğu araç sahibi bu km ye ulaşamıyor
    -Virajlarda karoser ve süspansiyon sisteminin etkisiyle sağa sola yatması. Bu aracın savrulduğu anlamına gelmiyor lakin karoser yatıyor.
    -Arka süspansiyonda ki çözülemeyen aşırı sertlik. Arka koltukta oturan yolcuyla ön koltukta oturan yolcu sanki farklı araçlarda seyahat ediyor. Ön taraf ne kadar konforluysa arka taraf da o kadar zıplatıyor.
    -Rampalardaki bayılma ve güçsüzlük. Yüksek devir dahi çevirtseniz araç bayılıyor ve vitesten düşüyor. Rampalarda 3.vites en çok kullanacağınız vites olacaktır.
    -Hız sabitleyici beyni kimi sıfır araçlarda orjinal hatalı alacaksanız mutlaka kontrol ettirin takılı kalma kendi gaz verme sorunu ben de ortaya çıktı 2 haftada çözüldü. Forumda konusu mevcuttur.

    2.elde şu an fiyatları çok değişken ucuza yakalarsanız kaçırmayın.



  • elinize sağlık. Ama inceleme paylaşmak için biraz geç kalmışsiniz galiba bi de 6 hava yastığı yok mu bu araçta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    elinize sağlık. Ama inceleme paylaşmak için biraz geç kalmışsiniz galiba bi de 6 hava yastığı yok mu bu araçta?

    Hocam tek tek hangi kısımlarda olduğunu yazdım. Hatta broşürü de akşam paylaşacağım laptop da hala duruyor :). Alıp sattığım tüm araçları yazıyorum ki seçimlerde yardımcı olsun
  • maverick8141 kullanıcısına yanıt
    broşürü merak ettim açıkçası. Paylaşırsaniz sevinirim. Sıfır satıldığı dönemde epey niyetlenmistim ama 6 hava yastığı var diye biliyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    broşürü merak ettim açıkçası. Paylaşırsaniz sevinirim. Sıfır satıldığı dönemde epey niyetlenmistim ama 6 hava yastığı var diye biliyordum.

    Elbette. Hatta ilanlardaki birçok night&day gerçek değil. Çünkü night&day çift renk olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    broşürü merak ettim açıkçası. Paylaşırsaniz sevinirim. Sıfır satıldığı dönemde epey niyetlenmistim ama 6 hava yastığı var diye biliyordum.

    Elbette. Hatta ilanlardaki birçok night&day gerçek değil. Çünkü night&day çift renk olur

    galiba ön yanlarda night/day amblemi mevcuttu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    broşürü merak ettim açıkçası. Paylaşırsaniz sevinirim. Sıfır satıldığı dönemde epey niyetlenmistim ama 6 hava yastığı var diye biliyordum.

    Elbette. Hatta ilanlardaki birçok night&day gerçek değil. Çünkü night&day çift renk olur

    galiba ön yanlarda night/day amblemi mevcuttu.

    Evet hocam. Her iki yanda beyaz zemin üstüne siyah night&day amblemi olur. Eve varır varmaz broşürü komple paylaşacağım
  • Perde hava yastığı 2 tane olur her araçta. Ön arka kısım diye ayrılmıyor, tek noktadan açılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    Perde hava yastığı 2 tane olur her araçta. Ön arka kısım diye ayrılmıyor, tek noktadan açılıyor.

    Zaten oradaki kasıt bence perdeden çok hem koltuktan hem de direkten açılan havayastığı. Perde direk her iki tarafı da kaplayacak şekilde inerken yan havayastıkları daha farklı çalışma prensibine sahiptir. Birçok Renault grubu araç kullandım hatta çok sayıda araç kullandım. Bazılarında hem b sütununda hem de koltukta airbag yazarken ve kiminde ise sadece koltukta kiminde ise sadece b sütununda airbag yazıyordu. Bu durumda illa ki bir fark vardır en azından çalışma prensiplerinde diye düşünüyorum. Clio Night&Day de hem B sütununda hem de bagaj kapağına doğru eğim alan arkadaki C sütununda hem de koltuk yanlarında airbag yazısı vardır
  • Night&Day anlamı nedir Hocam?Bu arada inceleme için elinize sağlık.Resimde olursa tam olur.
  • Bu arada airbag sayısındaki karışıklık için kopyaladığım bit makale;

    6 hava yastığı; sürücü, yolcu ve ön yan hava yastıklarının yanı sıra perde hava yastıklarını belirtirken, 7 hava yastığı bunlara ek olarak sürücü diz hava yastığının da bulunduğunu belirtmekte. Bazı markalar perde hava yastıklarını sol ve sağ olarak iki adet saymak yerine arka koltuk yolcularının güvenliğini de sağladığından dört adet sayıyor ve bu nedenle 8 hava yastığı sayısına ulaşılıyor. Fakat “8 hava yastığı” tabiri bu durumdan farklı olarak aşağıdaki fotoğrafta da görüldüğü gibi arka yan hava yastıklarının olduğunu da belirtebilir. 9 hava yastığı da yine 8 hava yastığına ek olarak sürücü diz hava yastığını işaret ediyor.
  • Buyrun linki

    http://www.otoguncel.com/yazarlar/enis-buyuktas/perde-hava-yastigi-niyetine/



    Yeni clio da kullanılan daha da farklı bir sistemmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Night&Day anlamı nedir Hocam?Bu arada inceleme için elinize sağlık.Resimde olursa tam olur.

    Gece ve Gündüz demek hocam. Bu gece inşallah ekleyeceğim. Eşimin öğrencilerinin mezuniyet balosunda olduğum için ekleyemedim resimleri henüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Night&Day anlamı nedir Hocam?Bu arada inceleme için elinize sağlık.Resimde olursa tam olur.

    Gece ve Gündüz demek hocam. Bu gece inşallah ekleyeceğim. Eşimin öğrencilerinin mezuniyet balosunda olduğum için ekleyemedim resimleri henüz

    Anladım Hocam.İyi eğlenceler.
  • RESİMLER;
    2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi
  • 2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi2011 Renault Clio Grandtour 1.2 16V Night&Day İncelemesi
  • Geriye bir tek broşürü kaldı onu da bulup yükleyeceğim arkadaşlar
  • Hocam aracın konsolu deri mi kaplı, yoksa dikişler sembolik mi Hep merak etmiştim, hiç de bu donanım clio denk gelmedi, inceleyemedim. Clio'da deri kaplı konsol kullanmayacaklarını düşünüp, sembolik bir dikiş izi yaptıklarını varsayıyordum
  • 15 gün kadar önce 2011 model, 1parça boyalı, extreme donanımlısını 31.000e aldık. Night&day geçiyordu gönülden fakat denk gelmedi maalesef.
  • Dostum 4 sene 1.5 dci night day versiyona da ben bindim.sıfır almıştık 2012 mart ayında.

    Arac dediğin gibi ful donanımdı sınıfına göre ki yanlış bilmiyorsam renaultun avrupa için ürettiği versiyondu o yuzden çok donanımlıydı.

    Karoserin yatma sıkıntısı(kendimce)arka lastiklere 30 psi hava basarak çözmüştüm.hava az olunca virajlarda daha rahat dönüyordum.

    Yaklaşık 156 bin km bindim sadece teyb i bozuldu garantiden yeni teyp takıldı onun dışında gercekten sağlam aractı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.