Şimdi Ara

Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
6.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak
    Skoda Karoq, 18 Mayıs tarihinde yepyeni bir dış tasarım, gelişmiş sürücü yardım teknolojisi ve beş farklı turbo motor seçeneğiyle tanıtılacak. Selefi Yeti'nin dış görünüşünü daha geleneksel bir SUV gövdesine oturtan Karoq, Skoda serisinde yer alan büyük abisi Kodiaq ile birçok özelliği paylaşıyor.
     
    Skoda'nın iç tasarım şefi Arne Leetz, aradaki boşluğu doldurmasına rağmen Karoq'un Yeti'nin yerini almayacağını, tamamen yeni bir otomobil olarak hazırlandığını söyledi. Kendisi, Yeti'nin bir efsane olarak kalacağını ifade ediyor.
     
    Karoq ismi, Alaska yerli halkının dilinde 'kaa'raq' (araba) ve 'ruq' (ok) kelimelerinin kombinasyonundan oluşuyor. Aynı bölgeden ismini alan Kodiaq ile de bağlantı kurulmuş durumda. Skoda, Karoq'u aynı parçaları paylaştığı daha sportif Seat Ateca ve pahalı Volkswagen Tiguan'dan ayırmak için küçük ama pratik bir aile SUV'si olarak pazarlayacak.
     
    Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak
    Otomobilin dış tasarım şefi Karl Neuhold tüm yolcuların eşit haklara sahip olduğunu söylüyor. Karoq beş yolcu kapasiteli ve 521 litre bagaj hacmine sahip. Bu hacim arka koltuklar aşağı yatırılarak 1630 litreye ulaşabiliyor. Bu da otomobili 430 ve 1585 litre bagaj kapasitesi sunan ana rakibi Nissan Qashqai'den bir adım öne çıkarıyor.
     
    Volkswagen Group'un MQB platformunda inşa edilen Karoq, beş turbo şarjlı motor seçeneği ile geliyor. Yeni benzinli motorlar 1.0 litre üç silindirli 115 beygirlik TSI ve 1.5 litre 150 beygirlik TSI olacak. İkinci versiyonun 0'dan 100 kilometre hıza 8.4 saniyede çıkabildiğini ve aktif silindir teknolojisi sunduğunu belirtelim.
     
    Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak
    Aracın 118g/km CO2 emisyonu değerine sahip 1.6 litre 115 beygirlik yeni bir TDI motor seçeneği olacak. Ayrıca 190 beygir güç üretebilen yeni 2.0 litrelik TDI motor seçeneğinin de 7.8 saniyede 0'dan 100 kilometre hıza ulaşabileceğini ekleyelim. Yeni Skoda üniteleri arasına katılan 150 beygirlik en yüksek yakıt tasarrufuna sahip 2.0 litre TDI motoru da yeni aracın dizel motor seçenekleri arasında göreceğiz.
     
    Karoq, iki ve dört tekerlekten çekişli olarak asfalta çıkacak. Araç 6 ileri manuel ve 7 ileri otomatik DSG şanzıman seçenekleriyle geliyor. Daha yüksek donanımlarda Skoda'nın Sürüş Modu Seçim (Drive Mode Select) sistemi ile birlikte otomobilin aktarma organının Normal, Spor, Eko, Kişisel ve Kar modlarına geçiş yapmasını sağlayan sistem bulunacak.
     
    Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak
    Otomobilin sürüş destek sistemleri arasında radar tabanlı adaptif cruise control sistemi, kör nokta algılama ve yaya fren sistemi ile otomatik şehir frenleme içeren ön bölge asistanı bulunuyor. Araç içi teknolojisi ise belirli işlevler için jest kontrolü ve kablosuz telefon şarjının yanı sıra bilgi-eğlence sistemiyle çalışan mobil çevrimiçi bağlantı da içeriyor. En üst seviyedeki bilgi-eğlence sistemi, Skoda'da ilk kez yerini alan yeni dijital gösterge paneli de dahil olmak üzere 9.2 inç ve diğer üç ekrandan oluşuyor.
     
    Skoda henüz fiyatlandırmayı onaylamadı ancak Karoq'un markanın agresif fiyatlandırma stratejisini izlemesi ve Nissan Qashqai'nin önünü kesmesi bekleniyor. Bu nedenle yeni SUV büyük olasılıkla 17.770£ yani 23.000$ gibi bir başlangıç fiyatıyla tüketicilere sunulacak.
     
    Skoda Karoq önümüzdeki Perşembe sahneye çıkacak 







  • 23000$*3.6 dolar kuru* 1.60 ötv * 1.18 kdv = 156.000TL'ye
    bir şekilde 1.0tsi motoru 70 bin altına ülkeye sokarlarsa 70*1.5*1.18 = 123.000TL sanki fazla gibi.
  • Tamam araba güzelde, bu kur ve bu vergilerle fiyatının tavan yapacağı açık. Başkaları binsin bizde bu arabaya bu para verilir mi diye goygoya devam edelim ...

  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Diğer araçlar az mı ki kardeş? Bu da hepsi gibi o kadar etmez elbette.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    23000$*3.6 dolar kuru* 1.60 ötv * 1.18 kdv = 156.000TL'ye
    bir şekilde 1.0tsi motoru 70 bin altına ülkeye sokarlarsa 70*1.5*1.18 = 123.000TL sanki fazla gibi.

    Kodiaq 109bin tl d suv, bu c suv buyuk ihtimalle 90bin tl civari giris fiyati olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiguana rakip olur ve Türkiye pazarında tutulur bence

  • Bu da kodiaq gibi güzel olmuşa benziyor. 2018 mayısa ancak Türkiye'ye gelir gibi gözüküyor.
  • Farlar çok küçük duruyor. Plastik kısımlarda çirkin olmuş. Lansman da anlaşılır ne olduğu.
  • Dizel otomatik olmadan qq ya nasıl rakip olacak acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeti hafif ticari gibi bir ucubeydi.

    Bu biraz daha adama dönmüş.

    59000TL fiyatla 1.0 TSI Manuel pazara girer büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzelmiş be , bakakaldım :O

  • Seat ateca

  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeti hafif ticari gibi bir ucubeydi.

    Bu biraz daha adama dönmüş.

    59000TL fiyatla 1.0 TSI Manuel pazara girer büyük ihtimalle.

    59.000 dacia bile bu fiyattayken Skoda yı bu fiyattan unutunuz ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeti hafif ticari gibi bir ucubeydi.

    Bu biraz daha adama dönmüş.

    59000TL fiyatla 1.0 TSI Manuel pazara girer büyük ihtimalle.

    59000 TL artık neredeyse B segment başlangıç paketi parası. Az biraz piyasayı takip ette makul fiyat tahminlerin olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeti hafif ticari gibi bir ucubeydi.

    Bu biraz daha adama dönmüş.

    59000TL fiyatla 1.0 TSI Manuel pazara girer büyük ihtimalle.

    59 olursa (ki kuvvetle muhtemel olur) ben alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenan.aydin

    Tiguana rakip olur ve Türkiye pazarında tutulur bence

    Ben de tutulacağını düşünüyorum. Fakat rakip olarak bu araç Ateca'nın rakibi zaten aynı ölçülere sahipler. Tiguan bunlardan yaklaşık 15 CM daha uzun. ODD'de D SUV olarak sayılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Dizel otomatik olmadan qq ya nasıl rakip olacak acaba?

    Volkswagen grubunda ilk olarak Dizel Otomatik konfigürasyonu bu araç ile başlayacak. Ve Tiguan'dan devam ederek aşamalı olarak tüm Volkswagen Grubu SUV'larında yerini alacak. Bu arada fotoğraflardaki araç kamuflajlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yeti hafif ticari gibi bir ucubeydi.

    Bu biraz daha adama dönmüş.

    59000TL fiyatla 1.0 TSI Manuel pazara girer büyük ihtimalle.

    59000'e 1.0 symbol veriyorlar
  • Arkadan bakinca bildigin Tiguan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda kodiaqdan ucuz olmali mecbur olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.