Şimdi Ara

Superonline nakil işlemi saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 50 mbit 75 gb akk'li fibernet + Turkcell Tv Plus + Turbo 4 gb (5'i 1 yerde paketi) kullanıyorum ve ayda 90 tl ödüyorum.

    2 hafta sonra taşınacağız, taşınacağımız yerde fiber altyapı yokmuş. Müşteri temsilcisi ile görüşmem de
    8 mbit 50 gb kotalı Adsl hat + Turbo 4 gb paketini 96 tl fiyat söylediler.

    Bu fiyatı mantık dışı bulduğumu, hem fiber hizmeti hemde tv plus'u kaybedeceğimi, üzerinde birde para istendiğini belirttim.

    Müşteri temsilcisi hanım, fiyatların güncellendiğini söyledi. Fiyatların güncellenmesinin beni bağlamaması gerektiği, benim üye olduğum tarihte fiyat ne ise ondan olması gerektiğini söyledim.

    Yapacak bir şeyleri yokmuş. Bende iptal işlemi başlatacağımı söyledim, 800 küsür tl taahhüt bozma işlemi varmış. Gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğimi söyledim.

    Şimdi ne yapmam lazım arkadaşlar?







  • Fiber olmayan yere taşındığınızda cayma bedeli alamazlar.
  • Cayma bedelleri almaya hakları yok kanun maddesi var.
  • Peki benim nasıl bir yol izlemem lazım arkadaşlar? Btk'nın internet sitesinde form doldurdum, onun haricinde ne yapmam lazım?
  • Büyük İskender B kullanıcısına yanıt
    Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği madde 16-2
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm

    Bu maddeyi şikayetinize dayanak olarak gösterin. Yine de cayma bedeli isterse aboneliğinizi iptal edip fatura ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurun.
  • Superonline nakil işlemi saçmalığı
  • Arkadaşlar tekrar merhaba.

    Konu hakkında önce BTK'ya başvuruda bulundum, sonrada Superonline'e iptal sebebini açıkça belirten, Resmi Gazete'nin ilgi yönetmeliğini ve de yeni taşındığım adresin abonelik evraklarını içeren dilekçeyim faks çektim.

    Sonuç: Hemen geri vites yaptılar, sorunsuzca iptal işlemi gerçekleştirdiler. Modemleri Superonline bayisine teslim ettim, yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
  • Hiçbirine gerek yoktu.

    Ben Tekekom u iptal ettirdim bu sekilde.

    Müdürlükte zaten goruyorlar yeni ikamet adresini.

    Fakar ben yine de götürmüştü gerek yok biz görüyoruz buradan yeni adresi dediler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.