Şimdi Ara

24 Aylık Taahhüt İptal Ettirmek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
6
Favori
18.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim de 6.ayın 23 unde telekom Adsl yeni abonelik başlatmıştım, doğru düzgün 8 mb. hız bile veremediklerinden telekom binasına gittim anlattım teknik iptal başvurusu yaptım, 7. ayın 25. nde aboneliğim teknik olarak iptal edildi..



    8. ayın ilk haftasıydı sanırım tarafıma bu iptalden dolayı 270 tl. bağlantı ücreti, kampanya , vs ücreti fatura kesildi.





    bu ay içinde tekrar telekom binasına gittim bunu ödemeteceğimi haksız olduklarını söyledim oradaki arkadaşlar baya yardımcı oldu beni haklı buldular genel merkeze bu ücretle ilgili şikayet gönderdik..



    sonuç: birkezdaha Faturayı ödemem gerektiğine karar vermişler beni haksız bulmuşlar..





    Aboneliğim başladığından beri arıza kaydı, 100 e yakın tel görüşmesi ,vs teknik iptalden sonrada telekom ile tel trafiği vs.. telekom binasından yapılan gayet yapıcı haklı şikayetime de olumsuz dönüp 270 tl. yi ödemem gerektiklerini söyledikleri an..



    ipleri kopardım ve beşpara etmez bi şirket olduklarına kanaat getirdim.

    o güne kadar yapıcı ,iyi niyetle haklılığımı anlatmaya çalışmıştım yok tatlı dilden anlamadılar ve btk ya hem hizmetle hem bu fatura ile ilgili ilk şikayetimi sert bir şekilde yaptım, Sosyal medyada aynı şekilde bu şikayetler üzerine arayan elemana da sövmemek için kendimi zor tuttum en son yine bu ücreti ödemeyeceğimi bunun dolandırıcılık olduğunu ve savcılığa başvuracağımı söyledim ağzını açamadı söylediklerimden sonra ve bu konuyu araştıracağını ve beni arayacağını söyledi..



    2-3 gün sonra hakkettende aradı ve 270 tl.lik faturayı 2 dk. da 62 tl. ye düşürdü..



    zaten düşürmeseydi tüm ses kayıtlarını görüşmeleri, belgeleri depolamaya başlamıştım.. thh başvurup. aynı zamanda mahkeme ücretine bakmadan savcılığa da başvuruya hazırlanıyodum..



    velhasıl süreç bitti ve ben 62 tl.lik sadece net kullanım bedellerini ödeyerek kurtuldum bu beş para etmez Şirketten..

    darısı tüm hem taahhüt verip hem mağdur olan internet abonelerinin başına..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epsotel -- 19 Eylül 2017; 23:8:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakında bi ömür olarak gelir gibi
  • Az önce Türk Telekom tarafından arandım ve haksız bulunan 311 TLyi müdürlüklerden geri alabileceğimi söyledi.



    Öncelikle önerim

    KESİNLİKLE FATURAYI ÖDEYİN.

    Gidin hakem heyetine anlatın derdinizi başvurunuzu yapın. 3 ay unutun zaten sonra postaliyorlar kararı size.



    Eğer vaad edilen hızı alamıyorsanız bunu belirtin ve ayıplı hizmet olarak bahsedin.

    Hiçbir sorun yok sırf keyiften (başka firmaya geçme vs) kapatıyorsanız sadece bu istenilen ücretin haksız olduğunu düşünüyorum yazın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zQrba kullanıcısına yanıt
    Keyiften kapatınca başvuru sonucu ne karar çıkıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MentosKola

    Keyiften kapatınca başvuru sonucu ne karar çıkıyor

    Benim durumum işte hocam belli bir kısmın haksız olduğu sonucuna varıldı. Ayıplı hizmetten başvursaydım belki komple iptal olurdu ceza.
  • zQrba kullanıcısına yanıt
    Bi kere başvurup sonuç alamayıp tekrar başvurulabiliyor mu? Şuan sonuç bekledigim işlemim var thh de. Türk Telekom dan TürkNet e geçmiştim telekomun yavaşlığı yüzünden. Eğer sonuç alamazsam ayıplı hizmetten başvurmak istiyorum. 2 ayı geçti sanırım hakem heyetine uğramama gerek varmı sizce yoksa sonuçlanınca postalıyolarmı direk evrağı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luken Drew kullanıcısına yanıt
    Yolluyorlar sonuçlanınca. 2. Başvuru hakkında bilgim yok ama başvurabilirsin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zQrba kullanıcısına yanıt
    Bugün thh den evime evraklar geldi. Başvuru talebim reddedilmiş 15 gün içinde itiraz edebilme hakkım varmış. İtiraz etsem de bir sonuç çıkmaz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luken Drew kullanıcısına yanıt
    "Sözleşme ve taahhüt farklı şeylerdir, o maddelerde taahhüdün t'si geçmiyor, taahhüt için ayrı maddeler var" demekten yorulduk ama insanımız kendi başına gelmeden akıllanmıyor maalesef. Boşuna zaman kaybetmiş oldunuz. En başında ayıplı hizmet nedeniyle başvurmanız gerekirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ekim 2017; 14:17:6 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Başvurduktan sonra forumda yazdığınız yazıları gördüm.Bu saatten sonra tekrar ayıplı hizmetten başvursam sonuç alma şansım yok sanırım değil mi? Ben internetin yavaşlığından türknet e geçtim zaten tekrar ayıplı hizmetten başvursam yanlış olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luken Drew kullanıcısına yanıt
    Şu anda hizmet aldığınız firma hakkında başvuru yapmanız gerekir.
  • 29 Eylül'de abonelik yaptırdım ve aynı gün internet hizmetim verildi. 24 ay taahhütlü 24 mbps 35 gb akkli yalın internet paketini 56,90'a kullanıyorum. İnternette sürekli packet loss ve yüksek ping sorunu yaşıyorum ne yaptıysam düzelmedi. Bugün iptal ettirmek için aradığımda 254 TL ile 255 TL arasında fesih bedeli ödemeniz gerekiyor dedi ağzım açık kaldı. Sadece 24 günlük kullanım için çok fazla değil mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeffogu -- 22 Ekim 2017; 12:16:11 >
  • jeffogu kullanıcısına yanıt
    192 lirası aktivasyon ücreti, bu aktivasyonun iss'ye maliyeti sadece 26,81 lira. Gerisi vergi ve kâr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    192 lirası aktivasyon ücreti, bu aktivasyonun iss'ye maliyeti sadece 26,81 lira. Gerisi vergi ve kâr

    Peki ben bu bedeli ödedikten sonra Tüketici Haklarına başvursam ödediğim miktar fazla bulunup geri ödeme yapılır mı ? Çünkü konudaki arkadaş 14 ay kullanım için 267 TL ödemiş.
  • jeffogu kullanıcısına yanıt
    İmzaladığınız taahhütnamede ne yazıyorsa o. Eski aboneler taahhüt yenilediğinde tekrar bağlantı ücreti yazılmaz bu nedenle daha düşük çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 22 Ekim 2017; 13:45:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İmzaladığınız taahhütnamede ne yazıyorsa o. Eski aboneler taahhüt yenilediğinde tekrar bağlantı ücreti yazılmaz bu nedenle daha düşük çıkar.
    Hocam merhaba. Lütfen bir dönüş yapar mısınız yardıma ihtiyacımız var. Kardeşime ait aboneliği taahhüt süresi bittiğini düşünerek netgalaksiye taşıdık bu firma da, bize cayma bedeli konusunda bir bilgi vermedi. 1365 TL cayma bedeli faturası görünüyor sistemde. Ttnet aradim durumu söyledim geri geçiş yapalım hemen dedim ama abonelik iptal edildigi için böyle bir şey mümkün değil dedi. Ne yapabiliriz hangi yolu izleyelim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @zQrba selam, epey geçmiş ama merak ettim. 6502 sayılı kanunun 52. Maddesi 4. Fıkrasını görmezden gelip 24 aylık (12 aydan uzun) sözleşmelerden cayılması durumunda ücret çıkaran sağlayıcılara karşı bir kazanım elde ettiniz mi?

    Halen yasayı takmayıp 24 aylık taahütnamelerde 13. Ayda iptal etseniz bile cayma bedeli talep edildiğini görüyorum.

    Yasayı takan yok mu bu memlekette veya BTK kararları yasanın üstünde mi görülüp yorumlanıyor sanki 12 aydan kısa sözleşme yapılmış gibi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhabalar, @Dr. Boone yukarıda konuyu açıklamış. Sanırım gözden kaçırdınız. Kanunda bahsedilen sözleşmeden cayılması ve taahhütten cayılması ayrı şeyler.


    https://forum.donanimhaber.com/24-aylik-taahhut-iptal-ettirmek--126237059#128993948

  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaizerd4555

    Hocam merhabalar, @Dr. Boone yukarıda konuyu açıklamış. Sanırım gözden kaçırdınız. Kanunda bahsedilen sözleşmeden cayılması ve taahhütten cayılması ayrı şeyler.


    https://forum.donanimhaber.com/24-aylik-taahhut-iptal-ettirmek--126237059#128993948

    Hocam selamlar, attığınız linkteki mesajı şimdi okudum. Gayet güzel açıklanmış. Mesajda abonelik sözleşmesi ile taahütlü abonelik kavramlarının farklılığı vurgulanmış. Her ne kadar zaten 6502 sayılı kanun 52/4 maddesi ile diğer yönetmelikler (BTK vs) çelişemez olması gerekse de, uygulamada bu tür uyuşmazlıklar halen oluyor diye görüyorum. ÖRNEĞİN, bir başka başlıkta az evvel attığı mesajda farklı bir üye 12 aydan uzun (24 ay) imzaladığı taahütnameyi birkaç ay kala bozdurup karşısına çıkarılan cayma bedelini ödedikten sonra THH'ye başvurarak ödediği cayma bedelini geri alabilmiş. Hatta kendisini etiketleyeyim, belki ben yanlış anladım?

    @xSwindLer


    Ya THH yanlış yorumluyor, ya biz. Tam bende işin içinden çıkamadım valla hocam.


    Bu karmaşayı ortadan kaldırmakla sorumlu olanlarda hiçbirşey yapmıyor maalesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Mayıs 2021; 20:5:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Konunun bi yerinde açıklamıştım bulamadım linki. Şöyle ki, 24 aylık sözleşmede ceza ödemiyorsunuz zaten. Firma size yaptığı indirimleri geri alıyor. Bunu sözleşmeyi imzalayarak başta kabul ediyorsunuz. Yaptığı indirim miktarları yalan tabii, orası ayrı mevzu.


    Bende THH başvurdum, oturup hesaplama yaptılar ve fazla alınmış diyip indirim yaptılar anca.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.