Şimdi Ara

TTNET'in hız sorununu çözmemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam,

    2 aydır internetim 4 mbitten yukarı cıkmıyor. 5-6 defa arızaya verdim. Hepsinde santaralden kontrol yapıldığını ve sinyalda bir problem olmadığını söylediler. Ankastre kutu ve evin iç hattında sorun olabileceğini bunun içinde ancak ücretli ekibi yollacayabileceklerini söylüyorlar. 2 ay önce aynı ankastre kutudan komşuma internet bağlarken benim interneti bozdular. 2 hafta sonra yapmaya geldiler. Ondan beridir hızım yükselmiyor. Tüketici haklarına, btk ya yazdım ama bir sonuç cıkacağını düşünmüyorum. Napmam lazım.

    teşekkürler.



  • Bu sorun bende de var. Akn sonrası hızın 5 mbps olması gerekirken bile AKN BİLE DOLMAMIŞKEN BİLE hızım 1.58 mbps. Sözde 48 saat içinde ilgilenilecekti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Bey

    Bu sorun bende de var. Akn sonrası hızın 5 mbps olması gerekirken bile AKN BİLE DOLMAMIŞKEN BİLE hızım 1.58 mbps. Sözde 48 saat içinde ilgilenilecekti.

    Aynen hocam. 4'e sabitlenmiş sanki. Ankastre kutuda bi sıkıntı var ama gelmiyorlar bir türlü.
  • Aynı sorun bende de. Hattımın desteklemediği pakete geçiş yapmışım, sorumlu benmişim. Sanki ben kendi kendime sisteme yeni paket girişi yaptım Arıza ekibi desteklemiyor diyor. Müşteri hizmetlerini zorlayinca 81 mbps destekliyor diyor.



    Tüketici hakem heyetine gidip dilekçe verdiysen ordan sonuç alırsın ama 3 ay falan sürer. Sen abonelik iptali mi istedin yoksa hızın düzeltilmesini mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 48 saat bekleyeceğim eğer bir gelişme olmaz ise BTK ye şikayet kaydı oluşturacağım. Bir sonuca varırsak buraya yazarım. TTNet almayın aldırtmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakem heyeti hariç hiçbir sonuca varamazsın hocam, aynısını ben yaşadım.. işin insaflı ve işini bilen bi müşteri temsilcisine ve santraldekilere kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Aynı sorun bende de. Hattımın desteklemediği pakete geçiş yapmışım, sorumlu benmişim. Sanki ben kendi kendime sisteme yeni paket girişi yaptım Arıza ekibi desteklemiyor diyor. Müşteri hizmetlerini zorlayinca 81 mbps destekliyor diyor.



    Tüketici hakem heyetine gidip dilekçe verdiysen ordan sonuç alırsın ama 3 ay falan sürer. Sen abonelik iptali mi istedin yoksa hızın düzeltilmesini mi?

    Hızımın düzeltilmesini istedim. Aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Ücretli ekip yollayabiliriz ankastre kutu ve iç hattınıza elektrikçi çağırın baksın dediler. Btk ve tüketici hakem heyetine başvurdum bakalım ne sonuc cıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ThunderVoid kullanıcısına yanıt
    kolay gelsin umarın iyi bir şekilde istediğiniz şekilde sonuçlanır bende çok uğraştım ama nefret gına geldi bıraktım artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthyrr1976fy

    kolay gelsin umarın iyi bir şekilde istediğiniz şekilde sonuçlanır bende çok uğraştım ama nefret gına geldi bıraktım artık

    Teşekkür ederim hocam. BTK'ya ve Tüketici hakem heyetine başvurdum bekliyorum artık. İnşallah bir sonuç cıkar.
  • Şaka gibi resmen.

    TTNET'in hız sorununu çözmemesi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.