Şimdi Ara

Hammaddeler.com Mağdurları Kulübü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13 Nisan 2017 de hammaddeler.com adresinden sipariş verme hatasında bulundum.Keşke araştırsaydım.Tam 8 gün sonra aldığım ürünler geldi.Paketi açtığımda 1 adet ürünün eksik olduğunu görünce hemen firmayı aradım.Operatör biz sizi biraz sonra arayacağız deyip telefonu kapattı.1 saat kimse aramayınca bu sefer sitelerinden canlı destek hattına bağlandım.

    Bana faturamı mail atmamı istediler.Stoklar kontrol edildikten sonra dönüş yapacaklarmış.Sanki ellerinde faturanın kopyası yok.Sırf uğraştırmak için iş çıkarıyorlar.Bu da yetmezmiş gibi kargoya tutanak tutturdunuz değil mi diye sordular.Paket sağlam yırtık yok hangi kargocu dış pakette sorun yoksa bekler.Sinirlerim tepeme çıktı.Bizim prosedürümüz böyle diyerek su üstüne çıkmayıda başardılar kendilerince.

    Bende onlara yaşadığım durumu şikayetvar ve forumlarda belirteceğimi benim prosedürümünde bu olduğunu belirttim.Şİkayetvar a yazdım ama yazmaz olaydım neler gördüm neler.Bırakın eksik ürün göndermeyi kolisi boş çıkan varmış.Sitenin diğer adı da sevimliev.com...

    Aman diyeyim uzak durun.Sinirlerinizi yıpratmayın.Hammaddeler.com Mağdurları Kulübü hayırlı olsun.
    https://www.sikayetvar.com/hammaddelercom



    Hammaddeler.com Mağdurları Kulübü







  • geçmiş olsun, hammaddler birkaç kez sipariş verdiğim bir site. sizinkine benzer bir durum yaşamadım. sadece 1 defa aldığım çiğ kahve çekirdeği sorunlu geldi(paketi 1 hafta sonra açtığımdan geç farkettim) faturasını atmış olmama ve paketini parçalamış olmama rağmen ücretsiz değişimi yaptılar. malesef firmalar bu gibi durumlarda topu kargo-kontrol şartına atabiliyorlar.
  • tahaeray kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.Daha önce e-ticaret ile uğraştım.Alışverişlerimin %90 ını internet üzerinden alırım.Çok yanlış gelen ürün olmuştur,eksik gelen sorunlu ürün olmuştur.Hepsinde firamalara ulaştığımda hemen çözüm üretmiş müşteriyi sıkıntıya sokmamışlardır.Hele hele kargoda tutanağınız var mı gibi müşteriyi yalancı konumuna düşürmeye çalışmamışlardır.

    Zaten iyi bir firma olsa kargo paketinde hasar yoksa kargocunun beklemeden gideceğini bilir.Kargocu eksik ürüne karışmaz.Sadece koliyi teslim eder ve arkasına bakmadan koşa koşa diğer kargoları teslim etmeye gider.Yoksa her alışverişte bu sorunlar olabilir.Önemli olan sorunu yaşattığın müşterilerine nasıl davranıyorsun.
  • Kadınlar Klübü diye okudum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRİSON BREAK-

    Kadınlar Klübü diye okudum

    Bu sefer olmadı hocam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.