Şimdi Ara

KabloNet ile Btk'nın 1 mayıs kararı ile ilgili online görüşmemin sonucu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KabloNet  ile Btk'nın 1 mayıs kararı ile ilgili online görüşmemin sonucu



  • Arkadaşlar sormanıza gerek yok bu keyfi bir karar değil tüm internet seris sağlayıcıları bu karara uymak zorunda.
  • Salağa yatıyorlar ama geçecekler sıkıysa geçmesin niye 25 lik paketi kaldırıp 24 yaptı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GoldenParsTR kullanıcısına yanıt
    Benim paket 25 likti. Onu 24 e mi düşürdüler yoksa yeni üye olanlara mı 24 verecekler acaba.
  • kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Supernova1071

    kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık.

    Kafam iyi kardeşim sağolasın sorduğun için. Ama senin kafan iyi değil galiba. Sinir katsayın yükselmiş anlaşılan. Neyse kusura bakma "herkese" soramadım, müşteri hizmetlerini arayıp arayıp sordunuz mu diye, bir daha ki sefere sorarım "herkese". Bide bizim parttime çalışan bilgisiz müşteri hizmetleri çalışanından başka soracağımız kimse yok maalesef. Kablonetin müdürünün telefonu sende varsa verde arayıp ona sorayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_y


    quote:

    Orijinalden alıntı: Supernova1071

    kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık.

    Kafam iyi kardeşim sağolasın sorduğun için. Ama senin kafan iyi değil galiba. Sinir katsayın yükselmiş anlaşılan. Neyse kusura bakma "herkese" soramadım, müşteri hizmetlerini arayıp arayıp sordunuz mu diye, bir daha ki sefere sorarım "herkese". Bide bizim parttime çalışan bilgisiz müşteri hizmetleri çalışanından başka soracağımız kimse yok maalesef. Kablonetin müdürünün telefonu sende varsa verde arayıp ona sorayım.

    dostum sinir katsayımın yükseldiği yok forumda bas bas bağırıyoruz tüm iss'ler buna uyacak 1 mayısta diye inanmıyorsan açıp btk kararını okursun müşteri hizmetlerine sorma isteği neden?




  • Hocam soyisminizi neden sansürlediniz? Profil de zaten yazıyor.
  • BTK Kararının uygulanıp uygulanmıyacağını müşteri temsilcisine sorulan ve alınan cevabı burada paylaşılan milyonuncu konu herhalde.

    Bilmemesi gayet doğaldır. Ekip liderleri dahi daha bir bilgisi yoktur konuda emin olun sadece BTK tarafından böyle bir güncellemenin yapıldığı bilgisi vardır.

    Hiç bir ISS Servis sağlayıcı ben bu karara uymam diyebilme lüksü zaten yoktur.

    Şurda kalmış 11 gün neredeyse 1,5 hafta sabır edin herkes 1 mayısdan sonra nasıl çatır çatır uygulandığını görücektir.

    Boş yere böyle konular açıp ne kendinizi nede başkalarını sıkıntıya sokmayın.

    Bugüne kadar iktidar kaynaklı hangi karar uygulanmadıki ülkede bu uygulanmasın?
  • Supernova1071 kullanıcısına yanıt
    Dostum bas bas bağırmışsın ama herkese duyuramamışsın demek ki sesini :D Ben bilmiyordum durumu kendimce bilgilendireyim dedim. Hepsi bu. Sen biraz daha uygun dille söyleyebilirdin söyleyeceklerini.
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    Belki profilimdeki sahtedir belki sen nereden biliyorsun oradakinin doğru olduğunu :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dirty_y -- 19 Nisan 2017; 18:40:17 >
  • Jack Martin kullanıcısına yanıt
    Bir milyon tane varsa bir milyon bir tane olsa ne fark eder Allah aşkına. Ne kadar seviyorsunuz bu konudan şu kadar açıldı falan filan muhabbetlerine girmeyi. Gördün baktın bildiğin bir haber oku geç takılma. Diğer verdiğin bilgiler içinde teşekkür ederim
  • dirty_y kullanıcısına yanıt
    Varsayım
  • Şimdi evet yükselecek diyemezler ne yazıyor tarifede 3mbps şuan için o geçerldir bu sebeple orada yazışmalar ve konuşmalar bir kurumu temsil ettiği için bilselerde şuan söyleyemezler. Uğraşmayın kurcalamayın bu kararlar uygulanacak işte çok mu meraklısınız aynı kalmasına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    İnsanlar artık aramaz kurcalamaz oldular haklarını sayelerinizde!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetercell kullanıcısına yanıt
    Onu mu çıkardınız oradan. Ben yeni AKN konusundaki endişeler için yazdım yahu kaçıncı konu diye. Özellikle mi istiyorsunuz yazalım evet ISS'ler yan çizecek 3mbps verecek diye onu mu istiyorsunuz diye yazdım ama siz oradan beni örümcek kafalıya çıkartmışsınız ne yazık ki. Bilakis sorgulayın efendim neden ülkemizde telekomünikasyon sektörü böyle diye potansiyelimiz ne kadar diye ? Bilakis teşvik ederim elimden gelen yardımı da esirgemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum kusura bakma ama boşa zamanını harcamışsın. Forumda defalarca dile getirdik bunu. BTK kararları tüm internet servis sağlayıcıları için bağlayıcıdır. Yani İnternet hizmeti sağlayan ve karşılığında ücret alan her şirket bu kararları uygulamakla yükümlüdür. Zaten bu yüzden AKK/AKN hakkındaki bütün itirazlar Servis Sağlayıcılar yerine BTK'ya yapıldı.

    Kaldı ki orda görüştüğünüz kişi sıradan bir müşteri temsilcisi, konuyla ilgili bilgisi olabilir veya olmayabilir. Oradaki müşteri temsilcisinin ne dediğinin bir önemi yok. Hiçbir telekomunikasyon şirketi BTK'nın kararını uygulamamak gibi bir lükse sahip değildir.



    @dirty_y



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confuest -- 20 Nisan 2017; 4:34:44 >
  • hocam sana yazılanların aynısını bana da yazdılar bir kaç hafta önce.ben yinede tarifeyi yükselttim.btk nın kararlarına mecbur uyacaklarını tahmin ediyorum.1 mayıs da göreceğiz neler olacak
  • Servis Sağlayıcılar Uymak Zorunda BTK Verdiği Kurallara Kararnamede Açıkça Belirtmişler En Geç 1 Mayıs Dönüşü Yok Artık Bunun Bu Konu Hakkında Karar Verilmiş Servis Sağlayıcılara Gerekli Süreler Verilmiş Kapı Gibi Kararnameyi BTK Sitesindede Yayınlamış Kamuya Açık Halde Dingonun Ahırı Değil Burası Hukuk Devleti Burası Nasıl Otamatikmen AKN Sonrası Hızımız Hemen 3 Mbps Düşüyorsa Aynı Şekilde Yükseltmeleri Gerekmektedir Son 7 Gün Müşteri Hizmetleride Durumun Farkında Fakat Bilmiyormuş Ayağına Yatıyorlar Ek Paket Alıcam Diyin Günde 10 Defa Ararlar...
    KabloNet  ile Btk'nın 1 mayıs kararı ile ilgili online görüşmemin sonucu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scritous

    Burada müşteri hizmetlerine sormayın diyenler de bir garip. Bilgi almak en doğal hakkımız ve bilgi alacağımız yer de müşteri hizmetleri. Kararnamede yeni uygulamaya geçmeyen firmalara hangi yaptırımların uygulanacağına yer verilmemiş. 1 Mayısta uygulamazsa ve derse ki 1 Haziranda uygulayacağım, kim ne diyebilecek firmaya? BTK ne yapacak ceza mı kesecek tamam deyip geçecek mi?

    Müşteri hizmetleri dediğiniz yer çağrı merkezi. Çağrı merkezinin yapısını hiç bilmediğiniz görünüyor. Kısıtlı ve sadece gerekli olan bilgi verilir çağrı merkezi çalışanlarına. Size söylediklerinden fazlasını bilemezler. Aynı ofiste bile değillerdir merkez ile. Arıza halinde gelen servis çalışanından fazla bilgiye sahip değiller.

    Gerçekten bilgi edinmek istiyorsanız Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinden resmi yazı göndereceksiniz ya da BTK'ya başvuracaksınız. Başka bir yolu yok.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.