Şimdi Ara

Yeni Bmw 5(g30) Kaza Testi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Paylaşıldı mı, bilmiyorum bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Etrüsk -- 14 Nisan 2017; 0:1:56 >



  • 45 km hızla yaya algılayıcı duruyor ama 50 ve üstü sıkıntı. Türkiye'de bu aracı kullananların neredeyse tamamı yapsat müteahhite olacağı için o hızlarda gideni olmaz. Siz ne olur ne olmaz f30 yaya algısı var demeyin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ama bu sistemler zaten %100 güvenlik sunmaz. Buradaki amaç kazayı önlemek, önleyemiyorsa yayanın alacağı hasarı minimize etmektir. 50 ile çarpmak ayrı, 23 km hızla çarpmak ayrıdır. 50 ile bir kaza ölümle sonuçlanabilir ama 23 km hızla yapılan bir kaza daha az yaralanma, belki de ufak sıyrıklar dışında yara almamaya katkı sağlayabilir.

    Yıllar ilerledikçe bu konuda çok daha başarılı araçlar üretecektir markalar.




  • Arkadaşlar sistemin işe yarayıp yaramaması konusundaki uyarılarınıza teşekkür eder, konu hakkında bilgi sahibi olduğumu bildirmek isterim. İroni ile bu araçları alacak hırbo, barzo, andaval ve dangalak çoğu sürücünün kullanım tarzı sebebi ile pek de işe yaramayacağını anlatmak amacıyla bağlantı kurdum. Konya'da öldürülen bisikletli vatandaşımız ve Bağdat caddesinde öldürülen çiçekçi kardeşimiz gibi onlarca hatta yüzlerce örnek bmw araçların hayattan koparttığı canlar. Yani teknoloji geliştirmek bizde işe y a r a m a z.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.