Şimdi Ara

ekrantamircisi.com Sakın Haa...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Tablet, Telefon, notebook vs. tamiri yaptırmaya karar verip de internetten bu firmaya ulaşan arkadaşlar için fikir olsun diye yazıyorum :
    Firmanın internet sitesinde % 100 müşteri memnuniyeti yazıyor.
    Ben de buna inanarak önce mail attım ve fiyat istedim ( ekran resmini görüyorsunuz )
    Mailde bana 200 TL fiyat verdiler ve bu fiyatın kura göre değişebileceği bilgisi var mailde.
    Bende uygun bularak gönderdim.
    Bana kargomu indirimli gönderebilmem için bir kod gönderdiler.
    Bu kod ile tabletimi Sarıyerden Avcılara 20 TL ya yolladım ( Buzdolabı sanki )
    Neyse, bunu sineye çektik.
    Gelen mailde ayrıca 2 iş günü içinde yapılır yazmakta görüyorsunuz.
    06.04 te tableti yolladım, 07.04 te teslim edildi.
    10.04 de saat 11 civarı halen kimse aramadığından ben aradım.
    Bana yoğunluktan dönemediklerini söylediler, onu da sineye çektik.
    Telefona çıkan bayan kontrol etti ve tabletim için 260 TL tamir ücreti olduğunu söyledi.
    Ben, mail ile fiyat aldığımı ve 200 TL fiyat verildiğini söylediğimde ise,tabletin açıldığında ekranın koduna göre fiyatının değişebildiğini söyledi.
    Mailde böyle bir şey yazmadığını, müşteri memnuniyetinden bahseden bir firmanın gerçekten verdikleri fiyatın üstünde bir maliyeti olsa bile müşteriye verdikleri fiyata
    tamir edip göndermesi gerektiğini söylediğimde ise bana " firmayı bu şekilde zarara sokamam " dedi.
    Yani, % 100 müşteri memnuniyeti olduğunu iddia eden bu firma, ben zarar edeceğime sen mağdur ol mantığı ile iş yaptığını açıkça göstermiş oldu.
    Artık bunu da sineye çekemedim ve tableti geri yollamalarını istedim.

    Sonuç olarak, kırık bir ekranınız ya da tamir edilecek bir notebookunuz var ve internette araştırıp bu firmaya ulaştıysanız, ürün göndermeden önce bir kez daha düşünün istedim.

    ekrantamircisi.com Sakın Haa...

    ekrantamircisi.com Sakın Haa...







  • silindi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 11 Eylül 2020; 0:43:33 >
  • Valla Hocam,
    Üniversiteye giderken ( gece ), gündüzümü tahtakalede çalışarak değerlendirdim.
    Hem harçlığımı kazandım,hem ticaret ve esnaflık nasıl olur onu öğrendim.
    7 senem geçti tahtakalede.
    Çalıştığım dükkanın sahibi abim gibiydi, 3 nesildir esnaf olan bir ailenin ferdiydi.
    Burada öğrendiklerimin en başında gelen şey " müşteri velinimettir " kavramıydı.
    Klişe gibi gelebilir ama bunu özümseyemeyen firmanın eninde sonunda başarısız olacağını gördüm.
    Şu an çalıştığım firma global bir firma ve ben finans departmanında 15 yıldır çalışıyorum.
    Genelde bayiler ile ben ilgileniyorum.
    Edindiğim tecrübeler ile şunu söyleyebilirim ki bir işletmenin en büyük sermayesi itibarıdır.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 27 Aralık 2020; 13:39:13 >
  • uyarınız için tşk ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telefontamiryeri

    uyarınız için tşk ederim.

    Uyarıyı dikkate alan arkadaşlara ben teşekkür ederim.
    Amacım sadece yaşadığım mağduriyeti duyurmak ve mümkünse başkasının yaşamasını engellemek.
    Belki böylelikle bu firma da müşterinin velinimet olduğunu kavrar ve bundan böyle daha dikkatli olur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.