Şimdi Ara

Gelen arama numara gösterim sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Iphone6 64gb, iOS 10.3.1 kullanıyorum.

    10.3 ten itibaren gelen arama gösterimi 0 (5xx) xxx xx xx yerine 05xxxxxxxxx şeklinde gözükmeye başladı. Zaman zaman 5xxxxxxxxx şeklinde bile geliyor. Örnek bir ekran görüntüsü ekledim.

    Bu hatanın nedenini ve varsa çözümünü bilen var mıdır?



    Gelen arama numara gösterim sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sazan84 -- 6 Nisan 2017; 22:21:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Arama kaydı ekranından bir başka örnek


    Gelen arama numara gösterim sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sazan84 -- 6 Nisan 2017; 22:30:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende böyle bir sıkıntı yok.

    Cihazı ota yoluyla güncellediyseniz muhtemelen bu sorun bu yüzdendir.

    Cihazı DFU mode ile restore ederek yeni bir iphone olarak kurun. Sorunun düzeliceğinden eminim.
  • sazan84 S kullanıcısına yanıt
    Bende de boyle bir problem yok. Operatorum Vodafone. Guncellemeleri uzun yillardir her zaman OTA uzerinden WiFi ile yaparim. iOS cihazlarimi asla sifirlamam. Her sorunda sifirlama onerenleri sakin ciddiye alma derim. Once Ayarlar - Telefon'a gir, orada Dial Assist diye bir ayar vardir. Onun acik olduguna emin ol. Kapalidir muhtemelen. Olmazsa ikinci adim olarak cihazini hard reboot ile yeniden baslat (power ve home tuslarina 8-10 saniye basili tut). Cihaz yeniden basladiginda muhtemelen duzelir. Bu da olmazsa operator kaynakli bir problemin vardir. Prefix kodlariyla duzeltilir muhtemelen. Tekrar soyluyorum. SAKIN CIHAZINI SIFIRLAMA. Gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night_Noise

    Bende böyle bir sıkıntı yok.

    Cihazı ota yoluyla güncellediyseniz muhtemelen bu sorun bu yüzdendir.

    Cihazı DFU mode ile restore ederek yeni bir iphone olarak kurun. Sorunun düzeliceğinden eminim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çevirme yardımı açık,

    Hard reset de attım ama düzelmedi

    Güncellemeleri hep ota yapardım, şimdiye kadar da hiç sorunla karşılaşmamıştım.

    Yeni iPhone olarak kurmak çok gözümde büyüdü, Sanırım sonraki güncellemeyi iTunes üzerinden yapana kadar beklemek zorundayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sazan84 -- 7 Nisan 2017; 20:28:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Bende de boyle bir problem yok. Operatorum Vodafone. Guncellemeleri uzun yillardir her zaman OTA uzerinden WiFi ile yaparim. iOS cihazlarimi asla sifirlamam. Her sorunda sifirlama onerenleri sakin ciddiye alma derim. Once Ayarlar - Telefon'a gir, orada Dial Assist diye bir ayar vardir. Onun acik olduguna emin ol. Kapalidir muhtemelen. Olmazsa ikinci adim olarak cihazini hard reboot ile yeniden baslat (power ve home tuslarina 8-10 saniye basili tut). Cihaz yeniden basladiginda muhtemelen duzelir. Bu da olmazsa operator kaynakli bir problemin vardir. Prefix kodlariyla duzeltilir muhtemelen. Tekrar soyluyorum. SAKIN CIHAZINI SIFIRLAMA. Gerek yok.

    Dial asist çok başka bişey. Mesela +90 TR nin kodu, sen direk 05xx diye başladıgın zaman numaraya ararken telefonun +90 ı otomatik olarak eklemesidir. Bilginiz olsun.

    O arkadaş eninde sonunda cihazını sıfırlamak mecburiyetinde kalıcak.




  • Aynı sorun bende de var kardeşim. Hatta itunes üzerinden temiz kurulum yaptım. Bu neden kaynaklanıyor hiç bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sazan84 S kullanıcısına yanıt
    Hard reboot ise yaramadiysa operator ayarlarindan kaynaklidir. Muhtemelen bir prefix ile cozulur. *228'i cevirip #1'i tuslamak gibi basit bir cozumu vardir. Avea ile gorus derim. Bir de bu sorun tam olarak ne yaptiktan sonra basladi? VoLTE operator guncellemesini yukledikten sonra mi? Rehberinde kayitli kimse yok mu? Adres defterin bombos mu?

    Sakin cihazini sifirlama, sifirla diyenleri de ciddiye alma. Surekli format atmak Windows kullanicilarinin 20 yillik aliskanligidir ve maalesef o aliskanliklarini iOS'e de tasidilar. 10 senedir millet iPhone'larini sifirlamaktan helak oldu. Gereksiz gereksiz cihaz sifirlaniyor. Apple destek hatti bile arayip sadece selam versen dahi once telefonu sifirlatiyor. Sakin sifirlama. 1000 sorundan en fazla 2 tanesinde gercekten sifirlama gerekir. Yapma etme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Hard reboot ise yaramadiysa operator ayarlarindan kaynaklidir. Muhtemelen bir prefix ile cozulur. *228'i cevirip #1'i tuslamak gibi basit bir cozumu vardir. Avea ile gorus derim. Bir de bu sorun tam olarak ne yaptiktan sonra basladi? VoLTE operator guncellemesini yukledikten sonra mi? Rehberinde kayitli kimse yok mu? Adres defterin bombos mu?

    Sakin cihazini sifirlama, sifirla diyenleri de ciddiye alma. Surekli format atmak Windows kullanicilarinin 20 yillik aliskanligidir ve maalesef o aliskanliklarini iOS'e de tasidilar. 10 senedir millet iPhone'larini sifirlamaktan helak oldu. Gereksiz gereksiz cihaz sifirlaniyor. Apple destek hatti bile arayip sadece selam versen dahi once telefonu sifirlatiyor. Sakin sifirlama. 1000 sorundan en fazla 2 tanesinde gercekten sifirlama gerekir. Yapma etme.

    Dostum aynı sorun bende de var. En son güncellemeden sonra bu sorun ortaya çıktı. Hattım Türk Telekom. Volte operatör güncellemesinden sonra oldu sanırım. Hard reboot işe yaramıyor. Ne yapılabilir bu sorun için ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turk telekom operatör güncellemesinden sonra böyle olmaya başladı. Bende iosla alakası yok. Operatör güncellemesiyle alakalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cobalt_evan kullanıcısına yanıt
    Sorunu yasayanlarin hepsi Turk Telekom kullaniyor. Ben de biraz once bir yakinimin iPhone 7 cihazina baktim, onda da ayni. O farkinda degildi tabii. Operator kaynakli bu sorun. TT'yi arayip yardim alin derim ama cagri merkezi de bu konuda hicbir sey bilmez. Teknik departmandan birilerinin ilgilenmesi gerek. Yukarida yazdigim gibi bir prefix ile cozulur. Apple forumlarinda bir Verizon kullanicisi *228'i cevirip #1'i tuslayarak hallettigini yazmis. TT icin de benzer bir prefix vardir mutlaka.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'a çağrı açtım konuyla ilgili, gelişme olursa yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,



    Türk Telekom açtığım çağrıya dönüş yaptı bugün. Açtığım çağrıda bu konunun linkini de vermiştim, sorunun sadece Telekom'da olduğunu götmeleri için.

    Burada yazanları okumalarına rağmen, sorunun telefondan kaynaklı olduğunu söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun hala devam ediyor. Bundan nasıl kurtulacağız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun çözüldü mü hala bu şekilde devam ediyor
  • sorunu çözebilen var mı ??
  • Sorunu yaşadığımda 10.3.1 deydim, ardından ios 11e güncelledim, 10.3.3 e geri döndüm cihazı sıfırlayarak fakat hala aynı sorun devam ediyor.
    Operatör sürümü Türk Telekom 28.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sazan84 -- 22 Kasım 2017; 17:59:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom hattında LTE ayarını voice&data yapınca bu sorun oluyor. Sadece data seçince çözülüyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.