Şimdi Ara

60 Km ile 90 derecelik viraj

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
2.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün aracımla giderken değisik bir kavsak var biliyorum yolu herneyse yol dümdüz kaymak asfalt 60 la giderken çat diye 90 derecelik viraja kırdım arkası ufaktan kaydı esp topladı normalmidir daha önce deneyen oldumu araba b6 kasa passat 2008 model oluyor lastikler 215 55 16 primacy 3 diş durumu gayet iyi yolun yüzeyinde ince bir tabaka toz vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • uzay mekiğine kafa atıyonda onu mu yapamıcan kardeş 160 lada dönersin orayı
  • kafadan kayan ikibin tidiayın gücü yüzünden kötü sonuçlar doğabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    kafadan kayan ikibin tidiayın gücü yüzünden kötü sonuçlar doğabilirdi.

    Yok 1.6 focustidisiaya özenip arkadan kaydı bu arada düzgün cevap lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • an itibari ile 60 km/h hızla gidip 90 derece dönüş yapan binek otomobil daha üretilmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    an itibari ile 60 km/h hızla gidip 90 derece dönüş yapan binek otomobil daha üretilmedi



    Kaydı zaten hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ona viraj değil bildiğin kavşak derim. Hayatımda 90 derece viraj görmedim. Virajın sonuna geldiğimde 90 derece dönmüş olduğum oldu ama düz giderken pat diye 90 derece ancak kavşaklarda dönüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    Ben ona viraj değil bildiğin kavşak derim. Hayatımda 90 derece viraj görmedim. Virajın sonuna geldiğimde 90 derece dönmüş olduğum oldu ama düz giderken pat diye 90 derece ancak kavşaklarda dönüyorum.

    Kavşak zaten x ekseninden y eksenine geçiyorummu diyem ne diyem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UzayMekiğineKafaAtanKedi kullanıcısına yanıt
    60 la o kavşağa gir video bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    60 la o kavşağa gir video bekliyorum

    Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil

    Dönüş yarı çapı da verilmeli.



    90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka

    20 metre yarı çapta dönmek başka.



    Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin

    Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    60 la o kavşağa gir video bekliyorum

    Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu

    sen harbi 60 la girseydin şuan konuyu buraya değil başka yere açmıştın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil

    Dönüş yarı çapı da verilmeli.



    90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka

    20 metre yarı çapta dönmek başka.



    Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin

    Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.

    çeyrek turu çeyreği
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil

    Dönüş yarı çapı da verilmeli.



    90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka

    20 metre yarı çapta dönmek başka.



    Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin

    Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.

    180 derece pat diye cevirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    60 la o kavşağa gir video bekliyorum

    Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu

    sen harbi 60 la girseydin şuan konuyu buraya değil başka yere açmıştın

    Duzgun apexle 60 la girilebilir ama ani kırmalarda kayıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkasını atıyorsa iyi, önden kayıyorsa kötü. focus ya da başka C sınıfı araçlar önden kayıp karşıya toslatırdı. D sınıfı araçlarda dingil mesafesi fazla en kötüsü bile zorlayınca arkayı bırakıyor. İyisi esp, kontra falan derken topluyor.
  • 90 derece viraja yarıçapına bağlı olarak çok daha yüksek hızlarla da girilebilir, siz sanırım kavşak tarzı bir yere girmişsiniz.

    Araba denemek için kullandığım yaklaşık 75 derecelik çok güzel bir viraj örneği vereyim; Civic FB7 120 ile, 308 130 ile çift şerit ESP devreye girmeden alabiliyordu (Kocaeli-Bayındırlık)

    https://www.google.com.tr/maps/@40.8041822,29.9400444,3a,75y,281.76h,72.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sukm6Rq-_5ScqKmnuCWDwYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    90 derece viraja yarıçapına bağlı olarak çok daha yüksek hızlarla da girilebilir, siz sanırım kavşak tarzı bir yere girmişsiniz.

    Araba denemek için kullandığım yaklaşık 75 derecelik çok güzel bir viraj örneği vereyim; Civic FB7 120 ile, 308 130 ile çift şerit ESP devreye girmeden alabiliyordu (Kocaeli-Bayındırlık)

    https://www.google.com.tr/maps/@40.8041822,29.9400444,3a,75y,281.76h,72.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sukm6Rq-_5ScqKmnuCWDwYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=tr

    Dıştan ice alırsanız virajı girer hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UzayMekiğineKafaAtanKedi kullanıcısına yanıt
    Yarıçap kavşak gibi kısa olmadığı için tek şeritte de çok bir fark olmuyor hocam 110 civarı stabil dönülebiliyor :)
  • Fsi b6 2007 var,bende primcy 3 kullaniyorum.O hizlarda direksiyonu o sekilde vurursan bu lastikle kayiyor gazla girersen kafadan, gazi birakirsan arka gidiyor.Ama contisport veya goodyear asimetrik kullananlar primacy 3 den bariz iyi oldugunu soyluyorlar,onlarla da denemek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.