Şimdi Ara

Hepsiburada iade bozuk monitör İadesi :) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.972
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkaşlar bugun iadeye onay verdiler

    Hb uğraştır diye korkuyordum ama LG den servis kayıtı yaptırıü ürünü gönderdim hiç sorun cıkarmadan iade aldılar.

    Yüksek cirolu bir şirket olrak böyle iadeleri zararınada olsa almaları müşteri memnuniyeti kazanmaları çok onemli. Yapılması gerekende buydu tabiki ama bu da bana ders oldu kırılma ihtimali olan ürünleri internetten almak gerek :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtesla

    Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra LG servisini aramıştım.
    Lg Servisinden gelen arkaraş ürünün ekranının kırık olduğunun tespitini yapıp servis ücreti olan 50 TL yi aldı.
    Yalnız LG ye de bir eleştirim var telefonda servis kayıtı yaparken bu servis çağırmanında bir ücretinin olduğunu ve tatarınında nekadar olduğunu söylemesini beklerdim. Şuda var 0 50 TL yi vermmek hiç koymadı arkaşlar bir yanda monitörün atıl kalmasından korkuyurz ya :)

    Sonra HB ya iade kayıdı açıp kayıda servis raporunuda ekledim.
    Beklerkedne korkuyorum işi yokuşa sokmak için servis raporunuz yetersizdir birde kargodan tutanak isterlermidiye .
    Şaket korktuğum başıma gelmedi bugun onay verilmiş kargo ile gönderin dediler.

    Tabii tam anlamıyla iade kabul edilmiş değil ama bu gelişme benim için çok olumlu bir gelişme olduğu için şimdi sizinlede paylaşmak istedim.
    Bundan sonra ki adımlarıda aynı sorunu yaşayabilecek arkaşlar için buradan paylaşacağım.


    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-rezalet-mi-dolandiricilik-mi-siz-karar-verin--124945524

    Geçmiş olsun hocam, bunlardan hiç bir şey alınmaz. Sıfır gelen bozuk ürünleri bile almamak için 40 takla atıyorlar.




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    İnternet satışı Türkiyede tam oturmadı.
    Özellikle teknolojik ürünlerde.
    Müşteri alıyor evde deniyor beğenmiyor iade ediyor.
    Firma büyük iade alıyor sonra iade alınan ürün başka bir müşteriye gidiyor.
    Sonra o müşteri kullanışmış ürün diyor oda iade ediyor
    Firmada bari iade alırken zorluk çıkartayım ki müşteriler kafasına göder iade etmesin diyor.

    Tabi bu şekilde olunca benim gibi sizin gibi tüketicilerin ürünleri bozuk geldiğinde onlar mağdur olmaya başlıyor.

    Benim bu işten çıkartığım ders nekadar ucuz yada güvenilir olursa olsun. İnternetten alınacak ürün var alınmayacak ürün.


    Mesela ben aldığım son monitörü vatandan alıp olu piksel ine kadar kontrol ettirip oyle almıştım.
    Note book alırken de keza kurulumunu kontrollerini yapıp öyle almıştım.
    Artık ucuz görünce lapin gibi atlamıyacağım :)

    Size de geçmiş oldun.
    Benden size tavsiye hb nasıl istiyorsa; yani servis kayıtı yaptırıp öyle iade ettirmeniz.
    50 TL verdim servisden rapor alıp öyle iade ettim aldılar.
    Tabi biraz uğraştırdım ama başka yolu yok neyazıkki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtesla

    İnternet satışı Türkiyede tam oturmadı.
    Özellikle teknolojik ürünlerde.
    Müşteri alıyor evde deniyor beğenmiyor iade ediyor.
    Firma büyük iade alıyor sonra iade alınan ürün başka bir müşteriye gidiyor.
    Sonra o müşteri kullanışmış ürün diyor oda iade ediyor
    Firmada bari iade alırken zorluk çıkartayım ki müşteriler kafasına göder iade etmesin diyor.

    Tabi bu şekilde olunca benim gibi sizin gibi tüketicilerin ürünleri bozuk geldiğinde onlar mağdur olmaya başlıyor.

    Benim bu işten çıkartığım ders nekadar ucuz yada güvenilir olursa olsun. İnternetten alınacak ürün var alınmayacak ürün.


    Mesela ben aldığım son monitörü vatandan alıp olu piksel ine kadar kontrol ettirip oyle almıştım.
    Note book alırken de keza kurulumunu kontrollerini yapıp öyle almıştım.
    Artık ucuz görünce lapin gibi atlamıyacağım :)

    Size de geçmiş oldun.
    Benden size tavsiye hb nasıl istiyorsa; yani servis kayıtı yaptırıp öyle iade ettirmeniz.
    50 TL verdim servisden rapor alıp öyle iade ettim aldılar.
    Tabi biraz uğraştırdım ama başka yolu yok neyazıkki

    4.300 tl hocam bide servisle ben uğraşacaksam lanet olsun yaptıkları işe kapatıp gitsinler




  • Hepsiburada alışverişlerinde şimdiye kadar hiç sorun yaşamamadım, ama bu yaşamayacağım anlamına gelmez, mümkün oldukça uzak durmaya çalışıyorum.
  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Tabi siz nihai tüketicisiniz ve mağdursunuz kolay bir şekilde iade alıp sizi mağdur etmemeleri gerekir.

    Ama son yazımda da belirttiğim gibi Türkiyede internet satışı oturmadı çünkü akla karayı ayırt etmek zor buda iade işerlini artık zorlaştıracak bir yol almasına sebep oldu.
    Adam 55 inch tv yi alıyor Dünya kupası maçlarını seyrediyor sonra iade edecem diyor cayma hakkı diye bir şey var diyor neden iade ediyorsunuz denilince.
    Hatta projeksiyonunun tüpü azalınca internetten alıp o tüpü değiştirip iade edenide duydum.

    Eskiden bu şekilde iadeleri hemen kabul ediyordu firmalar

    Şimdi ise servis kayıdı diye bir şey çıkarmışlar ki iade biraz zorlaşsın kafalarına göre iade olmasın.
    Bence sizi uğraştıracak ama servise gidip Hepsiburada ne yapmanızı istiyorsa yaptırın yoksa tüketici hakları vs ile uğraşmanız daha zor olacak.
    Benim kırık monitör ü aldıysa sizin lehimli arızalı ürünü daha rahat alırlar diye düşünüyorum.




  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun size tavsiyem servis çağırıp kusurulu ürün olduğunu kanıtlaıktan sonra iade etmeniz.
    Yoksa HB kolay iade almıyor.

    Hakınız olan bir cayma hakkı var ama onuda hakkınızı arayınca veriyorlar bunun içinde
    Tüketici hakem heyetine dilekce vermeniz lazım ozaman iadeniz kabul olacaktır.
  • xtesla X kullanıcısına yanıt
    Servis eve gelir mi ki, tutup da bana eşek kadar kutuyu kargoya vereceksiniz demesinler, ayıplı ürünü de ben sırtıma alıp servise mi taşıyacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğiniz 50 TL ücreti HB 'den talep etmeniz gerekiyor. Öyle bir dünya yok.
  • Herşeyi anladımda neden sıcak fırsatlara yazıyorsunuz bunları?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Herşeyi anladımda neden sıcak fırsatlara yazıyorsunuz bunları?

    Sıcakken alıp eli yandıkları için sanırım :)
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Benim servis eve geldi( LG ) ama 50 tl de serbis ücreti aldı.

    Sizde haklısınzı ayıplı ürün için uğraştırıyorlar ama iade etmek istiyorsanız
    Adamlar iade almak için böyle bir şart koymuş.
    Ya o şarta uyacaksınız yada tüketici hakem heyetine baş vurup uzun yoldan çözeceksiniz.

    Galiba başka bir yolu yok:(
  • incubus İ kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız 50 değil 5 TL bile olsa böyle bir hakkımız varsa uğraşıp almak lazım.
    Belki servis uçretini herkes HB den ister ve alırsa bu şekilde iadelerde zorluk çıkartmaktan da vazgeçebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Herşeyi anladımda neden sıcak fırsatlara yazıyorsunuz bunları?

    Sayın kesbi sıcak fırsatlara yazılmamıştır.
  • Hepsiburada mağdurları her geçen gün artıyor. Yani bizlere her geçen gün yeni mağdur arkadaşlar ekleniyor. Sosyal medyanın gücünü önemsiz görüyorlar sanırım. Lütfen herkes buradaki mağduriyet hikayelerini benim başıma gelmez diye önemsizleştirmesin. Bir gün sizin de başınıza benzer bir mağduriyet gelebilir.(İnşallah gelmez...)
  • HB tutumunda haklı demiyorum.

    Ancak şu an çok büyük suistimal var. Hakem heyetleri akıl almaz şikayetlerle dolup taşıyor.

    1 sene powerbank kullanıp perfomansı düştü diye şikayete giden var.

    Telefonuna "kırılmaz" ekran koruyucu takıp ekranı kırılan bile gidip ekran koruyucuyu takan firmayı şikayet ediyor.

    14 gün iade hakkı var diye 13 gün kullanıp iadeye gönderen var.

    Onların suistimali sahtekarlığı yüzünden internetten alışveriş karalanıyor.

    Boyner gibi HB gibi firmalar piyasadan çekilse vallahi mumla ararsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trexin -- 26 Mart 2017; 23:22:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus


    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Herşeyi anladımda neden sıcak fırsatlara yazıyorsunuz bunları?

    Sıcakken alıp eli yandıkları için sanırım :)

    Ama sıcak fırsatlarda çıkıyor. Alışveriş siteleri, sorunlar vb. başlık açılsın o halde. Ya da varsa oraya yazılsın. Ben sıcak fırsatlara basınca neden şu gelmedi, bu göndermedi, bu bozuldu, şurdan almayın sorunlu başlıklarıyla karşılaşıyorum. Bu konuların sıcaklıkla da fırsatla da alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 27 Mart 2017; 8:28:3 >
  • kesbi kullanıcısına yanıt
    Sıcak fırsatlara acılsa haklısınız ama sıcak fırsatlar da acılmış bir konu değil



    Hepsiburada iade bozuk monitör İadesi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtesla

    Sıcak fırsatlara acılsa haklısınız ama sıcak fırsatlar da acılmış bir konu değil



    Hepsiburada iade bozuk monitör İadesi :)



    Madem öyle ben özellikle oraya girmedikçe ana konuda çıkmasın. Çıkacaksa da en tepede çıkmasın. Zaten ekranın yarısı sabit konu. Kalan yarısını da bu başlıklar alıyor. Ben asıl konuları göremiyorum bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 27 Mart 2017; 9:47:5 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.