Şimdi Ara

Philips TV 8. Kez Bozuldu :) Servis 3. Kez 450 TL Para İstiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
1
Favori
14.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba;

    Herkes burada TV konusunda çeşitli tavsiye ve yorumlarda bulunuyor. Ben özellikle Çinli TP Vision'a isim hakkını sattıktan sonra (2012 sonu) neredeyse tüm televizyonlarının düşük kalitede üretildiğinin ve riskli ürünler olduğunun altını çizmek istiyorum. Youtube'a girip özellikle bu konuda çeşitli araştırmalar yaptığınızda;

    - Klasikleşen kanal geçişleri ve menü yavaşlığı sorunu
    - Yaklaşık 1-2 yılda bir tekrarlanan anakart (board) sorunu
    - 2 Kez yanıp sönen stand-by kırmızı ışık sorunu (Televizyon transistör arızası yüzünden hiç açılmıyor)
    - USB, HDMI girişleri ile ilgili (ör: USB içindeki filmi oynatınca 2-3 dk. sonra TV nin kapanması gibi...) sorunlar
    - TV Kumandasının TV'yi açmaması (board içindeki energy-flow'un overheating nedeni ile sorun yaratması ve fişi çekip 15 dk beklemeden TV'nin ne kumanda ne de arka paneldeki tuş kullanımı ile açılmaması
    - Ekran sorunları: özellikle ekranı kaplayan tek renk (genellikle açık pembe) sorunu ve normal görüntünün ekranın üst kısmında sıkışması sourunu
    - Uydu alıcısı sorunu ve/veya instabil çalışma: Uydu alıcısı ya uydu kanallarını hiç algılamıyor, ya da kısmi algılama sonrası TV'nin bir sonraki açılışında kanallar çıkmıyor
    - Pahalı servis ücreti - İlgisiz satış sonrası (30-40 DK ulaşılamayan müşteri hizmetleri) destek

    gibi konularla ilgili birçok sorunla karşılaşıyorsunuz.

    Tüm bu sorunlar, biri hariç hepsini yaşadığım ve kronikleşmiş Philips sorunlarıdır. Bunların ingilizce aramalarla Rusya pazarından, Doğu Avrupa pazarına kadar çok geniş bir coğrafyada yaşanan global sorunlar olduklarını, dolayısıyla ürünlerin üretimlerinin ne kadar kalitesiz ve düşük profil olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.

    Elbette şimdi çıkıp bu belli bir serinin sorunları olur diyecek arkadaşlar olacaktır. Size farklı modeller ve jenerasyonlar için de arama yapmanızı tavsiye ederim, özellikle İngilizce olarak...

    Kısacası arkadaşlar Philips alacaksanız (TV'leri için konuşuyorum elbette) yeni ürün alıyor olmanın, bazı fark yaratan özelliklerin (ambilight mesela) heyecanına kapılıp aceleci karar vermeyin. Araştırdıktan ve bu sorunların ne kadar yaygın olduğuna dair kanaatiniz oluştuktan sonra hareket edin, naçizane tavsiyemdir. Hatta evinize en yakın servis neresi, mutlaka bakın çünkü yolunuzun düşme ihtimali bence bir hayli yüksek.

    Özet: Philips maalesef artık "kaliteli ürünlerini" değil "kalite ile bütünleşmiş marka algısı"nı satıyor. Binbir zorlukla, binlerce lira vererek aldığımız ürünlerin 3-4 yılda kullanım dışı olması hiçbirimizin hak etmediği bir durum. Bu nedenle bu uyarıyı herkes için özellikle yazmak istedim.

    Edit: Admin arkadaşımızın nazik uyarısı üzerine başlığı ve metindeki bazı sert ifadeleri nisbeten yumuşattım. Umarım şimdi uygundur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgunday -- 6 Ocak 2018; 13:12:28 >



  • Merhabalar;

    yaşadığınız sorunları aktarmanız kadar doğal bir durum yok lakin, markalara karşı ''almayın-aldırmayın-uzak durun-bir daha düşünün-çöp-hurda'' tarzı tanımların kullanılmasına forumumuzda müsaade etmiyoruz. Konunuzu ben revize etmek istemedim. Rica etsem başlığı ve içerikteki bazı noktaları kendiniz düzenlermisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Merhabalar;

    yaşadığınız sorunları aktarmanız kadar doğal bir durum yok lakin, markalara karşı ''almayın-aldırmayın-uzak durun-bir daha düşünün-çöp-hurda'' tarzı tanımların kullanılmasına forumumuzda müsaade etmiyoruz. Konunuzu ben revize etmek istemedim. Rica etsem başlığı ve içerikteki bazı noktaları kendiniz düzenlermisiniz.

    Düzenlemeyi yaptım. Umarım daha uygun hale gelmiştir.
  • Ambilight için philips alırım diyordum ama konuyu okunyunca bir duraksadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgunday kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim anlayisiniza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarahaten

    Ambilight için philips alırım diyordum ama konuyu okunyunca bir duraksadım.

    Ambilight kesinlikle diğer hiçbir bir TV'de olmayan, etkileyici bir özellik.
    Ancak şu şekilde bir sorunla karşılaşınca insanı huzursuz ediyorhttps://www.youtube.com/watch?v=jNxkpOXXoS0
    Bu benim TV'yi aldıktan birkaç ay sonra yaşadığım ilk sorundu maalesef. Anakart tamir edildi, fakat maalesef benzer sorunlar devam etti. Her seferinde fişi tak-çıkar yaptık [servis önerisidir], bir süre sonra tak-çıkar'a alışıyorsunuz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgunday -- 17 Mart 2017; 22:23:42 >
  • cgunday kullanıcısına yanıt
    Aynısını yaşadım/yaşıyorum PIHLIPS pişmanlıktır!
  • Philips 43PUS6501 tavsiye eder misiniz? Ya da alternatif olarak 43" veya üzeri 2000 tl civarında televizyon tavsiyesi var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgunday


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarahaten

    Ambilight için philips alırım diyordum ama konuyu okunyunca bir duraksadım.

    Ambilight kesinlikle diğer hiçbir bir TV'de olmayan, etkileyici bir özellik.
    Ancak şu şekilde bir sorunla karşılaşınca insanı huzursuz ediyorhttps://www.youtube.com/watch?v=jNxkpOXXoS0
    Bu benim TV'yi aldıktan birkaç ay sonra yaşadığım ilk sorundu maalesef. Anakart tamir edildi, fakat maalesef benzer sorunlar devam etti. Her seferinde fişi tak-çıkar yaptık [servis önerisidir], bir süre sonra tak-çıkar'a alışıyorsunuz :)


    bende 49pus6561 TV almıştım. 9 ay sonra kendi kendine bozuldu. sizin yaşadığınız sorun gibi aynen bizimkide anakart arızalandı. tamir edilmiş ürünü kabul etmek çok zor. güvenemiyorum yani.

    herşey şunla başladı.
    ufak bir kardeşim TV yi kumandadan kapattı. annemde tam kapanmadan TVnin fişini çekti. benim şüphem bu..
    annem genelde tv kapatmadan sürekli fişini çekerdi.

    buda TV min arızası videosuhttps://www.youtube.com/watch?v=LvKVaHA89ug

    şimdi senin konuya gelince TV arızalandı diye philipsi kötülemen yanlış.. PHILIPS çok kaliteli bir TV üretiyor.
    ışık sızması sıfır. banding çok az. perfect motion çok harika. ambilight vazgeçilmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytrojan29


    quote:

    Orijinalden alıntı: cgunday


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarahaten

    Ambilight için philips alırım diyordum ama konuyu okunyunca bir duraksadım.

    Ambilight kesinlikle diğer hiçbir bir TV'de olmayan, etkileyici bir özellik.
    Ancak şu şekilde bir sorunla karşılaşınca insanı huzursuz ediyorhttps://www.youtube.com/watch?v=jNxkpOXXoS0
    Bu benim TV'yi aldıktan birkaç ay sonra yaşadığım ilk sorundu maalesef. Anakart tamir edildi, fakat maalesef benzer sorunlar devam etti. Her seferinde fişi tak-çıkar yaptık [servis önerisidir], bir süre sonra tak-çıkar'a alışıyorsunuz :)


    bende 49pus6561 TV almıştım. 9 ay sonra kendi kendine bozuldu. sizin yaşadığınız sorun gibi aynen bizimkide anakart arızalandı. tamir edilmiş ürünü kabul etmek çok zor. güvenemiyorum yani.

    herşey şunla başladı.
    ufak bir kardeşim TV yi kumandadan kapattı. annemde tam kapanmadan TVnin fişini çekti. benim şüphem bu..
    annem genelde tv kapatmadan sürekli fişini çekerdi.

    buda TV min arızası videosuhttps://www.youtube.com/watch?v=LvKVaHA89ug

    şimdi senin konuya gelince TV arızalandı diye philipsi kötülemen yanlış.. PHILIPS çok kaliteli bir TV üretiyor.
    ışık sızması sıfır. banding çok az. perfect motion çok harika. ambilight vazgeçilmez.



    Bahsettiğiniz terimler hakkında bilgim yok. Siz bu konuda anladığım kadarıyla uzmansınız. Ürünün 9. ayında bozulduğunu siz de deneyimlemişsiniz.

    Bence sizin "kötülemek" diye tanımladığınız şey benim için, benim gibi sıradan bir tüketici için "kalite" demek. Televizyonu izleyemedikten sonra, 3.5 yılda 3 kez tamir görüp 1000 TL civarı para ödedikten sonra açıkçası bending, ışık sızması vb. benim için hiçbir anlam ifade etmiyor. Burada maalesef size katılamıyorum kusuruma bakmayın. Bu tıpkı güzel görünen ama biraz kullanınca evsafını yitiren Çin malı ürünler gibi bir durum, ki nitekim TV yi üreten TP Vision sanıyorum Çinli bir şirket :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FLowme131

    Philips 43PUS6501 tavsiye eder misiniz? Ya da alternatif olarak 43" veya üzeri 2000 tl civarında televizyon tavsiyesi var mı?

    Açıkçası Philips almanızı tavsiye etmem. Bahsettiğim sebepler nedeni ile. Maalesef eskisi gibi değil ürünleri bu çok net.

    Belirttiğiniz fiyat aralığındaki ürünler nelerdir detaylı bilemem ancak marka bazında şöyle yorumum olabilir.
    Çalıştığım şirkette 25-30 civarında TV var ve hepsi Samsung, 6 yıldır bu şirketteyim ve bu TV'lerin hiçbiri bırakın benim yaşadığım türden saçma sapan arızalar vermeyi, bir kez olsun bozulmadı. Bunun yanında ben geçmiş ömr-ü hayatımda kullandığım markalar açısından yerli ve uygun fiyatlı olması nedeniyle vesteli düşünmenizi veya yine geçmiş deneyimlerime dayanara (2000 TL de ürünü sanmıyorum olacağını ama) Sony düşünmenizi tavsiye edebilirim.

    Philips almanız durumunda güzel fonksiyonları olan ama her an bozulma ve 2-4 yıl içinde tamir masrafı ile başınızı derde sokma riski olan bir ürün almış olursunuz.
  • cgunday kullanıcısına yanıt
    Aradığım fiyatta Samsung 43KU700 ve Lg 43UH650v var. Samsung a daha yakınım şuan sayenizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FLowme131

    Aradığım fiyatta Samsung 43KU700 ve Lg 43UH650v var. Samsung a daha yakınım şuan sayenizde.

    Açıkçası her ikisini de alabilirsiniz bence, hem Philips hem Samsung ile ilgili deneyimlerimi aktardım.
    Şimdiden güle güle kullanın :)
  • Ulan başlığa bakın hayret Tam Philips Android Tv alma arefesinde iken Philips'ten soğudum bir an.

    UHD 4K ANDROID TV konusunda Philips'ten yakınanlar var mı?
  • Bu başlığı ve konunun bu şekilde ele alınışını doğru bulmuyorum. Her tv nin sorunları olabilir. Evimizde toplam üç tane Philips tv var, biri orjinal Hollanda üretimi crt , diğerleri 42 ve 46 inch lcd ve led tv si, hepsi de sorunsuz çalışmaktadır, sonuncuyu 2012 yılında almıştık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenai

    Bu başlığı ve konunun bu şekilde ele alınışını doğru bulmuyorum. Her tv nin sorunları olabilir. Evimizde toplam üç tane Philips tv var, biri orjinal Hollanda üretimi crt , diğerleri 42 ve 46 inch lcd ve led tv si, hepsi de sorunsuz çalışmaktadır, sonuncuyu 2012 yılında almıştık.

    Hocam bizde 25 yıllık orjinal Hollanda malı Crt Philips var ama hatırlatmak isterim ki her marka gibi o Tv'lerde efsane ve nerdeyse evladiyelik modeller. Şimdikiler gerçekten nal toplar eskilerin yanında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu sıralar sorunsuz bir TV almak çok zor, o yüzden sadece Philips değil tüm markalar pimi çekilmiş bomba. 2016 model TV'lerin konularını okuyunca insanın içi sıkılıyor.

    Yeni ev için 49PUS6501 aldık bakalım, 1.5 ay sonra açılacak. Mutlu mesut geçinecek miyiz elimizde mi kalacak bilmiyorum :)
  • ozan_26 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun arkadaşım umarım istediğiniz gibi çıkar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenai

    Hayırlı olsun arkadaşım umarım istediğiniz gibi çıkar.

    Teşekkür ederim, eksik olmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenai

    Bu başlığı ve konunun bu şekilde ele alınışını doğru bulmuyorum. Her tv nin sorunları olabilir. Evimizde toplam üç tane Philips tv var, biri orjinal Hollanda üretimi crt , diğerleri 42 ve 46 inch lcd ve led tv si, hepsi de sorunsuz çalışmaktadır, sonuncuyu 2012 yılında almıştık.

    Açıkçası ben de bu şekilde eskiden yaşanılan olumlu deneyimlerin on yıllarca sürecekmiş gibi ifade edilmesine karşıyım.

    Bir defa CRT modeller tüplü, teknolojisi tamamen farklı. Benim bahsettiğim sorun 2013 yılı ve sonrası yani Philips'in Hollanda değil, Çinli TP Vision tarafından üretildiğinden beridir süregelen sorunlar.

    İnternete girip bakabilirsiniz. Elbette her TV nin sorunları var fakat başlığa dikkat ederseniz "KRONİK" ifadesi yer alıyor.

    Bir güncelleme yapayım, Philips televizyonum geçen gün 3.5 yılda 2. kez SSB Board arızası meydana geldi (bu toplamda. arızası) ve 450 TL para ödedim. O yüzden TL'ye aldığınız TV'nin aslında bu servis ücretleri ile çok daha maliyetli hale geldiğini unutmayın.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.