Şimdi Ara

Süperonline internetim 7 gündür yok acil yardım dostlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ben 1 marttan beri superonlineden internet almaktayım ama sadece 2 tam gün kullana bildim 7 gün internet yoktu bana müşteri hizmetleri portlardan kaynaklı olduğu söylendi doğru da olabiliceği kaanatimdeyim neden derseniz ben ttnet kullanıyodum bundan önce sonra superonlineye geçtim ama eve gelen ekip sadece modemi takıp gitti benim port hala ttnete mi bağlı acaba diye düşünüyorum bu yüzden internetim gelmiyor olabilir mi ? Yada sizin paylaşa biliceğiniz bir şey var mı benimle yeni aboneyim ve canım aşırı derece sıkkın kapatıcam eyer pazartesine kadar hal olmazsa mecbur 250 tl verip :/ bu arada sadece wlan ışığı ve power ışığı yanıyor başka ışık yanmıyor ttnetteyken hiç internetsiz kalmamıştım superonlineye geçince oldu 8 mbit yalın adsl 75 gb 62 tl olanını kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • TT personeli portunu sabote etmiştir hep yapıyorlar...
  • Bende öyle düşünüyorum dostum ama İnternettende çok memnunum 2 günlük deneyimim kadarıyla download 6,80 upload 0,89 78 falan hız değerlerini turkcelin kendi hız testinden yaptım yarın ekip göndericeklerini söylediler iptal süreceni geri çektiğim için derslerim aksadı tek sorunum bu şimdilik umarım bi yetkili görüp yardımcı olur bana :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankastre kutusunda portlarla alakalıymış arkadaşlar bi bilgim yok bu konu hakkında kendim halledemezmiyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar şeref yoksunu Allah korkusu olmayan şirketler tarafından hizmet almak zorunda kalıyoruz yazık

    biri hizmeti sabote eder, diğeri tüketiciyi mağdur eder

    birincisi sorun ankastre kutusunda ise elektrikçi çağırıp halledebilirsin

    ikincisi 1 martta aboneliğini başlatmışın ayın 14 üne kadar 1 kuruş para ödemeden interneti iptal etme hakkın var. Cayma hakkın 14 gün. 14 gün kullanıp beğenmeyip iptal ettirebilirsin

    üçüncüsü 14 gün düzgün hizmet aldın 15 inci günden itibaren internet gitti ve hizmet alamadıysan yine şirkete bunu bildirirsin, hizmet sağlayamıyorsa cayma bedeli olan o 250 tl yi alamaz.

    sen şirkete 24 ay taahhüt verip hizmet alıyorsan şirket de sana 24 ay boyunca internet hizmeti vermek zorunda. Hizmet karşılığı taahhüt veriyorsan. Hizmet verilemiyorsa verdiğin taahhüt hükmünü yitirir.

    şu durumda ne elektrikçi çağırmanı ne arıza kaydı bırakmanı ne de uğraşmanı tavsiye ederim. Direk iptal ettir bir kuruş da para ödemek zorunda değilsin. Madem işin üç kağıdına kaçıyorlar. Sözleşmeni oku. Tüketici 14 gün süreyle herhangi bir ceza ödemeden verilen cihazları eksiksiz olarak teslim etmek kaydıyla cayma hakkına sahiptir diye ibare vardır.




  • Hocam teşekkür ederim ama sordum 14 gün içinde çayma hakkımı kullana bilirmiyim dedim öyle bir şey sözleşmede yazmıyor dedi bende baya inceledim yazmıyor aslında int kapatmak istemiyorum hız değerleri 8 mbit için çok iyi ama gelip 10 dk lık işleri var onun için 10 gündür bekliyorum malesef kullanmadığınız günleri faturadan düşeriz dediler ama bakalım hiç güvenmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 günlük cayma hakkını bilinçli yazmıyorlar ama tüketici haklarına başvursanız thh ye kesin siz haklı çıkarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam peki bu tüketici hakem heyeti bildiğimiz mahkeme gibi mi çok uzun mu sürüyor duruşmalar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah be kardeşim ayni sorun bende de var 5 senedir tt kullanıyorum.artik biktim dedim ki Superonline geceyim neyse geçtik 30-40 gün oldu benim ama bu arada tt iptal etmek gerekirmiş ekstra bir fatura geldi neyse gittim iptal ettim eve bir geldim internet yok şaka gibi. 5 gundur netim yok . Port arizasiymis ama ugrasacam bunlarla bakalım 48 saatte geliyorlardı sözde.araya hafta sonu girdi çözüm varmı bu işe acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilerek yeni müşterilere bu yapılıyor sanırım kardeşim napıcaz bilmiyorum btk ya şikayet vara kaç tane şikayet yazdım ama ortada hiç bir şey yok ne gelen var ne giden ben büyük ihtimalle yarın gidip iptal edeceğim 260 tl ödeyip nasıl dokunuyor gururuma bu konu bi bilseniz almadığım hizmete bu parayı vermek :( üzücü gerçekten hakkımı helal etmiyorum yarın gidip tüketici hakem heyetinede dilekçemi vericem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MUNCH -- 12 Mart 2017; 23:34:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKK yüzünden hızım düştü yeni aya geçtim hızım aynı aradım hızınız maximum 4 destekliyor dediler zivanadan çıktım dedim en son ay hız testlerinin resimlerini alıyorum neyin yalanı bu dedim 15.5 hız alıyorum(ADSL)Benim vaktim bol mahkeme felan fantazi olsun diye uğraşırım dedim acil olarak ekip yönlerndiriyoruz dediler 30 dakika sonra iki kişi geldi ellerindeki cihazla hız ölçümü yaptılar 4.20 evet bir sorun var dediler biri gitti az ilerde kutu var açtı birşeylerin yerini değişti geldi 15.8 dedim neden böyle bir sorun oldu tt yeni müşterisi olunca sağlam portları ona takıyor bozukları diğer servis sağlayıcılarına takıyor dedi tel no bıraktı sorun olursa ara kardeşim düzeltiriz dedi ne zaman her ay aynı sorun bende arıyorum arkadaşın yolu yalınsa hemen gelip yapıyor sağolsun yoksa 1 mgbt net kullanacağız bu devirde
  • Bugün gidip hattımı kapattırma talebinde bulundum superonline sıkıntı ttnet yoku gözüktü :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar verdiğim 2 haftalık savaşta zafer kazandım 260 tl ödemem gereken Faturayı 41 tl düşürdüler bugun gidip kapattırdım hattımı modemi teslim ettim 1 nisanda çıkıcak faturayada itiraz edicem çünkü sadece 2 gün internet kullana bildim hakkımı sonuna kadar savunucam sakın hakkınızı kimseye yedirmeyin sonuna kadar gidin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MUNCH -- 17 Mart 2017; 15:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.