Şimdi Ara

Port yok sorunu için telefon bağlatsam ne olur ki acep

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 aydır port yok diye internet bağlamıyor ttnet. Acaba yalın almayıp normal telefon bağlatsam 2 3 sonra da internet için başvursam ne yaparlar ? TTnet ile görüştüğümde sahadaki dolapta yer yok dediler. Bu telefon ve XDSL portu aynı şey mi ? bilgisi olan arkadaş bilgi paylaşırsa sevinirim.



  • Telefon olur internetin olmaz.
  • telefon bağlatınca port boşalmayacak hocam yapacak hiçbişey yok ona elin mahkum bekliyeceksin
  • Merhabalar,

    İstnabul Avcılar'dan Istanbul Beylikdüzü ilçesine taşındığımda TTNET bana Port yok size servis veremiyoruz sıra beklemeniz lazım gibi bir açıklama yapmıştı. 10 gün kadar port bekledim. Sonuç olumsuzdu. Ancak sorunu çözmem için bir yol bulmam tamamen kurnazlıkla oldu. PORT yok açıklamasına kesin çözüm için aşağıda açıkladığım şekilde uyguladığım yöntemi kullanabilirsiniz.

    TTnet müşteri hizmetleri ile 10 gün boyunca defalarca görüştüm. Sonuç olumsuz oldu. Daha sonra Turk telekom ilçe müdürlüğüne gittim ordan da olumsuz sonuçla döndüm. Sinirlerim iyice gerildi. TTnet hizmetlerini iptal ettirmeyi düşündüm ancak o da mümkün değildi zira oturduğum siteye TTnet dışında hiçbir internet sağlayıcı hizmet veremiyordu. İnternetsiz geçen 10 günün sonunda aklıma bir fikir geldi. Plan şöyleydi;

    Eşimin adına olan PORT sorunundan dolayı taşınamayan internet hizmeti yerine ben yeni bir başvuru yapmayı planladım. Malumunuz oturduğum daireye PORT sorunu nedeniyle internet nakli yapılamıyordu. Ancak ben aynı daireye yeni bir internet hizmeti için başvuru yapacaktım. Şirket hattım üzerinden TTnet müşteri hizmetlerini aradım ve yeni bir internet başvurusu yapmak istediğimi beyan ettim. Bütün kampanyaları tahahütleri kabul ettim bana gerekli açıklamaları yaptılar ve en son aşamaya geldik. Müşteri temsilcisi son onayları almak için madde madde sıraladı en son kabul ediyorum demeden önce müşteri temsilcisini uyardım. Bu görüşmemiz kaydedildi değil mi? Evet dedi. Lütfen beni şikayet birimine aktarın dedim. Müşteri temsilcisi bu talebim karşısında şok oldu. Nedenini sordu. Bende durumu ona izah ettim. Aynı daireye internetimin taşınmasını -PORT sorunu nedeniyle yapılamamasından dolayı 10 gündür mağdur olduğumu anlattım. Ancak yeni bir müşteri gibi talep ettiğimde ne hikmetse PORT sorunu yaşanmıyordu. Nihayetinde şikayet birimine aktarıldım ve durumu şikayet birimine izah ettim. Ses kaydının olduğunu da hatırlatarak derhal internet hizmetimizin taşınmasını istedim. Sonuç mu? ertesi gün evimizde internet hizmeti aldık. PORT sorunu mu! o da neymiş! TTnet'in avantajlı tarifelere sahip müşterilerini bezdirmek için uyguladıkları yönteme denir. Sizi iptale zorlarlar ve sonunda cayma bedelini size ödetirler!

    TTnet belası her Türk vatandaşının eninde sonunda yüzleşeceği bir sorundur. Önemli olan size hizmet veren müşteri temsilcilerinin önlerindeki hazır metinlerin dışına çıkamamasından yararlanmayı bilmektir. Ben kulağımı tersten tutarak sorunu çözdüm. Kavga kıyamet bir sonuç alınamayacağını öğrendim. Sizlere tavsiyem ise müşteri hizmetleri çalışanları ile boşuna kavga edip zamanınızı harcamayın. Sonuçta müşteri temsilcisi dediğiniz vatandaşın hiçbir yetkisi yok. Sorunu dolambaçlı yollardan çözebilmenin yollarını araştırın.

    Umarım Port sorunu yaşayan herkese bu yöntem çözüm olur




  • osooso148 kullanıcısına yanıt
    Ben nakil yaptıramadığım için kapattırmak zorunda kaldım interneti. Yeni başvuru için bile şu anda başvuru almıyorlar. İki uçlu deynek durumu yani bendeki.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.