Şimdi Ara

Tüketici hakem heyeti yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 ay önce Adana/Cukurova hakem heyetine, Lg g4 model telefonumla ilgili agarantide yaşadığım sorunlardan dolayı şikayette bulundum.Bugün arayıp işlemin durumunu sorduğumda bana islemin 6-7 ay sürebileceğini sòylediler.Telefonum suanda çalışmıyor ve hakli oldugum icin yenisini almak istemiyorum.
    Bu süreci hızlandırmanın bir yolu yokmu ?
    Gercekten 6-7 ay sürermi cevap almam ?
    Hakkımı aramak icin başka nereye başvurabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • normal şartlarda hızlandırmanın bir yolu yok, heyet kendi çalışma durumuna göre ve yoğunluğuna göre kararı yazacaktır. Diğer taraftan başvurunuzda ne talep ettiniz? para iadesi ise gidin kendinize bir telefon alın, iade kararı çıkarsa zaten eski telefonunuzun bedelinin alacaksınız. ret kararı çıkarsa çalışmayan telefonla devam edemeyeceğinize göre zaten alacağınız telefonu şimdiden almış olursunuz
  • Iade talep etmiştim.Doğru diyorsunuz ama yazın amerikaya gitme durumum var onun için onun için almak istemiyorum buradan.

    Şimdi olayı kısaca söyle anlatayım.

    Lg g4 lerde kronik bir sorun var ilk moeellerde %90.Bootloop denen bir sorun.Ama benim telefonuma su girişi olmuş.Onun için telefonumu tamir etmiyorlar.Telefonumunn su girişinden dolayı bozulmadığı kesin.Garanti kapsamında boyle birşey yazmıyor su giren gelefonlar tamir olmaz tarzında.Böyle bir maddenin nerde yazdıgıni sordum zira ne garanti belgesinde nede başka biryerde böyle birsey yazmıyor.Bunu söyledigimde biz size açiklama hapmak zorunda degiliz prosedür böyle cevabını aldım.Sonuç ne gelir acaba.

    Bende heyete başvurdum.Lg gerçekten pişmanlıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JoiWoo -- 22 Şubat 2017; 21:38:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lg'lerde bu kronik bir sorun zaten. milyonlarca telefonda olmuştur. servislerde bu yönde iade edilemez şeklinde bahaneler üretiyor tüketicilere zarar oluşmasın diye. siz zaten başvurunuzu yapmışsınız.geçici bir telefon alın ucuza onu kullanın. şuan için yapacağınız birşey yok.
  • Ayrı başlık açmadan buraya sorayım ben de, bugün başvurdum ben de 20 iş günü içinde yollamadılar, para iadesi talep ettim, bu süre içinde telfonu bana yapıp yollarlarsa, ben kabul etmelimiyim, kabul edersem de para iadesini alabilir miyim ?
  • telefonu kabul ederseniz seçimlik hakkınızı kullanmış olursunuz. size arıza tespit raporu vs birşey verdilerse onunla gidip tüketici hakem heyetine başvurun. istersen servise iadeli taahhütlü bir dilekçe yollayın paramın iadesini istiyorum de ve bekle bazen ödüyorlar bunun üzerine. yinede her türlü başvurunu yap elindeki servis fişi arıza kaydı vs belgelerle. telefonu alırsan iade hakkını kullanamazsın ama.
  • beklemekten başka çareniz yok
    lehinize karar çıkacaktır.
    lehinize karar çıktıktan sonra ilk firma ile görüşün.
    kabul etmezse elinizdeki ilamlı karar olduğu için icraya verin.
    paranızı takır takır geri alacaksınız.
  • Umarım dediğiniz gibi sorunsuzca kurtuluruz kardeşim.Yoksa 6 ay bekleyip olumsuz bir sonuç almak oldukça sinir bozucu bir karar olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JoiWoo

    Umarım dediğiniz gibi sorunsuzca kurtuluruz kardeşim.Yoksa 6 ay bekleyip olumsuz bir sonuç almak oldukça sinir bozucu bir karar olacak.

    GENEL OLARAK TUKETICI LEHINE KARAR VERIYOLAR HOCAM
    ICINIZ RAHAT OLSUN
  • Eyvallah hocam sagolasın bilgi için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende konu başlığı açmadan bir soru sorayım hocam..vodafone smart 6 ultra marka bir cihazı malum siteden bir satıcıdan faturalı olarak aldım , satan şahıs kasko falan da yaptırmış. Lakin cihaz bendeyken problem çıkarmaya başladı , bilen bilir kronik sorunlardir..2 kez teleservice ye gönderdim yazılımı android 6 dan android 5 e indirdiler bu sefer farkli sorunlar çıktı..cihazın 6 ay daha garantisi mevcut yalnız faturada benim ismim yazmamakta , durum böyleyken tüketici hakem heyetine başvurup ücret iadesi talep edebilir miyim ? şimdiden teşekkür ederim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. el ürünler için tüketici hakem heyetinin lehe verdiği kararlar mevcut ama bir yargıtay kararıda 2. el ürünler tüketici mahkemelerinde değil sulh hukuk mahkemelerinde görülür diyor. şimdi bence en temizi ürünü sattığınız kişiye başvuru yaptırmak olabilir. bunun yanında gidip tüketici hakem heyetinede başvurabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.