Şimdi Ara

2011 Captiva mini inceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhabalar.Geçmiş yıllarda Avrupa piyasasından çekilen Chevrolet firmasının Opel Antara ile ortak platformda ürettiği Chevrolet Captiva marka araca sahibim.İşin aslı suv araç almak aklımın ucunda bile yoktu ancak daha geniş bagaj hacmi olan ve otomatik bir araç bakınmaktaydım(Önceki aracım opel vectra 100. yıl 2.0 136hp Lacivert f23 getrag manuel)
    Uzun süren araştırmalar sonucu benim ihtiyacımın sw bir araç olduğuna karar verdim.İnsignia sport T. Passat Variant v.s. bir çok araç baktım ancak hem tutulmayışı hem de nispeten yüksek fiyatları nedeniyle çekinceyle baktım.Sonrasında ise bir yakınımzda olan Captiva ile tanışıp test etme imkanım oldu.Araç hem benim hem de eşimin oldukça beğenisini kazandı.Zengin donanımı, geniş iç hacmi, yüksek eşikli bagajı, akıllı dört çeker sistemi, otomatik vitesinin rahatlığı ve binek araçları aratmayan konforuyla birden bire listemin başına yerleşti.Daha öncesinde denediğim sorento, raw4 gibi araçlar ise çeşitli nedenlerden ötürü elenmişti(sorentonun yol tutuşu cidden çok zayıf, raw4 ise hem küçük hem de daha kalitesiz hissettirdi).Yaklaşık 6 ay süren araştırmalarım sonucu 2011 model high donanım, sedefli beyaz renk aracı satın aldım.

    Tasarım:

    Aracın tasarımı oldukça güzel yani ben çok beğeniyorum en azından.Hem heybetli hem de kibar bir duruşu var.Kardeşi Antara ise bana çok tipsiz geliyor(sıkı bir opelciyimdir belirteyim :) ) Araç önden, yandan ve arkadan gayet güzel duruyor, zaten chevrolet firması da 2007 deki bu tasarımı değiştirmeyip makyajlayarak günümüzde bile kullanmakta ancak ülkemizde malesef satışı yok.

    İç mekan ve malzeme kalitesi:

    Aracın iç mekanı oldukça geniş ve ferah.Bej renk deri koltuklar yeterince konforlu ve güzel görünüyor.Aracın direksiyonu biraz büyük ama alışınca göze batmıyor.Geniş cam yüzeyler ferah bir ortam sağlıyor.Konsolun ve kapıların üst kısımları hafif yumuşak malzeme(arka kapılar dahil) Bunun dışında sert plastik bolca bulunuyor ancak işçilik olarak araçta fazla kusur göremedim.Orta kol dayama çok bastırınca biraz gacırtı benzeri ses yapıyor o bölge eleştirilebilir.Kolçak ileri geri hareket edebiliyor ve iki kademeli açılıyor.Eşya güze bakımından oldukça zengin olan araçta vitesin önündeki boşluk biraz küçük tutulmuş, daha geniş ve kullanışlı olabilirdi.Bunun dışında far kumandalarının altında, orta konsolun üst tarafında kapaklı, orta konsolda yol bilgisayarının altında yine kapaklı ve yolcu koltuğunun altında olmak üzere bir çok saklama gözü mevcut.Yine arka tarafta kol dayama ve içinde bir göz daha var.Gözlüklük dahil bütün gözler kadifemsi malzeme ile kaplı.Aracın bardaklıkları ön tarafta el freninin yanında ve kuytu durumda olduğu için olası dökülme saçılma durumlarında zarar en aza iniyor.Arka taraftaki bardaklık ise şaft tünelinin(araçta şaft tüneli-yükseltisi yok) hemen üstünde ve kullanımı oldukça zor.Araçta baş ve diz mesafesi konusunda sıkıntı yok ancak bagaj bölümünden çıkan 6. ve 7. koltukların diz mesafesi çok az.Boyu 1.70 in üstünde olanlar en arkada uzun yolculuk yapamaz.

    Kullanım-konfor:


    Aracı çalıştırdığınızda biraz gürültülü bir motorla karşılaşıyorsunuz.Motor ısındıktan sonra ise motor sesi içeriye çok fazla sızmıyor ve rahatsızlık vermiyor.Aracın direksiyonu çok yumuşak ve konfor odaklı.Gel gelelim yüksek dönüş çapı aracın dez avantajlarından.sanki kamyon kullanıyoruz bu nasıl dönüş çapı be kardeşim :) Pedallar da oldukça rahat.Cam kumandalarının kullanımı rahat ancak sadece şoför camı tek tıkla açılıp kapanabiliyor diğer camlarda basılı tutmak gerekiyor.Bu arada araçta bütün camlarda sıkışma önleme sensörü mevcut.Bütün koltuklar rahat ve sizi yormayan bir yapıda.Şoför koltuğu elektrik kontrollü ve ön koltuklarda bel destek ayarı mevcut.Arka koltuk sırtlıkları da yatabiliyor bu çok önemli zira çoğu suv veya pick uplarda arka koltuklar neredeyse 90 derece ve bu çok rahatsız edici.
    Aracın süspansiyonu orta sertlikte ve yeterli konfor sunuyor.Derin engebelerde oldukça başarılı ve rbound u oldukça iyi, sallana sallana gitmiyorsunuz yolda ancak kısa ve keskin engebelerde araç biraz rahatsız edebiliyor.Bu tip engebelerde pek başarılı değil.Süspansiyon genel olarak sessiz çalışıyor.Ayrıca arka süspansiyonlarda yük durumunda dengeleyiciler mevcut.Aracın arkası gerektiğinde kalkıp aracı düz konuma getiriyor.
    Araç özellikle çakıllı asfaltta çok çok iyi bir yalıtıma sahip değil, yol gürültüsü alıyor ancak makul düzeyde.Kaymak asfaltta ise 120 km civarı büyük aynalar nedeniyle rüzgar sesi başlamakta ancak yüksekliği dikkate alındığında yalıtımı başarılı diyebilirim.

    Motor-Şanzıman-performans:

    Aracın 2.0 litre Turbo beslemeli motoru 150 beygir güç ve 320 nm tork üretmekte.Şanzıman ise aisin üretimi 5 ileri tork konvertörlü bir şanzıman.

    Aracın 150 beygirlik gücü 2 tona yaklaşan bu aracı(1911kg) ancak yeterli düzeyde taşıyor.12.2 saniyelik 0-100 hızlanma değeri çok kötü değil ama insan yine de daha performanslı olması gerektiğini düşünüyor.Şanzıman oldukça konforlu ve manuel modu da var.Geçişler yağ gibi ve performans isteklerinize yeterli cevabı verebiliyor.Kick downlarda kararsız kalmıyor ve aracı ara hızlanmalarda gayet iyi sırtlıyor.Eleştirilebilecek tarafı ise konvertörün neredeyse devamlı aktif olması.Ben aracın performansını yetersiz bulduğum için stage1 yazılım yaptırdım(dpf iptali de yapıldı).Araç 185 beygir 400 tork civarlarına geldi ve rahatladı.Bu aracın hakkı en az 180 beygir diyebilirim.Önceden 12.2 saniye ve üstü olan 0-100 hızlanması şimdi 10 saniye.Hatta araç boşken 10 saniyenin de altında.Performans olarak oldukça güzel bir sıçrama.Kendi videomu da ekliyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=4WfzK-cIGdk

    Yol tutuş:

    Bu tip araçlar viraj kasmak için uygun araçlar değil ancak gerektiğinde size güven verecek bir yapıda olmaları gerekiyor.Ben kullanım tarzım gereği alçak araçları severim ancak Captiva sınıfında sizi asla mahçup etmeyecek bir araç.Araç öncelikle yanlara çok yatmıyor bu çok önemli zira hem yüksek hem de ağır bir araçtasınız.Ani direksiyon hareketlerinde gövde istifini bozmuyor ve güven veriyor.Bu konuda yumuşak kalan hissiz direksiyonu eleştirebilirim ancak yeni araçların neredeyse hepsi aynı direksiyon sisteminin laciverti.

    Araç nispeten sert ayarlanmış süspansiyonu sayesinde salınıma girmeden, sizi tedirgin etmeden virajları rahatlıkla alıyor.Çok zorlandığında önden kayan araç esp nin yardımı ile hemen çizgisini giriyor.Ayrıca araçta standart olan arp(devrilme önleme sistemi) ani ağırlık transferlerinde aracın dengede kalmasını sağlıyor.Araç akıllı dört çeker olduğu için saliseler içinde çekiş arka tekerleklere iletiliyor ve siz olası bir zemin bozukluğunda o bölgeyi daha rahat geçebiliyorsunuz.Esp nin müdahaleleri yerinde ve oldukça yumuşak, siz saçmalarsanız o da sert davranmaya başlıyor :) Esp tamamen kapatılabiliyor ve kar yağmış boş bir alanda çocuklar gibi eğlenebiliyorsunuz :)

    Aracın frenleri gayet yeterli, yüksek hızlarda sağa sola çekmeden aracı durdurabiliyor.Pedal dozlaması güzel ve pedal gücü yeterli ancak daha yüksek çapta diskler kullanılabilirdi.Abs geç devreye giriyor ve durma mesafesi 2 tonluk bir araç için oldukça iyi.Kendi yaptığım denemelrde kış lastiği ile yaklaşık 39 metrede(100-0km/s) durabildi.Hava yaklaşık 4 dereceydi.Asfalt yeni bir asfalt olduğu için durma mesafesi daha kısa oldu sanırım.

    Donanım:
    Araç 2011 yılına göre oldukça dolu bir araç.Sunroof-hız sabitleme-abs-esp-arp-asr-edl-bas vs-10 hava yastığı-dijital hava kalite kontrollü klima-yol bilgisayarı-multimedia eğlence paketi(dvd bluetooth usb sd navigasyon ana ünite ve koltuk başlığına monte usb sd ve fm transmitterli ekranlar)-koltuk ısıtma-elektrikli şoför koltuğu-Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon-ısıtmalı ön cam-elekt. katlanır aynalar-follow me-bagaj pağından bağımsız kumandadan açılabilen bagaj camı-arka koltuklarda ve 5.6 koltuklarda isofix bağlantı sistemi-görüntülü ve gece görüşlü park sensörü-yağmur sensörü-far sensörü, kararan ayna, pusula v.s. oldukça dolu bir araç.Araçta aradığım donanımlar ise anahtarsız giriş ve çalıştırma ve akıllı bagaj kapağı diyebilirim.

    Tüketim:

    Geldik güzelin kusuruna :) Araç ağır olunca, tam otomatik olunca ve 4 çeker olunca tüketim yüksek oluyor.Araç şehir içi 10-13 litre, şehirler arası ise 7-8.5 litre arası pompa verisi tüketime sahip.Aracın tüketimi aslında çok aşırı değil ama yine de 1-2 litre az yaksaydı tadından yenmezdi.Ben aracı almadan önce bu değerleri göz önünde bulundurarak aldığım için sıkıntı yok.Zaten yazılım ve dpf iptali sonrası şehir içi 50 kuruş, şehirler arası da 30-35 kuruş civarına düştü ki hiç sesim çıkmıyor :)

    Kullanım maliyetleri:

    Araç çok fazla arıza çıkartan bir araç değil ancak yine de ufak tefek sorunları olabiliyor.Ben aracı aldıktan 1 ay sonra uğultu baş gösterdi ve poryaları komple değiştirdim(işçilik dahil 4 porya 2100TL).Bunun dışında önceki sahibi değiştim dese de triger, v kayışı ve şanzıman yağını da değiştirdim(1100TL).Normal peryodik bakımda(yağ ve filtreler) 350 lira civarı tuttu.

    Yine aracımın performansından memnun olmadığım için stage1 yazılım yaptırdım.Yazılımdan önce de ikide bir yanıp sönen dizel partikül filtresi ışığı(yanıp sönerken yakarak temizleme-rejenerasyon yapıyor ve belli bir süre sönene kadar yüksek devirde aracı kullanmak gerekiyor) canımı sıkmaya başlayınca partikül filtresi yazılımını da yaptırıp, filtreyi söktürdüm.Sensörler aynı açı ile bağlanıp düz boru ile montajı yapıldı.Araç rahatladı ve tüketimi oldukça düştü.

    Aracın parçaları bol ve yan sanayi olarak ta oldukça çeşitli seçenekler mevcut.Bir şehir efsanesi olan "chevy Türkiyeden çekildiği için bu arabaların parçası bulunmaz elinde kalır" muhabbeti külli yalan.Parçası var, fiyatları da yeterince uygun.Zaten araç potansiyel arıza çıkartan bir araç değil, kullanıcılar genelde, direksiyon kutusu ve mafsal boşluğu, airbag lambası gibi her araçta olabilecek arızalar yaşamışlar.

    Sonuç:

    60-70 bin TL ye bundan daha iyi bir suv yok :)Parasının hakkını sonuna kadar veriyor. Genel anlamda oldukça güzel bir araç ve iyi ki almışım diyorum.Hem ailenizle güvenli yolculuklar yapabileceğiniz hem de benim gibi içindeki çocuğu salıp, dağa bayıra gidip, çıtır off roadlar yapabileceğiniz oldukça güzel bir araç.Allah sizlere daha iyilerini ve güzellerini nasip etsin.Herkese iyi forumlar.Şimdi video ve fotolar :)


    https://www.youtube.com/watch?v=zM7CPEhAlMM

     2011 Captiva mini inceleme
     2011 Captiva mini inceleme
     2011 Captiva mini inceleme
     2011 Captiva mini inceleme
     2011 Captiva mini inceleme







  • mini demişsiniz ancak oldukça yeterli ve faydalı bir inceleme olmuş.dizel aveo kullanıcısıyım.aveo bile böyleyse captiva nasıldır diye ara ara alsammı diye düşünmüyor değilim.çok fazla araç kullanan biri olmadığım için özellikle vergisi korkutuyor.onun dışında sümbül fiyatına captivaya biniyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pakimeno

    mini demişsiniz ancak oldukça yeterli ve faydalı bir inceleme olmuş.dizel aveo kullanıcısıyım.aveo bile böyleyse captiva nasıldır diye ara ara alsammı diye düşünmüyor değilim.çok fazla araç kullanan biri olmadığım için özellikle vergisi korkutuyor.onun dışında sümbül fiyatına captivaya biniyorsunuz.

    Sağolun hocam daha iyileri sizin olsun.Vergisi bu sene 600 küsüre düştü 6 aylık(2011 model).Sümbül mümbül araba değil bunların yanında.Sağ olsun chevy çekildi de biz de 100 binlik arabaya 60 a biniyoruz :)
  • Bir araç ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi elinize sağlık captiva almayı düşünen veya alacaklar için ışık tutacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnold08

    Bir araç ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi elinize sağlık captiva almayı düşünen veya alacaklar için ışık tutacaktır.

    Teşekkür ederim.Elimden geldiği kadar yazmaya çalıştım...
  • Güzel inceleme hocam ben de antara kullanıyorum acaba dpf iptali ve yazılım yapsammı diye düşünmeye başladım şimdi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Güzel inceleme hocam ben de antara kullanıyorum acaba dpf iptali ve yazılım yapsammı diye düşünmeye başladım şimdi :)

    Hocam çok teşekkür ediyorum ayrıca sıkıntı yoksa dpf ye dokunmayın.Benimki çok sık yanıp sönmeye başlamıştı.Yazılım yaptırırsanız zaten dpf çok sık tıkanacaktır.
  • Benim araç 120bin kmde ikinci el aldım 1.5 ay oldu şu ana kadar hiç uyarı almadım chip tuningi nerede yaptırdınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Benim araç 120bin kmde ikinci el aldım 1.5 ay oldu şu ana kadar hiç uyarı almadım chip tuningi nerede yaptırdınız

    Remaps hocam.
  • Race chip nasıl hocam bi de kaç kmdir kullanıyorsunuz özellikle yakıt gerçekten düşüyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Race chip nasıl hocam bi de kaç kmdir kullanıyorsunuz özellikle yakıt gerçekten düşüyormu

    Hocam race chip box mod sanırım.Benimki custom yazılım.Yakıt sakin kullanımda ve uzun yolda 1-1.5 litre düştü ama gazlayınca aynı seviyelerde de arttı.
  • Çok güzel bir anlatım olmuş, elinize sağlık. Bende araştıryorum, almayı düşünüyorum. Siz alalı 5-6 ay oldu galiba. Dikkat etmem gereken, özellikle şunu kontrol ederek al dediğiniz bir durum varmı? Bir de şunu sormam gerek, şehir dışı yollarda eşim araç çok oturaklı olmadıktan sonra güvenliğimizi etkileyecek derecede tedirginlik yaratıyor. 140 150 gibi hızlarda aracın içeri yansıyan hissi nasıl?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dddbbb

    Çok güzel bir anlatım olmuş, elinize sağlık. Bende araştıryorum, almayı düşünüyorum. Siz alalı 5-6 ay oldu galiba. Dikkat etmem gereken, özellikle şunu kontrol ederek al dediğiniz bir durum varmı? Bir de şunu sormam gerek, şehir dışı yollarda eşim araç çok oturaklı olmadıktan sonra güvenliğimizi etkileyecek derecede tedirginlik yaratıyor. 140 150 gibi hızlarda aracın içeri yansıyan hissi nasıl?

    Merhaba, öncelikle teşekkür ederim.Aracı alalı yaklaşık 10 ay oldu ve genel anlamda çok memnunum.Turbo durumu, enjektörlerin durumu, şanzımanın durumu iyiyse ve aracın değişeni olmayıp genel temizlik durumu iyise aracı alın korkmayın. Parasına göre en iyi 4 çeker araç budur, aksini söyleyene itibar etmeyin. Yakıtı konusunda abartarak konuşurlar birde. Araç bakımlıysa şehir içi 45-55 kuruş şehirler arası 30-35 kuruş tüketir.Üstü rakamları tüketenler araçlardan veya sahiplerinden kaynaklıdır.

    Ben spor süspansiyonlu vectra aracım varken bu aracı satın aldım. Belki bilirsiniz ama vectra üretim yıllarında sınıfında oldukça yükesk yol tutuş limitleri olan ve başarılı yüksek hız stabilitesine sahip bir araçtır.Tabiki bu araca geçtikten sonra biraz afalladım ama bu kötü anlamda olmadı. Süspansiyonu orta sertlikte ve yeterli konfor sunduğundan dolayı araç 2 tonluk ağırlığını ve yükeskliğini çok hissettirmiyor. Abartmadığınız sürece bir sedan otomobil gibi virajları rahat alıyor.

    Yükesk hızlarda yan aynalardan biraz rüzgar sesi geliyor ama rahatsız etmiyor.Motor sesi, yol sesi de çok iyi olmasa da bağırarak konuşmayı gerektirmiyor yani yalıtımı ortalama yüksek hızlarda. Kullanım olarak ise ok gibi çizgisinde gidiyor. Ağır olduğundan dolayı düz gidişlerde oldukça kararlı. Yan rüzgarlardan etkileniyor ama ağırlığı sayesinde bu da çok fazla değil. Hızı pek belli etmiyor araç, 120 ile gitmeniz gereken yolda gözünüzü übreden ayırırsanız bir anda 140-150 lerde buluyorsunuz kendinizi. 160 a akadar oldukça rahat seyahat ediyorsunuz ancak 170 civarı artık sesler artıyor ama yine de aracın yapısı göz önünde bulundurulunca normal değerler.




  • gOkO kullanıcısına yanıt
    teşekkürler inşaAllah temiz bir tane de ben bulurum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrardan merhaba;

    Aracı alalı 1 seneyi geçti ve 1 senelik gözlemlerimi aktarmak istedim.Araç 1 sene boyunca kendini oldukça sevdirdi.Bir.çok kez uzun yol yaptım ve en son Ağustos ayında tatile çıktım. Yaklaşık 2300 km yol yaptım ve toplamda yaklaşık 730 TL tüketimi oldu. Yol bilgisayarı evin önünde geldiğimde 6.3 idi. Bagaj dolu 2 yetişkin ve 2 çocuk olarak seyahat ettik. Çok fazla sıkıştırmadım ama genellikle 100-120 bandında seyahat ettim. Düz yollarda hız sabitleyici ile devam ettim. Yolculuk çok zevkli idi ancak aracımda sorun ortaya çıktı. Şanzıman yağı değiştirdikten sonra araç şanzıman selenoid sorunu verip kendini korumaya alıyordu. Son zamanlarda bu sıklaştı ve yaptırmaya karar verdim. Samsunda net bir fiyat vermediler ve şanzımanın inmesi gerektiğini söylediler(4000-9000 TL). Ben de yaptırmadım haliyle. Sonrasında Captiva watsapp grubundaki yönetici arkadaşım Yasin sayesinde Ankara Oto İpek serviste yaklaşık 1500 TL ye sorunu hallettik. Bu problem dışında araçtan her yönde memnunum. İnşallah uzun yıllar kullanmaya devam edeceğiz.

     2011 Captiva mini inceleme
     2011 Captiva mini inceleme 2011 Captiva mini inceleme 2011 Captiva mini inceleme 2011 Captiva mini inceleme




  • gOkO kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir inceleme olmuş.
    Ben de yeni bir 2007 Captiva sahibi olarak bulabildiğim her paylaşımı okumaya gayret ediyorum.
    Bahsettiğiniz şanzıman servisi hakkında bilgi rica edebilir miyim ?
    Genel olarak captivanın şanzımanı hakkında bilgi ve tecrübe sahibi bir servis mi?
    Şanzıman yağını değiştirmek istiyorum ama bu modeli bilen tanıyan şanzıman ustası arayışındayım.
  • gajiin kullanıcısına yanıt
    Ankara Şaşmaz da Oto İpek chevrolet servisi hocam. Ustalar gayet ilgililerdi, işlerini gayet güzel yaptılar ama ne kadar tecrübeliler bilemiyorum. Tavsiye üzerine gitmiştim...
  • gOkO kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Peki şanzıman sorunu tam olarak neydi?

    Ve de şanzıman yağı değiştirdikten sonra selenoid arızası verdi dediniz

    Benim araç 200 binde yeni aldım, genel olarak gayet bakımlı temiz bir araç ama şanzıman yağı en Son ve ne sıklıkla değişti bilemiyorum.

    İhtiyaten değiştirsem diyorum ama bazen yağ değişimi sonrası sıkıntı çıkabildiğini de biliyorum o yüzden kararsız kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gajiin

    Teşekkür ederim.

    Peki şanzıman sorunu tam olarak neydi?

    Ve de şanzıman yağı değiştirdikten sonra selenoid arızası verdi dediniz

    Benim araç 200 binde yeni aldım, genel olarak gayet bakımlı temiz bir araç ama şanzıman yağı en Son ve ne sıklıkla değişti bilemiyorum.

    İhtiyaten değiştirsem diyorum ama bazen yağ değişimi sonrası sıkıntı çıkabildiğini de biliyorum o yüzden kararsız kaldım.



    Hocam hiç bir sorunu yoktu aslında. 100 bin olunca dedim değişsin, temiz temiz binelim. Değiştikten yaklaşık 1 hafta sonra selenoid arızası verdi. Araçta 1-3-5 . vitesler çalışmıyor, sadece 2 ve 4. vitesler çalışıyor arıza durumunda. D de kalkarsanız 4. viteste kalkıyor, yani araba kalmıyor. Manuele alıp 2 ye alırsanız aşırı bir vuruntu oluyordu. Aracı stop adip geri çalıştırınca ise düzeliyor ve 200-300 km normal kullanıyordum. Ancak tamir ettirmeden önceki 1 haftaya kadar arıza sıklaştı ve 100 km de bir tekrar etmeye başladı. Şanzıman işi önemli zira az kalsın benim elektriksel selenoid sorunumu görmezden gelip, komple şanzımanı indirmeyi düşünenler bile oldu. Kısacası ucuz atlattık. Daha detaylı bilgi paylaştığımız watsapp grubumuz var, sizi de bekleriz. Özelden numaranızı yazarsanız ekleriz hocam. Görüşmek üzere...




  • gOkO kullanıcısına yanıt
    Özelde yazdım numaramı, teşekkür ederim 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.