Şimdi Ara

BTK, düşük çekim kalitesi nedeniyle Türk Telekom'u uyardı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
3
Favori
6.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ronaldoyla hizlan

  • Fiber çekim kalitesi yalanıyla reklam yapıp milleti yanıltmak yerine adam gibi alt yapı kursalar da millet de şikayet etmese. Reklama hiç gereği yok operatörlerin. Düzgün bir paket çıkarsalar yeter halbuki. Reklamı bir yerlerine soksunlar.
  • Daha 2 ay önce Türk Telekom hat verdiler şirketten, evin içinde çekmiyor. Edirne merkezdeyim. Cosmote adlı yunan operatörü 4g,3g evin içinde full çekiyor, Vodafone 4.5g, Turkcell 3g sorunsuz. İade ettim. Trakya'nın kırsal kesimlerinde hala sorunlu Türk Telekom. Kullanan arkadaşlarım sadece ucuz olduğu için tercih ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nihavend_Mucize -- 20 Şubat 2017; 18:37:9 >
  • mey rakıya,tekel olmaktan 155 milyon, yani 155 trilyon idari para cezası yazılmış, telekoma niçin yazılmaz 155 milyon ceza, gerçi 155 milyon telekom için devede kulak sayılır.
  • Marmada ilçesi ada ve baza fiber gidiyor, sorun yaşanması komik bir olay

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK'ya itimat etmeyiniz, şikayetleri değerlendirmeyen, doğrudan firmaya postalayan önemsiz bir kurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uyarmasın. Ceza yağdırsın. Adamlar profesyonel dolandırıcı.

    @Kırmızı Pelerin Haklısın, BTK sadece şikayetleri forward etmek mantığı ile iş yapıyor. Bimer gibi. Herhangi bir yaptırım, inceleme/soruşturma yapmıyorlar. Mesela biz Telekom'un geçenlerde sahtekarlık yaparak bize haber vermeden yaptığı bir tarife değişikliği için BTK'ya şikayette bulunduk. Telekom'dan alay eder gibi komple hatalı ve YALAN bir cevap geldi. Malum Müslümanlar. Neyse. Tekrar ikinci bir şikayet açıp itiraz edeceğiz ama "BTK'ya bildir, BTK'da incelesin" gibi bir buton veya bildirim linki yok.

    Adamlar sadece gaz alıyor, işlev SIFIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Şubat 2017; 16:15:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin

    BTK'ya itimat etmeyiniz, şikayetleri değerlendirmeyen, doğrudan firmaya postalayan önemsiz bir kurum.

    btk telekoma çalışan onu korumaktan başka bir şey bilmeyen işe yaramaz ne olduğu belirsizdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Uyarmasın. Ceza yağdırsın. Adamlar profesyonel dolandırıcı.

    @Kırmızı Pelerin Haklısın, BTK sadece şikayetleri forward etmek mantığı ile iş yapıyor. Bimer gibi. Herhangi bir yaptırım, inceleme/soruşturma yapmıyorlar. Mesela biz Telekom'un geçenlerde sahtekarlık yaparak bize haber vermeden yaptığı bir tarife değişikliği için BTK'ya şikayette bulunduk. Telekom'dan alay eder gibi komple hatalı ve YALAN bir cevap geldi. Malum Müslümanlar. Neyse. Tekrar ikinci bir şikayet açıp itiraz edeceğiz ama "BTK'ya bildir, BTK'da incelesin" gibi bir buton veya bildirim linki yok.

    Adamlar sadece gaz alıyor, işlev SIFIR.


    Hayır öyle kötü bir durum ki:



    Şikayet oluşturuyorsunuz, Telekom yanıtlıyor..

    Cevap olarak yeni şikayet oluşturuyorum aynı şekilde devam ediyor. Bu insan bir haftada 3 kez şikayet yazmış; nedir, ne oluyor, bir ilgilenilir ya.. Sorsan bakanlık propaganda yapar: BTK var, firmaları başı boş bırakmıyor, şikayet yazabilirsiniz vs. BİMER'e yazdım bir dilekçe kaç ay önce. En son MEB'e gittiği görünüyordu ( iki gün sürmedi gitmesi ) ama oradan bir ses çıkmadı.



    BTK üzeri yazışma. (O lanet telekomun kendisini aramak daha hızlı sonuç verir.. Bir kere aradım olmadı, şikayete döndüm. Keşke o kadar şeyi direkt onlara yazsa idim) Bir sorunları da karakter sınırı. İki paragrafta 1500 karakter doluyor. Yahu ben baştan savma şikayet yazmayacağım. Her şeyi kurumsal dilde yazmaya çalışıyorum. Şikayetin sonuna geliyorum karakter doluyor. O detayı sil, bu kalsın ; ne aktaracağımı bile çözemiyorum. Neticede



    Şikayet No: 1 Cevap: X

    Şikayet No: 2 (1 şikayetine verilen X cevabı hakkında) Cevap: Y

    Şikayet No: 3 (1 şikayetine verilen X cevabına yönelik oluşturulan 2 şikayetine verilen Y cevabı hakkında)

    Cevap: Y



    Cidden son iki şikayete kelimesi kelimesine aynı cevabı aldım ve pes ettim. Allah hepsinin BV.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şikayetleri kimse takmıyor, her kurum birbirini kolluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu durdurun o dolar şeklindeki bir bilgi seviyesine sahip btk başkanından da onun yönettiği btk dan da adam olmaz
  • bimer de gözümden düştü.bimer ne yapıyor, şöyle yapıyor.bir kurumla ilgili gönderilen dilekçeyi,hiç bir işlem yapmadan şikayet edilinilen kuruma gönderiyor.onlar da şikayetçi olana kafalarına göre cevap veriyorlar.ben zaten o kurumdan şikayetçiyim.
    1-ben bimer den müfettiş talebinde bulunuyorum,bimer hiç bir şey yapmıyor. ben zaten o kurumdan şikayetçiyim, sen neden bir müfettiş göndermiyorsun, konuyu detaylıca incelesin.
    bimer benim yazdıgım dilekçeyi direkt ilgli kuruma gönderip arkasını takip etmiyorsan bimere dilekçe göndermenın ne gereği var.
    saçma sapan biir uygulama.haklı vatandaş hakkını nasıl alacak.
    bimer tamamen palavra.
  • Çekim düzelse daha iyi olur

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.