Şimdi Ara

pastdizayn.com.tr aldatmacası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.512
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adını duymadığınız, kurumsal olmayan firmalardan alışveriş yapmamaya özen gösterin. Firmadan satın aldığım Callebaut marka çikolatanın kakao oranı %70,50 idi. Ancak firma bana %54,50 kakao oranı olan üründen göndermiştir. İki ürün arasında bariz fark vardır. Firmaya durumu ilettiğimde bana stok kodundan ürüne bakabileceğim söylenmiştir. Stok koduna bakılırsa ürün %54,50 kakao oranına sahip. Ürün görselinde ekledim resimlerde görülebileceği gibi benim siparişini verdiğim ürünün kakao oranı %70,50 dir. Burada tüketiciyi aldatmaya yönelik şaşırtmaca var. Ürünü iade etsem ödediğim 6 TL kargo ücreti boşa gidecek. Ayrıca ne irsaliye ne fatura hiç bir evrak düzenlenmemiş. Şikayetvar.com da iadesini alamayan tüketicilerin şikayetleri var. Özetle; adını daha önce duymadığınız yerlerden alışveriş yapmamanızı tavsiye ederim.

    pastdizayn.com.tr aldatmacası
    pastdizayn.com.tr aldatmacası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulforever -- 10 Şubat 2017; 9:1:24 >







  • Hocam yukarıdaki mesajımı değiştirdim. İade etsem kargo şubesine git gel ondan sonra paramı iade eder mi etmez mi? Hem zaman, hem maliyetten sıkıntıya düşeceğim. Bu ürün N11, GG gibi yerlerde de satılıyordu. Oralardan alabilirdim. Ama bende siz gibi düşündüm o yüzden bu firmadan aldım.

    Başka kurumsal olmayan bir alışverişimden daha örnek vereyim.http://www.haliciniz.com.tr/urun,gina-hali-microfiber-kaymaz-yolluk-2030-80-cm.html 8 ay önce bu üründen almıştım. Ürünün açıklamasında 8mm hav yüksekliği yazıyor. Eve geldik baktık 4mm hav yüksekliği var. Firma sahibine ilettim. Pişkince bana 8mm diye beni geçiştirdi. İade edin ürünü, beğenmediyseniz gibi bir şey söz konusu değil. Adam en başta ürünü kesiyorum, iade olmaz bu üründe diye beni uyarmıştı. Aslında bunun içinde ayrı bir başlık açmam gerek ama 8 ay geçti üzerinden.

    Burada mesele benden de kaynaklanıyor. Çünkü gidip bilindik firmalardan alışveriş yapmadım. Benim demek istediğim, en azından iade almayı göze almış ve iadeyi sorunsuz yapan firmalardan alışveriş yapmak.




  • hocam çıkolatayı bana gönderebilirsiniz
  • siz ürün gönderdiğine şükredin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulforever

    Hocam yukarıdaki mesajımı değiştirdim. İade etsem kargo şubesine git gel ondan sonra paramı iade eder mi etmez mi? Hem zaman, hem maliyetten sıkıntıya düşeceğim. Bu ürün N11, GG gibi yerlerde de satılıyordu. Oralardan alabilirdim. Ama bende siz gibi düşündüm o yüzden bu firmadan aldım.

    Başka kurumsal olmayan bir alışverişimden daha örnek vereyim.http://www.haliciniz.com.tr/urun,gina-hali-microfiber-kaymaz-yolluk-2030-80-cm.html 8 ay önce bu üründen almıştım. Ürünün açıklamasında 8mm hav yüksekliği yazıyor. Eve geldik baktık 4mm hav yüksekliği var. Firma sahibine ilettim. Pişkince bana 8mm diye beni geçiştirdi. İade edin ürünü, beğenmediyseniz gibi bir şey söz konusu değil. Adam en başta ürünü kesiyorum, iade olmaz bu üründe diye beni uyarmıştı. Aslında bunun içinde ayrı bir başlık açmam gerek ama 8 ay geçti üzerinden.

    Burada mesele benden de kaynaklanıyor. Çünkü gidip bilindik firmalardan alışveriş yapmadım. Benim demek istediğim, en azından iade almayı göze almış ve iadeyi sorunsuz yapan firmalardan alışveriş yapmak.

    hocam bilnidik firmalar da aynı şeyi yapıyor. önemli olan sizin ne yaptığınız. hiçbişi yapmazsanız böyle yapmaya devam edecekler. fatura gelemyen ürün için maliyeye şikayaet edin. farklı ürün gönderme için de reklam kuruluna şikayet edin. bi de thh ye. bakın ondan sonra yapıyorlar mı




  • Firma ile görüşmeye devam ediyorum. Israrla biz stok kodundan satış yapıyoruz diyor. İlk defa ben böyle bir şikayet için gelmişim 6 yıldır. En son Ürün görselini değiştirmesi konusunda mutabık kaldık. Ürün görselini değiştirmez ise kötü niyetli olduğunu düşünürüm.
  • hepsiburada da başıma geldi. traş köpüğü 2li gözüküyor ilanda tekli geldi.benim pahalı bir şey değildi iade etmedim. elinizdeki ürün ödediğinizden ucuzsa iade edin geçin.
  • Ürün açıklamalarında %70 yazıyor muydu? Yoksa sadece görselde mi gördünüz? Görsel bazen yanlış konulabilir. Böyle durumlarda firmayla önceden görüşmeden asla alışveriş yapmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Ürün açıklamalarında %70 yazıyor muydu? Yoksa sadece görselde mi gördünüz? Görsel bazen yanlış konulabilir. Böyle durumlarda firmayla önceden görüşmeden asla alışveriş yapmam.

    Görsellerde %70 görünüyordu. Sormadan aldım geçtim. Artık bende akıllandım, sormadan etmeden alışveriş yapmayacağım.
  • Açıklama ve görsel farklı.
    Açıklamadaki koda göre ürün göndermişler.
    Hata olduğu belli, aldatmaca olması çok düşük ihtimal.
    iş görmüyorsa iade et gitsin.

    İnternetten alışverişin riskleri her zaman mevcuttur.
    Kargo, iade işlerini göze alamayan, görerek ürün almalı.
  • vay yavrum çikilota.
  • Ben de buradan kakao tozunu alayım dedim şuan kafam karıştı...
  • Alacağınız ürününün görsel ve açıklamalarda yazıldığı gibi olduğu konusunda teyit almadan alışveriş yapmayın
  • n11 ve hepsiburada'da devamlı yaşıyoruz bu sıkıntıları ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.