Şimdi Ara

Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (495. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16.963
Cevap
468
Favori
953.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 493494495496497
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam çok teşekkür ederim.Yarın tekrar arayayım apple ı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirPods pro telefonla görüşme esnasında tik tik ses geliyordu sürekli. Garantiye verdim iki kulaklıkta değişti. Bu gelenlerde eskisi kadar sık olmasa da bunlarda da aynı ses ara ara geliyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chuckchucky kullanıcısına yanıt
    Bende yeni aldım. Bende de oynuyor. O konuda bende hiç beğenmedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasva kullanıcısına yanıt

    Tekrar garantiye gönder kronik problemli sıkıntısız cihaz gelene kadar garantiye vereceksiniz.

    Siz mümkünse Ekim sonrası üretim isteyin Ekim öncesi üretimlerde kronik problem olabiliyor

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Bir gitti mi 1 hafta sürüyor hocam geri gelmesi. İstanbul’a gönderiyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasva kullanıcısına yanıt

    Airpods PRO maalesef sıkıntı tamam değişim oluyor ama sık sık arızalanabildiği gibi hiç arızalanmayanlarda var. Ben kurtuldum hocam siz de iade edebilirseniz iade edin zira sağlam cihaz gelene kadar uğraşacaksınız..

    Gürgençler falan varsa onlar direk değiştiriyor sizin cihaz İstanbula gitmez İstanbuldan servise cihaz gelmesi lazım başka servise götürünüz.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Gürgençler gibi reseller olan Troy’a verdim hocam. Ben sanıyorum kontrol edecekler, gereken değişimi yapacaklar falan. Direkt İstanbul’a gönderilecek dediler. Bişey diyemedim. Gelince direkt bi kontrol edeyim dedim, şarjı yok 3 saat şarj etmeniz lazım dediler. Kontrol edemeden geldim eve. Eskisi gibi çok sık yapmıyor ama konuşma sırasında hep o sesi duyacak mıyım acaba diye konuşulanı değil sesi dinliyorum resmen. Ara ara da yapıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasva kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi o cihaz arızalı kullanırsanız siz bilirsiniz ama kesinlikle arızalı mümkünse yeni cihaz falan ayarlayın veya başka servise götürün.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Apple destek ile görüştüm cihazı tekrar aynı servise vermemi istediler. Gelen de aynı şekilde olursa ne olacak dedim bir gitti mi 10 gün yok cihaz dedim gelen de aynı olursa bizi arayın direkt dediler bir dosya numarası verdiler duruma özel istisnai bir çözüm bulacağız dediler. Ne çözümüyse artık. Yarın aynı yere bir kere daha götüreceğim bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BlackFriday indirimiyle ne kadara gelirse yeni seriyi beklemeye değmez? Bu tarihlerde sizce ürünün maliyeti ne kadar olmalı?
    Xiaomi Airdots kullanıyorum, mikrofonu ve kulaktaki hissinden memnun değilim. 🤦🏻‍♂️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasva kullanıcısına yanıt

    Temsilcilere güvenme onlar sadece müşteriyi manipüle edip geçiştiriyor sizi ikna etmeye çalışacaklardır. Temsilci sıkışırsa size cevap vermeyip dosyayı başkalarına yönlendirecek.

    Geçen sene başıma geldi.

  • smt_85 kullanıcısına yanıt

    Ben de yaklaşık 2 hafta önce amazondan amazon satıcılı aldım. Bende de garanti satın alma tarihinden 4 ay önce başlamış görünüyordu. Aradım apple desteği faturayı istediler yolladım ama seri numarası yazmıyordu. Faturaya elimle seri numarayı yazıp tarayarak mail atmamı istediler. Elimle ok çıkarıp faturaya seri numarayı yazıp yolladım. Sonra işte aldığımda kapalı paket miydi, siz mi açtınız, nereden aldınız gibi soruların ardından İrlanda’ya bağlanıp düzelttiler. Yarın aradığınızda seri numarasını bu yüzden elle eklemeyi talep edin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Yönlendirdi zaten. Kıdemli bilmem neye yönlendireyim falan bişeyler dedi. Başkasıyla da konuştum o zaten istisnai bir çözüm buluruz dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasva -- 22 Kasım 2020; 17:53:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasva

    AirPods pro telefonla görüşme esnasında tik tik ses geliyordu sürekli. Garantiye verdim iki kulaklıkta değişti. Bu gelenlerde eskisi kadar sık olmasa da bunlarda da aynı ses ara ara geliyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı?

    Valla hocam benim airpods 2 lerde de aynı sorun mevcut sanırım.Özellikle sağ kulaklık yapıyor.1 hafta sonra falan başladı.Gürgençlerden almıltım mersin den yolladılar bursa ya.Bursa da da adam gibi ne servis var ne apple store var.Kargoyla vs uğraşmak istemiyorum hiç böyle kullanıyorum.Ne yapacağız bilmiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemans kullanıcısına yanıt
    Apple destek ile konuşun hocam. Bir çözüm yolu sunsunlar. TR şartlarında az para değil bu cihazlar. Ben zaten AirPods proyu satmak istiyordum. Sonradan vazgeçmiştim. 2. sefer gönderdiğimde aynı sorunla gelirse direkt bizi arayın dediler. Arayıp ücret iadesi isteyeceğim. Bilmiyorum olur mu ama 2 sefer gönderip aynı şekilde gelirse şansımı deneyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amazondan almayı düşünüyorum

  • Amazon harici alma problem çıkarsa servisle uğraşmaz 2 sene içinde iade edersin.

    İade etmek isteyen arkadaşlarım Amazon'dan almadıkları için iade edememişlerdi ürünler ellerinde patladı

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    nerden alabilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F865E73CD -- 22 Kasım 2020; 18:0:36 >
  • Amazon'dan Satıcı Amazon ise alınız. Beğenmeyebilirsin kulağına uymaz arızalı çıkar direk iade edersin.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    teşşekürler hocam sagolun bakıcam

  • 
Sayfa: önceki 493494495496497
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.