Şimdi Ara

TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
3
Favori
7.719
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 19.01.2017 edit
    Delta Servis, cep telefonumu; tamir etmiyor.Bozuk halini geri de vermiyor.

    12.01.2017 edit
    N11 firması "gidin icraya verin, benim sorumluluğum yok" dedi ve olaya noktayı koydu.


    _________________________________________________________________________

    OLAYIN OLUŞU:
    n11'deki satıcılardan Mobilcell/Mobilecell/Cepfixx'den LG G4 aldım.

    Mobilcell firması ne ilginçtir ki faturayı Batman'dan kesiyor. Telefonu Tahtakale'den kargo yapıyor!!!

    6 ay sonra telefon bozuldu. Telefonun garantisine bakan Delta servise verdim. 20 günde tamir edemedi. (Delta servis de ayrı bir skandal neyse..)
    Kanun gereği hakkım olan para iadesi tercihimi kullanmak istedim.(bkz ek3) n11 satıcısı olan Mobilcell tüketici hakem heyeti kararı olursa parayı iade edeceğini söyleyerek zaman kazandı. Bu süreçte N11 hiçbir şekilde "tüketici haklıdır, serviste 20 gün aşılmış, müşterinin parasını ödemek zorundasın" gibisinden satıcıya bir baskı YAPMADI. Satıcıdan yana tavır aldı. Tüketici hakem heyetine başvurmaya mecbur bırakıldım. Tüketici hakem heyetinin para iadesi kararı(bkz ek1) vermesi 7 ay sürdü.(Yoğunlarmış.)

    Sonuçta Aralık ayında n11 üzerinden iade işlemi başlatmak istediğimde, satıcı "resmi olarak tebligat bize gelsin gereğini yapacağız" dedi. Satıcının hem Batman hem Tahtakale adreslerine tebligat gönderttim. Satıcı tebligatı bir şekilde almaktan imtina etti ve tebligatlar geri geldi. (Kanunen tebligatı almaması birşey ifade etmiyor da) Bundan sonra, bu ay da N11'in kendisi bile böyle bir satıcıya ulaşamamaya başladı. Nihayet artık bugün "Artık satıcımız değildir, yapacağımız bir şey yok. 100TL hediye çeki kazandınız!?!?!." diye açıklama yaptılar. N11 üzerindeki Mobilcell mağazasını da kapattıklarını söylediler. Oysaki Mobilcell geçtiğimiz Kasıma kadar satış yapan ve hatta 10 gün öncesine kadar sitede satışta telefonları bulunan firmaydı. Bunu da söylediğimde yine de yapacak birşeylerinin olmadığını söylediler.

    Mobilcell satıcısının ne Batman ne de Tahtakale adresine zaten tüketici hakem heyeti kararı tebliğ edilemediğinden icraya versem de adresi olmayan bir satıcı için herhangi bir sonuç alamayacağımı biliyorum. N11 bile bu kadim satıcısına ulaşamadığını söylüyor.

    Tahminen buradaki diğer mağdur arkadaşın yazdığı gibi suriyelilerin üstüne açılmış 6 ayda bir kapatılıp yenisi açılan Tahtakalenin arka sokaklarında merdiven altı bir şirket. İcraya versem de hiç birşey elde edemem. Ödediğim avukat vs paralarıda yanıma kar kalır ?!?

    Ayrıca servis bozuk telefonumu da vermiyor. Sonuçta 9 aydır uğraşıyorum. Telefonum serviste, param satıcıda. İkisini de alamıyorum.
    Böyle bir rezaleti bana yaşatarak 1.700 TL zarar etmeme sebep olan N11.com a teşekkür ediyorum !!! Çünkü n11 olmasa Batman dan fatura kesen Tahkaleden kargo yapan bir satıcıdan asla alışveriş yapmazdım.

    Sizlere tavsiyem 400-500 TL ucuz bile olsa asla n11'i tercih etmeyin. Oradaki satıcıların ne olduğunu bilemezsiniz. Alışverişlerinizde gerçek mağazaları tercih edin. Ben bu konuda mağdur oldum. N11 'in kanun önünde hiçbir sorumluluğu yok. (bkz ek 2) Satıcı da kaçak/göçekse benimle aynı kaderi yaşayabilirsiniz.

    N11 kanundaki boşluktan faydalanıyor. HİZMET VEREN statüsünde olduğundan (bkz ek 2) her satıştan komisyonunu alarak kenara çekiliyor. İade bedelini kanuni olarak n11'den talep edemiyorsunuz. Garanti sözleşmesi de satıcı, distribütörü ve üreticiyi müteselsil sorumlu tutuyor. (Servisi değil)

    Bu noktada kanunlarımızdaki boşluktan dolayı (Hizmet verenin sorumsuzluğu) n11 vb. komisyoncu siteler zaman içinde dolandırıcıların cirit attığı platformlara dönüşmeye başladı. Bu olay ne ilk ne de son. Tüketici olarak tek suçum n11'i tercih etmek !!!

    Avukat var mı veya avukat önerecek olan var mı?


    Ek1 Tüketici Hakem Heyeti Kararı:
    TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX

    Ek2 N11den herhangi bir alışveriş yaparken kabul ettiğiniz sözleşmeler:
    TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX

    Ek3 Garanti Koşulları:
    TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA YİNE N11.com MOBİLCELL/MOBİLECELL/CEPFİXX



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laserss -- 19 Ocak 2017; 11:48:36 >







  • İcraya kendiniz verin. Avukat ile uğraşmaya gerek yok. 10dk lık iş. Dosya falan alıyorsunuz. Sizi yönlendirirler. İtiraz süresi tebliğden itibaren ama adam postayı almazsa da işlem yapılamaz gibi bir husus yoktur muhtemelen. Kendiniz verin icraya. Bunların hesabını vs. sini bulur bloke koyarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    İcraya kendiniz verin. Avukat ile uğraşmaya gerek yok. 10dk lık iş. Dosya falan alıyorsunuz. Sizi yönlendirirler. İtiraz süresi tebliğden itibaren ama adam postayı almazsa da işlem yapılamaz gibi bir husus yoktur muhtemelen. Kendiniz verin icraya. Bunların hesabını vs. sini bulur bloke koyarlar.

    firmaya koskakoca n11 ulaşamıyor siz bireysel kullanıcıya icraya verin paranızı alırsınız diyorsunuz sizce bu gerçekten mantıklı mı ?
    Artık bu konularda n11'e tüketicilerin baskı uygulaması gerekiyor. Şuan e-ticarette n11 ve hepsiburada var. İkisi de her şeyin tam anlamıyla b*kunu çıkarıyorlar. Daha 1 ay önce arkadaşıma hepsiburadadan hediye paketli ürün gönderdim ama hediye paketi yapılmamış bir de içine promosyon diye bulaşık süngeri koymuşlar. Firmaya dedim bu ne rezalet.hediye paketi ücretini hediye çeki olarak verelim dediler pişmiş pişmiş. Peki bana yaşattığınız rezalet noluacak dediğimde bir şey yapamayız olan olmuş diye geri dönüş oldu. Israr ettim hediye paketin ücretini hesabınıza iade edicez dediler. Baktım bunların müşteri memnniyetiyle alakası kalmamış razı oldum ama 1 ay onu da iade etmediler bir ay sonra tekrar şikayet oluşturdum finansal sebeblerden ötürür yapılamamış bugün itibariyle hesabınıza iade edilmiştir yazmışlar. Ne bir hediye çeki ne de başka bir şey.

    İki firmada artık kendilerii TEKEL olarak görüyorlar.Biz tüketicilerin birlik olup tüketici olarak onlara yaptırım yapmamız lazım ama şu enflasyon ve şu fiyat oynaklığına insanların tek düşündüğü en ucuza ürünü nereden alırım.




  • batkent B kullanıcısına yanıt
    N11 kim ki? Satıcının verdiği telefona ulaşılamıyorsa olay bitmiştir. N11 yetkilisi gidip adresinde var mı yok mu diye mi bakacak? Bu nasıl saçma bir düşünce. N11 ulaşamıyorsa devlet de ulaşamayacak mı demek oluyor? icra takibini devlet yapıyor. Siz sadece evrakları teslim ediyorsunuz.


    N11 satıcılara nasıl baskı uygulasın? Adam n11 ile ilişkisini kesmiş diyorsunuz? N11 in yapabileceği en büyük baskı firma ile ilişkisini kesmek. Başka yapabileceği bişey yok ki.


    Malı en çok promosyonlu kim verirse herkes ondan alır. Mantıklı olan da bu zaten. N11 size yanlış yaptı diye başkalarının N11 ile ilişkisini kesmesini beklemek tamamen hayal.


    Ben yerinizde olsam icraya verirdim. Ama karar sizin.
  • 10 gün önce n11.com'da satış yapan iletişim kuran firma bugün yok oldu. İzine rastlanmıyor. Kimse ulaşamıyor. Böyle birşey olabilir mi. Acilen platform oluşturup HİZMET VEREN'e(N11.com) alışverişlerden sorumluluk yükleyen kanun çıkartmak gerekiyor. Bunlar önlerine geleni satıcı yaparak sisteme dahil ediyorlar. Sonra batak/kaçak/göçek adamlarla biz uğraşıyoruz.Bu siteler çok ciddi cirolar yapıyorlar. Bunun sorumluluğunu almaları lazım.

    Milyar Dolarlık Ciro 30.000 Mağaza !!!
    Ne güzel !!!
    http://kurumsal.n11.com/basin-bultenleri/milyar-dolara-giden-yolda-bayrak-degisimi-n11-com-un-yeni-ceo-su-won-yong-jo




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Dediklerine aynen katılıyorum fakat N11 şunu yapabilir,
    senin paranı 2 ay sonra hesabına göndereceğim, bu süre zarfında herhangi bir şikayet olursa ve sen bu işi çözmezsen ben senin hesabından mağduriyeti gideririm.

    ama N11 ne yapıyor sadece %... komisyonu cukkalıyor sonra kim ne b..k yerse yesin, isterlerse birbirlerini öldürsünler, yok öyle bir dünya senin üzerinden bir işlem dönüyor ve insanlar senin adına güvenerek alışveriş yapıyorsa sende bu alışverişte taraflardan birisindir bana göre

    arkadaşa da geçmiş olsun diliyorum, inşallah sorunun biran önce çözülür...
  • Geçmiş olsun umarım paranı en kısa zamanda geri alırsın. N11 hepsiburada vs ARTIK yüksek fiyatlı alışverişlerde güvenilecek yerler değil bence. En mantıklısı 3-5 fazla verip mağazadan almak.
  • Böyle konularda GG biraz daha sıkı. Devamlı alıcıyı savunuyor. Satıcıda böyle bir problem olursa siteden bile atıyor.
    Bu N11'deki olaya gelince siz İcra dairesine gidip sorun bence. Çok masraf olmaz sanırım. İcra vasıtasıyla paranızı kurtarmaya çalışın. Yoksa birşey yapmazsanız, rahatsız olmaz mısınız?
  • ben bu işin n11'le ne alakası var anlamadım. Dışardan x biyerden telefon aldınız, telefon 6 ay sonra bozuldu ,serviste yapamadı, o sırada x yer kapandı. E ne farkı var şimdi ?

    tamamen şans işi boşa n11 'e çamur atmayın. Ticaret bu adamlar ortadan kaybolabilir bu da bir risk. Bu tür riskleri göze almıyorsanız distribütör garantili alın.
    Bende delta garantili tel aldım , garantisi yok gibi düşündüm.
  • Olayın n11 le alakası yok. n11 napsın. Firmdan 20 iş günü dolmuş adamın parasını ver hadi diyemez ki. Yani yetkisi yok. Siz doğru olanı yapmışınız. Hakem heyetine vermişsiniz. Sonra ki aşamaya da kendi kurgularınız (adamlara ulaşamam,batmandan,fatura tahtakaleden gönderim..vs) yüzünden icra işlemini geciktirmişiniz.

    Yapacağınız basit avukatlı ya da avukatsız icra işlemlerini başlatın. Hepsi bu kadar.
  • Aynı durum aldığım lg televizyonda 1425 ödemiştim iade raporundan 2ay sonra adamlardan zar zor 1200 tl iade yap okeyim diye diye iadeyi alabildim.İnş alabilirsin paranı geri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheDifference35 kullanıcısına yanıt
    Bu gibi konularda (ilk iade hakkınızın olduğu yasal süreçte)kesinlikle gitti gidiyor daha müşteri odaklı ve daha uygun çalışmakta.
    Bu süre geçtikten sonra aracı şirketten bir şey beklemek ne mantığa ne hukuka ne de hayatın olağan akışına ne de hakkaniyete uyar.
    Böyle bir beklentide olunmamalı malı alırken eşeği sağlam kazığa bağlamalı,ciddi ve güvenilir servisi olmayan firmadan 200-300 TL için alış veriş yapılıyorsa risk alınmıştır sonucuna katlanılır.Bir şey olmaz ise karlısınız bir şey olursa daha fazla zarardasınız demektir.Bu hususta herkes aklını ve mantığını kullanmalı.Mevcut yasalar servisler güvencesi konusunda malesef kağıt üstünde bu nedenle güvenilir şirketler önemli.
    Yaşadığım bir sorunda %100 haklı olmama satıcı orjinal diye ilan koyduğu ürünün alıp paketi açtığımda orjinal olmaadığını gördüğümde iade için yolladığımda paketi açıldığı için kabul edilmediğini bende N11 ile konuşup aldığım telefon parçasının orjinal olmadığını kapalı pakettinden nasıl fal bakarakmı anlıyacağımı sormama rağmen paketin açılmaması satıcı şartıdır diye paramı iade etmedi.Konu 30 TL lik bir Wonder telefon ekran camıydı konuyu uzatmadım.N 11 hayatımdan çıktı.
    GG ise benzer bir konuda olayı askıya aldı taşımada zarar gören ürünü değiştirtti parayı sonra satıcıya ödedi..
    Benzer bir olayı geçenlerde daha yaşadım o olayda da sıkıntısız para iadesi yapıldı.
    Kiminle alışveriş yapılacağı hususunda dikkatli olunmalı..Geçmiş olsun.Oluşan duruma üzüldüm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    ben bu işin n11'le ne alakası var anlamadım. Dışardan x biyerden telefon aldınız, telefon 6 ay sonra bozuldu ,serviste yapamadı, o sırada x yer kapandı. E ne farkı var şimdi ?

    tamamen şans işi boşa n11 'e çamur atmayın. Ticaret bu adamlar ortadan kaybolabilir bu da bir risk. Bu tür riskleri göze almıyorsanız distribütör garantili alın.
    Bende delta garantili tel aldım , garantisi yok gibi düşündüm.


    Delta ozel servislerin icinde en iyisi yine. Yani distributor garantisisiz tel alinityrsa delta garantili olmali hic olmassa
  • 5-10 kuruş ucuz diye tam emin olamadığınız yerlerden almayın arkadaşlar n11 hb falan artık destekleri yok.az daha verin parayı ve kendiniz görerek alın en iyisi.elektronik işi internette sıkıntı çıkarır telefon laptop vb.
  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 5 Mayıs 2020; 21:51:1 >
  • Merhaba laserss,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • huhuq kullanıcısına yanıt
    Ayıp ediyorsunuz? Hakaret etmeyin. Nasıl farkı olmaz? Bunlar işi profesyonelce yapıyorlar.
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Bu da N11'in numarası değilse ben ne olayım?
    Daha önce ilgilenmeyip de Firma kapanınca ne yapacaklar acaba?
  • Bende yaklaşık 1 yıldır aynı ürün hem Gittigidiyor da hemde N11 de varsa kesinlikle Gittgidiyor dan alıyorum.N11 kesinlikle bizleri düşünmüyor.N11 e verebileceğimiz en güçlü cevap bence budur.
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    laserss, N11 size nasıl yardım edecekse biz de sizden haber bekliyoruz.
    PM'den yardım ederiz demekle olmuyor o iş.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.