Şimdi Ara

bmw i3 elektrikli araclar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkdaslar simdi bu aractan alsak eskisehir gibi bi yerde normal bir sitede oturan insan bunu nasil sarj edicek ? Yani bir yerlerden elektrik mi cekmek lazim kucuk sehirlerde böyle araclar kullanila bilir mi ?


    Birde uzun yola cikilir mi böyle araclarla örnegin eskisehirden yazlik yerlere ayvalik taraflarina gidicek olsam sarjim yeterli olur mu ?

    Bu aralar cok sardimda elektrikli araclar tasarruf icin....

    Birde torku sürekli hissetmenizde cabasi.




  • kimseden yorum yok galiba :)
  • Ülkeye entegre edilmeden istediği kadar tasarruflu olsun yolda kalma riskini göze almayip almam bu aracı.
  • Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)
  • benim gittiğim villada var her gittiğimde araç şarjda zaten bursa şehir içine kullanıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)

    peki her elektrikli arac böyle mi yani sürekli sarj mi etmek gerekiyor yani icinde kendi sirf jenaratör olarak calisacak bir sistemli yok galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)

    peki her elektrikli arac böyle mi yani sürekli sarj mi etmek gerekiyor yani icinde kendi sirf jenaratör olarak calisacak bir sistemli yok galiba.

    Opel Ampera. Üretimi durduruldu. Bu tıp araçlar düşünüldüğü kadar verimli değiller. Seri veya paralel hibritten ziyade teknoloji tam elektrikli (EV) araçlara doğru evriliyor. Ama en büyük sıkıntı pil kapasitesi, ağırlığı ve maliyetidir. Bu sorunlar aşıldığında elektrikli araçlar yaygınlaşır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 9 Ocak 2017; 19:1:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)

    peki her elektrikli arac böyle mi yani sürekli sarj mi etmek gerekiyor yani icinde kendi sirf jenaratör olarak calisacak bir sistemli yok galiba.

    i3 kullanma firsatim oldu. çok ama çok keyifli bir araç. 0 -100 7 saniye civarında. hizlanması çok stabil ve keyifli. Yerden yüksek ve incecik tekerleri ile yüksek hızda güven vermiyor. ama çok esnek hızlanması ile muazzam keyifli. müstakil ev olsa evin 2. aracı olarak rahatlıkla düşünebilirdim. 160 km'lik menzili şehir içinde gayet yeterli. Şehir dışı düşünemezsiniz, çünkü yolda sarj istasyonu bulmak zor olsa bile 2-3 saat sarj olması gerekiyor. Benzin gibi 5 dakikada fullerim devam ederim olayı yok. Ancak kullanması çok keyifli. Biraz hızlandı mı tekerler yerden kesiliyor hissi yaşıyorsunuz. motor tekerinden hallice tekerleri var. Piller çok ağır bu yüzden aracın içinde nerdeyse keçeyle kaplamışlar. hafifletmek için çözüm bulduk deniyor ama tabi kalite hissi düşüyor. Bir deneme aracı neticede, ancak tek seferlik kullanımda geleceğin elektrikli araçlarda olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Özellikle şehir içi 2. araç olarak 10 yıl içinde yoğunlukla tercih edilecektir.




  • i3 ile ilgili farklı bir bilgi daha vereyim, aracın karoseri monoblok karbonfiberdir. Kaza oldu mu tahminim karoser komple değişir. Bir de pile hasar gelirse yine vay halinize derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)

    peki her elektrikli arac böyle mi yani sürekli sarj mi etmek gerekiyor yani icinde kendi sirf jenaratör olarak calisacak bir sistemli yok galiba.

    Tesla model s bakabilirsiniz menzili fazla




























  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Eskişehir-Ayvalık arası 450km, i3 menzil 160km. (kışın 80km anca menzili var, yazın ben tork hissetmek isterim derseniz yine 80km anca gider)

    İlk önce araştırın, ondan sonra düşünün, daha sonra karar verin. Bu kadar basit aslında ;)

    peki her elektrikli arac böyle mi yani sürekli sarj mi etmek gerekiyor yani icinde kendi sirf jenaratör olarak calisacak bir sistemli yok galiba.

    Regenerative energy hemen hemen her elektrikli araçta var ama çok ufak faydaları var..
    Menzili olan ve normal araçtan kendisini eksik hissettirmeyecek hatta daha iyi hissettirecek tek araç var o da Tesla.

    Şuan için bu piyasada Tesla dışında elde tutulur araç yok..
    Tesla Model 3'ü bekleyebilirsiniz.




  • daha çok zamana ihtiyaç var bu teknolojileri kullanabilmemiz için
  • eskisehirde mustakil evde mevcut aslinda ama öyle cok kalmiyoruz daha cok sehirdeki evdeyiz fakat 2. arac degil ben kendime bakiyorum bakalim bir arac degisicek ama ne olcak

    tesekkurler yorumlariniz icin.
  • Tesla alacak paranız yoksa elektrikli araç işine şu anlık girişmeyin diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araçları müstakil evi olanların alması gerekiyor. 11 ay boyunca şehir içi kullanımı olan memur tayfası için çok iyi olacaktır. ancak fiyatları çok uçuk. benim orta yaş için kasaba, müstakil ev ve elektrikli araç planlarım arasında. o zamana kadar menzil de uzar fiyatlar da makul seviyeye gelir.
  • elektirikli araçlarrın motoru 150 000 - 200 000 km daynıyor sonra islah ediyor
  • birde su bizim türklerin cikaracagi nasil olucak bakalim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.