Şimdi Ara

wv polo kullanıcıları bi içeri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    2011 veya 2012 model polo 1.2 tdi almak istiyorum.

    Sizden ricam sadece 1.2 ve 1.4 tdi sahipleri yazsın.

    Araça sakin kullanımda nasıl yakar 1.2 yokuşlardaki durumu nedir? mağzeme kalitesi nasıl? kaç km ve arıza çıkardı mı ? artılarını ve eksilerini yazarsanız çok sevinirim. Trendline a bakmıyorum bile bmotion düşünüyorum. Sizce mantıklı mı?



  • Keşke polo forumuna yazsaydınız.
  • Hocam ben 2014 de 1.2 tsi polo almıştım ve 1,5 sene kullandım. İzlenimlerim şöyle ;



    B sınıfında bence lider. Bagajı iki kademeli ve hacmi tatminkar. Aracin genel malzeme kalitesi sınıfında üstün. Motorun çekişi gayet iyi 1.2 olmasina rağmen 160 nm tork sayesinde bayılma yapmıyor. 90 beygir olduğu için ve 5 vites olduğu için 120 den sonra motor sesini içeri alıyor.



    Eğer dsg ile alınırsa biraz daha konforlu bir kullanım sunabilir. Yakıtı tatminkar. Ben istanbulda sehir içi bir depo ile 650 gidiyordum. Sakin kullanımda gayet iyi ama basarsaniz içmeye başlar. 1.5 sene zarfında çok önemli bir sorun yaşamadım. Bir kere aküden kaynaklı bir problem yaşadım. Voltajdaki dalgalanma sebebi ile araç zor çalıştı ama sonrasında bir porblem olmadığı ortaya çıkmıştı. Soğuk havada nadir de olsa olabiliyormus demişti servis. Genel olarak toparlamam gerekirse pişman olmazsınız beklentileri sonuna kadar karşılayan bir otomobil polo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Messerschmitt BF109 -- 1 Ocak 2017; 5:34:48 >




  • 2011-2012de 1.4 tdi yok bildiğim kadarıyla. 1.6 tdi olabilir.

    1.2 tdi saman gibidir. Eğer model yükseltirim dersen donanım zengini 2013 ve üstü modellerde 1.4 tdiye bakabilirsin.

    Bildiğin alman kalitesi. Sorunsuz. Ben 2011 1.4 comfortline ile aşk yaşıyorum 3.5 yıldır. Tavsiye ederim.
  • 1.2 tdi ve 1.6 tdi modelleri var. 1.2 tdi yakıtı gerçekten çok ekonomik, ve performans açısından da gayet tatmin edici diyebilirim. Ama 3 silindir olduğu için motor sesi diğer dizel araçlara göre biraz daha fazla çıkıyor.Parasına göre ideal arabadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pegasus ! -- 1 Ocak 2017; 12:3:33 >
  • temiz sorunsuz bi model alacağım inşallah. hasar kaydı olmayan veya 1000-4000 tl arasında olan bunlarında fiyatları bütçemi zorluyor. 1.4 temiz bi araç için bütçem yok. trendline de almak istemiyorum.Şehirler arası yolculuk yapan biri değilim belki yılda 2 defa. onun dışında ist içi zaati 120 km gece 12 de bile zor geçiyoruz.
  • birde şunu soracağım 2012 ile 2013 b motion arasında bi fark var mı ? Araştırdım ama göremedim.
  • 2014 sonunda 1.4 tdi manuel Polo almıştım, 1 sene kullanıp sattım. İzlenimlerimi paylaşayım. Öncelikle aracı 52.500'e(metalik renk fiyata dahil) aldım ama plaka masrafları, kredi masrafları derken fiyat 55.000'e geldi. Tam 1 sene sonra 14.000km'de 51.000e sattım. Almadan önce tüm B sınıfı araçları inceledim bana en optimum olanı Polo geldi zaten tercih sebebimde buydu. Diğer B sınıfı araçlara göre malzeme kalitesi ve işçiliği 1-2 tık yukarıdaydı, Comfortline donanım seviyesi benim için yeterliydi(hız sabitleyiciyi aradığım oldu tabiki).

    Fabrika verilerine bakıldığında en az yakan ve en iyi 0-100 yapan B sınıfı dizel, Poloydu. Sürüşe gelince, üzerinde Nexen NBlue HD lastikler vardı; sanırım 185 tabanı vardı ve pek iyi değildi. Günlük kullanımda yeterli bir yol tutuşu vardı ve tedirgin etmiyordu ama biraz zorlayınca arka tarafı çok kolay bırakıyordu. Tüm bunlara rağmen ESP'si iyi çalışıyordu. Direksiyonu yumuşaktı ve şehir içi kullanımda yormuyordu, frenlemesi iyiydi. Yüksek hızlarda yanından büyük araç geçince çok az da olsa sarsılıyordu. Motor 3 silindirli olduğu için özellikle soğukken diğer dizellere göre fazla sesli ve titreşimli çalışıyor. Kışın çok geç ısınıyor hatta yokuş aşağı cut-off devreye girince soğumaya başlıyordu. Motor ısındıktan sonra ses ve titreşim kabine pek fazla gelmiyor zaten ışıklarda start-stop motoru durduruyor, hareket halindeyken de pek bir ses ve titreşim olmuyor. Tüketime gelirsem Ankara'da 30-35kmh ortalama hızla 3.5-4L arası tüketiyordu. Uzun yolda da Ankara-Kayseri arası 2 kişi + bagaj 4.2L yakmıştı. Şehir içi kullanımında çok rahat bir arabaydı. Yol sesi ve rüzgar sesi 90-100kmh gibi rahatsız etmeyecek düzeyde geliyordu.

    İkinci olarak malzeme kalitesi diğer B sınıflarına göre daha iyiydi. Oturma pozisyonu biraz yüksekteydi ama rahatsız etmiyordu, bir de koltuğun yan destekleri olmadığından dolayı pek sarmıyordu. Ses sistemi iyi sayılırdı, sesler birbirine karışmıyor ve temiz bir ses çıkıyordu. Multimedya ekranının pek fonksiyonu yoktu ama eğlenceli bir donanımdı. Aynalar biraz ufaktı tam görüş sağlamak için çok iyi ayarlamak gerekiyordu. Bagajı büyüktü, tabandaki bölmeyle stepnenin üstünde bir alan daha vardı. Trim sesleri yoktu, işçiliği iyiydi.

    Ben Polo ile herhangi bir sorun yaşamadım. Satma sebebim tamamen dizel motordan sıkılmamdı. Zaten satın alırken eğer BlueGT'de manuel seçeneği olsaydı onu alacaktım, zaten onu alsaydım da satmazdım. Şehir içinde az yakan, kullanımı kolay, sorunsuz, ufak ve B sınıfına göre konforlu bir arabaydı.




  • 1.6 tdi polo kullaniyorum, cok memnunum ayrica yazilim yaptirdim arac performans olarak da oldukca basarili.

    Guvenlik donanimi yetersiz onun disinda kendi ekledigim donanimlarla araci baya doldurdum.

    Bi-xenon far yaptirdim mercedes vs cikmasi parcalarla oldukca guzel oldu. Bluetooth lu teyp aldim oem o da guzel. Geri gorus kamerasi yolda onu da ekleyecegim. Far sensoru aldim vs vs istedigin gibi doldurabiliyorsun araci. Vw de retrofit mantigi cok guzel isliyor. Hiz sabitleyici vs takabilirsin. Bu arada 1.2 tdi lere yazilim cikti alabilirsin performansi da uzmez yazilimdan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇVK -- 1 Ocak 2017; 16:30:48 >
  • ÇVK kullanıcısına yanıt
    yazılım konusuna pek sıcak bakmıyorum. Yani o kadar mühendis var bi bildikleri vardır ki arabayı böyle çıkarıyorlar bide zati motor 1.2 ve 1 milyon luk bi motor değil 500k yapıyor ortalama. yormak çok mantıklıda gelmiyor.
    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ayrıca. retrofit dediğin donanım güncellemesine uygun anlamaında mı?
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    genel olarak kullandığım volvo s40 2005 model var. Focus motoru sesiyle şarkılar söyleyen bi motor. o yüzden bunun bana çok sesli geleceğini düşünmüyorum kanımca.Verdiğiniz bilgiler için Teşekkürler.
  • Bende de 2013 1.2 tdi var.Motor sesi fazla.Aracın performası motor hacmine göre çok iyi.8-9 ay oldu sorunyaşamadım.Dün sattım zaten aracı yarın noterden işlemleri yapacağız.
  • Hocam peki satma sebebiniz neydi birde ayıptır sorması hasar kayıtlı durumu nedir ve kaça sattınız?
  • 1.2 tdi emisyon skandallı motorlardandır.Performans yoktur ama gayet ekonomiktir .Bence alınmaz

    1.4 TDI makyajla geldi 2014 te
  • Para lazımdı.hatasız bir araçtı.2013 aralık çıkışlı 70 bin km trendline dı. 42 bine sattım.
  • 1.2tdi performansı iyiydi diyenin alnını karışlarım

    Çok ekonomik motor

    Ancak inanılmaz iğrenç bir motor ve performansın P si yok turbo olduğuna bakmayın gitmeyen bir motor
  • Teşekkürler.
    Çok iyi fiyata vermişsiniz
  • By_Android B kullanıcısına yanıt
    Hocam benimde gönlümde 1.4 var. Param ucu ucuna çıkışıyor. 1.4 eli ayağı düzgün heleki 2013 model için 6-7 ay daha biriktirmem lazım.Bana acil lazım.
  • 1.2 TDI 75 PS ve 195 nm torklu bir motor ve kasayı rahat bir şekilde kaldırıyor.yakıtı da gayet ekonomik,sesi dışardan oldukça fazla ama içeriye ses almıyor o yüzden bir aıkıntı olacağını sanmıyorum.
  • Arkadaşlar birde aranızda 1.2tdi bm 2012 ile 2013 arasindaki farkı bilen var mi? 2013 bm olupta sis farı olmaması normal mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FEARTR -- 4 Ocak 2017; 15:8:15 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.