Şimdi Ara

Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (226. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
21.683
Cevap
236
Favori
1.238.262
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellekem

    Bu yalanı anlatabilnek problem. Adres aynı satıcı sistemden daha önce bana teslim edilen adresler gibi sistemden adresi kargo poşetine yapıştırıyor. Sorun teslim edilecek adrese bakan postacının kargolarının bölümüne dolabına değilde başka birinin dolabına koyulması sonucu oluyor. Dağıtıcı bakıyor kendi bölgesi değil uğraşmıyor kim bakıyorsa o bölgeye ona verme ile. Direk yapıştırıyor adres yetersiz silahını. Kanıtlayamıyorsun üstelik

    Ben bimere şikayetimi yazdım birazda bunu geri gönderen memurlar uğraşsın bakalım.Aynı isim ve adres ile başka kargo elime ulaşırken diğerleri neden geri dönmüş onun hesabını versinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cango69 -- 26 Temmuz 2017; 22:35:42 >
  • gecen ayın 28 inde China Post Ordinary Small Packet Plus ile yollanan 2 paketim daha elime bugün ulaştı.

    darısı başınıza
  • arkadaşlar geçtiğimiz alışverişimde 3 adet siparişim takipsiz kargo ile kargoya verilmişti. 3'üde elime ulaşmadı. bu sefer almak istediğim ürünü takip kargolu seçeneğine dikkat ederek sipariş verdim. satıcı yine takipsiz kargo ile yollamış.

    satıcı 5 doların altındaki kargoları bu şekilde gönderiyoruz demiş. e o zaman neden millete takip kargolu seçtiriyorsun. iade almayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtalayD

    arkadaşlar geçtiğimiz alışverişimde 3 adet siparişim takipsiz kargo ile kargoya verilmişti. 3'üde elime ulaşmadı. bu sefer almak istediğim ürünü takip kargolu seçeneğine dikkat ederek sipariş verdim. satıcı yine takipsiz kargo ile yollamış.

    satıcı 5 doların altındaki kargoları bu şekilde gönderiyoruz demiş. e o zaman neden millete takip kargolu seçtiriyorsun. iade almayı düşünüyorum

    Ya bu satıcılar beni deli edecek. Çakallıkta bizim esnafı geçtiler.

    Ücretsiz takipli kargo ile ürün aldım adam takipsiz göndermiş. Niye seçtiğim kargo yerine takipsiz kargoyla gönderdiğini 45 kere sordum her seferinde merak etmeyin falan yazıyordu son 2-3 soruşumdada cevap bile yazmayıp smiley koyuyordu. Şimdide dalga geçer gibi merhaba sizin için ne yapabilirim yazmış. Ya ebenin nikahı.

    Başka bir satıcıyada diyorum fake kod girmişsin o da yine papağan gibi merak etme, endişelenme, bizim sistemler bozuldu o kod geçerli değil ama merak etme gelecek falan yazıyor. Sorduğum soruya cevap verme sıfır. En son ben kontrol ettim yolda dedi bende madem kontrol ettin kodu banada ver bende kontrol edeyim dedim şimdide biz ulaşım kontrol edemiyoruz yazmış E hani kontrol ettim yolda diyordun. Tam palavracılar bunlar. Birde bu dalavereleri yapanlar öyle yeni gelin değil binlerce puanı yüzbinlerce satışı olan yüksek puanlı satıcılar. Birde adamlar translate bile kullanmıyor sanırım bu kadar devrik bu kadar anlam kaymalı cümleleri google çeviriyor olamaz.




  • arkadaşlar merhaba aliexspress standart shipping artık malezya yerine singapurdan mı geliyor? geçen saat aldım singapur yazıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    direk dispute açın, kargo bilgileri yanlış deyin. yoksa anlamazlar. sizden belki de 1$ fazla alıp takip koduna harcamayıp kar kalıyor onlara.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya uyuz oldum valla. 2 hafta önce bi ürün aldım. 2.50 dolar civarıydı bende hızlı ve takipli olsun diye 1.50 dolarda ekstra takip parası verdim. ama üçkağıtçı satıcı takipsiz yolladı. ürün geldi ama satıcı aşırı ilgisiz ekstra ödeme yaptım diyom sabırlı olun bekleyin elinize gelcek gibi alakasız laflar söylüyor. dispute açmak istiyorum fakat aliexpress 9 eylül den sonra açabilirsin diyor. ne saçma bişey çok gıcık oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhans19


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtalayD

    arkadaşlar geçtiğimiz alışverişimde 3 adet siparişim takipsiz kargo ile kargoya verilmişti. 3'üde elime ulaşmadı. bu sefer almak istediğim ürünü takip kargolu seçeneğine dikkat ederek sipariş verdim. satıcı yine takipsiz kargo ile yollamış.

    satıcı 5 doların altındaki kargoları bu şekilde gönderiyoruz demiş. e o zaman neden millete takip kargolu seçtiriyorsun. iade almayı düşünüyorum

    Ya bu satıcılar beni deli edecek. Çakallıkta bizim esnafı geçtiler.

    Ücretsiz takipli kargo ile ürün aldım adam takipsiz göndermiş. Niye seçtiğim kargo yerine takipsiz kargoyla gönderdiğini 45 kere sordum her seferinde merak etmeyin falan yazıyordu son 2-3 soruşumdada cevap bile yazmayıp smiley koyuyordu. Şimdide dalga geçer gibi merhaba sizin için ne yapabilirim yazmış. Ya ebenin nikahı.

    Başka bir satıcıyada diyorum fake kod girmişsin o da yine papağan gibi merak etme, endişelenme, bizim sistemler bozuldu o kod geçerli değil ama merak etme gelecek falan yazıyor. Sorduğum soruya cevap verme sıfır. En son ben kontrol ettim yolda dedi bende madem kontrol ettin kodu banada ver bende kontrol edeyim dedim şimdide biz ulaşım kontrol edemiyoruz yazmış E hani kontrol ettim yolda diyordun. Tam palavracılar bunlar. Birde bu dalavereleri yapanlar öyle yeni gelin değil binlerce puanı yüzbinlerce satışı olan yüksek puanlı satıcılar. Birde adamlar translate bile kullanmıyor sanırım bu kadar devrik bu kadar anlam kaymalı cümleleri google çeviriyor olamaz.

    hocam en temizi ürün kargolandıktan sonra baktın takipsiz yollamış ve seni anlamıyor belirli bir süre sonra dispute aç iadeni al, kargo da gelirse gelir. mustahak bunlara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin_92

    ya uyuz oldum valla. 2 hafta önce bi ürün aldım. 2.50 dolar civarıydı bende hızlı ve takipli olsun diye 1.50 dolarda ekstra takip parası verdim. ama üçkağıtçı satıcı takipsiz yolladı. ürün geldi ama satıcı aşırı ilgisiz ekstra ödeme yaptım diyom sabırlı olun bekleyin elinize gelcek gibi alakasız laflar söylüyor. dispute açmak istiyorum fakat aliexpress 9 eylül den sonra açabilirsin diyor. ne saçma bişey çok gıcık oldum.

    Aynısını bende yaşadım. Free shipping yerine 2 usd ödeyip ücretli kargoyu seçtim fakat uyanık satıcı free shipping yollamış. Ürünüm geldi gerçi:) Open dispute açmak için beklemelisiniz. Sabırlı olun. Muhtemelen gelecektir. Fakat ilgili birimlere satıcıyı şikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    ürün geldi ama boşuna niye kargo parası ödedim almak istiyorum paramı fakat dispute açmak için sürenin dolmasını beklemem lazım
  • 24 ünde Türkiye ye gelen ürün halen PTT de bekletiliyor... 1 haftada yollandı Türkiye'ye geldi ama 1 haftada İstanbul dan Ankaraya gelemeyecek belliki. PTt ye yazdım yogunluktan dolayı gecikme için özür dileriz diyor. NEyin yogunlugu arkadaş 4 gün de 1 kargoyu cıkartamayacak... Yaz dönemi oldugu için acaba izinli personel sayısı fazlada o yüzden mi böyle yavaşlar anlamak zor
  • yasin_92 kullanıcısına yanıt
    Bu çinlilerin yazılan mesajları okuduklarını hiç zannetmiyorum, forumdaki n11 botu gibi bir script kullanıyorlar bence. Gönderdiğiniz mesajdaki belli başlı kelimeleri yakalayıp otomatik cevap dönüyor. Seller's shipping method va china post ordinary olmak üzere iki adet ücretsiz kargo seçeneği olan bir siparişimde china post seçtim ve sipariş notunda da china post ile göndermesini söyledim. Baktım mesaj atmış china post ile yolladık numarası şu ülkeden çıkış yapana kadar takip edilebilir şu kadar günde gelir sabırlı ol zart zurt. Bende dedim ki tercihime dikkat ettiğin için teşekkür ederim. Baktım alakasız cevap dönüyor, kargolarda yoğunluk var bizim elimizde olan birşey değil falan. O zaman anladım mesajımda "shipping" geçtiği için hemen hazır cevabı yapıştırıyor çakal script



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 28 Temmuz 2017; 12:18:0 >




  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Bizim esnaf yasaların uygulanmasındaki zorluklardan cesaret alarak "git nereye şikayet edersen et, seninle mi uğraşacam" derdinde, bu çinliler de negatif puan almamak için fakat satış kotasını da doldurabilmek için "ağam paşam dear friend (2 dakikada nereden arkadaşın oldum senin (!)" ayaklarıyla gaz alma derdinde. İkisinde de mantık aynı, yöntem farklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 28 Temmuz 2017; 12:23:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Bizim esnaf yasaların uygulanmasındaki zorluklardan cesaret alarak "git nereye şikayet edersen et, seninle mi uğraşacam" derdinde, bu çinliler de negatif puan almamak için fakat satış kotasını da doldurabilmek için "ağam paşam dear friend (2 dakikada nereden arkadaşın oldum senin (!)" ayaklarıyla gaz alma derdinde. İkisinde de mantık aynı, yöntem farklı

    Adamlar sorduğum soruya doğru düzgün cevap vermiyorki

    Niye seçtiğim takipli kargo yerine takipsizle gönderdiğini soruyorum. Normalde şu yüzden, şöyle sorun oluştu falan demesi lazım ama nerde. "Merak etme, endişelenme, biz gönderdik, kontrol ettim yolda, bi sorun olursa mesaj at, cevap vermeyip smiley koyanlar var. Adamla 10 gün mesajlaşıyoruz 10. gün bana sanki gökten zembille inmiş konuyla hiç alakası yokmuş gibi cevap olarak "sizin için ne yapabilirim" yazıyor. 30-60 gün bekle yazan bile var. Ulan ben 10 günde geliyor diye takipli seçiyorum adam bana 60 gün bekle diyor. Takipsiz kargoyla 60 gün bekleyecek olsam diğer satıcılardan 5 lira ucuza alırdım. "Nerdeyse yan yattı çamura battı falan diyeceklerde neyseki Türk deyimlerini bilmiyorlar

    Birde ağız birliği etmiş papağan gibiler. Böyle seçtiğim yerine farklı kargoyla gönderen kaç satıcıyla konuştuysam istersem 40 tane mesaj atayım mesajlaşmamız "endişelenme, merak etme, bekle, kontrol ettim yolda, sistemler yavaş vs" den ileri gitmedi.




  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Alakasız cevap vermelerinin sebebi yukarıda yazdığım gibi hazır script kullanmaları. Mesajınızdaki kelimelere göre otomatik cevap dönüyor (Sistemin nasıl çalıştığını görmek için sıcak fırsatlar konu dışına içinde n11, satıcı, iade, kargo vs geçen bir mesaj atarak deneyebilirsiniz )
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    benim sordugum satıcı bu şekilde yapmasam bazı ülkelerdekiler takipsiz oldugunu görünce satın almıyorlar şeklinde cevap verdi
  • şimdiye kadar şu aliexpress den ne alsam elime ulaşmadı hep dispute açtım!

    bu sefer takipli ePacket firmasıyla alayım dedim. ardinio seti sipariş verdim takiipli olarak 23 usd ye ürün hala yok... 40 gün oldu kargoya çıkalı. yine dispute açıcam ama o kadar bekledim ürünün elime ulaşmasını istiyorum ama gelmiyor lanet şey.

    Allah rızası için şu takip koduna birisi bakıp fikir verebilir mi? çıldırcam!

    ePacket takip no : LX373093770CN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leronamso -- 29 Temmuz 2017; 9:25:16 >
  • leronamso kullanıcısına yanıt
    yolda grünüyor sürenin sonuna kadar bekleyin bakalım
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Hocam suresi geceli 5 gün oldu.sanirim 10 gun sonra dispute acma hakkim da olmayacak. Ne yapmalıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar bir sey danismak istiyorum; ben y.disinsan telefon alacagim, kargo adresi olarak Almanya'da oturan bi arkadasimi gosterebilir miyim? İlla onun adina hesap acip onun adina mi göndermem gerekiyor teslim alabilmesi icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.