Şimdi Ara

Vatan bilgisayar rx480 2 günlük kartı değiştirmiyor(Değişim yapıldı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşıma Vatan'dan pazar gunu bilgisayar topladık ekran kartı arızalı çıktı.
    Masaüstünde videolarda sürekli hata verip mavi ekran vermekte.
    Bu ürünü ben serviste beklemeden tüketici haklarına 15 iş gününde iade ve değişim hakkım yokmudur.
    2 vatan bilgisayara gittim sozlesmisler gibi değişim yapmayıp servise yollayabilir diyorlar.
    Bende de aynı model kart var onla herhangi bir sıkıntı kalmıyor.Sorundan kesinlikle eminiz.
    Değişim yapamaz mıyım ne yapmam gerekir.
    Arkadaşıma mahcup oldum bi çözüm varmıdır.Adamlarla tekme tokat birbirimize gireceğiz artık.

    Edit: Değişim yapıldı.
    Normal şekilde konuşunca servise yollayacağız dediler 15 gün içerisinde duruma göre değişim yapabileceklerini söylediler.Ses yükseltip tartışmaya başlayınca yukarıdaki teknik elemanlarımız bir kontrol etsinler ozaman dediler.Zaten sorunu nerelerde yaşadığımızı anlatınca mavi ekranı almışlar.Bu şekilde değişim yaptırabildik.
    Kartı pazar günü aldık pazartesi günü gittik çarşamba çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Del Murder -- 28 Aralık 2016; 16:3:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • O hak netten alınca var diye biliyorum. Sanırım servise yollamak zorundasiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartın modeli neydi merak ettim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 27 Aralık 2016; 14:57:10 >
  • İlgili mağaza müdürünü ayağınza kadar getirtin.Gereken testi yapıp arıza teyidinden sonra kartı değiştirirler yada ödeme yoluyla aynı şekilde para iadesi yaparlar ya da istediğinize göre hediye çeki verilir.Muhattap olduğununuz kişiler bu işten anlamayan birilerinin dostu/akrabası olduğu için bir yerlere gelmiş asalak insanlar.Sizin işinizi yöneticiler çözer.İlk 15 gün içinde koşulsuz iade,ilk 30 gün içindeki arızalarda ise 1e1 değişim hakkınız var. İlk 15 gündeki koşulsuz iade mevzuusu mesafeli satışlar için geçerli olsa da Vatan gibi İnventus gibi kaliteli görünen firmalar iade alıyorlar ki sizin durum zaten arıza durumu her türlü iade almak zorundalar. Zaten Vatan müşteri hizmetlerinin orada "Müşteri Hakları" diye kocaman bir kağıt vardır.Orada da açıkça yazar ki ilk 30 gün içinde arızalanan kart değiştirilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 27 Aralık 2016; 14:59:35 >
  • İnternetten aldıysanız var mağazadan aldıysan servis falan uğraşırsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Medafeli satışlarda 15 gün içinde iade edebilirsiniz. Ama ücret iadesi yerine kupon verilir diye biliyorum. Onun haricinde aynı gün içinde değişim yapılıyor.
    Servise gönderip değişim talebinde bulunabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kiriklar

    İlgili mağaza müdürünü ayağınza kadar getirtin.Gereken testi yapıp arıza teyidinden sonra kartı değiştirirler yada ödeme yoluyla aynı şekilde para iadesi yaparlar ya da istediğinize göre hediye çeki verilir.Muhattap olduğununuz kişiler bu işten anlamayan birilerinin dostu/akrabası olduğu için bir yerlere gelmiş asalak insanlar.Sizin işinizi yöneticiler çözer.İlk 15 gün içinde koşulsuz iade,ilk 30 gün içindeki arızalarda ise 1e1 değişim hakkınız var. İlk 15 gündeki koşulsuz iade mevzuusu mesafeli satışlar için geçerli olsa da Vatan gibi İnventus gibi kaliteli görünen firmalar iade alıyorlar ki sizin durum zaten arıza durumu her türlü iade almak zorundalar. Zaten Vatan müşteri hizmetlerinin orada "Müşteri Hakları" diye kocaman bir kağıt vardır.Orada da açıkça yazar ki ilk 30 gün içinde arızalanan kart değiştirilir.

    Şimdi kendi bilgisayarımı alıp 2 kartida test etmek için bornovaya götüreceğim.
    İnşallah sonumuz karakolda bitmez.
    Hiç kullanılmayan ürünü ben neden servise göndereyim aklım almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5000 lira para verip dert sahibi etti bizi vatan.
  • Del Murder kullanıcısına yanıt
    Hangisi farklı ki hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    Kartın modeli neydi merak ettim?

    Sapphire nitro+ Rx 480

    Sinirden yazdıklarım ne saçma olmuş şimdi okuyunca bende anlamadım :)
    Kartı değiştirmediler ,ekran kartını hemen test edip bahsettiğimiz sorun bulunursa değiştireceklermiş.Sorunlu olmasa neden bu kadar uğraşayım diye sordum cevap yok.Kart bazen 3 saatte bazen 10 dk'da bir sorun vermekte yanlarında test edelim dedim kabul etmediler müşteriyi almıyorlarmış. Tumblr, facebook videolarından bir kaç tanesini açıp ileri geri sarınca flash hatası veriyor ardından mavi ekran geliyor.
    Kendi sorunsuz bilgisayarımda içinde aynı karttan olduğunu driver vs. yüklemeden (bozuk kartı takıp)sorunu göstereceğimi söyledim bunuda kabul etmediler.Umarım sorunsuz kartınız deyip çıldırtmazlar.
    3d uygulamalarda hiçbir problemi yok kartın garip bir şekilde.




  • Vatan kadar iade alan başka firma yoktur geri almamaları şaşırtıcı yalniş kart almişiz falan diye konuya girseydınız etkili oluyor degişimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Del Murder kullanıcısına yanıt
    Kartı tekrar götürüp değişim hakkımı kullanmak istiyorum diyeceksin. Bunu dersen başka bir model ile değişim yaparlar. Altı veya üstü ödenir. Aynı kartı değiştirmek için kıllık yapıp servise gönderirler. Kartsız kalırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sonunda değişim gerçekleşti.Ama bir daha Vatan'dan çok zorda kalmadıkça hiçbirşey almam.Cok ugrastirdilar.
  • sorunu kaç günde çözdüler? konu 27 sinde açılmış 28inde iade alınmış ise 1 günde çözdülerse iyi bence.
  • metekmete kullanıcısına yanıt
    Normal şekilde konuşunca servise yollayacağız dediler 15 gün içerisinde duruma göre değişim yapabileceklerini söylediler.Ses yükseltip tartışmaya başlayınca yukarıdaki teknik elemanlarımız bir kontrol etsinler ozaman dediler.Zaten sorunu nerelerde yaşadığımızı anlatınca mavi ekranı almışlar.Bu şekilde değişim yaptırabildik.
    Kartı pazar günü aldık pazartesi günü gittik çarşamba çözüldü.
  • Del Murder kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de her zaman Bornova şubesinden alıyorum alacaklarımı.

    Oradaki arkadaşlar normalde böyle sıkıntı çıkarmazdı, size başkası denk geldi herhalde.
  • Kişileri kurumlara mahal etmemek lazım ama böyle durumlar her yerde yaşanır oldu ve bende böle şeye ayar olurum bence internet ten vatanın şikayet bölümüne yaşadığınız durumu anlatın o kişi başka birisinin canını sıkmasın
    bu arada şubeyi merak ettim bende şarj tutmayan bir speaker vardı denemediler direk değişim verdiler.
  • metekmete kullanıcısına yanıt
    O tarz ürünleri değişim yapıyorlar zaten 150 liralık anakart aldım anında değiştirmişlerdi daha öncesinde, bu tutumları fiyatlar artınca yapmıyorlar.Yada artık çok fazla değişim talep ediliyor mağazalar değişim uygulamasını katılaştırmışlar.
    Bornova vatan bilgisayar mağaza.
  • Merhaba şükürler olsun halledebilmişsiniz Sizin adınıza sevindim Ancak sorunu çözmeselerdi yapacak birşeyiniz yok Ürün önce servise giderdi Servis gerekeni yapmasaydı ürünün faturası,garantisi ve servis formu ile tüketici hakem heyetine başvururdunuz bildiğim kadarıyla minimum 2,3 maksimum 6 ay içerisinde hangi hakkı talep ediyorsanız çok yüksek ihtimalle onu alırdınız Ama sürelerin uzunluğundan ötürü de mağdur da olurdunuz tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 28 Aralık 2016; 16:25:3 >
  • neyse çözüldüyse sorun yok ama yapılacak bir iş susunca yapılmıyor bağırınca yapılıyorsa sıkıntı var bunda demektir.
    yine de siz şikayetinizi yazın. belirli kurallar olmalı kural neyse Ahmet de aynı Mehmet e de aynı olmalı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.