Şimdi Ara

*WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.382
Cevap
36
Favori
115.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Piriwa plus modelini kullanıyorum çok memnunum. Bugün yine kombi aldam aynı markayı tercih ederim. Geçmişte servis sıkımtısı vardı o da aşılmış. Bir kişinin ürününde hata olması firmanın kötü olması demek değildir
    firma bilicli bir sekilde de ayak diretmeyecek tuketiciyi yanıttıgını kabul edecek.tüketiciyi memnun etmesi lazım kanunende iade değişim ve tamir hakkı vardır.ben iadesi yönünde tercihimi yapıyorum.sadece değişim kabul ediyorlar kanun herkes için gecerlidir.

    sürecin buraya gelmesinide istemzdim.ama tüketicide almadan önce haberi olması lazım değil mi.siz tercih ettiğiniz özellikte ürün gelmiiş size ve memnunsunuz.hayırlı olsun.
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    katalogda aynı pompa var arkadaşım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuğs@n kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bu katalog resmi sitede 25.01.2019 tarihinde güncellendi benim cihazı alma tarihim 24 11 2018 ..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gilliyun kullanıcısına yanıt
    Bak halen neden uzatiryorsunuz diye sitem ediyorsunuz . arkadaş ben bir tüketici olarak hakkımı arıyorum ve buradaki konuya firmanın yaptığı değişiklikleri özellikleri değiştirerek haber vermeden özelliklerinden farklı cihaz takıldığı için kullanıcıları ve yeni alacak kullanicilarin bilinçlenmesi için degerlendirmemi yaptım. Bilimcli bir tüketici olarak yanımda durmanız lazımdı. Neyse konuya benim ile ilgili soru eleştiri olur ise cevap veririm. Anlatabildim mi simdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gilliyun kullanıcısına yanıt
    Warmhaus rakibi olsam evime neden bu markayı alayım uğraşalım basım agrisin.yerli mali diye aldım .Mardin'de bayisi yok İstanbul'dan getirttim .yaptığım şikayetlerde de herşeyi delilleri ile ortaya koydum. Bilinçli bir tüketici olarak kanun ve yasaların bana verdiği hakkı kullanıyorum. Mağduriyet söz konusu kombi takıldıktan 10gun sonra farkına vardım . Ev isinmiyordu sürekli dur kalk bazen devreye girmiyor bile aç kapa ile çalıştırıyorum.ben mağduriyet yaşadığım için benim bu şikayet .belki pompa ile alakalı bile olmaya bilir ama neden ben resmi sitelerinde gördüğüm özelliklerinden farklı cihaz gönderiyorlar .bu tüketici yanıltmak ve aldatmak değil mi.benim fabrika yetkilileri ve müdürleri ile yaptığım görüşmeden sonra resmi sitelerini ve özelliklerini guncelliyirlar.burda kabahatli ben miyim firmami . Pompa fiyatlarında araştırdım benim kombiye taktıkları pompanın fiyatı 300 TL civarı özelliklerinde vaadettikleri pompanın fiyatı 1000tl civarı .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • tuğs@n kullanıcısına yanıt
    Adam sonuna kadar haklı. Kataloga bakıp aldığı ürün, katalogdakinden farklı çıkmış hakkını arıyor haliyle. Sonuçta ürün ayıplı ürün. Tüketici ister iade eder ister, değişir. Mahkemede kesinlikle lehine sonuçlanacaktır. Şahsen bende bu kombiyi alacaktım. Yakın bir dostum kullanıyor ve çok memnun. Hatta formda kendisi akasey ismiyle. Ama seyyid’in yaşadığı olay ve diğer bir kaç benzer olayı görmem sonrası vazgeçtim. Bosch’un bir modelini alıcam nasipse. Kombi 10 numara olabilir ama firmanın profesyonelliği şüpheli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tuğs@n kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz olay o kadar basit bir olay değil maalesef. Arkadaş çok basitçe de anlatmış. Otomatik vites diye araç alıyorsunuz ama size manuel vites araç teslim ediyorlar. Bu kabul edilemez. Siz belki edebilirsiniz ben de olsam kabul etmem. Anlattığınız şey ile sattığınız farklıysa sonuçlarını kabulleneceksiniz. Ben kombileri kötü demiyorum firmanın hareketi profesyonel değil diyorum. Yoksa benim de 1 hafta öncesine kadar alacağım kombi buydu. Mahkeme aşamasındaysa olay zaten sonucunu arkadaş paylaşır herhalde. Selametle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne olacağına bakalım. Hayırlısı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Warmhaus yetkilisi Kadir bey ile yaptığım son görüşmede .iade sürecinin satıcı üzerinden gerçekleşmesi gerektiği satıcının da topu fabrikaya atmasindan dolayı .tüketici hakem heyeti sürecin 2 ay gibi süreceğini söylemesi üzerine.kadir beye değişim talebinde bulundum sadece enerwaplus modeli ile değişimi kabul edeceğimi bildirdim .ve olumlu dönüş yapıldı.aldigim aynı modelin değişimini istemememin nedeni yeni katalogda aynı pompayi kullanmaları. Yazın evi satacağım için cokta takmıyorum . güneydoğu bölge temsilcisi davranışlarından bu aşamaya geldi... konuyu burda kapatıyorum.........herkese esenlikler dilerim. Hoşça mutlu kalın...ama burda fabrika yetkilileri ürün kataloglarında. Sorumlu her kim varsa bu sorundan dolayı hepsi suçludur.profesyonellesmeleri gerekir. Herzaman müşteri odaklı vaadettikleri ürünü özellikleri vermeleri lazım tüketicilere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyid47 -- 1 Şubat 2019; 19:27:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    Maşallah! Hakkımızı helal et. Benimde yeni duruyor, o zaman pompanın değişimin isterim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyyid47

    Warmhaus yetkilisi Kadir bey ile yaptığım son görüşmede .iade sürecinin satıcı üzerinden gerçekleşmesi gerektiği satıcının da topu fabrikaya atmasindan dolayı .tüketici hakem heyeti sürecin 2 ay gibi süreceğini söylemesi üzerine.kadir beye değişim talebinde bulundum sadece enerwaplus modeli ile değişimi kabul edeceğimi bildirdim .ve olumlu dönüş yapıldı.aldigim aynı modelin değişimini istemememin nedeni yeni katalogda aynı pompayi kullanmaları. Yazın evi satacağım için cokta takmıyorum . güneydoğu bölge temsilcisi davranışlarından bu aşamaya geldi... konuyu burda kapatıyorum.........herkese esenlikler dilerim. Hoşça mutlu kalın...ama burda fabrika yetkilileri ürün kataloglarında. Sorumlu her kim varsa bu sorundan dolayı hepsi suçludur.profesyonellesmeleri gerekir. Herzaman müşteri odaklı vaadettikleri ürünü özellikleri vermeleri lazım tüketicilere.
    Size kadir beyin direk numarasını yazmıştım o numaradan mı ulaştınız? Kadir bey geçmişte servisle olan sorunlarımı halletmişti gerçekten işine ilgili bir yönetici sizin sorunu da çözeceğinden eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İmkansız kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz numarayı aramadan fabrika Kadir beyi yinlendirmisti.umarim bu kombide sıkıntı çıkmaz .p.tesi günü yeni kombiyi gönderecek .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim enerwa, plustaki pompayı kullanıyor, bu defa çok memnun kalacaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim yeni pompa konusundaki video. Wilo para kslhttps://m.youtube.com/watch?v=SAqOYuXv_cU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gilliyun -- 1 Şubat 2019; 21:57:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şimdi anladım. Yeni motor kendi ayarlarına göre gücün yarıya indirir ancak ve ayar konusunda beyinle hiç bağlı değil. Eski motor frekans ayarın direk beyinden alıyor ve geniş modülasyon yapıyor.
    Şimdi pompa değişimin istediğimde onu beyin ile bağlantı sağlaya bilirlermi acaba?!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anakart bağlantıların fotoğrafın çekebilir misiniz bu şekilde *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gilliyun -- 1 Şubat 2019; 23:35:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    warmhaus, yumatu'dan daha ciddi bir firma ben kombilerini inceledim gayet kaliteli donanımlı cihazlar.bir kombiye yanlış pompa takılması markayı kötü yapmaz.sonuçta gelişen bir şirket ve ciddi yatırımları var yakın zamanda minerwa adında sektörün en küçük kombisini piyasaya sürecekler
    bunları kabul edip telafi ediyorsa sorun olmaz ama yanlış pompa takılması da biraz tuhaf yani ,bilmeyen birisi olsa o şekilde kullanacaktı
    arkadaşın diğer iddiası eski broşür ile şimdikinin farklı olduğu yönünde (yanlış anlamadıysam)

    neyse biraz daha gelişsinler öyle karar verelim :)

    tabi birde ismi Türkçe olsaymış daha iyi olurdu (benim fikrime göre) ,bu ismi gören kişi yabancı zannedecektir

    bir kişi hariç herkes memnun olduğuna göre geleceği var demektir




  • Forumun faydası da bu işte .. ben bir tüketici olarak görevimi yaptım.. burada ve iddialarımda da haklıyım. Vilo para pompa modülasyonlu değil kesinlikle.parametresi de manuel yapılır .frekans konvektörlu e modülasyonlu pompa arasında çok fark vardır. İzah etmek istediğim bu. Tanıtımından farklı ürün takıldı.iade hakkı tanımadı ki istediğimde iadeydi.süreci uzun olacağı için Kadir beyinde olumlu yaklaşımı ve detaylı bilgilendirmesi sonucunda değişimde ve enervanin üst modeli karar verdim... Gelecek olan modelden memnun kalırsam ben burda olumlu giruslerimide yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adamlar malının arkasında duruyor ne kadar kaliteli kombi olduğunu göreceksiniz
  • Evet arkadaşlar bir warmhaus enerwa macerası da benden: Warmhausun yeni bir firma olarak bazı eksiklikleri, bu pompa konusunda olduğu gibi bazı hataları olabilir. Ama firma ürünün arkasında..Enerwa modelini aldıktan sonra kurulum için warmhaus programı üzerinden başvurdum. 2-3 saat geçmeden servis gelip kurulumu yaptı. Servisten pompanın frekans konvertörlü olmadığını öğrenince internet üzerinden şikayet ettim. Bir gün geçmeden müşteri hizmetleri arayıp 2 pompayla ilgili teknik bilgileri paylaşıp birkaç gün içinde pompa değişimini sağlayacaklarını belirtti.

    Zaten ürünün teknik özellikleri malum.. Servis hızı ve firmanın müşteri memnuniyeti konusundaki yaklaşımı sonrası warmhausa güvenim daha da arttı diyebilirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.