Şimdi Ara

*WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.380
Cevap
36
Favori
114.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gilliyun kullanıcısına yanıt
    Hız aynı .ses aynı pompanın.kademede düşmüyor sürekli 3 kademede.3petek kapattığını halde . Aciyorumda ayni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyid47 -- 30 Ocak 2019; 23:26:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2016 yılında çıkmış ve 35 sayfa yorum yazılmış ama ben bu markayı ilk defa duydum :)
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    ismi yabancı ama yerli bir şirket bursada kombi ve radyatör fabrikaları var
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    büyük ihtimal isminden dolayı fark etmemiş olabilirim
    ya madem yerli niye böyle bir isim koyma gereği duymuşlar ?
    galiba yumatu olayındaki gibi olabilir ,malum ilk zamanlar çoğu kişi yumatu yu japon markası zannediyordu :)
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    öyle bir durum varsa hiç bulaşmamak lazım ,çünkü kombi cihazları asgari 10 yıl kullanılabiliyor
    şimdi bile böyle yapıyorlarsa bunlara ilerisi için nasıl güveneceğiz ?
  • Bu markanın her şey düzgün. İçinde tüm parçaları kaliteli. Anlayan anlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    warmhaus, yumatu'dan daha ciddi bir firma ben kombilerini inceledim gayet kaliteli donanımlı cihazlar.bir kombiye yanlış pompa takılması markayı kötü yapmaz.sonuçta gelişen bir şirket ve ciddi yatırımları var yakın zamanda minerwa adında sektörün en küçük kombisini piyasaya sürecekler
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    Pompa yanlış takılmamış. Pompayi üreten şeriket kasayı değiştirmiş, bunun kadar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tek bir kombide 1 kişinin başına gelen sıkıntı ile firmayı karalamak yanlış. Ben kombiden çok memnunum. İzmiri bilen bilir, ben Seferihisardayım en yakın servis Balçova da, biri kurulum olmak üzere 2 kez servis çağırdım, 3 saatte kapımdalardı, "abi firma çok sıkıştırıyor 24 saatte herşeyin tamamlanmasını istiyor" dedi servis sorumlusu. Ürünümdede anormal durum yok. Arkadaşın ürünü içinde değişim talep etmişler, arkadaş iade istediği için çözülmemiş, tüketici haklarını bilmiyorum ama 1 konu üzerinden olaya bakmak yanlış.

    Disintegration üstad anlatsın. Bu ısıl yükte bu kıvamda enerwa serisi kombiye, adı bilinen markalar yeni yeni rakip üretmeye başladı diye biliyorum. Piyasaya sektöre rekabet getirdiler aynı zamanda.. (çok hakim değilim, okuduklarımdan öğrendiğim bu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gilliyun kullanıcısına yanıt
    ben önceki kataloga göre söylüyorum.ama bunlar kombiyi kötü yapmaz takılan pompa dandik bir pompa değil önemli olan markanın servis hizmetleri nasıl.tüketici önce buna bakar.
  • Akasey kullanıcısına yanıt
    önce warmhaus bu kalitede kombi üretmeye başladı kombileri çok donanımlı hiçbir kombide modülasyonlu pompa yokken sizin cihazlara bu pompalardan taktılar.şimdi diğer üreticiler yavaş yavaş yeni pompalara taktılar
    modülasyonlu oda termostatı ister kablolu ister kablosuz ve dış hava sensörü desteği.kombilerinde 1/10 modülasyon, 31kw sıcak su gücü bu özellikler muazzam.kombi kapasitesini gerektiğinde 10 kat düşürebiliyor. 31kw sıcak su gücü var yani bu XL sıcak su konforu demek.ayrıca gaz adaptasyon,ön ısıtma modu bunun gibi envayi çeşit özellikler var.parçaları kaliteli
    3 yıl olacak ben hiçbir dandiklik göremedim kombilerinde
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    Benimde aynı pompa takılmış. Gövdesinden bile anlaşılır bunun modülasyonlu olduğu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesela grundfoss frekans ayarlı pompa
    https://www.irka.com.tr/Grundfos-ALPHA2-25-40-Fre-Konlu-Rekorlu-Sirk-Pom-1,PR-2589.html
    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Piriwa plus modelini kullanıyorum çok memnunum. Bugün yine kombi aldam aynı markayı tercih ederim. Geçmişte servis sıkımtısı vardı o da aşılmış. Bir kişinin ürününde hata olması firmanın kötü olması demek değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuketici yanılmak ve kandırmak yaptıkları benim tahammul etmediğim konu bu bide düzgün calsımıyor kombi 10 dakka calsıyor sonra kendini kapatıuor pompa da dahil. nyese



    kombiyi 11 ayda aldım.kombi üretim tarihi haziran 2018

    özelliklerini resmi sitede değiştikleri tarih. 25.01.2019

    bu ne oluyor tüketiciyi aldatmak yanıltmak değilmidir.

    tanıtımından farklı ürün satmak bu.

    kombinin her özelliğini her parça fotosunu vereceksin.

    enerwa ve enerwa plus arasındaki farkı sadece ekran diyeceksin.

    sonra priva modeline takılan pompayı takacaksın..


    durum bundan ibaret
  • "10 dakka calsıyor sonra kendini kapatıuor pompa da dahil" - bunu değiştirebilirsin ayarlarda, yoksa servis çağır onlar ayarlar.
    Priwa nın pompası değil. Bu enerwanın yeni ğövde frekans ayarlı pompası. Şimdi priwayada aynısını takıyorlar.
    Senin amaç neder kardeşim??? Markayı mı karaltmak, yoksa az bir araştırıp gerçek durumu anlamak mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gilliyun

    "10 dakka calsıyor sonra kendini kapatıuor pompa da dahil" - bunu değiştirebilirsin ayarlarda, yoksa servis çağır onlar ayarlar.
    Priwa nın pompası değil. Bu enerwanın yeni ğövde frekans ayarlı pompası. Şimdi priwayada aynısını takıyorlar.
    Senin amaç neder kardeşim??? Markayı mı karaltmak, yoksa az bir araştırıp gerçek durumu anlamak mı?
    yeni guncelleme ile privaya ve enerwaya takılan pompa aynı.25.01.2019 tarihinde yaptıkları değişklik.


    konuyu iyi bir sekilde okusan bu kadar on yargılı olmazsın .ben herseyi acıklaması ve delilleri ile yapıyorum.diledikleri değişikliği yapsınlar ama ben almadan once yapacaklardı herseyi..otomatik modulasyonlu frekans kontrollu pompayyı şimdi sadece enerwa plus için tanıtıyorlar özelliklerde.....farklı niyetiniz varsa o baska*WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyid47 -- 1 Şubat 2019; 12:17:50 >
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    Peki, "otomatik hız ayarlı" ne demek? Hız ile frekans aynı anlamda değil mi motor dediğimizde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gilliyun -- 1 Şubat 2019; 12:25:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seyyid47 S kullanıcısına yanıt
    konuyu takip ediyorum kardeş kusura bakma çok abartıyorsun. sanki bozuk pompa takmışlar gibi yaygara yapıyorsun gir bak başka markalara ariston'da adamın eşanjörü deliniyor.garanti kapsamı içindeki kombiye servis sıfır eşanjör takamıyor çıkma eşanjör takmış neler neler yaşanıyor.çok abartıyorsun çok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuğs@n

    konuyu takip ediyorum kardeş kusura bakma çok abartıyorsun. sanki bozuk pompa takmışlar gibi yaygara yapıyorsun gir bak başka markalara ariston'da adamın eşanjörü deliniyor.garanti kapsamı içindeki kombiye servis sıfır eşanjör takamıyor çıkma eşanjör takmış neler neler yaşanıyor.çok abartıyorsun çok
    tüketici yanıltılmayacak kardeşim.benim kombiye takılan pompa frkeans konvektorlu ve modulasyonlu pompa degil.benim aldıgım modelin acıklamasında bu özelikler yani frekans konvektorlu ve modulasyonlu pompa vardı acıklamasında.hersey otomatik kendisi ayarlıyor

    takılan pompa ise 3 grafikli her grafik için manuel 3 kademesi olan bir pompa yani elle kendin ayarlaıyorsun.

    bu suna benzer sen otomatik vites araba alıyorsun sana manuel araba getiriyorlar.

    Ayıplı Mal

    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    (Değişik üçüncü fıkra: 21/2/2007-5582/22 md.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.


    Madde 4/A- (Ek: 6/3/2003-4822/5 md.) Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilânlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.

    Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyid47 -- 1 Şubat 2019; 13:38:34 >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.