Şimdi Ara

Apple ve Yetkili Servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pazartesi günü Ankara'daki Bireysel Bilişime 6s Plus cihazımdan kalan orijinal silikon kılıfı yetkili servise götürdüm, kenarları ve çevresinde parlamalar ve aşınmalar oldu diyerek. Bugün servisten mesaj geldi ve servise gittim. Kılıfı incelemişler ve kullanıma bağlıymış ve garanti kapsamında birşey yapılamayacağı bilgisini aldım. Tabi kılıfı servisten almadım. Apple ile telefon görüşmesi yaptım, asıl film ve mücadele şimdi başlıyor.

    İlk önce Cansu hanımla görüştüm. Durumu birden fazla anlatmak ve izah etmek durumunda kaldım. Kullanıma bağlı olan birşeyin nasıl garanti kapsamında çözüleceğini söyledi Cansu hanım.
    Cevaben kendisine kılıfı nasıl kullanmam gerektiğini sordum.? 140 liraya satılan ürünün kalitesini bu kadar zayıf mı diye ekledim. Sonuçta kılıfın amacı nedir.? Telefonu dışarıdan gelebilecek ve zarar verebilecek şeylere karşı korumaktır. Bunu sıradan 20 liralık bir kılıfta yapabilir. Neden 140 lira para verip Apple kılıfı tercih edelim ki diye yine ekledim. Kısa bir sessizlik oldu. Bir parçada gerildim ve sesim yükseldi. Yani bir kılıf için tam 32-33 dakika görüşmek durumunda kaldım.

    Sonra Cansu hanım bir üst birime yönlendirdi beni, bu seferde Onur bey'le görüşme sağladım. Kendisine de kısa bir özet geçtim. Silikon kılıf diyorum bana ısrarla telefonumun imei numarasını veya seri numarasını sordular. Bunu da bir kaç kere tekrarlamak ve izah etmek durumunda kaldım. Kılıfı ne yapacağıma kadar sordular. :)
    7 plus kullandığımı söylemem rağmen 6s plus'a ait silikonı mı kullanacağımı sordular. Sizce birbirine uyumlu mu diye sordum ve kısa bir sessizlik oldu.

    Görüşmenin sonuna geldik 32-33 dakika sonunda ve Onur bey konuyla ilgili takipte olacağını söyledi. Şimdilik kendisinden geri dönüş bekliyorum, kendisine ilk kez bir kılıfla ilgili şikayet gelmiş.

    6S Plus cihazım için silikon kılıfı 8.Ay'da satın almıştım. Yani ortalama 3-4 ay'da silikon kılıfta deformasyon oluştu.

    Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Konuyu takipteyiz
  • Bence geri dönüşlerini beklemeyin.Ben çok sorun yaşadım bu geri dönüş yapıcazlar yüzünden.Toplamda 4 ay bekletildim ve servise 4 ay sonra verdiğim içinde mağdur oldum.

    6 7 kere kıdemli danışman değişti. Çünkü telefonu kapattıktan sonra birdaha o görüştüğüm danışmanlara ne mail yoluyla nede dahili numaralarından hiç bir şekilde ulaşım sağlayamıyorum.

    Şuana kadar 3. Kez Onur denk geldi banada.( Nekadar çok Onur isminde çalışanları varmış )
    kendisine bütün mağduriyetlerimi anlattım ve bütün görüşmelerin inceleniceğini belirtti. En ufak gelişmede sizi arayıp haber edicem dedi ancak bugün 24.gün.

    Bence siz umudu kesin. Ben Eylül ayından beri bunlarla uğraşıyorum.Cihaz Temmuzda alınma, telefonun içine ettiler, 3 kere serviste işlem gördü aynı sorunlar şuan yine tekrarladı ve değiştirmemek için resmen direniyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Night_Noise -- 21 Aralık 2016; 2:7:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night_Noise

    Bence geri dönüşlerini beklemeyin.Ben çok sorun yaşadım bu geri dönüş yapıcazlar yüzünden.Toplamda 4 ay bekletildim ve servise 4 ay sonra verdiğim içinde mağdur oldum.

    6 7 kere kıdemli danışman değişti. Çünkü telefonu kapattıktan sonra birdaha o görüştüğüm danışmanlara ne mail yoluyla nede dahili numaralarından hiç bir şekilde ulaşım sağlayamıyorum.

    Şuana kadar 3. Kez Onur denk geldi banada.( Nekadar çok Onur isminde çalışanları varmış )
    kendisine bütün mağduriyetlerimi anlattım ve bütün görüşmelerin inceleniceğini belirtti. En ufak gelişmede sizi arayıp haber edicem dedi ancak bugün 24.gün.

    Bence siz umudu kesin. Ben Eylül ayından beri bunlarla uğraşıyorum.Cihaz Temmuzda alınma, telefonun içine ettiler, 3 kere serviste işlem gördü aynı sorunlar şuan yine tekrarladı ve değiştirmemek için resmen direniyorlar.

    Hocam silikon kılıf 3-4 aylık zaten ama dış kenar çevresinde deformasyon oldu. Sizinde söylediğiniz gibi Onur bey kıdemli danışmanmış ve olayımı yakından takip edecekmiş, bilgi akışı sağlayacakmış. Telefon görüşmesini dün yaptım, aradan bir kaç gün geçsin. Mail olarak dahili numarasını verdi bir ararım konuşurum. Mevzubahis olan bir aksesuar, eğer bu kadar basit bir konu için beni uğraştırırlarsa hiç üşenmem tüketici mahkemesine giderim.

    Daha öncede 6 Plus cihazımdaki problem yüzünden çok uğraştırmışlardı. Defalarca kez aradım, kaç tane kıdemli danışman değiştirmiştim ama sonunda cihazı da değiştirmişlerdi.

    Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edecem, şuan için tarafıma dönüş için beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kahtalı_mıçı K kullanıcısına yanıt
    Dahiliden 1 2 kere aramayı deneyin düşmüyorsa uğraşmayın. Mail yoluyla ulaşmayı deneyin. Bu arada sakın müşteri hizmetlerini aramayın Onur beyi bağlamaları için, danışmanınız değişicek ve yeni dosya numarası açılıcak.Buda sürecin uzamasına sebep olucaktır.

    Eğer maillerinize 3 4 günden fazla cevap gelmiyorsa vakit kaybetmemek için arayın müşteri hizmetlerini.
  • Ben aynı kılıfı bireysel iletişime verdim üstelik kırıktı adamlar bir haftada yenisi ile değiştirdi cihaz imeisi gerekli bu arada işlem için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcemre

    Ben aynı kılıfı bireysel iletişime verdim üstelik kırıktı adamlar bir haftada yenisi ile değiştirdi cihaz imeisi gerekli bu arada işlem için

    Hocam imei numarasını istemeleri bence saçmalık, belki ben bir arkadaşıma hediye olarak aldım ve arkadaşım kullanım sonucu sorun yaşadı ve benden bunu çözmemi istedi. Sonuçta bu bir aksesuar, kaldı ki ürünle birlikte faturasını da servise verdim.
    Hala ısrarla cihaz imei sormaları bence işi yokuşa sürmekten başka birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night_Noise

    Dahiliden 1 2 kere aramayı deneyin düşmüyorsa uğraşmayın. Mail yoluyla ulaşmayı deneyin. Bu arada sakın müşteri hizmetlerini aramayın Onur beyi bağlamaları için, danışmanınız değişicek ve yeni dosya numarası açılıcak.Buda sürecin uzamasına sebep olucaktır.

    Eğer maillerinize 3 4 günden fazla cevap gelmiyorsa vakit kaybetmemek için arayın müşteri hizmetlerini.

    Bu hafta bitsin hocam cuma gününe kadar bir ses çıkmazsa pazartesi ben iletişime geçmeyi deneyeceğim. Bilgilendirmeniz içinde size ayrıca teşekür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night_Noise

    Dahiliden 1 2 kere aramayı deneyin düşmüyorsa uğraşmayın. Mail yoluyla ulaşmayı deneyin. Bu arada sakın müşteri hizmetlerini aramayın Onur beyi bağlamaları için, danışmanınız değişicek ve yeni dosya numarası açılıcak.Buda sürecin uzamasına sebep olucaktır.

    Eğer maillerinize 3 4 günden fazla cevap gelmiyorsa vakit kaybetmemek için arayın müşteri hizmetlerini.

    Yaklaşık yarım saat kadar önce kıdemli danışman Onur bey aradı ve genel değerlendirmeler sonrasında sonucun olumsuz olduğunu bildirdi. Kullanımdan kaynaklı, kılıfın koyulduğu/temas ettiği yüzeylerden dolayı, temizlik/hijyenik ürünlerle temasına bağlı olarak bu aşınmanın/parlamalarının olduğunu ve kullanıcıdan kaynaklı olduğunu belirtti.
    Kılıflarla ilgili şimdiye kadar bir tek benden şikayet almışlar. Hiç şikayet almamış olmanız ürünlerinizin sorunsuz olduğunun kanıtımı dedim, evet dedi. Konuşmanın sonuna doğru son derece ukala ve saygısızca konuştu Onur bey.
    Neden bu kadar dandik bir kılıfı, neden bu kadar pahalı bir fiyata sattıklarını sordum. Cevaben dünya devi bir firma ile konuştuğumu ve ürünlerinin kaliteli olduğunu söyledi ve ekledi. Kılıflarla ilgili ilk kez ben şikayetciymişim.
    Konuşmanın son 30 saniyesi artık ukalalık, saygısızlık ve ses tonunu iyice değiştirerek/bozarak, şikayetinizle ilgili yapılabilecek birşey olmadığını ve olayınızı kapatıyorum dedi. Bende kılıfı size hediye ediyorum, yetkili servis size göndersin benim yerime siz kullanın dedim ve telefonu kapattım.

    Yarın sabah bireysel bilişime gidip kılıfı teslim alacağım ve hemen tüketici mahkemesine gidip ücret iadesi istediğime dair gerekli belgeleri doldurup başvurada bulunacağım.

    Apple'dan aksesuar alırken defalarca kez düşünülmeli. Çünki aksesuara hiçbir şekilde destek vermiyorlar. Kullanıcı hatasına bağlı kozmetik deformasyon diyip işin içinden çıkıyorlar. Şahsen orijinal kılıf aldığıma pişman oldum. Piyasadan 20 liralık normal/standart bir kılıf alsaydım hiç olmazsa kafam rahat olur. Aldığım kılıf deforme oldukca gidip yenisini alırdım ve aldığım piyasada malı olan kılıfın ömrü, orijinal kılıftan daha çok olacağını düşünüyorum.

    Tüketici mahkemesine başvurumu ve sonrasındaki aşamaları yine bu başlıktan paylaşmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kahtalı_mıçı K kullanıcısına yanıt
    Bu sizin danışmanın soyadı nedir hocam ?

    Ben 3 ay önce 10 liraya şeffaf kap aldım defalarca yere düştü cihaz ama hiç bir darbe olmadı telefonda.Kılıfta yeni yeni sararmaya başladı, 140 lira bir kılıfa helde şeffaf kılıfa vermek bence çok mantıklı birşey değil. Hadi spigen olur veya apple ın deri kılıfları olur neysede yani şeffaf kılıfların hepsi aynı. Apple o ürnden en az %138 kar ediyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night_Noise

    Bu sizin danışmanın soyadı nedir hocam ?

    Ben 3 ay önce 10 liraya şeffaf kap aldım defalarca yere düştü cihaz ama hiç bir darbe olmadı telefonda.Kılıfta yeni yeni sararmaya başladı, 140 lira bir kılıfa helde şeffaf kılıfa vermek bence çok mantıklı birşey değil. Hadi spigen olur veya apple ın deri kılıfları olur neysede yani şeffaf kılıfların hepsi aynı. Apple o ürnden en az %138 kar ediyordur.

    Kıdemli danışmanın soyadını malesef bilmiyorum ama gönderdiği mailde en sonda Saygılarımla Onurcan Üst yazıyor. Ayrıca telefonda kendisini tanıtırken de adım Onur demişti.
    Evet bir silikon kılıfa 139 lira para verdim, çektiğim rezillik ortada. İlk önce derdimi anlatmak için 32-33 dakika telefonda dil döküyorum, yetmiyor üstüne birde kendisine kıdemli danışman diyen Onur bey gereksiz bir özgüvenle müşterilerini ukala bir tavırla azarlayarak konuşuyor.

    Neymiş efendim şimdiye kadar kılıfla ilgili ilk şikayeti ben yapmışım, daha önce hiç geri bildirim almamışlar. Konuşma esnasında geri bildirim ingilizcesini söyledi havalı bir şekilde. :) Geri bildirim almamış olmanız ürün/ürünlerinizin sorunsuz olduğu anlamına mı geliyor dedim, kıdemli bey kendisinden çok emin bir şekilde Evet dedi. Nereden biliyorsunuz dedim.? Biz dünya devi bir firmayız dedi.

    Sizin söylediğinizi bende söyledim ama cevap veremiyorlar. Piyasadaki 20 liralık kılıfla sizin sattığınız 139 liralık kılıfın ne farkı ve ne özelliği var diyorum sonrası sessizlik.
    Ürünü müşteriye yetkili mağazaları kanalıyla satıyorlar sonrasında ürünün arkasında duramıyorlar. Neymiş efendim kılıf kozmetik olarak kullanıcı hatasına bağlı olarak aşınmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuçta cebine atıp çıkardıkça deforme oluyor. Kol saati gibi düşün durumu, koluna her takışında deriyi her büküşünde, terin her temasında biraz daha deforme oluyor. Bütçen yetiyorsa gidip orijinal deri kordona 200 TL veriyorsun, yetmiyorsa da çakmasına 30 TL verip 1 sene dolmadan da yenisini taktırıyorsun... Aynı mantık bunlarda da var. Koluna 10.000 € verip taktığın Rolex de kordonuna garanti vermiyor. O zaman da şunu mu diyeceksin, 10.000 € verdim, kordonu 1 yıl dolmadan deforme oldu diye...

    Gereksiz konular bunlar, Rolex Cenevre'ye yazsan da aynı cevabı alacaksın, Apple California'ya yazsan da aynı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Victor Branco -- 22 Aralık 2016; 0:31:54 >
  • kahtalı_mıçı K kullanıcısına yanıt
    Kisa boylu esmer sahistan bahsediyosaniz o onur olucak denyodan; bos adamin kendini applein ceosu olarak goren zavalli bir gerizekali o. Ben telefon konusunda ondan daha donanimliyimdir. Forumda herkesin ve benim iphone 7 de yasadigim sikintilari anlatiyorum bana ben appleim bu bi sorun degil ben appleim cihazinizi degistirmiyorum ben appleim buna ben karar veririm tarzi zavalli egoist hayatinda hep ezilmis bir mahlukat. Orda onunla bagiris cagiris kavga etmistim, mumkun oldugunca o sizinle ilgilenmesin baskasi ilgilensin. Kimseyi hicbir konuda asagilamam asla yadirgamam haddime degildir ama bana ben appleim tarzi konusmalarinda onun orda sadece calisan bi isci oldugunu soyleyip sozlu atismalar yasamistim. Olayi ust yetkilisi gelip cozmustu. Yani olabildiginizce o kamilden uzak durun bos adamin teki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak da tabii ki ilk defa butun sikayetleri benden duydugunu iddia etti butun apple calisanlari gibi. İstanbul Zorlu Appledakicpersonellerin %80 inin degismesi lazim. Akasyaya gitmedigim icin yorum yapamiycam ama hepsi kendilerini cok farkli bi dunyada goruyolar. Biz musteriler onlara muhtacmisiz gibi muamele gostermeye calisiyolar. Adamina gore muamele yapmaya calisip, musterilerle artist artist kavga eden bir suru personel gordum ukalaca. Telefonu satarken etrafinizda fir doner hepsi ilgi alaka on numaradir ama sorunlariniz oldugunuzda tam tersi bi anda bambaska insanlara burunurler. Telefonumu satin alirken sorgusuz sualsiz iade edip paranizi alabilirsiniz dediler, iade etmeye gittim 4031 lira nakit odedigim parayi (yasalardan dolayiymis ama insiyatif alabildiklerine cok net eminim) 32 gun sonunda amerikadan havale ile geri alabildim. Dile kolay 32 gun. Yani bi sey alip cikarsaniz sizden guzeli yok, sorun yasarsaniz sorunlarla giderseniz sizi kaale alan yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkOzilhan

    Kisa boylu esmer sahistan bahsediyosaniz o onur olucak denyodan; bos adamin kendini applein ceosu olarak goren zavalli bir gerizekali o. Ben telefon konusunda ondan daha donanimliyimdir. Forumda herkesin ve benim iphone 7 de yasadigim sikintilari anlatiyorum bana ben appleim bu bi sorun degil ben appleim cihazinizi degistirmiyorum ben appleim buna ben karar veririm tarzi zavalli egoist hayatinda hep ezilmis bir mahlukat. Orda onunla bagiris cagiris kavga etmistim, mumkun oldugunca o sizinle ilgilenmesin baskasi ilgilensin. Kimseyi hicbir konuda asagilamam asla yadirgamam haddime degildir ama bana ben appleim tarzi konusmalarinda onun orda sadece calisan bi isci oldugunu soyleyip sozlu atismalar yasamistim. Olayi ust yetkilisi gelip cozmustu. Yani olabildiginizce o kamilden uzak durun bos adamin teki.

    Hocam bugün kılıfı verdiğim yetkili servisten alıp, tüketici mahkemesine gideceğim. Piyasadaki 20 liralık kılıfla aynı görevi yapan bir ürünlerine 139 lira verdiysem eğer karşılığını da almak hakkım diye düşünüyorum. Ürünlerinin arkasında durmalılar bence. Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim. Sizede teşekür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Sonuçta cebine atıp çıkardıkça deforme oluyor. Kol saati gibi düşün durumu, koluna her takışında deriyi her büküşünde, terin her temasında biraz daha deforme oluyor. Bütçen yetiyorsa gidip orijinal deri kordona 200 TL veriyorsun, yetmiyorsa da çakmasına 30 TL verip 1 sene dolmadan da yenisini taktırıyorsun... Aynı mantık bunlarda da var. Koluna 10.000 € verip taktığın Rolex de kordonuna garanti vermiyor. O zaman da şunu mu diyeceksin, 10.000 € verdim, kordonu 1 yıl dolmadan deforme oldu diye...

    Gereksiz konular bunlar, Rolex Cenevre'ye yazsan da aynı cevabı alacaksın, Apple California'ya yazsan da aynı...

    Hocam ozaman silikon kılıflarında bunu belirtecekler. Kaldı ki 3-4 ay gibi kısa bir sürede aşınma/deformasyon yaşandı.
    7 ve 7 plus cihazlarımız suya dayanıklı diyorlar ama uyarıyorlar, sıvı temasları garanti kapsamına girmez diye. Bunda böyle bir uyarı yok. Telefonu cebimizde taşıyacağız mantıklı olarak başka neremizde taşıyabiliriz ki.?
    Lafla olmuyor malesef, biz dünya devi bir firmayız demek. Eğer piyasanın çok çok üstünde rakamlara bir ürün satıyorsan ve müşteri satın alıyorsa, senin yapman gereken malının arkasında durup müşteriyi mağdur etmemektir. Ama tam tersi ukalaca bir tavırla resmen azarlandım.
    Yineliyorum, Apple'den aksesuar alırken defalarca kez düşünülmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici mahkemesine başvuruda bulundum. Gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.