Şimdi Ara

KONUT SİGORTASI ACENTASI ŞOKE ETTİ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evimi 08.12.2016 tarıhınde KONUT SİGORTASI yaptırdım. Az evvel eşim aradı alt komşunun tuvaletine bizden su aktığını belirtti Alt komşuya inip bakmışlar bizim lavabodan 1 kova su dökmüşler komple alt komşuya akmış cam boşluğundan. Hemen sigorta yapan ACENTA yı aradım durumu anlattım benim sigorta işlemlerini gerçekleştiren bayan daha yeni yaptırdınız 4-5 gün geçti İlker bey dedi eskiden devam eden birşey ise exper göndereceğiz oda da anlar ise dedi tadilat yapamayız dedi.

    Yani biz sigorta yaptrdıktan 5 gün sonra komşunun kafasına lavabo akarsa GÜnah keçisi bir olma ihtimalimiz mi var dedim sinir oldum ne yapalım yani bekleyelim mi komşunun kafasına akmasını dedim hayır kesinlikle beklemeyin bugün gönderin dilekçeyi biz expertizi yönlendirelim dedi .tamam dilekçe yazayım atayım dedim Atmadım daha. Acaba Böyle birşey ile karşılaşan var mıdır?Ne yapmam gerekir







  • YAPTIRMIYCAKSINIZ HİÇBİRŞEYİ KABUL ETMİYORLAR HEP BİR KUSUR İLLAKİ BULUYORLAR AMA HER YIL DÜZENLİ PARA KESİYORLAR. KESİNLİKLE BİRDAHA YAPTIRMAYIN
  • Konut sigortası ve garantili hizmetler ülkemizde hiçbir işe yaramıyor. Ben banyomu sıfırdan ve neredeyse Anadolu da 2+1 daire fiyatına yaptırdım. Komple yıkıldı ve en kaliteli malzemelerle, tesisat tamamen değiştirilerek yapıldı. En bilinir firmalardan biriyle çalıştım, tesisata 10 yıl, işçiliğe ve diğer bileşenlere 3 yıl garanti verildi. Ayrıca firmanın anlaşmalı olduğu sigorta şirketinden de sigorta yapıldı.

    Daha 1 yıl geçmeden aşağı kata su aktı ve verilen garantilerden yararlanmak istedim. 2 kez eksper geldi sizin dairenizden kaynaklı akıntı yok alt komşunun banyosunda hararet var diye rapor tuttular. Tabi bu sürede akıntı devam etti ve komşu ile birbirimize girme noktasına geldik. 1 aydan fazla zaman geçti eksperler hiçbir şekilde ilgilenmedi, firma da ilgilenmedi, tadilatı yapan acente de ilgilenmedi. Tutar yüksek olduğu için tüketici hakem heyeti de bakmıyor tüketici mahkemesinde dava açmak gerekiyor. Bir avukata gidiyorsunuz bu dava uzun sürer sen şu kadar parayı baştan ver bakalım diyorlar.

    Bu gelişmelerin sonunda 1.5 kadar sonra artık aşağı komşunun banyoda battıktan sonra mecburen bir usta çağırdım ve usta sağ olsun 4-5 gün uğraşarak akıntının sebebini buldu ve onardı. Banyonun zeminini, seramiğini ve sızdırma yapan boruları ustaya mecburen yeniden yaptırmak zorunda kaldım. Zaten tonla para vermişken tekrar yüklü miktarda para verdim. Son yapan usta da önceki markalı ustaların su tesisatını çok üstün körü yaptığını bu sebeple akıntı olduğunu söyledi.

    Bu akıntı başladıktan 8 ay sonra firma bana döndü ve sizi haklı bulduk 2 ay sonrasına randevu veriyoruz ücretsiz yapılacak dediler. Bende akıntının 10 ay bekleme gibi bir lüksü olmadığı için ve 8 ay önce size söylediğimde siz ilgilenmediğiniz başka bir usta buldurup yıktırdım ve yeniden yaptırdım dedim. Bu durumda bizim servisler yapmadığı için garantiniz ve sigortanızda iptal oldu dediler.

    Kısacası sıfır yapılan, garantili ve sigortalı banyoda 1 sene geçmeden aşağı komşuya akıntı oldu. Benden aşağı yukarı 10 ay beklememi istediler. Aşağı su akarken 10 ay nasıl beklenir dediğimde oralı olmadılar ve onların ustalarını 10 ay beklemediğim içinde sigortam ve garantim iptal olmuş oldu.

    Bana böyle davrananları için hakkımı helal etmiyorum. Elbet gün gelecek ebediyette hesaplaşacağız.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.